کانال تلگرام مهاجرسرا
https://t.me/mohajersara







##### هشدار #####
به تاریخ ارسال مطالب دقت فرمایید.
شرایط و وضعیت پروسه ویزا دائم در حال تغییر است و ممکن است مطالب قدیمی شامل تغییراتی باشد.
اشتباه در ثبت مشخصات ثبت نام و راهکارها
(2014-06-18 ساعت 19:54)Ehsanm1985 نوشته:  سلام
من همه سوالای این تاپیک رو نتونستم بخونم. فکر نکنم موردی مثل من وجود داشته باشه.
مدارک منو قرار بود کس دیگه ای از خود آمریکا به kcc پست کنه که سریع تر جواب بگیرم. الان نزدیک یک ماهه که نه ایمیلی دریافت کردم و نه نامه دوم. اون طرف هم میگه من مدارکو فرستادم. با همه این اوصاف من میتونم دوباره خودم مدارک بفرستم؟ اگه اختلافی توی اطلاعات مدارک قبلی و فعلی باشه چطور؟ برنده سال 2014 هستم.

دوست عزیز شما باید یک ایمیل به kcc بزنید و بپرسید مدارک رو گرفتن شماره کیس شما اگر کارنت شده باشه نامه دوم میاد که نگفتین شماره تو چه رنجی هست اگر هم نگرفتن میتونین فرمها رو کامل کنین اسکن کنین و با ایمیل بفرستین
تشکر کنندگان: nedaba
سلام به دوستان من فرمها را اپدیت کردم چونکه ادرس خونمون تغییر کرده بود و روز تولدم را اصلاح کردم و در ضمن الان فارغ التحصیل شدم بعد از 1 سال و همه تغییرات را وارد کردم وتاریخ اپدیت فرمها را زدم 2014 و امضا کردم و می خوام ببرم سفارت ابوظبی .اونجا وقت داره به همه اینها گوش بدهند یا اصلا فرمهای جدید را می گیرند .؟بهتر نیست اصلا چیزی نگم و فرمهای اپدیت شده را ندم؟می ترسم گیج بشن.
تشکر کنندگان: nedaba
(2014-07-04 ساعت 19:16)behdist نوشته:  سلام به دوستان من فرمها را اپدیت کردم چونکه ادرس خونمون تغییر کرده بود و روز تولدم را اصلاح کردم و در ضمن الان فارغ التحصیل شدم بعد از 1 سال و همه تغییرات را وارد کردم وتاریخ اپدیت فرمها را زدم 2014 و امضا کردم و می خوام ببرم سفارت ابوظبی .اونجا وقت داره به همه اینها گوش بدهند یا اصلا فرمهای جدید را می گیرند .؟بهتر نیست اصلا چیزی نگم و فرمهای اپدیت شده را ندم؟می ترسم گیج بشن.
دوست عزیز آدرس خونتون اصلا مهم نیست ما از همون اول آدرس خونمون اشتباه بود و هیچ جا درستش نکردیم .
قبل از مصاحبه خانومی (آقایی) که مدارکو میگیره تاریخ تولدتونو با توجه به پاسپورت خودش درست میکنه برای همسرم اینطور بود.
برای تاریخ مدارک تحصیلی همسرم بعد از ترجمه یک ماه تاریخ فارغ التحصیلی جا به جا شده بود که همونجا به خانومه گفتیم و فرمهای آپدیت شده رو بدون هیچ سوالی ازما گرفتن و فرمی که قبلا فرستاده بودیمو پس دادن. آفیسر مصاحبه هم هیچی نپرسید.
اصلا نگران نباشین و فرمهای آپدیت شده رو با تاریخ های درست همراه ببرید.
موفق باشید.
6xxx/ABD
تحقق بخشیدن به افسانه شخصی یگانه وظیفه آدمیان است، همه چیز تنها یک چیز است و هنگامی که آرزوی چیزی را داری سراسر کیهان همدست میشود تا بتوانی آن آرزو را تحقق بخشی.
نتونستیم هورا بکشیم نه برای خودمون و نه برای دوستانمون
تشکر کنندگان: behdist ، nedaba
سلام من برنده 2015 هستم. موقع ثبت نام اولیه از 2 سال قبلش از همسرم جدا شده بودم اما اصلا یادم نیست زدم single یا divorce همه بهم میگن reject میشی به نظر شما ادامه ندم دیگه؟ ممنون
تشکر کنندگان: nedaba
(2014-07-13 ساعت 12:57)atefeh60 نوشته:  سلام من برنده 2015 هستم. موقع ثبت نام اولیه از 2 سال قبلش از همسرم جدا شده بودم اما اصلا یادم نیست زدم single یا divorce همه بهم میگن reject میشی به نظر شما ادامه ندم دیگه؟ ممنون

آخه چرا؟شما هیچ مشکلی نداری.فقط گواهی طلاق اصل و ترجمه همرات باشه
بازمانده لاتاری 2014Sad

تشکر کنندگان: poem ، nedaba ، pouria.narimisa
(2013-06-17 ساعت 19:30)hamid1357 نوشته:  با سلام. من در زمان ارسال فرمها، یک شغل موقتی 4 ماهه خودم را که به 8 سال پیش مربوط می شد رو ننوشتم و بین دو شغلم 4 ماه خالیه. نمی تونم بگم درس می خوندم چون اون موقع فارغ التحصیل شده بودم. به نظر شما فرم ها رو اصلاح کنم؟ آیا ممکنه به خاطر این موضوع کار من طولانی بشه و مثلا از یک ضرب منصرف بشه؟ اگر چیزی رو اصلاح نکنم چی؟ نکته اینجاست که در اون 4 ماه برای من بیمه رد شده و در سایت بیمه قابل شناسایی هستش. لطفا راهنمایی بفرمایید. منظورم از اصلاح فرمها، زمان مصاحبه است چون دو هفته دیگه مصاحبه دارم.
کیس نامبر:Big Grin1000/تاریخ رویت قبولی:1 می /تعداد نفرات کیس:2 نفر/تاریخ ارسال فرم: می /کنسولگری: آنکارا / تاریخ مصاحبه: :دسامبر/ ویزا :به امید خدا یک ضربBig Grin



تشکر کنندگان:




کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان