کانال تلگرام مهاجرسرا
https://t.me/mohajersara







##### هشدار #####
به تاریخ ارسال مطالب دقت فرمایید.
شرایط و وضعیت پروسه ویزا دائم در حال تغییر است و ممکن است مطالب قدیمی شامل تغییراتی باشد.
سفرنامه های ابوظبی
koorosh2800 نوشته: دوست عزيزم همه نوع هتل تودبي هست براي مثال هتل 3ستاره كه امكانات خوبي هم دارد وصبحانه ونهار هم مي دهدتاشبي 300درهم هست اكثرهتلهاازستاره بالاترخوب است البته بايد قصد سفرت راهم بنويسي اگربه قصدتفريح ميري كه همان هتل معرفي شده دوستمان بدنيست ولي اگربراي مصاحبه سفارت آمريكا مي ري فرقي ندارد وحتي بهتراست توابوظبي هتل پيدا كنيد بااين همه بهتراست هدف سفر-تعدا تخت وهزينه درنظرگرفته شده رابنويسي موفق باشيد

با تشکر
قصد سفرم اگربراي مصاحبه سفارت آمريكا است با توجه به معاینه بزشگی ومصاحبه سفارت لطفا راهنمایی کنید
تشکر کنندگان:
با سلام

چند توصیه
هتل های نزدیک mid east center polyclinic
تو خیابان الرقه هستند چند تا شامل :البته سنگ بیاندازیبه هتل می خوره تو اون خیابون .!
دو ستاره سمیرامیس : همراه با ناهار وشام 200متر تاپلی کلینیک
-سه ستاره دیلمون 300متر تا ..
سه ستاره کامفورتین 500
بهتر با تور نرید چون هزینه زیادی می گیرند.
خودتون تلفنی با هتل ها صحبت کنید و رزرو کنید .
معمولا بعضی از لیدرها تو لابی هتل هستند که هر کمکی بخواهید به شما می کنند.
هتل ها در فصل غیر توریستی ارزانتر می شوند .در فصل توریستی 400 تا 600 درهم شبی می گیرند. البته الان تا 300 و کمتر هم شاید شده باشه .
موفق باشید .
تشکر کنندگان: amironam ، M!LAD
هزینه ۲ نفر با تور
۵ شب و ۶ روز شد ۱۲۰۰۰۰۰ تومان
هتل ۴ ستاره لوردز
خدایا کمک کن
شماره کیس: 136XX
تاریخ دریافت نامه قبولی:May 2008
کنسولگری:Abu Dahbi
تاریخ ارسال فرمهای سری اول;28May 2008
تاریخ کارنت شدن کیس:10Feb 2009
تاریخ دریافت نامه دوم:Waiting
تاریخ مصاحبه:14Apr2009
تاریخ دریافت کلیرنس:بدون کلیرنس
دریافت ویزا: 15April 2009
جمع تقریبی هزینه ها:هر نفر 2000000 تومان
تشکر کنندگان:
با عرض سلام به همه دوستان
سفرنامه محمدرضا و بیتا
بعد از یک سال دوندگی و در گیری فکری و هزارن مسئله که خودتون در رابطه با لاتری بیشتر از من آشنا هستین انتظار ما تمام شد و حاصلش در زیر تقدیمتان شده

شنبه 10 ابریل به دبی برواز کردیم.ما از طریق آژانس "آفتاب ساحل آبی" مراحل رزرو بلیط و هتل رو انجام داده بودییم و جمعا برای شش روز یک میلیون و دویست برداخت کردیم. هتل ما "لوردز" بود و هتل غیر ایرنی با توریستهای روس و آلمانی و غذای به سبک این کشورها که خیلی به مذاق ما خوب نیومد.
امور آزمایشات بزشکی رو دو روز قبل از مصاحبه انجام دادیم که حدود هفتصد و بنجاه هزار تومان شد. چون به خانمهای زیر 28 یه واکسن گرون میزنن(واکسن ضد سرطان رحم)...تازه تمام ما واکسنها رو انیستو باستور زده بودیم.
روز مصاحبه با یه آقای سریلانکایی به ابوظبی رفتیم .واقعا منصف بود چون رفت و برگشت با سه ساعت انتظار از ما بانصد درهم گرفت در صورتی که من تحقیق کردم تاکسی با معیار تاکسیمتر هفتصد درهم میگرفت.برای شما در بایین شماره اون اقا رو میذارم و بهتون توصیه میکنم حتما با این اقا برید.
بعد از چک امنیتی مقابل درب سفارت وارد سالن اصلی شدیم.البته یک شماره بهمون داده بودن و منتظر نشستیم تا شمارمون اعلام بشه. بعد از نیم ساعت شمارمون اعلام شد و کنسول از من که برنده اصلی بودم ترجمه لیسانس و ازدواج و شناسنامه و فرم اسبانسر و باسبورت رو گرفت. حتی به اصلشون هم نگاه نکرد. از خانمم هم همین مدارک رو گرفت و گفت بشینین.
بعد از بیست دقیقه دوباره شمارمون اعلام شد و این بار یک خانم ایرانی بسیار بسیار خوش مشرب اومد و بلافاصله به ما تبریک گفت . در ضمن گفت من تو کیس شما هیچ نکته منفی نمیبینم و با ویزای شما مشکلی ندارم ولی برید فردا بیاید ویزاتونو بگیرین . تمام حضار تبریک گفتن و ما با شادی اومدیم بیرون.
فردا بعد از گرفتن ویزا من متوجه یک اشکال در اسپل اسمم شدم. دوباره ویزا رو پس گرفتن و گفتند برید دوباره فردا بیایید. تصور دوباره به دبی برگشتن و طی دویست کیلومتر آزار دهنده بود . ما اون شبو با استرس و کمی نگرانی سپری کردیم.صبح فردا ولی همه چیز به خوبی گذشت و ما ویزا رو گرفتیم.
دوستان یک سری نکات رو در نظر بگیرید:
حداقل بانصدهزار تومان اضافه از چیزی که تخمین میزنید با خود ببرید.
اگر میتونید ماشین اجاره کنید چون ما نزدیک چهارصد هزار تومان کرایه دادیم. تازه خیلی جاها بود که ندیدیم.
مرحل گرفتن ویزا خیلی راحتتر از اون چیزی هست که فکر میکنید
تمام افرادی که کار دولتی دارن با اف بی آی چک مواجه میشن.
شماره راننده سریلانکایی(احمد محمد قسیم) : 00971502150758
شماره "آفتاب ساحل آبی": 02188533533
هر سوالی باشه در خدمتم
خداحافظ

با درود و سپاس از گردانندگان سایت و شما عزیزان
شماره کیس: 136XX
تاریخ دریافت نامه قبولی:May 2008
کنسولگری:Abu Dahbi
تاریخ ارسال فرمهای سری اول;28May 2008
تاریخ کارنت شدن کیس:10Feb 2009
تاریخ دریافت نامه دوم:Waiting
تاریخ مصاحبه:14Apr2009
تاریخ دریافت کلیرنس:بدون کلیرنس
دریافت ویزا: 15April 2009
جمع تقریبی هزینه ها:هر نفر 2000000 تومان
تشکر کنندگان: Masoud ، leili ، pr.kia ، nedaba
سلام به همگی دوستان

ما اول اردیبهشت مصاحبه داشتیم . اونم بدون مدارک اسپانسر و فقط با سپرده بانکی .به من وهسرم هم برگه آبی دادند و گفتند از دو هفته دیگه سایت را چک کنیم.به امید موفقیت همگی .
تشکر کنندگان: pr.kia
سلام به همگی
من الان دبی هستم و فردا هم مصاجبه دارم، دیروز مدیکال تست دادم که 550 درهم شد، البته جاهای مختلف زنگ زدم ئ این ار همه ارزونتر بود، اینجایی که من رفتم همون the polyclinic هست که تو نامه دوم تلفنش هست و درست روبروی city center هستش. آدرس دقیقش میشه گوشه شمال شرقی سیتی سنتر ساختمون الوحده طبقه اول.
دکتر سلیمان نایال یا همچین چیری هست اسمش و خیلی هم خوش مشرب و دوستانه برحورد میکنه.من البته واکسنها رو تو ایران (انیستیتو پاستور)زده بودم و اینجا فقط 1 واکسن که 3in 1 بود برام زد که البته هنوز بازوم درد داره.
آدرس سفارت در ابوظبی هم کیس جالبی بود چون وقتی تو گوگل مپ سرچش میکنی 7-8 تا کنسولگری آمریکا تو ابوظبی هست ، اما با تحقیقات گسترده ای معلوم شد که همون گزینه Aدرسته! که در واقع جنوبی ترین کنسولگری ای هست که گوگل مپ نشون میده و در کنار خیابون الکرامه واقع شده.

خوب این تا اینجای کار!
امیدوارم که بقیه اش هم به بهترین شکل جلو بره و منم قول میدم که فردا بیام و ماجرا رو براتون داغ داغ نقل کنم.


برای همه چیز متشکرم!
تشکر کنندگان:
سلام دوباره به همگی
دیروز ما بالاخره رفتیم به کنسولگری موعود و من همه این داستانهایی که اینجا خونده بودم رو مرور کردم
اول از همه یه چیز غم انگیز رو بگم و اونم اینه که سفارت جمهوری اسلامی ایران در خیابان پشتی سفارت آمریکا واقع شده.. خوب این زیاد غم انگیز نبود اما اینکه اسم خیابونی که سفارت ایران توشه "خلیج عربی" هست آدم رو خیلی دلگیر میکنه... سفیر ما هر روز میره اونجا..ریس جمهور عزیز هم که همین 2-3 ماه پیش اونجا بود ..لابد همه نامه هایی هم که میفرستند زیرش آدرس میدند دیگه...
بگذریم
.
.
خیابون السفارات خیابونیه که سفارت آمریکا و چند تای دیگه مثل یمن و عربستان و ... توش هستند. ما ساعت 10 مصاحبه داشتیم و با حساب 1.5 ساعت از دبی تا ابوظبی ساعت 9 رسیدیم اونجا. دم در چند تا از این دربان های شرق آسیایی بودند که لاتاری و غیره براشون مهم نبود ! فقط پاسپورتها رو چک میکردند و اینکه وقت مصاحبه همونروز باشه. بعد هم همونطوری که مردم تو صف نشسته بودند به ترتیب (البته اگه یادشون میموند!!) میفرستادند برای بازرسی بدنی و داخل رفتن.
اینجا رو کشش نمیدم چون بالاخره همه یه جوری میرند تو.
فقط بدونین که این صفها و تو رفتنها زیاد مهم نیست چون اونجا شماره هایی که روی باجه ها میفته کاملا رندم هست و جا زدن تو صف و این کارا فایده ای نداره!
سالن اصلی مصاحبه یه سالن مستطیلیه کشیده ست که در امتداد طولش 10 تا باجه هست و روبروش هم صندلیهای انتظار برای نشستنه و یه آقای شرق اسیاییه دیگه که آب و چای و کیک و اینجور چیزا میفروشه هم ساکت اون وسط وایستاده. باجه های 7 تا 10 به ما مربوط میشه یعنی برای ویزای مهاجرتیه .
وقتی وارد سالن میشین همون ابتدا سمت چپتون باجه ای هست که یک حانم امریکایی خوش برخورد ازتون برگه ای که ساعت و روز مصاحبه توش نوشته شده رو میخواد و بهتون یه شماره میده مثل شماره ای که وقتی داخل بانک میشین میگیرین.. اما همونطور که گفتم با وجود اینکه این خانم به ترتیب شماره ها رو میده اما باجه ها رندم اعلام میکنن، پس کم یا زیاد بودن شماره هیچ مهم نیست.
من اونجا از چند نفر پرسیدم و همه گفتند که ساعت مصاحبه توی برگه براشون 10 بوده و این وقتی مشخص تر شد که دیدم باجه های مربوط به مهاجرت سر ساعت 10 شروع به کار کردند.. پس ساعت 6 اونجا رفتن هم هیچ سودی نداره.
بعد از چند دقیقه ..شاید یک ربع شماره ما اومد روی باجه و یه آقایی که مالزیایی به نظر میومد با لهجه داغون فارسی که همه توی بازار ها وقتی میفهمند ایرانی هستی باهات صحبت میکنند ،ازمون مدارک خواست.
در مورد ما، خانمم برنده اصلی بود و اول مارک اونو گرفت ، از اونجایی که طرف فدرسی بلد نبود و توضیحات اضافه ما رو نمیفهمید اولش کمی عصبی شد، اما وقتی باهاش انگلیسی صحبت میکریم و توضیح میدادیم مشکلی نداشت و راحت گوش میداد و راهنمایی میکرد*** نکته جالب: من وخانمم فوق لیسانس داریم و خودمونو کشتیم تا بتونیم اصل مدرکمونو از دانشگاه بگیریم و ترجمه کنیم و ببریم، وقتی که آقاهه از خانم مدرک تحصیلی خواست.. فقط میگه " مدرک تحصیلی" کاملا طوطی وار ، خانمم دیپلم، فوق دیپلم، لیسانس و فوق لیسانسش رو گذاشت روی میز و ایشون هم خیلی شیک رویی رو که فوق دیپلم بود برداشت و خوندش و گذاشت تو مدارک و بقیه رو پس داد!!! من گفتم که بیا این بالا ترا رو بگیر اما اون گفت که همین کافیه...از من که درجه دو بودم هم رسما هیچ چیزی نخواست!....
یه قبض داد که پول رو به همون خانم اولیه پرداخت کنیم و رسیدش رو بدیم بهش و بعد هم گفت بشینید تا دوباره شماره بیاد.
.
.
.
در همین انتظار بود که ما متوجه یه خانم ایرانی که جزو مصاجبه کننده ها بود شدیم، چون کاملا همه توضیحات رو میفهمید و ضرب المثل ها رو هم بلد بود! حیلی هم خوشرو بود.
از قضا نوبت دوم شماره ما روی باجه همین خانم افتاد! و بعد از اینکه کمی باهاش حرف زدیم حقایق جالبی کشف شد.
این خانم که اسمشون دلارام بود در واقع دیپلمات اونجا بودند و اونایی که سری اول مدارک رو میگیرند در حد انجام کارای اولیه و یه درجه بالاتر از آبدارچی هستند....! همین خانمه که تشخیص میده که شما چه بلایی باید سرتون بیاد ، اسپانسر میخواهید یا نه و و و .
بعد از چند تا سوال که برای شناخت پیدا کردن نسبت به ما پرسید گفت که از ما مدارک اسپانسر نمیخواد!!! با اینکه ما چون اسپانسر داشتیم هیچ مدرک مالی ای نبرده بودیم، فرم اسپانسر هم ازمون نگرفت.
تنها چیز بد شغل دولتی من بود که اونهم خانم دلارام بهم اطمینان داد که 99 درصد مشکلی نیست و تا حالا نشده که وقتی به برنده اصلی ویزا رو دادند به همراهش ندند!
در ضمن توضیح داد که اگخ من برنده اصلی بودم به خانمم هم ویزا نمیداد و باید منتظر کلیرنس من میشدیم، اما در مورد ما ترجیح دادیم که خانمم ویزاش رو بگیره و من بعدا بیام دنبالش!
.
امروز هم من دوباره 2 ساعت رانندگی کردم تا ابوظبی و با یک ویزای خوشگل برگشتم.
امبدوارم که همه دوستان با خاطرات خوب وقشنگ اینجا رو مزین کنند و بهترینها رو برای همه آرزو میکنم
تشکر کنندگان: Masoud ، M!LAD ، Spiritual ، mohammad_usa ، Ali Sepehr ، pr.kia ، nedaba
سفر نامه بی تا
سلام به تمامی دوستان عزیز:
اول از همه از مدیران سایت وتمامی دوستانی که در این مدت به ما راهنمایی کردند تشکر میکنم.
پرواز ما روز سه شنبه 5 می ساعت 6 صبح با ایران ایر بود که سر وقت و بدون تاخیر انجام شد.ساعت 8:30 به هتل فلورا گراند رسیدیم که هتل بسیار خوبی بود.چون تا اماده شدن اطاق نیم ساعت از ما مهلت خواستند تصمیم گرفتیم که بریم و مدیکال را انجام دهیم و همین که در ساکم را باز کردم که وسیله بردارم دیدم که ساک عوضی شده است.حالا در ان شرایط ببینید که چه حالی به شما دست میدهد.خلاصه سریع برگشتیم فرودگاه و ساک را پس دادیم ولی از ساک خودمان خبری نبود وبه ما گفتن زنگ بزنین تا بهتون بگیم.خلاصه فردا صبح از ناچاری به دفتر ایران ایر زنگ زدم اسم صاحب ساک قبلی را دادم وگفتم که این اقا ساک مارا پس نداده است.مامور ایران ایر به من شماره اژانس تهران ان اقا را داد وگفت که هتلش را بپرس ولی بگو که بلیطش را پیدا کرده ام و می خواهم بهش بدم .وقتی زنگ زدم و به مسیول تور دوبی گفتم گفت بله بله ایشون پسر دایی من هستن.خلاصه فکر کنین که دروغ ادم چه جوری در میادولی خوشبختانه اون خانم خیلی به ما کمک کرد که ما ساکمون را از پسر دایی محترمش پس بگیریم که ظاهرا فصد داشته 3 روز بعد تحویل فرودگاه بدهد.خلاصه سرتونو درد نیارم روز اولی که رسیدیم بعد از فرودگاه بلافاصله رفتیم پلی کلینیک که دکتر سلیمان انیال لبنانی و بسیار خوش اخلاق و شوخ بود و به من و شوهرم واکسن سیاه سرفه زدن وبه پسر5 ساله ام هم هم هیچ واکسنی نزد و جواب را هم یک ساعت بعد دادند(قابل توجه تمامی کسانی که بچه دارند).از ما 550 درهم نفری و از پسرم 200 درهم گرفتند.خلاصه از ان روز تا یکشنبه هم فقط گشتیم و ساعت 6:30 صبح با یک تاکسی به مبلغ 425 درهم(رفت و برگشت)رفتیم ابوظبی.دم در سفارت حدود 25 نفر ایرانی در صف بودند ولی کسی را تا 9:30 راه ندادند(پس زودتر نروید و در ان گرما ی بد زیر افتاب نمانید)وقتی داخل شدیم تمام مدت من شوهرم را راهنمایی می کردم که ببین بچه ها گفته اند که از اینجا باید دست چپ بپیچیم وبعد یک خانومی بهمون شماره میدهد که راندوم صدایمان میکنند که همین طور هم بود.وقتی شماره مارا صدا کردند یک دختر بد اخلاق حدود 30 ساله بود که مدارک را میگرفت و وقتی من بهش گفتم helloچشم غره ای به من رفت وگفت سلام.مدارک را به ترتیب گرفت و از شوهرم پرسید که خارج از ایران جایی زندگی کرده ای و وقتی شوهرم گفت بله/گفت گواهی پلیس که ما هم نمیدانستیم واخم هاش رفت توهم و راجع به کارمان هم که دولتی بود پرسید وهی چند بار تکرار کرد دولتی/دولتی.بعد گفت منتظر باشید.در ضمن smash عزیز و خانومش هم با ما بودند.10 دقیقه بعد دوباره مارا صدا کردند که خانومی بسیار خوش اخلاق ومهربان به نام دلارام بود که واقعا مایه ارامی دل بود.اول از همه تبریک گفت شغل و تخخص هایمان را تایپ کرد وگفت که فرم را امضا کنیم .قبلش من گفتم که یکی دو مورد از جمله پلاک خانه مان که عوض شده را باید تغییر دهیم که خندید وگفت دیگه تموم شده ونیازی به این کارها نیست.از نظر من پرونده شما o.kاست و از همین الان ورودتان را به امریکا تبریک میگم و یک سری توضیحات راجع به امریکا و امضا هایمان داد وگفت من تو امریکا خیلی نزدیک شما هستم و شاید همدیگر را دیدیم و همه اش از امریکایی ها با لغت اونها نام میبرد.خلاصه ازمون اثر انگشت هم گرفت وبعد برگه ابی را دراورد وگفت که باید صبر کنین ممکنه تا سپتامبر چکتون نیاد!!!! که من گفتم ما تا سپتامبر بیشتر وقت نداریم که گفت ببخشید شما لاتاری هستید ومن حواسم نبود .چک شما فرق میکنه چون اینا !!!میخوان که حتما به شما ویزا را بدهند.وقتی هر دو شماره تان اعلام شد با پاسپورت هاتون بیایید. پس به امید دیدار در امریکا .
این بود سفرنامه خانواده ما
تشکر کنندگان: elham ، hoda ، M!LAD ، Masoud ، leili ، ghafari88
بلاخره بعد از 5 ماه شماره ما هم تو سایت ابوظبی اعلام شد.همسرم 16 mayبه دبی رفت .(با پرواز رفت و برگشت ایران ایر و دوشب هتل چهار ستاره رامادا کنتینانتال و صبحانه نهار و ترانسفر و ویزا و خروجی 600000 هزار تومان ) که به گفته همسرم از هتل دفعه قبلی (ریجنت بالاس) خیلی بهتر بوده .صبح یکشنبه به سفارت رفته بود و پاسها را تحویل داده بود و برگه سبز را گرفته بود . از کیسهای لاتاری هم اونجا بوده اند یکی از بچه های سایت که فکر میکنم مهدیس عزیز با همسرشون بوده اند هم اونروز مصاحبه داشتند که اسپانسر هم نداشته اند ولی شکر خدا مثل اینکه قبول کرده بودند.
دوشنبه ساعت 2 بعدظهر هم پاسها را تحویل داده بودند به همراه 3 پاکت که در بسته بود ولی به نوعی هم باز هستند .چون گوشه چپ بالای پاکتها به شکل مثلث بریده شده است و داخلش معلومه (همون برگه هایی که برای کی سی سی فرستادیم مدارک پزشکی و یک صفحه که مشخصات فرد کاملا" توش نوشته شده است بعلاوه عکس که باید مراقب بود از توش بیرون نیفته .
یک نکته جالب یکی از بچه های لاتاری 2007 هم همانروز با همسرم ویزا گرفته بود.ماجرا از این قرار بوده که کی سی سی نامه ایشون را به اشتباه دیر برایشون فرستاده بودند و این وقفه مثل اینکه کار عده ای از 2007 را عقب انداخته و باعث تداخل شده بوده (تکرار میکنم فقط به علت اشتباهی که از خودشان ایجاد شده بوده)بعد از 2 سال تازه 18 ماه می 2009 برایشون مصاحبه گذاشته بودند و همانروز هم ویزا گرفته بودند. نکته جالب دیگر اینکه همین آقا 10 سال پیش خواهرشان تو لاتاری قبول شده بودند و 7 سال پیش مادرشان و 2 سال پیش هم خودشان دست راست این خانواده روی سر همه بچه ها.
تشکر کنندگان: M!LAD ، hoda ، pr.kia
سلام
وقت همگي بخير
از اينكه تو نوشتن سفرنامه تاخير داشتم عذر ميخوام
اول از همه دوستاني كه در اين راه ما رو ياري كردن و از مديريت سايت تشكر ميكنم خدايي صحبت دوستان خيلي كمكمون كرد . ممنون از همگي

مصاحبه ما روز يكشنبه 17 مي ( 27/2/88 ) بود كه به دليل حساسيت هاي همسرم روز پنج شنبه رفتيم . ساعت 6 پرواز داشتيم كه رأس ساعت حركت كرد . و حدود يك ساعت و پنجاه دقيقه بعد رسيديم دبي . از اول با هم صحبت كرديم كه اومديم يه مسافرت تفريحي كه اگه احيانا مشكلي پيش اومد حداقل ناراحتيمون كمتر باشه چون ما اسپانسر نداشتيم خب خيلي نگران بوديم ولي اينطوري خودمونو گول ميزديم . خلاصه به خودمون اصلا استرس وارد نكرديم و سعي كرديم حسابي خوش بگذرونيم
روز جمعه پياده راه افتاديم كه مطب رو پيدا كنيم و نزديك هتل يه مطب بود البته پياده 20 دقيقه راه بود كه به چند علت به اون مطب مراجعه نكرديم
1- اينكه جواب رو روز بعد ميداد
2- اينكه دو سه تا فرم خواسته بود كه ما نداشتيم نميدونم فرم چي بود اصلا توي مدارك نبود
3- مبلغي كه يكي از دوستان گفته بودن هزينه كردن خيلي كمتر از اون بود ( هدي عزيز گفته بودن پلي كلينيك نفري 550 درهم ولي اون مطب نوشته بود 950 درهم )

من يه سري پرينت از ادرس هايي كه دوستان داده بودن همراه داشتم كه ادرس دوست عزيزمون هدي خيلي بهمون كمك كرد تا پلي كلينيك رو پيدا كنيم . روز بعد شنبه صبح رفتيم سمت سيتي سنتر و خلاصه با كمي پرس و جو پلي كلينيك رو پيدا كرديم . مطب دكتر سليمان نايال . چه دكتر خوبي بودن
ساعت 9:30 رسيديم مطب تا ساعت 11:45 همه كارهامون تموم شد و جواب رو دادن و برگشتيم هتل
صبح روز بعد با يكي ديگه از دوستان كه توي هتل آشنا شديم با هم به سمت سفارت حركت كرديم . حدود ساعت 9 رسيديم جلوي سفارت حدود 10 نفري اونجا بودن برگه ها رو گرفتن چك كردن و تفكيك كردن و حدود 10 شروع كردن فرستادن داخل . همسرم يه كوچولو استرس داشت چون يكي از دوستان كه FBI چك خورده بود رو توي صف ديديم و ايشون وقتي متوجه شدن اسپانسر نداريم كمي نگرانمون كردن
داخل سفارت شماره گرفتيم و حدود يكربع بعد شماره ما روي باجه افتاد رفتيم جلو يه خانم بودن . برنده اصلي همسر بودن مدارك رو خواستن كه يكي يكي تحويل دادن و پرسيدن : اسپانسر داريد ؟ همسرم گفتن : نه ولي پرينت حساب اوردم . گفتن : مشكلي نيست ميشه ببينم و دو تا مدرك پرينت حساب داشتيم تحويل داديم و نوبت من شد مدارك من هم گرفتن و به همسرم گفتن اين مبلغ رو پرداخت كنيد .
بعد از حدود 20 دقيقه ديگه روي باجه ديگه اي شماره ما افتاد رفتيم همون خانم خوش برخورد كه دلارام نام داشتن بودن . در مورد شغل من سوال كردن گفتم اپراتور بودم گفتن براي شما به راحتي كار پيدا ميشه و در مورد رشته تحصيلي همسرم هم كمي صحبت كردن و پرسيدن كجا ميخوايد بريد و گفتيم فلان جا . و كمي در مورد ايالات هاي امريكا صحبت كردن و راهنمايي و برگه آبي رو دادن كه علت FBI چك رو متوجه نشديم ولي خودمون حدس ميزنيم چون همسرم سپاه خدمت كرده به خاطر اونه
ولي به هر حال بهمون تبريك گفتن و گفتن شماره تونو توي سايت ديديد پاستون رو هر كسي ميتونه بياره مهر كنه يا خودتون بياريد .
اين بود سفر نامه ما از اوني كه فكرشو ميكنيد هم خيلي خيلي خيلي راحت تره

در ضمن توي مدارك ما دو تا مسئله بود كه اصلا مشكلي ايجاد نكرد يكي تاريخ تولد همسرم بود كه از همسرم فقط پرسيدن تاريخ تولد صحيح كدومه و يكي هم فاميلي من بود كه جاي o موقع ثبت نام a خورده بود اصلا مشكلي نبود نگران هيچي نباشيد
اميدوارم همه دوستان موفق و پيروز باشن
خدانگهدار
شريف ترين دلها دلي است که انديشه آزار کسان در آن نباشد . زرتشت
زندگي تاس خوب آوردن نيست ، تاس بد را خوب بازي کردنه .
براي مشورت خردمندان را برگزين تا از ملامت و ندامت در امان باشي .
تشکر کنندگان: hoda ، Spiritual ، matrix ، pr.kia
با سلام به همه عزیزان
تمامی پست های حاوی تشکر و سوالات بدون پاسخ و مباحث غیر مربوط به این تاپیک خذف گردید.
لطفاً برای تبریک از کاربران از دکمه تشکر استفاده کنید
با تشکر میلاد
شماره کیس: AS30XXX
نامه اول: 2008 may
ارسال مدارک: june 2008
تاريخ مصاحبه : 2009 13 july
دریافت نامه دوم: 5june 2009
تاريخ گرفتن ويزا بدون كليرنس :2009 14 july
تاریخ ورود به غربت : 24 october
تشکر کنندگان: air ، hoda ، panjere77
سلام
http://safareman2.persianblog.ir/
این سفرنامه منه بعلاوه چند تا نقشه که جای مطب دکتر و سفارت رو در ابوظبی نشون میده
با آرزوی موفقیت برای همه دوستان
تشکر کنندگان:
ahmad2020 نوشته: سلام
http://safareman2.persianblog.ir/
این سفرنامه منه بعلاوه چند تا نقشه که جای مطب دکتر و سفارت رو در ابوظبی نشون میده
با آرزوی موفقیت برای همه دوستان
سلام دوست عزیز
ممنون ار سفرنامه و قرار دادن عکس های هوایی
عکس های هوایی شما در این تاپیک برای اطلاع دیگر اعضا قرار داده شد.


http://www.mohajersara.com/showthread.php?tid=1081

با تقدیر و تشکر از شما
شماره کیس: AS30XXX
نامه اول: 2008 may
ارسال مدارک: june 2008
تاريخ مصاحبه : 2009 13 july
دریافت نامه دوم: 5june 2009
تاريخ گرفتن ويزا بدون كليرنس :2009 14 july
تاریخ ورود به غربت : 24 october
تشکر کنندگان: ahmad2020
توصیه می کنم خودتون جداگانه هتل نگیرید ما این کار را کردیم (سفر اول)کلی به ضررمان شد .هتل ریجنت بالاس 4 ستاره تو بر دبی که بیس هندی هم دارد تقریبا" برای ما که یکی از همانجا رزرو کرده بود در مقایسه با کسانی که باتور آمده بودند حدود شبی 40 دلار گرونتر شد .سری دوم همسرم با تور رفت البته بعد از پرس و جو و قیمت گرفتن از چند آژانس هتل رامادا کنتینانتال در رقه نزدیک میدان ساعت (نزدیک به پلی کلینیک) را گرفته بود 4 ستاره که میگفت خیلی بهتر بوده .
در ضمن توصیه میکنم اصلا" به افرادی که بعنوان لیدر در هتلها هستند (ایرانی)اعتماد نکنید .در سفر اول ما ماشین اجاره کردیم و 1000 درهم به عنوان دیپازیت پرداخت کردیم که باید به ما برگردانده می شد که این کار را نکردند( زن و شوهری بودند در هتل ریجنت بالاس که کار رزرو تورها را برای ایرانیها برعهده داشتند و اینطوری کلاهبرداری میکردند اسم اون آقا کیارش بود.)
اگر می خواهید ماشین بگیرید از طریق اماکن معروف این کار را بکنید مثل سیتی سنتر .همسرم این دفعه از اونجا ماشین اجاره کرده بود و خیلی راحت و بی دردسر البته فکر کنم داشتن کردیت کارت الزامی باشد.
در ضمن هتلها در ابوظبی بسیار گرون هستند و اصلا" مقرون به صرفه نیست.
تشکر کنندگان: M!LAD ، hbita ، Spiritual
سلام به همه دوستان
من خودم اطلاع چندانی از وضیعیت هتل ها ندارم ولی تجربه به من ثابت کرده با تور برید هتل ارزونتر خواهد بود تو ایران که اینجوری!!!
این سایت که معرفی میکنم سایت بانک اطلاعات گردشگری دبی هست که زبان فارسی هم داره و شما میتوانید با رفتن به قسمت
مسافرت و اقامت و بعد از آن به لینک اطلاعات هتل ها میروید و در انجا لیست تمام هتل های دبی با نمایش تمام اطلاعات و تلفن و آدرس و عکس هتل رو می توانید مشاهده کنید. http://www.dubaidir.net/index.php?lang=fa
----------------------------------------------------------------
در ضمن اگر قیمت تور ها و قیمت هتل ها رو می خواهید می تونید به این سایت بروید.
http://www.sahelabi.com
-------------------------------------------------------------------
با تشکر
شماره کیس: AS30XXX
نامه اول: 2008 may
ارسال مدارک: june 2008
تاريخ مصاحبه : 2009 13 july
دریافت نامه دوم: 5june 2009
تاريخ گرفتن ويزا بدون كليرنس :2009 14 july
تاریخ ورود به غربت : 24 october
تشکر کنندگان: hbita ، leili ، javan134




کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان