کانال تلگرام مهاجرسرا
https://t.me/mohajersara







##### هشدار #####
به تاریخ ارسال مطالب دقت فرمایید.
شرایط و وضعیت پروسه ویزا دائم در حال تغییر است و ممکن است مطالب قدیمی شامل تغییراتی باشد.
تهیهٔ عدم سوء پیشینه از کانادا
دوستان من ایران هستم و قبلا بیش از یک سال در کانادا زندگی کردم. برای مهاجرت به آمریکا نیاز به تهیهٔ نامهٔ Police Check و یا همون «عدم سوء پیشینه» از کانادا دارم. با مرکزش تو کانادا تماس گرفتم و فرم مخصوص اثرانگشت رو برام فرستادند و گفتند باید به یک پایگاه پلیس (در هر جایی) برم تا اثر انگشت من رو بگیرند و بعد فرم رو براشون بفرستم. پلیس ایران رفتم این کار رو انجام نداد. آیا کسی در این مورد تجربه‌ای داره؟
نوع ویزا: ازدواجی با سیتیزن/فرستادن مدارک: ۳۰ آگوست ۲۰۱۲/ پذیرش: ۲۶ نوامبر ۲۰۱۲/ دریافت کیس نامبر: ۷ دسامبر ۲۰۱۲/ مصاحبه: سپتامبر ۲۰۱۳/ کلیرنس: در حال انتظار
پاسخ
تشکر کنندگان: msar ، alireza51
(2012-12-08 ساعت 14:24)omead نوشته:  دوستان من ایران هستم و قبلا بیش از یک سال در کانادا زندگی کردم. برای مهاجرت به آمریکا نیاز به تهیهٔ نامهٔ Police Check و یا همون «عدم سوء پیشینه» از کانادا دارم. با مرکزش تو کانادا تماس گرفتم و فرم مخصوص اثرانگشت رو برام فرستادند و گفتند باید به یک پایگاه پلیس (در هر جایی) برم تا اثر انگشت من رو بگیرند و بعد فرم رو براشون بفرستم. پلیس ایران رفتم این کار رو انجام نداد. آیا کسی در این مورد تجربه‌ای داره؟
خوب برای ثبت برای آیندگان: ابتدا با پلیس کشور موردنظر تماس بگیرید تا فرمهای انگشت‌نگاری رو برای شما بفرستند بعد به دفتر پلیس+۱۰ زیر مراجعه کنید تا از شما انگشت‌نگاری کنند و حاصل رو به کشور مورد نظر بفرستید.

آدرس: تهران، جنوب به شمال خیابان پاسداران، نرسیده به چهار‌راه پاسداران، کمی بالاتر از فروشگاه ۰۶ ارتش، تلفن ۲۲۷۶۳۸۷۶
نوع ویزا: ازدواجی با سیتیزن/فرستادن مدارک: ۳۰ آگوست ۲۰۱۲/ پذیرش: ۲۶ نوامبر ۲۰۱۲/ دریافت کیس نامبر: ۷ دسامبر ۲۰۱۲/ مصاحبه: سپتامبر ۲۰۱۳/ کلیرنس: در حال انتظار
پاسخ
تشکر کنندگان: lonelyman ، msar ، alireza51
برای آیندگان: روش نرمال بالا ۶ ماه طول می‌کشه. به وب‌سایت http://www.fingerscan.ca/ بروید و از آنجا مدارک رو بفرستید تا کار ۱ هفته‌ای انجام بشه.
نوع ویزا: ازدواجی با سیتیزن/فرستادن مدارک: ۳۰ آگوست ۲۰۱۲/ پذیرش: ۲۶ نوامبر ۲۰۱۲/ دریافت کیس نامبر: ۷ دسامبر ۲۰۱۲/ مصاحبه: سپتامبر ۲۰۱۳/ کلیرنس: در حال انتظار
پاسخ
تشکر کنندگان: msar ، alireza51 ، mohammad1980
(2013-09-24 ساعت 10:56)omead نوشته:  برای آیندگان: روش نرمال بالا ۶ ماه طول می‌کشه. به وب‌سایت http://www.fingerscan.ca/ بروید و از آنجا مدارک رو بفرستید تا کار ۱ هفته‌ای انجام بشه.

ممنون از اطلاعات کاملتون . سوال داشتم. آیا این سایت مطمئن هست هزینه این کار چقدر هست؟ اول تو پلیس +10 اثر انگشت بگیرم با پست به fingerprintscan بفرستم؟ میضه روال کارو توضیح بدید ممنونم.
شماره کیس:63XX,تعداد نفرات:2,سفارت:ایروان,تاریخ مصاحبه:31 May,وضعیت:AP
پاسخ
تشکر کنندگان: msar ، alireza51
سئوالی در مورد گواهی عدم سوء پیشینه
با سلام بر شما و همه دوستان

اگه این سئوال تکراری است معذرت می خواهم ولی چون هنوز جوابی دریافت نکردم دوباره می فرستم
ما درحال آماده کردن مدارک برای ارسال به NVC هستیم. من و همسرم حدود 5 سال در امريکا تحصیل کردیم و الان در ایران هستیم. آیا ما باید گواهی عدم سوء پیشینه را از امریکا تهیه کنیم یا لازم نیست.
اگر کسی جواب بدهد ممنون میشم.
ضیاء
پاسخ
تشکر کنندگان: msar ، alireza51
کسی اطلاع داره که برای تهیه و ارسال گواهی ‎Police Check‎ از کانادا به NVC‎ انگشت نگاری هم لازمه یا فقط بصورت name check based برای NVC‎ قابل قبول هست؟
پاسخ
تشکر کنندگان:
(2016-05-12 ساعت 04:00)nice نوشته:  کسی اطلاع داره که برای تهیه و ارسال گواهی ‎Police Check‎ از کانادا به NVC‎ انگشت نگاری هم لازمه یا فقط بصورت name check  based برای NVC‎  قابل قبول هست؟

سلام من در مورده کیسه خودم فقط clearance letter گرفتم و ویزام رو هم گرفتم, سایتش هم اینه :
http://www.torontopolice.on.ca/recordsma...arance.php
پاسخ
تشکر کنندگان:
سلام

من روش عدم سو پیشینه گرفتن از انگلیس وقتی‌ ایران زندگی‌ می‌کنین رو اینجا میگم چون تاپیک دیگه‌ای نبود.

من چند سال پیش یک سال انگلیس زندگی‌ کردم و الان ایران هستم، الان می‌خوام مدارکمو بفرستم به NVC باید از انگلیس هم عدم سو پیشینه بگیرم برای اون یک سال. من خیلی‌ در موردش تحقیق کردم، روش گرفتن عدم سو پیشینه از انگلیس تقریبا راحت هست. اول وارد این سایت که لینکش این زیر هست میشین.و میتونین آنلاین اقدام کنید، یک سری مدارک هست که باید داشته باشین مثل پاسپورت، عکس، آدرس محل زندگی‌ در ۱۰ سال گذشته، و اثبات اینکه در حال حاضر کجا ساکن هستین. حدود ۴۵ پوند هم هزینش می‌شه که میتونین آنلاین با کردیت کارت یا دبیت کارت پرداخت کنید یا یه نفر که کارت داره میتونه براتون پرداخت کنه. بهتره که برای ارسال عدم سو پیشینه آدرس ایران که زندگی‌ می‌کنین رو ندین و آدرس دوست یا فامیلتون تو انگلیسو بدین و اون نفر براتون با مسافر بفرسته یا DHL کنه چون بعد از اینکه پست بشه برای انگلیس نهایتأ یک هفته طول میکشه و برای ایران ۴۵ روز (اگه برسه) . برای پرداختش دو حالت عادی ۱۰ روز (۴۵ پوند) و فوری ۲ روز (۸۰ پوند) وجود داره.

https://www.acro.police.uk/police_certificates.aspx
CR1-K3
I-130 sent: 2016/08/05
NOA1: 2016/08/31
NOA2: 2017/03/22
NVC Received: 2017/03/27
NVC Case Number and Invoice ID Number: 2017/04/05
Interview in Ankara
Form DS-261: 2017/04/06
Send IV and AOS package: 2017/05/12
Case Complete: 2017/07/07
receive instruction and interview appointment letter: 2017/08/02
interview date: 2017/09/06
result: check list (lack of proof of domicile docs)
sending documents for proof of domicile: 2017/10/07
visa issuance: 2017/10/14
پاسخ
تشکر کنندگان:




کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان