کانال تلگرام مهاجرسرا
https://t.me/mohajersara







##### هشدار #####
به تاریخ ارسال مطالب دقت فرمایید.
شرایط و وضعیت پروسه ویزا دائم در حال تغییر است و ممکن است مطالب قدیمی شامل تغییراتی باشد.
مهاجرت به استوني از طريق ثبت شركت
با دورود به تمام دوستان
پیشنهاد من این است که فقط به فکر زیباییها یا ارزنی این کشورهای بلوک شرق امثال استونی لاتویا لیتونیا که بسیار کشورهای بی‌ قانون هستن مطمئن باشید در این کشورها برای کسانی‌ که به زبان روسی مسلط نیستن بسیار یا غیر ممکن است که بتوان سرمای‌ گذاری کرد من خودم مدت ۴ سالی‌ در لاتویا یا به زبان فارسی لتونی اقامت داشتم و دارم تجربه من در این چهار سال هزینه بسیار بالا و خدمات زیر صفر کشوری که فقط از اروپا پرچم شینگن را گرفته و هیچ خدماتی نداره و مردم بی‌فرهنگ و قوانین بیسرو ته .
به طور مثل من آپارتمانی در اینجا اجاره کردم مبلغ ۵۰۰€ برای هر ماه که هر ماه بین ۴۰۰ تا ۵۰۰€ هم برای آبه گرم و برق این آپارتمان میپردازم البته مدتی‌ هست که من ثابت کردم که این پول آب گرم و برق ساختگی هست و در پلیس شکایتی انجام دادم ولی‌ با قانون بسیار ضعیفه این کشور و پلیس فاسد اینجا هیچ کاری انجام نشد،
در کّل هیچ تضمینی در کشورهای ضعیفه اروپایی وجود ندارد که زندگی‌ با ثباتی داشته باشید
،


 
پاسخ
تشکر کنندگان: ParsTrader ، etminan ، aristotel
سپاس از پاسخی که دادید لطفا بامن از طریق ایمیل درارتباط باشید درصورت امکان
پاسخ
تشکر کنندگان:
(2014-07-25 ساعت 17:04)etminan نوشته:  سلام barvosجان چون مدیر تالار اوپاهستید خیلی امیدوارم وازتون انتظاردارم
پاسخ سوالم روبدید ولطفا سریع چون خیلی کلافه شدم سردرگم هستم وبه زودی قرارهست اقدام کنم واسه لیتوانی .اما راهنمایی شما برام خیلی ارزشمندهست.
من با توجه به نوع فعالتی که قراره در لیتوانی راه بندازم خیلی امیدوارم که موفق بشم اما برای اخذ ویزا وسفر اولیه وچند روزه نمیدونم از چه طریقی ویزای چه کشوری رو بگیرم بهتره ؟شرکت یا آژانس معتبری میشناسید؟در کل منتظر نظر وراهنمایی  شما هستم.

تنها با ثبت شرکت امکان گرفتن اقامت و کار نیست
 پس از ثبت شرکت می بایست اجازه کار هم صادر شود .
پس از این انجان این مراحل امکان دریافت ویزای کاری است .
 پس از دریافت ویزای کاری و آمدن به کشور مقصد برای دریافت اقامت می توان اقدام کرد که آن هم مراحل خود را دارد.
بهترین راه این است که با یک فرد متخصص در اینکار مشورت و کار خود را انجام دهید .چون خیلی از شبکه ها و افراد  تبلغ می کنند، دریافت شهروند و اقامت دائم ، اما در حقیقت اینجوری نیست
 اگر سوالی داشتید می تونید برای من پیغام بفرستید ، خوشحال می شم کمکتون کنم
پاسخ
تشکر کنندگان: Danoosh
سلام
این تاپیک مدیر یا شخص با تجربه نداره جواب دوستان رو بده..
با تشکر
پاسخ
تشکر کنندگان:
با سلام و عرض ادب
سئوالی داشتم در خصوص حرفه ی زنبورداری در کشور سوئد
ایا راه اندازی چنین حرفه ای در کشور سوئد با ثبت یک شکرت با توجه مدارک و تجارب امکان پذیر است ؟
آیا بستر چنین فعالیتی با توجه به زیر ساخت های کشاورزی و صنعت زنبور داری در این کشور مهیا است و در کل استقبال کشور سوئد برای اشخاصی که تصمیم به ورود در عرصه شاخه های کشاورزی دارند ، وجود دارد ؟
با تشکر
پاسخ
تشکر کنندگان:
(2012-08-06 ساعت 14:51)arshiar نوشته:  
(2012-08-06 ساعت 08:57)shahzad نوشته:  سلام من و همسرم در حال حاضر با يك شركت قرار داد در ارتباط با ثبت شركت در كشور استوني بسته ايم تا بتوانيم از اين طريق اقامت اين كشور را بگيريم به ما قول داده در عرض سه ماه  اين كار را برايمان انجام دهد . آيا كسي از طريق ثبت شركت اقامت اين كشور را گرفته است ؟  به ما گفته اند تنها راه گرفتن اقامت اروپا ( البته راه آسان تر و كم هزينه تر ) ثبت شركت و اقامت در اين كشور مي باشد .
خوشحال مي شوم اگر كسي تجربه اي در اين خصوص داره آن را با ما به اشتراك بگذارد.

سلام دوست عزيز من در مورد ليتواني مطالبي در سايت نوشتم كه بد نيست مطالعه فرماييد جسارتا ميشه بفرماييد اين شركت چه هزينه اي براي اينكار از شما دريافت ميكند؟ ايا فقط ثبت شركت انجام ميدهد يا كارت اقامت اتحاديه اروپا هم با ان دريافت ميكند؟ شركت شما در استوني بايد فعال باشدتا 5 سال كه بتوانيد شهروند شويد و هرساله بايد تمديد كنيد كارت اقامت موقت را، من و همسرم نيز قصد ثبت شركت در ليتواني يا استوني را داريم ودر حال بررسي ان، خوشحال ميشم در ارتباط باشيم و از تجربيات هم استفاده كنيم  شايد كه بتوانيم با كمك هم بيزينسي در اين كشورها راه بندازيم فقط خواهش ميكنم احتياط كنيد در مورد اين شركتهاي ايراني، با سپاس

با سلام ، دوست عزیز امکانش هست با هم در ارتباط باشیم ؟ من چند تا سوال دارم!!
پاسخ
تشکر کنندگان:




کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان