کانال تلگرام مهاجرسرا
https://t.me/mohajersara







##### هشدار #####
به تاریخ ارسال مطالب دقت فرمایید.
شرایط و وضعیت پروسه ویزا دائم در حال تغییر است و ممکن است مطالب قدیمی شامل تغییراتی باشد.
بحران اقتصادی اروپا تمام شده است
فرانسوا اولاند، رییس جمهور فرانسه، در ژاپن گفته است که بحران بدهی در کشورهای اروپایی حوزه یورو به پایان رسیده است.

حوزه یورو که ١٧ عضو دارد در طول چهار سال گذشته دچار بحران اقتصادی بوده و از رکود و نرخ بالای بیکاری رنج برده است.تنها دو ماه پیش (ماه آوریل)، آینده یورو به دلیل شرایط مالی قبرس در ابهام جدی قرار داشت.اما دولت قبرس توانست از طریق اصلاح سیستم بانکی و وضع مالیات بر سپرده های بزرگ در بانکها ١٣ میلیارد یورو صرفه جویی کند و از این طریق با مهیا کردن شرایط برای دریافت یک وام ده میلیارد یورویی از اتحادیه اروپا و صندوق بین المللی پول از بحران بگذرد.

پیش از قبرس، بانک مرکزی اروپا و صندوق بین المللی پول ناچار بودند با تزریق پول به ایرلند، پرتغال، اسپانیا و یونان از شکست یورو، واحد پول مشترک اروپایی، جلوگیری کنند.

بیکاری در ١٧ کشور عضو حوزه یورو اکنون با ١٩.٣٨ میلیون نفر بیکار، در بالاترین سطح تاریخی قرار دارد و اقتصاد کشورهای عضو مجموعا در ١٨ ماه گذشته در حال انقباض (رشد منفی) بوده است.

با این حال، آقای اولاند در آخرین روز سفر خود به ژاپن به بازرگانان ژاپنی گفته است که بحران اقتصادی اروپا را قویتر کرده است.

این در حالی است که نرخ بیکاری در فرانسه در ماه جاری به بالاترین رقم در پانزده سال گذشته رسیده و کمیسیون اروپا و صندوق بین المللی پول هر دو به فرانسه گفته اند که آن کشور باید به اصلاحات اقتصادی سرعت بخشد.
پاسخ
تشکر کنندگان: Saeedv13 ، 327 ، nora ، laili ، mohajer 01 ، rs232




کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان