کانال تلگرام مهاجرسرا
https://t.me/mohajersara







##### هشدار #####
به تاریخ ارسال مطالب دقت فرمایید.
شرایط و وضعیت پروسه ویزا دائم در حال تغییر است و ممکن است مطالب قدیمی شامل تغییراتی باشد.
پدیده ای بنام مهاجران دروغین
(2012-07-06 ساعت 02:27)rs232 نوشته:  باید یک صندلی داغ برای ظاهربین راه اندازی کنیم که کلیه سوء تفاهمات بر طرف شود. من همین الآن این کار را می کنم.

اول مشخصات
1- نام: ظاهربین
2- کشور تولد:
3- محل اقامت فعلی:
4- مدت اقامت در امریکا:
5- آیا سیتیزن امریکا هستید و پاسپورت امریکایی دارید؟

بعد سوالات (الآن فرض کن که در یک اطاق بازجویی تاریک هستی و نور یک چراغ مطالعه هم بر روی صورتت است)

1- شما گفتید که در هواپیما یک آلمانی و یک اسراییلی در دو طرف شما با هم دعوا کردند و بعد شما را به پلیس فرودگاه بردند و پس از دیدن پاسپورت امریکایی از شما معذرت خواهی کردند. آیا این گفته خود را تایید می کنید؟
جواب:

2- برای چه شما در بسیاری از پست ها وقتی از امریکا حرف می زنید از عبارت "اینجا" استفاده می کنید تا در خواننده تداعی شود که شما در امریکا هستید در حالی که خودتان در چند جا گفتید که در ایران به سر می برید.
جواب:

3- کشور ایران ترک تابعیت ندارد آیا شما متولد یکی از کشورهای همسایه ایران هستید؟
جواب:

حالا هر فرد دیگری هم سوال دارد همین جا بپرسد که ظاهربین عزیز به همه آنها پاسخ دهد. فقط ما را سر کار نگذار تو را به خدا. باز هم من را سر کار گذاشتی و مجبورم کردی کل سایت ویکیپدیا را بخوانم تا بلکه یک ربطی بین آنجا و سوال خودم پیدا کنم. راستش عذاب وجدان گرفتم و خیال کردم به اندازه کافی به جوابت دقت نکرده بودم ولی اینقدر من را نپیچان و یک کلمه بگو آیا امکان دارد که آدم محل تولد خودش را در پاسپورت یک چیز دیگر بنویسد یا خیر. چون حتی اگر ترک تابعیت از ایران هم امکان پذیر باشد باز هم محل تولد آدم که عوض نمی شود! وقتی این سوال را از آفیسر کردم یک نگاهی به من کرد که انگار تا حالا یک چنین آدم هالویی در عمرش ندیده بود!
راستی یک چیزهایی هم درباره کار پیدا کردن سریع خودت در ایالتهای مختلف امریکا نوشته بودی که خوشبختانه چون من فراموشکار هستم اصلا یادم نمی آید ولی یک جورایی نمی دونم همچین چیز بود! چیز بود یعنی ناواضح بود!

سلام ارش عزیز ترک تابعیت وجود داره و فقط از طریق u.n انجام میشه .البته برای موارد خواص وکیسهای تغیر مذهب
تشکر کنندگان: zaherbin ، mohammad.maleki ، Omidooo ، rs232 ، shahyad ، shimoda ، amiry ، shahin 93 ، امیر مهاجر ، zina s ، mitr.p ، mrr777 ، msar
(2012-07-06 ساعت 13:20)zaherbin نوشته:  من از دوستان و آقای ناظم عذر میخواهم بابت پست های قبلیم
حلال کنید احساسی برخورد کردم
ظاهربین جان. احساسات من را به قلیان در آوردی. باز هم عذاب وجدان گرفتم! واقعیت این است که تو اصلا تا به حال هیچ چیز بدی ننوشتی و خیلی از نوشته هایت هم قابل تامل است. من هم تا به حال خالی زیاد بسته ام ولی خوب چون در این کار خیلی خبره هستم فقط پیاز داغ یک چیز را زیاد می کنم و یادم هم می ماند که چه خالی بستم تا بعدا ضایع نشوم. با این حال اگر کسی بخواهد مو را از ماست بیرون بکشد چندین مورد نقض در نوشته هایم پیدا می کند. مثلا ماجرای دیتینگ من را هیچ آدم بالغ و عاقلی با آن همه آب و تابی که دارد باور نمی کند ولی چون کمی بانمک بود و یک رگه های هم از واقعیت داشت و درضمن نقش اطلاع رسانی مهاجرتی هم نداشت کسی زیاد به من گیر نداد. بی خود نیست که می گویند خالی بندی برای خودش یک صنعت ادبی و هنری است! ولی خوب شما اصلا استعداد این کار را نداری و معلوم است که در نهادت آدم پاک و صاف و ساده و خوش قلبی هستی. این چیزها را گفتم که بدانی ما هم مثل خودت هستیم و هیچکدام از ما مریم مقدس و دهقان فداکار و این چیزها نیستیم و فقط دور هم جمع شده ایم تا با همه کاستی های خودمان بلکه گره ای را از یک تازه مهاجر باز کنیم.
خلاصه این که من هم اگر چیزی نوشتم که موجب آزردگی خاطرت شد معذرت می خواهم. این سنت معذرت خواهی در مجموع چیز خوبی است که کدورت ها را می زداید و دل ها را به هم نزدیک می کند. چقدر رمانتیک شد!
با آرزوی موفقیت برای شما
جناب ظاهربین فکر این آقا آرش مارو مخشوش میکنی بعد ایشون به علت مشغله فکری دبه در میاره 3 تا پست وبلاگشو میپیچونه ... نکنین اینکارارو خوبیت نداره ... خدا شاهده کل خنده ما شده خوندن وبلاگ ایشون ... من این سبک نوشتارو دوست دارم چون در قالب طنز اطلاعات مفیدو در مغز آدم نهادینه میکنه ...

مدیران گرامی بعضی وقتها انسان از روی احساسات و فقطو فقط بخاطر کمک به همنوع خودش بعضی حرفهارو میزنه که ممکنه نه تنها کمکی نباشه بلکه موجبات زیان طرف مقابل خودشو برسونه ... حالا ممکنه که اون حرفی که در قالب کمک ارائه میکنه از منبع موثقی باشه ( مثل پست من که از رو خبرگزاری ایران بود ولی متاسفانه اشتباه ).
از نظر من اگر مشکلی نداشته باشه بهتره یک بحثی باز شه تا دوستان اگر میخوان کمکی هم بکنن طبق نوعی ضوابط خاص باشه ...

چون من سلطان سوء تفاهمات هستم پس چند نکترو بگم :
1_ من اصلاً تو پستم منظوری با شخص ظاهر بین نداشتم(چون سعادت دنبال کردن مطالب ایشون رو نداشتم)
2_ بعضی از شوخی های من با آقا آرش فقط صرفاً جنبه پر رویی منو میرسونه چون ایشان با من هیچ شوخی ندارن(خواستم برات سبزی بفرستم از ایران(چوچاق)خودت نخواستیاا.
3_چون مدیران وظیفه نظارت بر محیط فروم رو دارند و سود سالم بودن محیط دوباره برمیگرده به کاربران خرده گرفتن به مدیران در بعضی مواقع یجور بی انصافیه ( پاچه خواری شرعی )
4_ پراکندگی کلمات مال تند نویسیه خودتون ببخشین
تشکر کنندگان: shahrzad_a ، seravin ، Linspire ، Omidooo ، mohammad.maleki ، sohi ، schaghayegh ، rs232 ، امیر مهاجر ، zina s ، lighter ، msar
ازین که آخر عمری می بینم شما بچه های من همه دوباره دور هم جمع شدین و دوست شدین خیلی خوشحالم. وقتی همه تون رو دور سفره جمع می بینم اشک تو چشمام فوران! میزنه . من پیرمرد را رو سفید کردین. حالا می تونم با خیال راحت بمیرم .وصیت می کنم اگه من مردم پستهام رو بدین به soheil badami چون تند نمیره و واسطه گری می کنه. رتبه هام رو به بدین به اونایی که زیر 5 تا دارن . سیاه هم نپوشین. پیام های خصوصیم رو بدین به frozen mind و pars trader . اما به این بچه ناخلفم عباس هیچی ندین. من پیرمرد رو خیلی اذیت کرد. هی همه حرفاشو باور کردم و افتادم به جون بقیه که چرا اذیت می کنین این بچه رو ؟ چرا آبنباتاشو از زیر بالشش بر می دارین آخه ؟؟ الان که دیدم خودش اعتراف کرده که " هم واقعیت بوده و بیام داشته و هم زایده ی ذهن" کمرم شکست. وروجک ورپریده از بچگیت آتیش می سوزوندی .چقدر از دست تو بکشم آخه ؟؟ خاله laili رو بگو هی گفت عباس رو دیدم از مدرسه فرار کرده وایساده دم چرخای پشمک فروشی هاااا من گفتم نه چشمش این عباس مارو برا دخترش گرفته !
آخه کی می خوای سر به راه بشی بچه ؟؟ انقدر هم سر به سر این دختر برادرم sohi نزار . این دختر می خواد بره خارجه مهننس بشه . داداشم nazem هم خوش نداره سر به سر دخترش بزاری .
این پسر دومیم آرش ماشالله سر زبون داره . دوست و آشنا زیاد داره این ور و اون ور.پسرم rs232 دست این عباس مارو بگیر . پیرشی پسرم. ببرش پیش این قایق فروشه دوستت یه کاری براش دست و پا کن و بزارش سر اون کار بمونه هی ازین شرکت نره اون شرکت و تکنسین همه چی بشه آخه.
برین حالا همه تون نفری یه چوب ترکه بیارین و ببندین به هم کارتون دارم. پاشین ! د پاشین د !!!!!(... صدای سرفه....)

ویرایش: راستی عباس الان مچت رو گرفتم . تو تاپیک اقامت چین چی کار می کردی آخه ؟ یه دقه آروم بگیر بچه .یه جا بشین. آدم همه جا نظر نمی ده که !
(2012-07-06 ساعت 22:47)shahrzad_a نوشته:  ازین که آخر عمری می بینم شما بچه های من همه دوباره دور هم جمع ...
آفرین شهرزاد عزیز
واقعا لذت بردم از نوشتتون. خوب تونستین این اوضاع متشنج رو آروم کنین و بجای استرس و دلشوره ای که به خوانندگان این تاپیک منتقل شده بود لبخند به لب همه بنشونید. تونستین در قالب طنز همه چیزو به بهترین نحو بیان کنید. بهتون تبریک میگم. حیف که نمیتونم رتبه بدم وگرنه حتما به این تدبیری که به خرج دادین یه رتبه میدادم. ( انشاالله طلبتون تا وقتی که مجاز شدم Smile ) امیدوارم همیشه همینطور سرحال و سرزنده باشید.
ممنون بابت همراهیتون تو همه ی زمینه ها


کیس نامبر;2012as34xxx
کنسولگری: ابوظبی
تاریخ مصاحبه: می 2012
تاریخ ورود به امریکا: سپتامبر 2012
مقصد: کالیفرنیا- لس آنجلس


تشکر کنندگان: masih sh ، teoden ، kopol ، mohammad.maleki ، manila ، shahyad ، shahrzad_a ، nahid.t ، sohi ، schaghayegh ، rs232 ، Omidooo ، امیر مهاجر ، zina s ، **USA** ، msar
از مدیر محترم به خاطر ایجاد این تاپیک مهم تشکر میکنم و جای چنین مدیرهایی در کشورمون خیلی خالیه ، البته من یک تازه وارد هستم و در مورد این اتفاق نظری ندارم ولی دیدم خیلی بازتر شد ، حقیقتا تا قبل خوندن این تاپیک خیلی ساده لوحانه پست ها رو میخوندم ولی از این به بعد ، تا انجام تحقیقات شخصی و پیدا کردن منابع موثق، نظر هیچکسی رو قبول نمیکنم، البته نمیگم این تصمیم خوبه ولی مجبوریم اینجوری باشیم یعنی پایه رو بذاریم رو دروغ بودن مگر اینکه خلافش ثابت بشه! دقیقا برعکس آمریکاییها !
تشکر کنندگان: shahyad ، masih sh ، schaghayegh ، amiry ، امیر مهاجر ، zina s ، مهتاب - 2251 ، msar
(2012-07-08 ساعت 01:14)yas12 نوشته:  از مدیر محترم به خاطر ایجاد این تاپیک مهم تشکر میکنم و جای چنین مدیرهایی در کشورمون خیلی خالیه ، البته من یک تازه وارد هستم و در مورد این اتفاق نظری ندارم ولی دیدم خیلی بازتر شد ، حقیقتا تا قبل خوندن این تاپیک خیلی ساده لوحانه پست ها رو میخوندم ولی از این به بعد ، تا انجام تحقیقات شخصی و پیدا کردن منابع موثق، نظر هیچکسی رو قبول نمیکنم، البته نمیگم این تصمیم خوبه ولی مجبوریم اینجوری باشیم یعنی پایه رو بذاریم رو دروغ بودن مگر اینکه خلافش ثابت بشه! دقیقا برعکس آمریکاییها !
البته همیشه نباید به همه چیز با دید منفی نگاه کرد باید جنبه مثبت افراد رو هم دید یعنی همیشه نباید نیمه خالی لیوان رو ببینیم باید به نیمه پر لیوان هم نگاه کرد اخه اگه بخواییم به همه چیز با دید منفی نگاه کنیم
زندگی سخت میشه و چه بسا خیلی فرصتهای زندگی هم از دست بدیم و لی تا حدودی هم با نظرت موافقم ادم بعضی وقتها از بعضی ها اینقدر دروغ می شنود که دیگه نمیدونه چی راسته چی دروغه مثلا تو همین سایت بعضی ها اصلا در مورد یک بحثی هیچ اطلاعی ندارن فقط واسه اینکه پستی داده باشن و 4 تا تشکر بگیرن حاضرن با سرنوشت بقیه بازی کنن و اطلاعاتی بدن که بقیه رو به بیراه ببره با اون قسمت حرفت که بدون تحقیق نباید حرفی و نظری رو پذیرفت موافقم و اصولا این حرف در کل زندگی صدق میکنه
تشکر کنندگان: seravin ، Omidooo ، mohammad.maleki ، yas12 ، Hediyeh ، schaghayegh ، zina s ، msar
نتیجه چی شه ؟
متهم تبرئه شد ؟
ما انتظار داریم مدیریت قاطعانه با عوامل دروغگو برخورد کنه .
شماره کیس :2014
تاریخ دریافت نامه قبولی:
تاریخ ارسال فرمهای سری اول:
تاریخ کارنت شدن کیس:
تاریخ دریافت نامه دوم:
تاریخ مصاحبه:
تاریخ دریافت کلیرنس:
تشکر کنندگان: masih sh ، teoden ، msar
(2012-07-08 ساعت 12:55)ســـــعید نوشته:  نتیجه چی شه ؟
متهم طبرعه شد ؟
ما انتظار داریم مدیریت قاطعانه با عوامل دروغگو برخورد کنه .
عزیز من خداوند به انسان عقل داده و هر حرفی رو باور نمی کنه ، از قدیم گفته اند نیگاه نکنید ببینید که چه کسی داره چه حرفی رو می زنه بلکه نیگاه کنید ببینید چی داره می گه ، هرکسی ممکنه براساس تخیل و واقهیتهای زندگیش بیاد اینجا و پستی بزنه اما بعد فکر کنید ببینید این حرف برای شما قابل هضمه یا خیر ، در ثانی این آقای ظاهربین هم انسان محترمیه و کوبیدن اون و اخراجش از سایت مشکلی رو حل نمی کنه ، امیدوارم بتونیم رفتار منطقی تری از خود نشون بدهیم
کنسولگری:انکارا
تاریخ مصاحبه: 2012/02/02
نتیجه مصاحبه: برگ آبی
تاریخ دریافت کلیرنس: 2012/5/15

آخه همین کارا رو می کنید که آدم به جای اینکه بره دنبال کارو زندگیش می شینه پای مهاجر سرا
والا توی این دنیای ما که هیچ کی هیچ کی رو نمی بخشه و به خاطر کوچکترین مساله ای همدیگه رو از هر طریقی له می کنن(شاید هم باید بگم له می کنیم) اینجا یه جور دیگه است
نمی فهمم والا چرا فقط اینجا همه همدیگه رو دوست دارند
چرا فقط اینجا همدیگه رو درک می کنند
همینه که وقتی به سختی بعد از غر غر شنیدن های همسر گرامی که می گه آخه مگه توی این سایت چقد مطلب هست که تو شبانه روز گرفتارش هستی؛ صفحه رو می بندم
اونقدر انرژی گرفتم و اونقدر از طرف بقیه کمک شدم که بتونم احساس خوبم رو تو دنیای کوچیک خودم منتشر کنم
تند تند نوشتم
اما فقط خواستم بگم ممنون
و دوستون دارم
کیس نامبر:2013AS5128// سفارت ایروان // تعداد اعضای کیس: دو نفر // کلیر بعد از 49 روز
(2012-07-08 ساعت 13:12)kopol نوشته:  
(2012-07-08 ساعت 12:55)ســـــعید نوشته:  نتیجه چی شه ؟
متهم طبرعه شد ؟
ما انتظار داریم مدیریت قاطعانه با عوامل دروغگو برخورد کنه .
عزیز من خداوند به انسان عقل داده و هر حرفی رو باور نمی کنه ، از قدیم گفته اند نیگاه نکنید ببینید که چه کسی داره چه حرفی رو می زنه بلکه نیگاه کنید ببینید چی داره می گه ، هرکسی ممکنه براساس تخیل و واقهیتهای زندگیش بیاد اینجا و پستی بزنه اما بعد فکر کنید ببینید این حرف برای شما قابل هضمه یا خیر ، در ثانی این آقای ظاهربین هم انسان محترمیه و کوبیدن اون و اخراجش از سایت مشکلی رو حل نمی کنه ، امیدوارم بتونیم رفتار منطقی تری از خود نشون بدهیم


از قدیم هم گفتند تا نباشد چیزکی ، مردم نگویند چیزها ... Wink


یعنی شما میگید دروغ گفتن ناشی از تخیلات ذهنیه و هیچ اشکالی هم نداره . درسته ؟ اگه بخوای اینطوری حساب کنی همه بیگناه میشند .

عزیز من ممکنه همه مثل شما زرنگ باهوش نباشند ، تکلیف اونهایی که از نظر ژنتیک از آی کیو پایین تری برخوردارند چیه ؟ باید همیشه تو زندگی گول حرفهای دیگران بخورند !

ممکنه حرفهای دروغین و بی اساس یک شخص ، باعث تغییر مسیر زندگی یک نفر بشه . "من هم سااااده ، زودی گول میخورمRolleyes"



شماره کیس :2014
تاریخ دریافت نامه قبولی:
تاریخ ارسال فرمهای سری اول:
تاریخ کارنت شدن کیس:
تاریخ دریافت نامه دوم:
تاریخ مصاحبه:
تاریخ دریافت کلیرنس:
تشکر کنندگان: mohammad.maleki ، Omidooo ، sohi ، schaghayegh ، amiry ، امیر مهاجر ، zina s ، mrr777 ، msar
بحث های این بخش به جز چنتای اول کاملا بی دلیله یه چیزی بوده تمومه شد دیگه اینقدر دنبالش رو نگیرید دوستان
حیف این انگشت های دست نیست که برای موضوع های پیش پا افتاده خسته بشن و یک چیز های رو تایپ کنن که به درد هیچ کس هم نمیخوره؟؟؟!!!!
در اخر هم اینو بگم که اینجا ما دور هم جمع شدیم که به هم کمک کنیم نه اینکه به جون هم بی افتیم کمی هم بخشش در وجود ادمی باشه خوبه!!!

ناظم جان یک چیزی رو تذکر دادند به دوستان دیگه این بحث ها چیه اخه !!!!

امیدوارم این بحث همین جا به پایان برسه
وق خودتون رو صرف کمک به دوستان خودتون کنید نه اینکه ...
تشکر کنندگان: zaherbin ، masih sh ، Hediyeh ، Omidooo ، الهه سابق ، schaghayegh ، امیر مهاجر ، zina s ، payam62 ، mrr777 ، 2013 ، msar
به نظر من جای بحث زیاد داره .
اگر در حد تذکر بود باید تاپیک بسته میشد !
دلیل دروغ گفتن و شایعه پراکنی در فروم های ایرانی که همه روزه داره به تعداد شون هم اضافه میشه را باید ریشه یابی کرد .
ما ایرانی ها کلا آدم های نکته سنج و ریز بینی هستیم و از نظر روحی و عاطفی بسیار حساس هستیم و وقتی با مسائل کم اهمیتی مثل دروغ گوئی (البته متاسفانه از نظر بعضی ها ) مواجه میشویم ، سعی میکنم همیشه اول از همه خودمون رو مقصر بدونیم که چرا باور کردیم و دوم اینکه با یه حس ترهم و دلسوزی همراه با غرور سعی میکنیم به متهم بفهمونیم که موچتو گرفتیم و حالا هم میبخشیمت Smile





شماره کیس :2014
تاریخ دریافت نامه قبولی:
تاریخ ارسال فرمهای سری اول:
تاریخ کارنت شدن کیس:
تاریخ دریافت نامه دوم:
تاریخ مصاحبه:
تاریخ دریافت کلیرنس:
تشکر کنندگان: mohammad.maleki ، SH1A2R3 ، Omidooo ، nahid.t ، kopol ، schaghayegh ، amiry ، امیر مهاجر ، zina s ، payam62 ، msar
(2012-07-09 ساعت 16:19)ســـــعید نوشته:  به نظر من جای بحث زیاد داره .
دوست نداشتم پاسخ بدم ولی نتونستم باخودم کنار بیام سر جواب ندادن به این مطلب
اقا سعید دوست دارم منطقی به این ها پاسخ بدی نه از دید احساسی و ...
(2012-07-09 ساعت 16:19)ســـــعید نوشته:  ما ایرانی ها کلا آدم های نکته سنج و ریز بینی هستیم و از نظر روحی و عاطفی بسیار حساس هستیم و وقتی با مسائل کم اهمیتی مثل دروغ گوئی (البته متاسفانه از نظر بعضی ها ) مواجه میشویم
با عرض پوزش از همه دوستان و کسانی که این مطلب رو میخونن شرمندم که این جوری باید بگم
من از ایرانی جماعت دروغ گو تر ندیدم و احتمالا نخواهم دید
اگر شما نکته سنج هستی یا به گفته خودت ایرانی ها کلا نکته سنج هستند تو جامع نکته زیاده حالا راه دور هم نمیریم پست قبلی گفتم این بحث رو خواهشا تموم کنید اگر نکته سنج بودید و ریز بین ادامه نمیداد ادامه این بحث برای مهاجرسرای عزیز مشکلاتی رو ایجاد میکنه که از دو بعد بررسی میشه
اول بعد فنی:باعث ایجاد ترافیک روی سایت میشه با یک مطلب بیهوده خواستید بیشتر توضیح میدم
بعد دوم بعد ؛ نمیدونیم اسمش رو چی بزارم Big Grin میزارم بعد عمومی
باعث میشه ذهن افرادی هم که میخواهند کمک کنند منحرف بشه بجای گفتن مطالب مفید بیاد اینجا مطالب غیر مفید بزارن

نقل قول:از قدیم هم گفتند تا نباشد چیزکی ، مردم نگویند چیزها ...
میدونید چیه واقعا مردم ایران دنبال حرف و حدیث هستند حالا اگه نباشه هم از جایی جورش میکنند
اگر قرار ادم با حرف مردم زندگی کنه بهتر بمیره!!!!با عرض پوزش بخاط خشاشت به خرج رفته در این پستSmile

تشکر کنندگان: zaherbin ، Omidooo ، ســـــعید ، Shezem ، امیر مهاجر ، zina s ، 2013 ، msar
دوستان عزیز،
یکی از مهاجران دروغین ظاهرا در بحثها فعالانه شرکت می کرد و به سوالهای کاربران پاسخ می داد، اما پاسخ های او سطحی و ساده بود. در عین حال، کاربران را برای دریافت پاسخ های مفصلتر به صفحه فی.سبوک یا به ایمیل خود دعوت می کرد. اینجا بود که به ازای پاسخ پول طلب می کرد.
با شکایت چندین نفر از دوستان خوب مهاجرسرا، ایشون را شناسایی و محروم کردیم.

اما اخیرا سر و کله او باز هم این طرفها پیدا شده. ادعا می کنه که ۵ ساله که با سفارت در تماسه. باز هم به روش گذشته به جلب نظر افراد و تلکه پول از آنها مبادرت کرد. خوشبختانه باز هم دوستان خوب مهاجرسرا حضور او را شناسایی و گزارش کردن.

دوستان عزیز،
مهاجرسرا جای دلال بازی نیست. هرگاه کسی بابت راهنمایی و همفکری از شما پول خواست، هرچند اندک، بدانید و آگاه باشید که کلاهبردار است و باید هرچه سریعتر گزارش کنید.
[en] PD: Jan. 6, 2001
Visa: July 2012
F4
[/en]




کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان