کانال تلگرام مهاجرسرا
https://t.me/mohajersara







##### هشدار #####
به تاریخ ارسال مطالب دقت فرمایید.
شرایط و وضعیت پروسه ویزا دائم در حال تغییر است و ممکن است مطالب قدیمی شامل تغییراتی باشد.
ویزای همسر
با سلام...دوستان عزیز از راهنمایی تون پیشاپیش تشکر میکنم...........نامزد من موفق به کسب اجازه تحصیل در یکی از دانشگاههای امریکا شده البته از مقطع لیسانس به دکترا و دانشگاه امریکایی کلیه شهرییه دانشگاه رو بخشیده و سالیانه مبلغ14800$ هم بابت تحصیل به ایشون پرداخت میکنه.......مشکلی که داریم اینه که اگه ایشون زمان مصاحبه همسر رسمی بنده باشه احتمال داره برای دریافت ویزای خودش به مشکل بر بوخوره.......هدف اینه که ایشون بعد از ویزاش و بعد از FBI CHECK عقد رسمی بکنیم و مراسم کامل عقد و عروسی بگیریم با کلی عکس و فیلم...........ایشون شهریور ماه پرواز کنه و بعد از اسکان کامل برای من اقدام کنه........من با عقدنامه و عکسهای عروسی و خانوادگی به سفارت مراجعه کنم..........اونجا برای سفارت سوال پیش میاد که همسر شما چرا در هین مصاحبه اعلام نکرده متاهل بوده؟؟؟؟؟؟؟؟؟و چه جوابی من باید پس بدم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟خودم فکر میکنم که باید عنوان کنم که ما سالیانه سال باهم بودیم و اصلا فکر نمیکردیم که ویزای ایشون OKبشه برای همین تصمیم گرفتیم ازدواج کنیم...و بعد از ازدواج ویزای ایشون آماده شد و ما توی این شرایط قرار گرفتیم.......اینجا سفارت میتونه بگه تاریخ عقد شما بعد از FBI CHECK درج شده اینجا چه باید کرد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟احتمال داره بگن به شما ویزا داده نمیشه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟و همسر من 5 سال اونجا باید تنها زندگی کنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟در بهترین حالت چند وقت طول میکشه در بدترین حالت چی میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟چه پیشنهادی دارین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟و درست ترین راه کدومه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ
تشکر کنندگان: msar
به نظر من بهتر است قبل از مصاحبه عقد کنید و مدارک کامل را به آنجا ببرید. ممکن است بعد از آن کارتان دشوارتر شود. ولی بهتر این است که قبل از هر کاری با یک وکیل مشورت کنید.
با آرزوی موفقیت برای شما
پاسخ
تشکر کنندگان: msar
سلام دوستان. من میخوام بدونم اگر همسر من ویزای F1 بگیره چقدر طول میکشه من ویزای F2 بگیرم و اینکه با ویزای F2 میشه کار کرد یا نه؟
پاسخ
تشکر کنندگان: msar
سلام.
من از دانشگاهی در آمریکا پذیرش تحصیلی گرفته ام. نامزد من پذیرش ندارد. از طرفی سربازی اش هم تمام نشده و پاسپورت ندارد. در صورتی که ازدواج کنیم و او پذیرش نداشته باشد نمیتداند برای ویذا اقدام کند و نتیجاتا نمیتوان با هم برای مصاحبه ویزا رفته و او ویزای همراه بگیرد. آیا امکان گرفتن ویزای همراه چندین ماه پس از اینکه من رفتم وجود دارد یا باید همزمان اقدام کرد؟
از طرفی اگر بخواهد سال آینده پس از تمام شدن سربازی اش، خود پذیرشی تحصیلی بگیرد و من اکنون بروم، آیا فرآیند ویزا گرفتن او با ازدواج ما مشکل تر میشود؟ در این صورت قبل رفتن ازدواج نکرده باشیم بهتر است!؟
ممنون میشوم اگر راهکاری داشته باشید که من اطلاع ندارم و یا راهنمایی بفرمایید که کدام راه بهتر است.
پاسخ
تشکر کنندگان: msar




کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان