کانال تلگرام مهاجرسرا
https://t.me/mohajersara







##### هشدار #####
به تاریخ ارسال مطالب دقت فرمایید.
شرایط و وضعیت پروسه ویزا دائم در حال تغییر است و ممکن است مطالب قدیمی شامل تغییراتی باشد.
به امید دیدار!
(2012-08-04 ساعت 11:25)frozen mind نوشته:  دوستان، کار مدیریتی نخواهم کرد، اما کمابیش سعی خواهم کرد حضور داشته باشم!
از لطف همه شما صمیمانه سپاسگزارم.

همیشه به عنوان یک مدیر با ظرفیت بالای مدیریتی قبولت داشتم و از ته دل دوستت داشتم اما خوب مثل اینکه دست سرنوشت نگذاشت این وظیفه مهم رو همچنان بر عهده داشته باشی و به ما افتخار بدی، اما بابت تمام تلاش ها و کمک هایی که به این انجمن و بچه هاش کردی ازت صمیمانه تشکر میکنم و امیدوارم تو جمعمون همچنان پررر رنگ حضور داشته باشی تا همچنان از حضورت لذت ببریم.
با نهایت سپاس
آرش
به آرزوم میرسم، شک ندارم Smile
تشکر کنندگان: ASALI ، امیر مهاجر ، battosai ، Omidooo ، Emad_L ، daria ، frozen mind ، amir0_0amir ، msar
از زحماتی که برای همه کشیدید ممنون هستم . از همه مهمتر کنترل تاپیک احساساتی منتظران اعلام نتایج لاتاری .

از زحماتی که برای مهاجرسرا کشیدید سپاسگزارم.
تشکر کنندگان: امیر مهاجر ، battosai ، Omidooo ، Emad_L ، ASALI ، frozen mind ، msar
ما هم خیلی دلمون برای شما تنگ میشه، امیدوارم که خیلی زود برگشت شما رو ببینیم.
هر جا هستید موفق باشید
شماره کیس: 2012AS00066xxx
کنسولگری: ابوظبی
تاریخ ارسال فرمهای سری اول: Aug. 13
تاریخ کارنت شدن کیس: 13 April
تاریخ مصاحبه: 10 June
تاریخ دریافت کلیرنس: 2 نفر 5 و 1 نفر 25 سپتامبر
تاریخ دریافت ویزا:
جمع تقریبی هزینه ها: 18000 عکس (سه نفر) + 40000 کاراپست + 380000 ترجمه مدارک با تائیدیه + 1800000 هزینه سفر
تشکر کنندگان: امیر مهاجر ، ASALI ، Omidooo ، storagemeter ، frozen mind ، msar
[q ما هم دلمون تنگ ميشه . ميدوني فروزن عزيز بيشتر كارها در تمام دنيا اول با دوستان و رفقا شروع ميشه آخرش به فاميلا ختم ميشه يه نگاهي كه به تاريخ باندازي براي اين حرف مدرك و دليل زياد پيدا ميشه كه اينجا جاش نيست مطرح بشه ،چون بقولي چيز مشوش ميشه . اما منكه از بازماندگان اف 4 هستم از زمان دايناسورها ، هر از گاهي همراه خواننده هاي مهاجر سرا بودم ، و رمان سرنوشت آرش كه با دست خالي ( داشتن جواني و بعبارتي خراب كردن پلهاي پشت سر ) توانست از پس مشكلات بر آيد تاثير عميقي روي ذهنها گذشت كه ما هم برويم و خود را دچار چالش كنيم شايد برنده شويم . شايد انگيزه مهاجر پذيري ساده اين كشور هم بدست آوردن سهل والوصول پول مهاجران پرشور و البته بي تجربه است كه در هر صورت مجبور مي شوند حداقل حداقل در حدود 30000 تا معادل صد ميليون تومن ناقابل رو نفله كنند تا شايد . بتوانند آرشي باشند . كاش پول ما همان ارزش قديم را داشت و كاش ويزا گرفتن اينقدر سخت نبود تا همه مي توانستند شانس خود را به راحتي امتحان كنند و اگر به مذاق شان خوش نيامد براحتي برگردن به مام وطن و ديگر حسرت آنطرف رو نخورند . درد دل بسيار است مجال كم برايت آرزوي موفقيت مي كنيم .
كيس 2000-2001 خانوادگي f4 . تكميل مدارك 2009 - 2011 . مصاحبه ابوظبي دسامبر 2014 .دريافت برگه آبي . از زمان مصاحبه تا بحال 4 بار اپديت شده ايم و بعد از 5/5 ماه كلير و يك ماه بعد از كلير ويزا دريافت كردم .متاسفانه ايميل ام باز نمي شود و اگر كاري بود پيام خصوصي بدهيد .
تشکر کنندگان: msar ، frozen mind ، aazitaa
(2014-10-29 ساعت 16:41)مير منصور نوشته:  [q ما هم دلمون تنگ ميشه . ميدوني فروزن عزيز بيشتر كارها در تمام دنيا اول با دوستان و رفقا شروع ميشه آخرش به فاميلا ختم ميشه يه نگاهي كه به تاريخ باندازي براي اين حرف مدرك و دليل زياد پيدا ميشه كه اينجا جاش نيست مطرح بشه ،چون بقولي چيز مشوش ميشه . اما منكه از بازماندگان اف 4 هستم از زمان دايناسورها ، هر از گاهي همراه خواننده هاي مهاجر سرا بودم ، و رمان سرنوشت آرش كه با دست خالي ( داشتن جواني و بعبارتي خراب كردن پلهاي پشت سر ) توانست از پس مشكلات بر آيد تاثير عميقي روي ذهنها گذشت كه ما هم برويم و خود را دچار چالش كنيم شايد برنده شويم . شايد انگيزه مهاجر پذيري ساده اين كشور هم بدست آوردن سهل والوصول پول مهاجران پرشور و البته بي تجربه است كه در هر صورت مجبور مي شوند حداقل حداقل در حدود 30000 تا معادل صد ميليون تومن ناقابل رو نفله كنند تا شايد . بتوانند آرشي باشند . كاش پول ما همان ارزش قديم را داشت و كاش ويزا گرفتن اينقدر سخت نبود تا همه مي توانستند شانس خود را به راحتي امتحان كنند و اگر به مذاق شان خوش نيامد براحتي برگردن به مام وطن و ديگر حسرت آنطرف رو نخورند . درد دل بسيار است مجال كم برايت آرزوي موفقيت مي كنيم .

آرش خان تنها با 3 هزار دلار رفتن آمریکا نه 30 هزار تا!!!
تشکر کنندگان: victor2016 ، msar
با اینکه مدتی از آخرین پست این تایپیک میگذره ولی یادآوری مدیران پیشکسوت مثل جناب فروزن مایند بزرگوار که سخت از ذهن ها فراموش میشه خالی از لطف نیست ... جا داره بار دیگر از زحمات ایشان و شخصیت والاشون به عنوان یک دوست و یک مدیر کارامد تشکر و قردانی کنم ... امیدوارم هر جا که هستند در پناه خدا سالم و سرافراز باشند.
تشکر کنندگان: khatarnak ، Rock ، sce ، compresskeytionboard ، msar ، frozen mind ، aazitaa




کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان