کانال تلگرام مهاجرسرا
https://t.me/mohajersara







##### هشدار #####
به تاریخ ارسال مطالب دقت فرمایید.
شرایط و وضعیت پروسه ویزا دائم در حال تغییر است و ممکن است مطالب قدیمی شامل تغییراتی باشد.
امن ترین کشورهای جهان - 2013
10.فنلاند
محیط آرام فنلاند به راحتی می تواند این کشور را در لیست امن ترین کشورها برای زندگی در سال آینده ۲۰۱۳ قرار دهد.قرار داشتن یک سوم از خاک فنلاند در بالای مدار قطب شمالی، این کشور را پس از ایسلند، به شمالی‌ترین کشور جهان مبدل ساخته‌است.در شمالی‌ترین نقطه فنلاند تابستان‌ها خورشید برای ۷۳ روز غروب نمی‌کند و همه ۲۴ ساعت هوا روشن است. در زمستان‌ها هم ۵۱ روز خورشید طلوع نمی‌کند

9-اتریش
اتریش در میان آن دسته از معدود کشورهای زیبا با تپه های زنده است که از ویژگی های منحصر به فرد آن می باشد.اتریش جزو کشورهای اروپای مرکزی است که معمولا به عنوان سرزمین موسیقی شناخته شده است. همچنین جزو ۱۰ کشور برتر جهان که در آن نرخ جرم و جنایت بسیار پایین است قرار گرفته است و درکنار کشورهای همسایه با یک رابطه مسالمت آمیز زندگی می کنند.

8-سوئد
سوئد ، کشوری است در شمال اروپا در شبه‌جزیره اسکاندیناوی.سوئد با مساحت ۴۴۹٬۹۶۴ کیلومتر مربع، سومین کشور بزرگ اروپا از نظر مساحت می‌باشد. جمعیت سوئد بیش از ۹٫۲ میلیون نفر است که تقریبا ۷٫۹ میلیون نفر آن را سوئدی‌ها تشکیل می‌دهند. این کشور با تعداد ۲۰ نفر در هر کیلومتر مربع از تراکم جمعیت پایینی برخوردار است که بیشتر این جمعیت نیز در جنوب سوئد مستقر هستند. همچنین بیش از ۸۵٪ مردم سوئد در ناحیه شهری زندگی می‌کنند.سوئدی‌ها جزو شهروندانی در جهان هستند که از کیفیت بالای زندگی برخوردارند. نرخ بیکاری آن پایین است و اقتصاد آن بر پایه مشارکت مردم در سرمایه‌گذاری‌ها استوار است.جرم و جنایت در این کشود بسیار پایین می باشد. این کشور صلح دوست، سرمایه جامعه اسکاندیناوی است.شهرهایی مثل گوتنبرگ و استکهلم دیدنی ترین شهرهای توریستی در منطقه اسکاندیناوی می باشند.

7-استرالیا
استرالیا در طی سالهای متوالی از نظر اقتصادی در دهه ی گذشته موفق بوده است. این رونق سریع اقتصاد موجی از رفاه را در این کشور به ارمغان آورده است که در کاهش میزان جرم و جنایت در این کشور قاره موثربود. استرالیا پر است از منابع طبیعی . استرالیا نیز در فهرست کشورهای دوست داشتنی در جهان گنجانده شده است.

6-ایرلند
ایرلند یک کشور اروپایی دیگر است که در میان امن ترین کشور برای زندگی در سال آینده ۲۰۱۳ می باشد. ایرلند جزو کشورهای دوست داشتنی بر روی نقشه جهان است که هر کس از دیدن آن لذت می برد و همین طور کشوری مسالمت آمیز برای زندگیست. این کشور دارای چندین سرگرمی سالانه درهر سال است.ایرلند سومین جزیره بزرگ اروپا و بیستمین جزیره بزرگ جهان است. جزیره بزرگ‌تری به نام بریتانیای کبیر در شرق ایرلند قرار دارد که دریای ایرلند این دو را از هم جدا کرده‌است.

5-دانمارک
دانمارک در میان بهترین و امن ترین کشورها بر روی نقشه جهان است که هر کسی آرزوی زندگی کردن در آن را دارد. این کشور کمترین میزان فقر کودکان در سراسر جهان را دارا می باشد. تقریبا ۵ درصد از کل جمعیت دانمارک یعنی حدود ۲۷۰,۰۰۰ نفر خارجی هستند – که شامل مردم کشورهای شمال اروپا، اروپای مرکزی، آمریکای شمالی، خاورمیانه و آفریقا و آسیای جنوبی می‌شوند.از نظر شاخص فساد اقتصادی، دانمارک (به همراه کشورهای دیگری همچون فنلاند و نیوزیلند) سال‌های زیادی به عنوان کشور نمونه که کمترین فساد اقتصادی را داشته‌است، معرفی شده‌است.

4-نروژ
نروژ کشوری واقعا زیبا در میان بسیاری از کشورهای صلح آمیز جهان است.این کشور دارای پایین ترین نسبت جرم و جنایت است و شما می توانید یرای زندگی راحت این کشور را انتخاب کنید. در نروژ سطح زندگی بالاست. تنها قسمت کوچکی از این سرزمین قابل کشت است، و بخش کشاورزی و دامداری -‏ که یارانه زیادی به آن داده می‏شود -‏ بیشتر به تولید لبنیات و علوفه می‏پردازند. بیش از نیمی از مساحت نروژ پوشیده از درخت است و چوب از صادرات عمده این کشور می‏باشد. صنعت ماهیگیری از منابع مهم درآمد ارزی خارجی است، و پرورش ماهی -‏ که دولت با برنامه‌های توسعه تشویق کرده‌است -‏ جای صید نهنگ و ماهیهای اعماق دریا را می‌گیرد. صنایع سُنتی تولیدی -‏ که مربوط به فن‏آوری ماهی، الوار و سنگ آهن بوده‌است -‏ هم‌اکنون براساس ذخایر بزرگ نفت و گاز طبیعی موجود در بخش نروژی دریای شمال تحت‏الشعاع فرآورده‏های نفتی و صنایع وابسته به آن است. نفت و گاز طبیعی بیش از یک سوم درآمدهای صادراتی کشور را تأمین می‏کند. صنایعی از قبیل مهندسی برق به کمک نیروی ارزان برق‌آبی توسعه یافته‌است.. نروژ به عنوان ملتی بی خطر، مرفه و ثروتمند در جهان است .

3-ایسلند
ایسلند در میان اکثر اقتصادهای جهان دارای اقتصادی پایدار است. اقتصاد پایدار و مردم شاد در این کشورمردم سراسر جهان را به سمت خود می کشاند. میزان جرم و جنایت در این کشور ۰ درصد است که بسیار تعجب برانگیز است.اقتصاد ایسلند برپایهٔ ماهیگیری و صنایع شیلات، کشاورزی، گردشگری و منابع انرژی طبیعی هیدرولیکی و ژئوترمال استوار است. سیب‌زمینی، مهمترین فرآوردهٔ کشاورزی ایسلند است. تولید ناخالص داخلی ایسلند، در سال ۲۰۰۷ میلادی، ۱۱٫۸۹ دلار می‌باشد که در مقایسه با سال گذشته ۱٫۸ درصد رشد داشته‌است.

2-تووالو
بسیاری از شما احتمالا نام این کشور را تا به حال نشنیده اید. تووالو کشوری است جزیره‌ای در اقیانوس آرام است و پایتخت آن فونافوتی است. این کشو دارای زیبایی ها، مناظر(پر از زیبایی های طبیعی) می باشد .تووالو شامل چهار جزیره صخره ای فیجی، ساموآ، نائورو و جزایرکیریباتی است .

1-نیوزلند
نیوزیلند کشوری در جنوب غربی اقیانوس آرام است، این کشور از دو جزیره بزرگ و تعداد زیادی جزیره کوچک تشکیل شده و مناطق خودمختار نیو، جزایر کوک، توکلائو و راس را هم در بر می‌گیرد. برخی ازشهرهای چند فرهنگی معروف در این کشور مثل ولینگتون و اوکلند وجود دارد. از نظر علاقه مندان به فضای باز نیوزیلند بهشتی کوچک بر روی زمین است.

http://www.top10facts.com/2013/01/top-10...e-in-2013/
پاسخ
پس سویس چی؟ در میان کشورهای امن چه جایگاهی داره؟
ویزا ازدواجی/اقدام اول ژانویه 2012/ اپروو: اول جون/گرفتن کیس نامبر آخر جولای/تکمیل مدارک در NVC: سوم ژانویه 2013/مصاحبه: آخر اپریل 2013/ویزا یکضرب از ابوظبی
پاسخ
تشکر کنندگان: Tomas ، Roshanraz ، Dr Sara ، msar
(2013-02-25 ساعت 23:53)الهه سابق نوشته:  پس سویس چی؟ در میان کشورهای امن چه جایگاهی داره؟

این لیست ده کشور برتره خب سوئیس جز ده تا کشور اول نیست به همین راحتیWink باور کنین سوئیس اصلا اون چیزی نیست که اکثریت مردم فکر می کنن.یه چیزی مثل همون رویای امریکایی ست که برای همه مردم دنیا ساختن که این کشور پرفکته و بهترین نقظه جهان برای زندگی

ولی اینجا ادعای دیگه ای وجود داره
http://www.numbeo.com/crime/compare_coun...y2=Finland

مقایسه سوئیس با رتبه دهم یعنی فنلاند ولی ظاهرا سوئیس حتی از رتبه دهم این لیست هم امن تر به نظر میاد؟! ولی مشاهدات و حتی شنیده هام درباره خود مردم این کشورها که چیز دیگه ای رو میگه (یعنی سوئیسی ها حتی با وجود حس ناسیونالیستی شدید قبول دارن امنیت کشورشون در مقایسه با خیلی از کشورای اروپایی پایین تره و اون حدی که شایسته سوئیس باشه نیست. در همه سایت های توریستی هم کلی هشدارهای امنیتی برای سفر به شهرای سوئیس هست)
پاسخ
تشکر کنندگان: الهه سابق ، masih sh ، امیر مهاجر ، usa lover ، mrhj50 ، nora ، Tomas ، Roshanraz ، mhsenpc ، msar
سلام.

خیلی جالبه که تو فنلاند 73 روز خورشید غروب نمیکنه !!! یعنی هر موقع خواستی میتونی بری بیرون و همیشه هوا روشنههههههههه ! :-o

عوضش زمستون 51 روز پدرت در میاد ! با این اوصاف زمستوناش واقعا کولاکه
پاسخ
تشکر کنندگان: الهه سابق ، mrhj50 ، Tomas ، Dr Sara ، mhsenpc ، msar
(2013-02-26 ساعت 01:51)M0TRIX نوشته:  سلام.

خیلی جالبه که تو فنلاند 73 روز خورشید غروب نمیکنه !!! یعنی هر موقع خواستی میتونی بری بیرون و همیشه هوا روشنههههههههه ! :-o

عوضش زمستون 51 روز پدرت در میاد ! با این اوصاف زمستوناش واقعا کولاکه

همه مناطقش اینطور نیست شمالی ترین بخش اینطوره که جمعیت زیادی هم در اونجا ساکن نیستن
پاسخ
تشکر کنندگان: الهه سابق ، mrhj50 ، ParsTrader ، pr.kia ، M0TRIX ، sadeghi897 ، nora ، Tomas ، msar
(2013-02-26 ساعت 01:51)M0TRIX نوشته:  سلام.

خیلی جالبه که تو فنلاند 73 روز خورشید غروب نمیکنه !!! یعنی هر موقع خواستی میتونی بری بیرون و همیشه هوا روشنههههههههه ! :-o

عوضش زمستون 51 روز پدرت در میاد ! با این اوصاف زمستوناش واقعا کولاکه
بحث امنیت با بحث آب و هوا متفاوت است. Big Grin
همیشه راه های زیادی برای رسیدن به یک هدف واحد وجود دارد.
من و مهاجرت
فعلا زندگی قشنگم رو بین بین خاورمیانه - اروپا و امریکا سپری می کنم. با تشکر از مهمان نوازی مردم امریکا - مردم پرتغال - مردم ایران و مردم ترکیه.
پاسخ
تشکر کنندگان: nora ، Tomas ، mhsenpc ، msar
سلام
امارات متحده عربی و قطر هم جز کشورهای امن و آرام هستند. البته نه در حد مثلا کشورهای اسکاندیناوی ولی در خاورمیانه بهترین هستند. جرائمی مثل دزدی، زورگیری، مواد مخدر، و نظایر این ها در این کشورها خیلی به ندرت اتفاق می افته.
پاسخ
تشکر کنندگان: shoshina ، msar
انگلیس کو پس؟
پاسخ
تشکر کنندگان:
بسیار عالی
پاسخ
تشکر کنندگان:




کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان