کانال تلگرام مهاجرسرا
https://t.me/mohajersara







##### هشدار #####
به تاریخ ارسال مطالب دقت فرمایید.
شرایط و وضعیت پروسه ویزا دائم در حال تغییر است و ممکن است مطالب قدیمی شامل تغییراتی باشد.
انجمن رانندگان(پایه یک)
سلام دوستان
اگه در فکر شغل رانندگی سنگین در آمریکا هستین و در مورد گواهینامه پایه یک و استخدامش سوالی داشتین, اینجا بپرسین در حد اطلاعاتی که در عرض یکی دو ماه گذشته در مورد خودم به دست آوردم, سعی میکنم بهتون پاسخ بدم.
پاسخ
خوب دوست عزیز لطف میکنی توضیح بدی که بدرد بخور هست یا نه?
اگه میشه پیغام خصوصی بزن
ممنون
پاسخ
تشکر کنندگان: yami ، shkhmo ، pariya2 ، nayer ، msar
(2012-03-16 ساعت 20:02)patomat نوشته:  خوب دوست عزیز لطف میکنی توضیح بدی که بدرد بخور هست یا نه?
اگه میشه پیغام خصوصی بزن
ممنون

پت و مت جان!
من دقیقا نمیدونم کدوم شغل از شغلهای رانندگی پایه یک منظورتون هست. شما دقیق سوالهاتون رو بپرسین و من تا جایی که بدونم در خدمتتون هستم. از خود گرفتن گواهینامه گرفته تا اشتغال.
فکر میکنم اینجا سوال جوابها رو بنویسیم بهتره چون بقیه هم استفاده میکنن.
پاسخ
تشکر کنندگان: M_star1316 ، patomat ، shkhmo ، pariya2 ، Iman13 ، saeed.najmeddini ، msar ، copol
(2012-02-25 ساعت 08:27)yami نوشته:  سلام دوستان
اگه در فکر شغل رانندگی سنگین در آمریکا هستین و در مورد گواهینامه پایه یک و استخدامش سوالی داشتین, اینجا بپرسین در حد اطلاعاتی که در عرض یکی دو ماه گذشته در مورد خودم به دست آوردم, سعی میکنم بهتون پاسخ بدم.


سلام

مبحث خوبی رو باز کردید چون می تونه یک شغل برای بچه های تازه وارد ایجاد کنه .

لطفا بنویسید که به عنوان مثال برای کار کردن روی تریلر های حمل کالای بین شهری چه مدارک و توانایی هایی لازمه و یا مثلا براس استخدام در کامیون های کوچکتر شهری ( که در امریکا هم بسیار زیاد کاربرد دارند ) چه پیش نیاز هایی هست ؟

در ضمن در مورد درامد ها و ساعت های کاری هم توضیح دهید


با تشکر
سعید
پاسخ
تشکر کنندگان: pariya2 ، msar ، pishtaz611
یک مطلبی رو اول تا یادم نرفته بگم! رانندگی سنگین در آمریکا مثل ایران به اصطلاح «لردی» نیست! یعنی ایران چون راننده معمولا صاحاب تریلیه بجز رانندگی و رسیدگی به اون دست به سیاه سفید معمولا نمیزنن و این وظیفه ارسال کننده و دریافت کننده کالا هست که کالا رو بار بزنه یا تخلیه کنه. تازه دیر هم بکنن کلی باید منت راننده رو بکشن و احتمالا یک پولی هم بعنوان جریمه بهش بدن که وقت گرانبهاشو هدر دادن اما اینجا قریب به اتفاق مشاغل رانندگی تریلی و کامیون به این صورته که شما بعنوان راننده به استخدام یک شرکت در میایین و تریلی مال خودتون نیست به همین خاطر هم همه شرکتها راننده ها رو موظف میکنن که خودشون محموله رو بار بزنن یا تخلیه کنن. البته این حرف در مورد کامیون ها کاملا صادقه ولی ممکنه در مورد تریلی کمی استثنا داشته باشه چون یک نفری نمیشه بارش زد یا تخلیه کرد مگه اینکه بارش لیفت تراکی باشه که در اون صورت هم یک لیفت تراک کوچک پشت تریلی تون نصبه که با استفاده از اون باید به تنهایی بارگیری و تخلیه بکنین. به همین دلیل من کلیه دور «کامیون» رو خط کشیدم ولی چون گواهینامه من CDL B هست نمیتونم رو تریلی هم کار کنم چون CDL A میخواد.
البته نگرفتن CDL A هم داستانی داره. من متوجه شدم که شرکتهای باربری برای راننده تریلی حداقل حداقل (در پیتی ترین شرکتها) 3 تا 6 ماه تجربه کاری روی تریلی میخوان و شرکتهای معمولی تا خوب هم بین 6 ماه تا دو سال. اگه هم نداشته باشین ممکنه گواهینامه مدرسه رانندگی تریلی رو بجاش قبول کنن ولی مدرسه ای به اون کیفیت که قبول کنن فقط اینورها در میامی بود که به من خیلی دور بود. مال بقیه مدرسه ها رو قبول ندارن چون میدونن صرفا پارک کردن یاد میدن!
حالا بالفرض هم کسی گواهینامه رو از مدرسه معتبر گرفت و استخدام هم شد, باید در نظر بگیرین که حقوق راننده بر حسب مایل هست و سوخت به عهده خودتون. معمولا بین ساعتی 15 تا 20 دولار میوفته متوسط حقوق راننده تریلی بسته به منطقه ای که کار میکنه. فراموش نکنین که رانندگی تریلی از مشاغل پر خطر در آمریکا حساب میشه, نه به خاطر تصادف بلکه به خاطر حملاتی که ممکنه از طرف اراذل اوباش بهشون بشه.
گواهینامه HAZMAT یا محموله های خطرناک هم با اینکه ممکنه باعث تسریع در استخدام بشه اما در حق و حقوق فرقی نداره و دردسر و مکافات زیادی داره از پارک کردنش گرفته تا مهار کردن و عدم ترک تریلی و خطرات خودش.
اینا پیشنهادات من هستن برای اونایی که میخوان رو ماشین کار کنن:

1- گرفتن CDL A و خرید یک کشنده دست دوم کوچک (نه ازون وحشتناک بزرگها!) به قیمتی در حدود 20.000 دلار و قرارداد بستن با شرکتهایی توزیع کوکاکولا و بادوایزر و ... خودشون تریلر رو میدن و شما فقط کشنده میخری.
2- گرفتن CDL B و سعی در استخدام بعنوان راننده اتوبوس شهری. اگه بعدا خوشتون نیومد میتونین با سابقه اون برین اتوبوس بین شهری که بهتره اما اتوبوس هم خطرات خودشو داره (حمله مسافران یا افراد شرور چون راننده حتی بین شهری معمولا همیشه تک و تنهاست).
3- گرفتن گواهینامه CDL B و استخدام بعنوان راننده سرویس مدرسه. البته معمولا خود اسکول بورد آموزش میده و به گواهینامه معرفی میکنه ولی به شرط اینکه در یک جای پرت و خلوت و کوچیک مثل یک روستا زندگی کنین. رانندگی سرویس مدرسه در شهر به لعنت پاپی هم نمیخوره!!
4- گرفتن CDL B و یا CDL C که برای ون هست ولی زیاد معمول نیست و به زحمتش نمی ارزه و سعی در استخدام بعنوان راننده دلیوری در UPS یا Fedex ولی فراموش نکنین که بسته ها سبک سنگین دارن و کارشون خیلی فست پیسد هست ها!
ضمیمه HAZMAT هم در استخدام UPS یا Fedex میتونه اولویت داشته باشه. کار کامیون یا تریلی حمل گاز و مایعات (سوخت) هم بد نیست و علی رغم تمام خطراتش حداقل زحمت بار زدن و تخلیه رو به اون صورت نداره.

توجه!!
تمام جریمه ها و اخطارهای راهنمایی رانندگی شما با ماشین کار هم میره تو پرونده تون و باعث افزایش حق بیمه ماشین شخصی تون و احیانا دردسر در استخدامهای بعدی میشه! اگه واقعا اهل این کار نیستین یا شهرتون شلوغ هست و پر ترافیک قید اینکارا رو بزنین فعلا بیشتر به نفعتونه.

در مورد ساعت کار هم نپرس که دلم خونه!! اینجا یا میگن کار نکن یا کار کردی هفته ای پنجاه شصت هفتاد هشتاد ... بگیر برو بالا!! تاجایی که طرف جون داشته باشه کار بار میکنن و البته پول میدن. ممکنه باور نکنین ولی به خاطر همین یک دلیل مجبور شدم یکی دو کار نسبتا خوب رو ول کنم چون دیدم تا حد مرگ باید کار کنم با اینکه به پولش به اون صورت نیازی ندارم.
پاسخ
اقا خیلی ممنون از توضیحاتتون
گرفتن این گواهینامه ها چطوریه چقدر طول میکشه چقدر خرج داره
در مورد دلیوری ها بیشتر توضیح میدین
مثل شرکت های پستی چون به نظر میاد غیر. از حقوق پول خوبی از توی انعام در بیاد
یا اینکه من اشتباه میکنم
بیشتر دوست دارم به عنوان یه کار برای بدو ورود روش حساب کنم چون شغل ایده الم نیست
امکانش هست بشه سریع همیچین شغلی پیدا کرد?
بازم ممنون
پاسخ
تشکر کنندگان: msar
(2012-03-19 ساعت 21:24)patomat نوشته:  اقا خیلی ممنون از توضیحاتتون
گرفتن این گواهینامه ها چطوریه چقدر طول میکشه چقدر خرج داره
در مورد دلیوری ها بیشتر توضیح میدین
مثل شرکت های پستی چون به نظر میاد غیر. از حقوق پول خوبی از توی انعام در بیاد
یا اینکه من اشتباه میکنم
بیشتر دوست دارم به عنوان یه کار برای بدو ورود روش حساب کنم چون شغل ایده الم نیست
امکانش هست بشه سریع همیچین شغلی پیدا کرد?
بازم ممنون

خواهش میکنم پت و مت جان!
گواهینامه CDL B با اندورسمنتهای Passenger و Tanker و School Bus برای من هفتصد و پنجاه دولار رایج این مملکت آب خورد! ششصد تا به مدرسه رانندگی دادم و صد و پنجاه تا هم خرج گرفتن گواهینامه.
مدرسه کلا بهم اجازه داد که سه ساعت پارک کردن تمرین کنم و کمی هم بهم نمونه سوال داد برای امتحان آیین نامه با اینکه من از اینترنت هم کلی نمونه سوال خریده بودم که یک ضرب قبول شم. آیین نامه ها رو یک ضرب قبول شدم اما خداییش خیییییییلی وقت روش گذاشتم وگرنه به راحتی ممکنه آدم بیوفته البته آیین نامه پایه یک رو یک جا نمیگیرن و اونا رو جدا جدا میتونین امتحان بدین که راحتتر بشه که شامل Genera - Air Brake - Tanker - Passenger - School Bus بود. البته بجز جنرال و ایربریک بقیه اختیاری هست و اندورسمنت حساب میشه. اگه اتوبوس مدرسه بخواهین توش باشه حتما باید به مدرسه بگین که با اتوبوس مدرسه آموزشتون بده و امتحان بگیره و نه کامیون اینم در صورتی که CDL B بخواهین و اگه CDL A بخواهین برای اتوبوس مدرسه یک هزینه و آموزش و آزمون جدا ازتون میگیرن چون CDL A باید با تریلی باشه. برای CDL A باید آیین نامه Combination یا همون تریلی دو تکه و سه تکه هم بدین. تانکر فقط امتحان کتبی هست که بسیار راحته و سه چهار صفحه مطالعه بیش نیست.
من کلا دو هفته تمام وقت گذاشتم رو این قضیه و در کمتر از دو هفته هم تمومش کردم. هر روز یکی از آیین نامه ها رو میدادم و عصرها هم میرفتم مدرسه هر از گاهی برای تست عملی. آیین نامه ها دفعه اول رایگانه ولی اگه بیوفتین هر بار اضافه باید هفت دولار به ازای هر کدوم از اینا که دوباره امتحان میدین پول بدین. مدرسه هم بهم گفته بود هر چند بار در عملی بیوفتی امتحان دوباره مجانی هست و البته در مدرسه گرفته میشه. در DMV هم امتحان میگیرن ولی باید خودتون اتوبوس و تریلی ببرین اونجا!! مثل ایران.
الان هم در فکر گرفتن HazMat یا همون اندورسمنت Hazardous Material هستم که برای استخدام راننده UPS و Fedex میخوان چون گاهی اونا باید مواد خاصی مثل کپسول گازها یا مواد شیمیایی رو حمل و به گیرنده تحویل بدن. این اندورسمنت باید گرین کارت داشته باشین و بعد از گرفتن CDL اقدام کنین و صد دولار هم خرج انگشت نگاریش هست.
اگه میخوان CDL B بگیرین مثل من که این بود راه روشش اما اگه میخوان برای تریلی CDL A بگیرین اکیدا توصیه میکنم که به مدرسه رانندگی که آموزش تخصصی داره برین که خرجش ممکنه تا سه هزار دولار هم برسه اما گواهینامه اونا ارزش داره چون یک عالمه آموزش رو جاده دارن. مدرسه من فقط روز امتحان اجازه داد که اتوبوس رو ببرم بیرون و البته کلی هم این ور اونورم گردوند برای امتحان که بدجوری شوکیده بودم!! (فکر کن برای بار اول در عمرت اتوبوس رو بدن دستت بزنی به خیابون و اتوبان). بازم میگم این مدلی CDL A بگیرین هیچ شرکتی استخدامتون نخواهد کرد بعنوان راننده تریلی پس اگه طرف شما مثل من ازین مدرسه ها نیست فعلا قید CDL A رو بزنین.
کار؟ کار کجا بود قربانت برم!! من الان سه ماهه که دارم سایتهای کار UPS و Fedex روی برای کار Van Driver زیر و رو میکنم. فعلا که چیزی نیست. خودتون هم میتونین چک کنین. گاها در شهرهای خیلی بزرگ یکی دو موقعیت لیست میکنن که بالفرض هم من اونجا باشم اینکارا به من نمیرسه. حالا گرفتیم تصدیق رو دم دست تو آب نمک باشه برای آینده!! فکر انعام منعام رو هم بیخیال شو. اوضاع خرابه مردم دیگه زیاد انعام نمیدن. بیشترین انعام رو معمولا گارسونها میگیرن که اونا هم الان شاکی هستن تازه!
بازم تاکید میکنم که راننده ون در این شرکتها باید خودش ونش رو بار بزنه و در مقصد ببره تحویل مشتری بده (حتی طبقه بیست آپارتمان هم باشه!) و همینطور راننده باز باید محموله ارسالی مشتری رو دم در ازش بگیره و بیاره تو ماشین و در انبار شرکت تخلیه کنه تحویل انبار بده برای ارسال و همه اینها «باید در چهارچوب زمانی تعیین شده انجام بشه با نهایت تولرانس چند دقیقه اینور انور وگرنه -اخراج-»!!

کتاب آیین نامه CDL برای فلوریدا (ایالتهای دیگه هم عین اینه و نهایتا در یکی دو قانون ممکنه فرق داشته باشه)
http://www.lowestpricetrafficschool.com/handbooks
یکی از سایتهای فروش نمونه سوال که البته سوالهاش از امتحان واقعی خیلی سختر بود و اگه قرار بود اینجوری امتحان بگیرن هیشکی قبول نمیشد!!
http://www.testquestionsandanswers.com/c...-test.html
پاسخ
بازم ممنون
پس نمیشه به عنوان یه کار سهل الوصول برای وقتی تازه میرسی روش حساب کرد
اخرش نفهمیدیم مایی که نه پول زیاد داریم نه کس و کاری اگه برسیم اونجا باید بال چه جور کاری باشیم
پاسخ
تشکر کنندگان: pariya2 ، amiry ، msar
(2012-03-20 ساعت 12:24)patomat نوشته:  بازم ممنون
پس نمیشه به عنوان یه کار سهل الوصول برای وقتی تازه میرسی روش حساب کرد
اخرش نفهمیدیم مایی که نه پول زیاد داریم نه کس و کاری اگه برسیم اونجا باید بال چه جور کاری باشیم

دقیقا این سوالی هست که من امروز اگه وقت کردم میخوام برم تاپیک برندگان لاتاری بپرسم که میخواین رسیدین اینجا چکار کنین؟ بعد از ایده های اونا استفاده کنم چون مخ من که دیگه جواب نمیده!
پاسخ
تشکر کنندگان: vroom ، mehdi_behzadi ، patomat ، pariya2 ، moon_rose ، msar ، ParsTrader
(2012-02-25 ساعت 08:27)yami نوشته:  سلام دوستان
اگه در فکر شغل رانندگی سنگین در آمریکا هستین و در مورد گواهینامه پایه یک و استخدامش سوالی داشتین, اینجا بپرسین در حد اطلاعاتی که در عرض یکی دو ماه گذشته در مورد خودم به دست آوردم, سعی میکنم بهتون پاسخ بدم.

سلام یامی عزیز
میخواستم مشخصا در باره سی دی ال آ سئوال کنم

1- از ثبت نام تا گرفتن گواهی نامه چقدر هزینه و زمان لازم است؟
2- نظر شما در مورد شرکت هایی مثل CR England چیه؟
3-آیا کسانی که پایه 1 ایران ویا یک کشوز معتبر خارجی رو دارن میتونن گواهی نامه شون رو به سی دی ال آ تبدیل کنند؟

ممنون
تابستان
من اینجا بس دلم تنگ است
و هر سازی که می بینم بد آهنگ است،
بیا ره توشه برداریم، قدم در راه بی برگشت بگذاریم
ببینیم آسمان هر کجا آیا همین رنگ است؟
پاسخ
تشکر کنندگان: msar ، behzadbardia
(2012-03-21 ساعت 13:38)Tabestan نوشته:  
(2012-02-25 ساعت 08:27)yami نوشته:  سلام دوستان
اگه در فکر شغل رانندگی سنگین در آمریکا هستین و در مورد گواهینامه پایه یک و استخدامش سوالی داشتین, اینجا بپرسین در حد اطلاعاتی که در عرض یکی دو ماه گذشته در مورد خودم به دست آوردم, سعی میکنم بهتون پاسخ بدم.

سلام یامی عزیز
میخواستم مشخصا در باره سی دی ال آ سئوال کنم

1- از ثبت نام تا گرفتن گواهی نامه چقدر هزینه و زمان لازم است؟
2- نظر شما در مورد شرکت هایی مثل CR England چیه؟
3-آیا کسانی که پایه 1 ایران ویا یک کشوز معتبر خارجی رو دارن میتونن گواهی نامه شون رو به سی دی ال آ تبدیل کنند؟

ممنون
تابستان

سلام
گواهینامه های ایرانی و دیگر کشورها تقریبا اینجا بدرد نمیخوره مگر برای یکی دو ماه رانندگی با ویزای توریستی و در بدو ورود.
اول باید گواهینامه پایه دو بگیرین و بعد پایه یک. هر روز میتونین هم دوباره آیین نامه بدین هم شهری.
پس با این حساب یک هفته برای پایه دو و دو هفته برای پایه یک وقت بذارین ولی باید منتظر باشین که گواهینامه پایه دوتون بیاد با پست بعد برای پایه یک اقدام کنین که دو هفته ای طول میکشه با این حساب همه رو یک ضرب حساب کنیم و کمی وقت مرده برای احیانا یکی دو بار آزمون مجدد حدود یک و نیم ماه تا دو ماه زمان لازم دارین. گواهینامه های ایرانیتون رو حتما ترجمه و بین المللی کنین بیارین چون برای استخدام باید ثابت کنین که قبلا سابقه رانندگی در ایران داشتین.
برای شغل اولتون مفت هم لازم شد باید کار کنین که شش ماهی تجربه روی جاده در اینجا داشته باشین و بعد اگه خواستین با اون سابقه شروع کنین به جستجوی کار بهتر.
پاسخ
تشکر کنندگان: storagemeter ، vroom ، pariya2 ، msar ، mrlzdh
(2012-03-21 ساعت 16:47)yami نوشته:  
(2012-03-21 ساعت 13:38)Tabestan نوشته:  
(2012-02-25 ساعت 08:27)yami نوشته:  سلام دوستان
اگه در فکر شغل رانندگی سنگین در آمریکا هستین و در مورد گواهینامه پایه یک و استخدامش سوالی داشتین, اینجا بپرسین در حد اطلاعاتی که در عرض یکی دو ماه گذشته در مورد خودم به دست آوردم, سعی میکنم بهتون پاسخ بدم.

سلام یامی عزیز
میخواستم مشخصا در باره سی دی ال آ سئوال کنم

1- از ثبت نام تا گرفتن گواهی نامه چقدر هزینه و زمان لازم است؟
2- نظر شما در مورد شرکت هایی مثل CR England چیه؟
3-آیا کسانی که پایه 1 ایران ویا یک کشوز معتبر خارجی رو دارن میتونن گواهی نامه شون رو به سی دی ال آ تبدیل کنند؟

ممنون
تابستان

سلام
گواهینامه های ایرانی و دیگر کشورها تقریبا اینجا بدرد نمیخوره مگر برای یکی دو ماه رانندگی با ویزای توریستی و در بدو ورود.
اول باید گواهینامه پایه دو بگیرین و بعد پایه یک. هر روز میتونین هم دوباره آیین نامه بدین هم شهری.
پس با این حساب یک هفته برای پایه دو و دو هفته برای پایه یک وقت بذارین ولی باید منتظر باشین که گواهینامه پایه دوتون بیاد با پست بعد برای پایه یک اقدام کنین که دو هفته ای طول میکشه با این حساب همه رو یک ضرب حساب کنیم و کمی وقت مرده برای احیانا یکی دو بار آزمون مجدد حدود یک و نیم ماه تا دو ماه زمان لازم دارین. گواهینامه های ایرانیتون رو حتما ترجمه و بین المللی کنین بیارین چون برای استخدام باید ثابت کنین که قبلا سابقه رانندگی در ایران داشتین.
برای شغل اولتون مفت هم لازم شد باید کار کنین که شش ماهی تجربه روی جاده در اینجا داشته باشین و بعد اگه خواستین با اون سابقه شروع کنین به جستجوی کار بهتر.
لطفا نظرت زا دز باره سئال شماره 2 هم بگو.

ممنون
تابستان

من اینجا بس دلم تنگ است
و هر سازی که می بینم بد آهنگ است،
بیا ره توشه برداریم، قدم در راه بی برگشت بگذاریم
ببینیم آسمان هر کجا آیا همین رنگ است؟
پاسخ
تشکر کنندگان: msar
(2012-03-22 ساعت 12:35)Tabestan نوشته:  
(2012-03-21 ساعت 16:47)yami نوشته:  
(2012-03-21 ساعت 13:38)Tabestan نوشته:  
(2012-02-25 ساعت 08:27)yami نوشته:  سلام دوستان
اگه در فکر شغل رانندگی سنگین در آمریکا هستین و در مورد گواهینامه پایه یک و استخدامش سوالی داشتین, اینجا بپرسین در حد اطلاعاتی که در عرض یکی دو ماه گذشته در مورد خودم به دست آوردم, سعی میکنم بهتون پاسخ بدم.

سلام یامی عزیز
میخواستم مشخصا در باره سی دی ال آ سئوال کنم

1- از ثبت نام تا گرفتن گواهی نامه چقدر هزینه و زمان لازم است؟
2- نظر شما در مورد شرکت هایی مثل CR England چیه؟
3-آیا کسانی که پایه 1 ایران ویا یک کشوز معتبر خارجی رو دارن میتونن گواهی نامه شون رو به سی دی ال آ تبدیل کنند؟

ممنون
تابستان

سلام
گواهینامه های ایرانی و دیگر کشورها تقریبا اینجا بدرد نمیخوره مگر برای یکی دو ماه رانندگی با ویزای توریستی و در بدو ورود.
اول باید گواهینامه پایه دو بگیرین و بعد پایه یک. هر روز میتونین هم دوباره آیین نامه بدین هم شهری.
پس با این حساب یک هفته برای پایه دو و دو هفته برای پایه یک وقت بذارین ولی باید منتظر باشین که گواهینامه پایه دوتون بیاد با پست بعد برای پایه یک اقدام کنین که دو هفته ای طول میکشه با این حساب همه رو یک ضرب حساب کنیم و کمی وقت مرده برای احیانا یکی دو بار آزمون مجدد حدود یک و نیم ماه تا دو ماه زمان لازم دارین. گواهینامه های ایرانیتون رو حتما ترجمه و بین المللی کنین بیارین چون برای استخدام باید ثابت کنین که قبلا سابقه رانندگی در ایران داشتین.
برای شغل اولتون مفت هم لازم شد باید کار کنین که شش ماهی تجربه روی جاده در اینجا داشته باشین و بعد اگه خواستین با اون سابقه شروع کنین به جستجوی کار بهتر.
لطفا نظرت زا دز باره سئال شماره 2 هم بگو.

ممنون
تابستان

فکر کنم حداقل شش ماه تجربه رانندگی تریلی در آمریکا بخوان.
پاسخ
تشکر کنندگان: msar
(2012-04-02 ساعت 15:29)masih sh نوشته:  قیمت گازوئیل لیتری چنده اونجا؟
در این لینک یه مطلبی هست که میگه درآمد راننده ها خیلی خوب است.نظر شما چیست؟
در آمد این کار واقعا همین قدر است؟

گازوئیل گالنی حداکثر 4.5 دولار هست.
همانطور که گفتم دستمزد راننده ها رو به مایل پیموده شده و در زمان مورد انتظار میدن وزینه گازوئیل هم به عهده راننده هست. اگه بیش از زمان مورد نظر هم تاخیر کنین ممکنه جریمه تون کنن. من یکبار از یک راننده پرسیدم گفت حدودا ساعتی براش 15 دولار میوفته بعد از کسر هزینه های شخصیش. البته شب هم هتل نمی مونن و معمولا در تریلی میخوابن که کار محتاطانه ای نیست!
جدای از دوری از منزل متاسفانه بعلت اراذل و اوباش و جاده های طویل و بی سر و ته که صدها مایل یک جنبنده هم توش جم نمیخوره, شغل امنی حساب نمیشه وگرنه من خودم پایه اش بودم. مشکل بارگیزی و تخلیه رو هم برای بعضی موارد هم اضافه کنید. کماکان معتقدم اگه یک تریلی حدودا 20 هزار دولاری بگیرین و کانتراکت کنین با بادوایزر یا کوکاکولا و پپسی برای پخش پول بهتری در میارین.
پاسخ
تشکر کنندگان: masih sh ، vroom ، m9780 ، pariya2 ، فرامرز مسیبیان ، vahid usa ، msar ، pishtaz611 ، mrlzdh
(2012-04-05 ساعت 20:16)masih sh نوشته:  میشه یه سایتی رو در مورد فروش ماشین سنگین دست دوم یا نو معرفی کنید.
من تو گوگل سرچ کردم چند تا سایت اومد که قیمتا وااااااقعا زیاد بود.
ببخشید این سوال رو میپرسم. اگه شخصیه جواب ندین. ماشین سنگین برای این میخوایین که به کار حمل ونقل در آمریکا بپردازین؟
شماره کیس:2011as10000 نامه قبولی :may18th,2010 کارنت شدن کیس:November دریافت نامه دوم : nov1t,2010 مصاحبه : dec19th,2010 دریافت کلیرنس:jan4th 2011 سفر اول:july7th 2011 سفر مجدد به آمریکا:jan29th 2012
انجمن معماران مهاجرسرا
پاسخ
تشکر کنندگان: masih sh ، pariya2 ، msar




کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان