کانال تلگرام مهاجرسرا
https://t.me/mohajersara







##### هشدار #####
به تاریخ ارسال مطالب دقت فرمایید.
شرایط و وضعیت پروسه ویزا دائم در حال تغییر است و ممکن است مطالب قدیمی شامل تغییراتی باشد.
خرید سیم کارت و گوشی موبایل
دوستان گوشی های موبایل ما به سیستم امریکایی میخوره ؟

پاسخ
تشکر کنندگان: SH1A2R3 ، taherifar ، jsmlz ، armin1006
سیم کارت های AT&T به همه گوشی موبایل هایی که ایران هست می خوره . اما یه چیزی که برای گرفتن خط موبایل تو امریکا هست اینه که اونجا سیم کارت و گوشی رو با هم میدن . می تونید از گوشی دیگه ای استفاده کنید اما هزینه ی اضافه میشه برای شما.
پاسخ
ما از ایران یه گوشی موبایل با خودمون آوردیم... اینجا هم رفتیم نمایندگی AT&T یه سیم کارت گرفتیم و انداختیم توش... فعلا کارمون رو راه میندازه...

اینجا پلن های مختلفی هست (مثل همون طرحهای قرمز و آبی و سرمه ای ایرانسل!) ... برای استفاده از پلن های AT&T باید کارت (credit یا debit فرق نمی کنه!) داشته باشین، ما چون داشتیم با پول نقد خرید می کردیم فقط می تونستیم از طرح pay as you go استفاده کنیم... تو این طرح شما اول پول میدی بعد به اندازه پولت صحبت می کنی، البته خود همین طرح هم داخلش انواع مختلف پرداخت و نرخهای متفاوت رو داره...

یه سری هم بعدا میریم تا یه گوشی و سیم کارت دیگه بخریم، اما فعلا همین یه خط برامون کافیه (زیادی هم هست!!!) Wink

اینم لینک سایتش که اطلاعات جامع و کافی داره:
http://www.wireless.att.com/cell-phone-s.../index.jsp
.
[font=Times New Roman]V[/font] رفتن همیشه رسیدن نیست ... ولی برای رسیدن، باید رفت ...
.
پاسخ
(2009-12-27 ساعت 15:06)ALIREZA205 نوشته:  دوستان گوشی های موبایل ما به سیستم امریکایی میخوره ؟

این سوالیه که من هم قبل از اومدن خیلی دنبال جوابش بودم و نهایتا به این جواب معروف رسیدم که اینجا خط و گوشی رو باهم میدن و بیخودی گوشیتونو نیارین و و و . . اما:

اینجا شرکتهای زیادی هستند که سرویس تلفن میدند که معروفترینها ش verizon, t-mobile, at&t, sprint, cricket هستند.

ورایزن پوشش بالایی داره و به قول ما آنتن دهیش از بقیه بهتره اما خوب قیمتش هم گرونه
ای تی اند تی سرعت اینترنت خوبی داره و گوشی آیفون هم از مزایای این سرویسه اما میگن که کاورج یا آنتن دهیش خوب نیست و قیمتش هم شبیه ورایزن هستش.
تی موبایل انتن دهی خوبی داره و قیمتهای نسبتا مناسبتری هم داره با کلی گزینه های جالب و به نظرم همگانی تره.
اسپرینت قیمتهای سرسام آوری داره و کریکت هم فکر نمیکنم آنتن دهی جالبی داشته باشه و گرونه.

نکته بعدی اینه که تی موبایل و ای تی اندتی GSM هستند وبا سیم کارتهای شبیه اونچه که تو ایران داشتیم کار میکنند اما ورایزن و اسپرینت بطور خارق العاده ای بدون سیم کارت هستند و کلا مدلشون فرق داره. حالا بعضی گوشیهای این دو شرکت جای سیم کارت روش هست و میشه بعدها unluck کرد و ازشون استفاده کرد و بعضی ها هم به سفارش تولید شده و اصلا جای سیم کارت نداره و بعدها میشه از پرتاب کردنش بر روی سطح آب و تعداد دفعاتی که میپره بالا لذت برد و خلاص!

این هم که میگن گوشی با خط میدن شایعه ای بیش نیست چون در بهترین حالت شما پول گوشی رو تا قرون آخرش میپردازید به این شکل که برای گرفتن گوشی به صورت رایگان یا با تخفیف شما حتما باید قرارداد 2ساله ببندید. جایی مثل ورایزن هم در ازای گوشی های خفن و مد روزی که به شما میده با مثلا 200 دلار ( که تو ایران 800-900 تومن قیمتشه) میاد و روی قرارداد2 ساله تون 30 دلار اضافه میکنه که وقتی 24 ماه اون 30 دلار رو دادید بشه بعبارتی 720+200 و باقیشم که معلومه.

نتیجه این که گوشیهایی که تو ایران دارید رو بیارید و فعلا ازشون استفاده کنید تا اینکه خودتون حساب و کتاب کارتون دستتون بیاد و با برنامه های مخصوص خودتون پیش برید. اگر هم ندارید یه خوبشو بخرید که رضای خدا و بندگان خدا باشه.

نکته مهم بعدی هم اینه که شما در اسرع وقت باید نسبت به باز کردن حساب و گرفتن سکیور کردیت بکنید که بتونید سرویس تلفن رو به نام خودتون بگیرید. برای سکیور کردیت اینجوری که من فهمیدم ( wells fargo & bank of america) بهتر جواب میدند.
پاسخ
سلام

ما ۲ روز پیش رفتیم و بالاخره موبایل گرفتیم،اونم از نوع تی‌ - موبایلش.از همه ارزونتر همین تی‌- موبایل (T-Mobile)بود که ما پلن خانوادگی(Family Plan) گرفتیم.

بدون هیچ قرارداد و یا کردیتی.

دو تا سیم کارت ،ماهیانه ۶۰ دلار با ۷۵۰ دقیقه ماهیانه و شنبه و یکشنبه تماس رایگان با هر شماره‌ای در آمریکا و همچنین روزهای هفته از ساعت ۹ شب تا ۶ صبح رایگان .بین دو تا خط و بین تمام خطوط تی‌ - موبایل هم رایگان.

به نسبت بقیه کمپانی‌ها بهترین و ارزونترین همین تی‌- موبایل هست.

در ضمن من گوشی سونی اریکسون K-750 با خودم آورده بودم که به راحتی‌ با این سیم کارت داره کار می‌کنه.

عزت زیاد
پاسخ
من برای موبایل از شرکت ترکفون (Tracfone) یه موبایل Prepaid موتورالا دبلیو سیصد و هفتاد و شش با 120 دقیقه شارژ گرفتم به قیمت 19.99 دلار. من از والمارت خریدم ولی جاهای دیگه هم دارن. چند روز پیش همینو تو یه سایتی که الان یادم نیست دیدم 15.99 دلار. خوبیه تلفن های پری پد این شرکت اینه که بعضی هاشون یه ویژگی دارن به نام Double Minutes For Life به این ترتیب که شما هر میزان شارژ که براشون بخرید و وارد تلفن کنید، دو برابر میشه، از جمله همین گوشی که من گرفتم. یعنی اگه 100 دقیقه شارژ براش بخرید در واقع می تونید 200 دقیقه صحبت کنید. این جور تلفن ها نیازی به قرارداد ندارن. اگه خواستید بخرید توجه کنید که گوشی هایی که این شرکت برای سرویسش می فروشه همه جا کار نمی کنن. اگه از والمارت می خرید، اول همون صفحه ای که موبایل رو معرفی می کنه نوشته زیپ کدتتون رو وارد کنید که چک کنه اون گوشی در منطقة شما کار می کنه یا نه و حتماً اون ویژگی Double Minutes For Life رو هم داشته باشه. با توجه به اینکه من خیلی از موبایلم استفاده نمی کنم ازش کاملاً راضیم ولی نمی دونم برای کسانی که زیاد از موبایلشون استفاده می کنن صرف می کنه یا نه.
شماره کیس: **342
تاریخ دریافت نامه قبولی:خرداد 87 (ژوئن 2008)
کنسولگری: آنکارا
تاریخ کارنت شدن کیس: ژوئیه 2009
تاریخ دریافت نامه دوم: 13 تیر، 2 ژوئن
تاریخ مصاحبه: 18 تیر، 9 ژوئیه
تاریخ دریافت کلیرنس: 1 سپتامبر (بعد از 51 روز)
پاسخ
(2008-11-14 ساعت 22:56)matrix نوشته:  سلام دوستان
راجع به تفاوت قیمت لپ تاپ در ایران و امریکا کسی اطلاعی داره؟ از اینجا بخریم بهتره یا در همون مملکت یانکی ها اصل جنسو تهیه کنیم!!؟؟
در ضمن اگر cd و dvd برنامه از ایران با خودم ببرم ممکنه تو فرودگاه بگیرن به جرم کپی رایت؟؟

مرسی
AS200931###

لب تاپ را از امریکا بخرید به صرف است و نرم افزار از ایران
اصلا من اگر جای شما بودم هارد اکسترنال می گرفتم پرش می کردم می اوردم اینجا
پاسخ
در مورد گوشی رایگان (اشانتیون):
گوشی iPhone تو امریکا قیمتش حدود 100دلار هستش، بشرطی که از سیم کارت AT&T بخری و ماهیانه شارژت را پرداخت کنی. قضیه گوشی های دیگر هم همینطور.
شما تو کانادا (آمریکا را نمیدانم) ماهیانه باید مبلغی ثابت را بابت هزینه تلفن (اینترنت پرسرعت تلفنی یا بیسیم) پرداخت کنین که قیمت موسط حدود 100دلار (شرکت راجرز) هستش، شما با پرداخت مبلغ فوق میتونید 24ساعته تلفن کنین یا با سرعت بالا (مثلاً 22مگ) به اینترنت متصل بشید. البته انواع دیگر قرارداد هم وجود دارد که من نمیدانم.
موفق باشید.
کوروش‌کبیر: فرمان دادم بدنم را بدون مومیایی و تابوت به خاک بسپارند تا ذرّات بدنم خاک ایران را تشکیل دهد.
پاسخ
(2010-05-08 ساعت 18:50)shervin1988 نوشته:  [quote='mre' pid='4017' dateline='1223584636']
سلام. من شنیدم که در آمریکا یک سیم کارت بخری یک گوشی موبایل نیز به عنوان اشانتیون روش می دهند! درسته؟

دوستان در آمریکا هیچ جا به شما چیز مجانی نمی دهند.اگر دادند بدانید هزار اما و اگر درش هست و بلاخره دارند یک جایی پولش را چند برابر از شما می گیرند .
ما که از tmobile خطمان را خریدیم و گوشی مجانی هم در کار نبود ،گفتند اگر گوشی هم بخواهید باید ماهیانه فلان قدر پول پرداخت کنید .فکرش را بکنید ماهیانه برای یک گوشی پول بدهید، آن گوشی بعد از چندسال چقدر برایتان آب می خورد ؟!
اینست که حرف گوش کنید و گوشیهایتان را بیاورید . من از ایران nokiaداشتم که آوردم و دارم اینجا استفاده می کنم .گوشیهای ایران معمولا با خطهای tmobile وat&tقابل استفاده هستند.فقط حواستان به برق 110 و دوشاخه های اینجا باشد .اگر شارژر گوشیتان به برق 110 نخورد قابل استفاده نیست و تبدیل دوشاخه هم فراموش نشود.از ایران بخرید و با خود بیاورید.
برنده لاتاری ۲۰۰۹. ساکن لس انجلس.

وبلاگ: https://rasaraplanet.wordpress.com سیاره راساراسا
پاسخ
بهترین و ارزونترین خط تلفنی که میتونید بگیرید boost mobile هست دوستان .موبایلهای ایران بهش نمیخوره از خودشون باید بگیرید .
موبایلش رو از اینترنت بخرید ارزونتر هم در میاد.

ما برای تماس با ایران هم از یک شرکت یک شماره گرفتیم که ماهیانه 24$ می پردازیم و از ایران میتونند نامحدود با اون خط با ما تماس بگیرند این در حالیه که این شماره مثل یک شماره تهران هست نیازی بهه گرفتن صفر یا کد ندارد . و هزینه اش هم برای اونها مثل تلفن شهری است.
برای تماس خودمون هم 20 دلار شارژگرفتیم که میتونیم 5 ساعت و نیم با ایران تماس بگیریم.
پاسخ
(2010-05-10 ساعت 09:10)leili نوشته:  ما برای تماس با ایران هم از یک شرکت یک شماره گرفتیم که ماهیانه 24$ می پردازیم و از ایران میتونند نامحدود با اون خط با ما تماس بگیرند این در حالیه که این شماره مثل یک شماره تهران هست نیازی بهه گرفتن صفر یا کد ندارد . و هزینه اش هم برای اونها مثل تلفن شهری است.
برای تماس خودمون هم 20 دلار شارژگرفتیم که میتونیم 5 ساعت و نیم با ایران تماس بگیریم.

ممکن هست یک مقدار توضیح بدین. ممنون
شماره کیس:2010AS00007xxx
تاریخ دریافت نامه قبولی:یادم نیست!
کنسولگری:Abu Dhabi
تاریخ ارسال فرمهای سری اول: JUNE-12- 2009
تاریخ کارنت شدن کیس: 2009 Sep
تاریخ مصاحبه: Feb 2010
تاریخ دریافت نامه دوم:دو هفته بعداز مصاحبه
تاریخ دریافت کلیرنس: 23 Sep -بیش از ۷ ماه!
تاریخ دریافت ویزا : ۳۰ سپتامبر ۲۰۱۰
پاسخ
تشکر کنندگان: optoelec ، SH1A2R3 ، زری وحدتی ، taherifar ، jsmlz
تو امریکا اپراتوری هست مثل ایرانسل که هر وقت شارژت تموم شد بری شارژ کنی و محدودیت زمان نداشته باشه .
پاسخ
تشکر کنندگان: Solitude ، taherifar ، r.bazargan ، jsmlz
man ke nadidam hamchin chizi
شماره کیس: 2010AS000118XX
تاریخ دریافت نامه قبولی:09-JUNE
کنسولگری:آنکارا
تاریخ ارسال فرمهای سری اول:09-JULY
تاریخ کارنت شدن کیس:March 2010
تاریخ دریافت نامه دوم:Jan 2010
تاریخ مصاحبه:25March
تاریخ دریافت ویزا: 27 March
جمع تقریبی هزینه ها:حدودا 2000 دلار
پاسخ
تشکر کنندگان: SH1A2R3 ، taherifar ، jsmlz
آره ... من الان AT&T هستم Pay-As-You-Go یعنی شما مثلا 15 دلار شارژ می کنی هر وقت تموم شد دوباره شارژ می کنی...
.
[font=Times New Roman]V[/font] رفتن همیشه رسیدن نیست ... ولی برای رسیدن، باید رفت ...
.
پاسخ
homeless عزیز
در مورد این خط باید بگم شما ماهیانه 24$ به یک شرکت پرداخت میکنید و اونها هم روی خط موبایل شما (فرقی نداره تلفن ثابت باشه یا موبایل) یک شماره به شما خواهندداد (این شماره مثل یک شماره تهران است یعنی 8 شماره ای مثل 88099070)
که وقتی از ایران با این شماره تماس گرفته شود از اونها شماره اکستنشن خواسته میشود که یک شماره 4 رقمی است (معمولا" شرکت 4 رقم آخر شماره خودتون را به شما میدهد).
به همین راحتی . یعنی کسانی که از ایران با این خط تماس می گیرند مثل اینست که به منزل شما در تهران زنگ زده اند.
اما کسانی که بخواهند از یکی از شهرستانها تماس بگیرند باید اول 021 را بگیرند بعد این شماره را .
یعنی شما با پرداخت ماهیانه 24$ میتوانید نامحدود با خانواده خود در هر زمان که بخواهید صحبت کنید.

این شرکت یک سرویس دیگه هم داره که برای تماس از امریکا به ایرانه .اون هم خیلی به صرفه و ارزونه .ما 20 $ شارژ گرفتیم که با اون همونطوری که گفتم میشه 5 ساعت و نیم با تهران تماس گرفت.البته با داشتن سرویس اول این سرویس دوم را باید برای زمانهای ضروری نگه داشت.همین.



بعد از
پاسخ




کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان