کانال تلگرام مهاجرسرا
https://t.me/mohajersara







##### هشدار #####
به تاریخ ارسال مطالب دقت فرمایید.
شرایط و وضعیت پروسه ویزا دائم در حال تغییر است و ممکن است مطالب قدیمی شامل تغییراتی باشد.
چگونه در آمریکا هتل خوب و مناسب و ارزان پیدا کنیم؟
بنده طی سفرهای فراوانی که در آمریکا داشته ام در زمینه ی پیدا کردن هتل خوب و ارزان تجارب بسیاری کسب کرده ام و از آنجا که خیلی از تازه مهاجرها روزهای اول مهاجرت خود را مجبورند در هتل سپری کنند و. تصمیم گرفتم تجارب خودم را با شما در میان بگذارم :

برای پیدا کردن هتل در آمریکا سایتهای بسیار زیادی موجود است . چند تا از سایتهای خوب جهت پیدا کردن هتل با قیمت مناسب این سایتها هستند:

هتلز.کام:
یکی از روشهای معمولی برای پیدا کردن هتل استفاده از این سایت است . اگر میخواهید زیاد ذهنتان را درگیر نکنید و دنبال یک روش ساده میگردید من این سایت را پیشنهاد میکنم ولی این بهترین و ارزانترین روش نیست .
http://www.hotels.com/
شما در این سایت ابتدا باید اسم شهر مورد نظر و تاریخ و تعداد افراد را مشخص کنید و بعد سایت به شما لیستی از هتل ها را میدهد که این هتلها طبق بهترین فروش سورت شده اند . شما میتوانید در قسمت بالا سمت راست سورت را از این حالت sorted by best seller به price-low to high تغییر دهید . که در اینصورت هتلها براساس کمترین قیمت به بیشتر قیمت نشان داده میشوند.
در کنار عکس هتل تعدادی ستاره است که به معنای ستاره های هتل است و در گوشه سمت راست هر کدام از هتلها در یک مستطیل سفید چیزی مثل fair , good , exelent , نوشته شده که این بر اساس نظرات مردم است . امتیازی که مردم به این هتل داده اند از ۵ میباشد و به این صورت نوشته شده :3/5 یعنی از پنج سه گرفته . این امتیاز بسیار مهم است چون نشان دهنده اینست که مردم چقدر از این هتل راضی بوده اند .
در زیر مستطیل سفید امتیاز نوشته شده costumer reviews اگر روی آن کلیک کنید نظرات و کامنتهای مردم در مورد آن هتل میاید . پیشنهاد من اینست که حتما نظرات بد آن هتل را مطالعه کنید چون شاید مشکل آن فرد برای شما هم مهم باشد مثلا یکی گفته که این هتل یخچال ندارد و شما برایتان یخچال خیلی مهم است .
پیشنهاد من اینست که در این سایت هتلی را انتخاب کنید که دو ستاره و یا بالای دوستاره باشد . و امتیازش از ۳ بالاتر باشد . و اگر ماشین دارید حتما به آپشن پارکینگ توجه کنید .

تریپ ادوایزر:

این یک سایت کلیست مربوط به هر چیزی که در مورد سفر کردن است . شما در این سایت حتی میتوانید بفهمید که نقاط دیدنی یک شهر کجاست . این سایت کمی پیچیده تر از سایت هتلز .کام است ولی در عوض به شما این امکان را میدهد که قیمت هتل را در چند سایت همزمان ببینید و بفهمید کدام سایت آن هتل را ارزانتر میدهد .
تمام ارزیابی سایتهای دیگر بر اساس نظراتیست که مردم در این سایت داده اند یعنی مثلا همان امتیازهای هتلها در سایت بالا یعنی هتلز. کام بر اساس نظراتیست که مردم راجع به آن هتل در سایت تریپ ادوایزر داده اند . برای همین این سایت خیلی سایت مهمیست .
در قسمت هتل میتوانید هتل جستجو کنید :
http://www.tripadvisor.com/Hotels
اسم شهر و تاریخ و تعداد نفرات را وارد میکنید . بعد صفحه ای میاید که سورتش بر اساس رنکینگ هتل است . شما میتوانید سورتش را در قسمت بالا سمت راست به قیمت کم به زیاد تغییر دهید .
وقتی سورت در حالت رنکینگ است . جلوی هر هتل مستطیلی وجود دارد با اسم price your stay با زدن آن شما میتوانید قیمت آن هتل را در سایتهای مختلف ببینید و ارزانترین قیمت را انتخاب کنید .
در این سایت هم برای انتخاب هتل باید به ستاره های هتل و رنکینگ مردم توجه کنید . در این سایت امتیاز ارزیابی با دایره هایی که زنجیروار به هم وصل هستند نمایش داده شده و هر چه دایرهای پر بیشتر باشند آن هتل از امتیاز بالاتری از نظر مردم برخوردار است . اگر روی reviews کلیک کنید میتوانید نظرات مردم را در مورد آن هتل بخوانید .

پرایس لاین ***روش منتخب من

http://www.priceline.com/
این سایتیست که میشود هر هتلی را به ارزانترین حالت ممکن در آن رزرو کرد . و من خودم به شخصه از این سایت استفاده میکنم . البته استفاده از این سایت کمی پیچیده است ولی اگر روش استفاده را یاد بگیرید میتوانید تخفیفهای خیلی خوبی بگیرید . اگر از این سایت به حالت معمولی مثل هتلزدات کام استفاده کنید هیچ مزیتی بر سایتهای دیگر ندارد . ولی این سایت یک حالت express deals دارد که تخفیفهای خیلی جالبی دارد .
بعد از تعیین مکان و زمان و زدن دکمه سرچ یک لیست از هتلها میاید بالای این لیست دو تا مستطیل نارنجی است . روی یکی نوشته name your own price , روی دیگری نوشته express deals .در حالت اول شما میتوانید روی هر هتلی مثل یک مزایده قیمت بگذارید که من این روش را پیشنهاد نمیکنم چون خیلی وقتگیر است و معلوم هم نیست تهش چه چیزی عایدتان شود .
روش مورد علاقه ی من express deals است روی مستطیلش که کلیک کنید . صفحه ای باز میشود که در سمت چپش محدوده هتل و ستاره های آن نوشته شده و در سمت راست قیمت هتل و درصد تخفیف .
در روش اکسپرس دیل به شما اطلاعاتی کامل داده نمیشود و یکجور چشم بسته انتخاب کردن است . . به شما فقط میگوید که هتل در چه محدوده ای قرار دارد اگر map it را بزنید حتی محدوده هتل را روی نقشه به شما نشان میدهد . تعداد ستاره های هتل را هم میگوید . و اگر از نظر مردم هتل از ۱۰ نمره بالای ۷ گرفته باشد آن امتیاز را هم نشان میدهد . درصدی که از قیمت معمول تخفیف میدهد را هم به صورت save 45% or more را نشان میدهد و این درصد به این معنیست که شما حدود ۵۰ درصد ارزانتر از قیمت معمول بقیه سایتها میتوانید این هتل را رزرو کنید و در نهایت حیرت این درصد واقعی واقعیست . بنابراین با این روش میتوانید هتلهای گرانقیمت را ارزان رزرو کنید .
فقط در این روش باید دقت داشته باشید که امتیاز مردم ۷ به بالا باشد . و ستاره هتل هم دو به بالا و محدوده اش هم همانجایی باشد که مد نظر شماست . در اینصورت مطمئن باشید سود بزرگی خواهید کرد . من بارها از این روش استفاده کرده ام و هیچوقت ناراضی نبوده ام .
فقط بعد از اینکه انتخابتان را کردید و پول را پرداخت کردید به شما میگوید که اسم و آدرس هتل شما چیست .
برنده لاتاری ۲۰۰۹. ساکن لس انجلس.

وبلاگ: https://rasaraplanet.wordpress.com سیاره راساراسا
پاسخ
مرسی سارای عزیز از این اطلاعات. اون قیمتی که نوشته قبل از اعمال درصد هست یا بعد؟ هیچ رقمه نشد مشخصش کنم!

یک نکته دیگه، اون اسمی که می نویسه اسم شهره نه اسم هتل! من اولش فکر کردم اسم هتل هست و می تونم برم آدرسشو پیدا کنم و .... . ولی اینکه می نویسه مشابه چه هتل هایی هست خوبه و یک چیزایی دست آدم میاد!
البته فکر کنم خود هتل هم یکی از همون هتل هایی باشه که میگه مشابه اینهاست!


(2013-08-06 ساعت 06:55)rasarasa نوشته:  پرایس لاین ***روش منتخب من

http://www.priceline.com/
این سایتیست که میشود هر هتلی را به ارزانترین حالت ممکن در آن رزرو کرد .
روش مورد علاقه ی من express deals است
درصدی که از قیمت معمول تخفیف میدهد را هم به صورت save 45% or more را نشان میدهد و این درصد به این معنیست که شما حدود ۵۰ درصد ارزانتر از قیمت معمول بقیه سایتها میتوانید این هتل را رزرو کنید و در نهایت حیرت این درصد واقعی واقعیست .
پاسخ
یک نکته دیگه اینکه، با توجه به اینکه در امریکا حق به شدت با مشتری است و سطح توقعشون همیشه بالاست، حتا رنک های پایین هم هنوز مناسب هستند. البته خواندن Review ها منفی به شدت کمک می کنه که مشکلات یک سرویس رو پیدا کنی.

من یک مدت هر وقت می خواستم یک چیزی بخرم کلی وقت می گذاشتم و review هاشو می خوندم ولی الان مدتیه دیگه کمتر ریویو می خونم فقط به ستاره ها نگاه می کنم و تصمیم می گیرم! اصلا یک مدت کارم این بود که یلپ بازی کنم ولی اون اسباب بازی هم وقتش تموم شد برام!
پاسخ
پرایس لاین اون روش مزایدش هم بد نیست مخصوصا برای هواپیما و نیز هتل بشرطی که وقتتون باز باشه و ترجیحا خانواده دنبالتون نباشه یا خیلی قید نداشته باشین. یکمقدار شانسی هم هست من یکبار استفاده کردم و راضی بودم ولی برای نفر دیگر انجام دادم تقریبا راضی نبود. در بعضی مواقع امکان کنسلی هم داره که توی ترم اند کاندیشن اون دیل بخصوص میشه خوند.
اصلاح :
منظورم از مزایده البته مناقصه بود !
پاسخ
تشکر کنندگان: kasrafo ، User ، rasarasa ، amir0_0amir ، dana ، AsemanAbee ، kouroshd ، maria2000 ، pv-n ، shahin_1359 ، taherifar ، Amir.AA
(2013-08-06 ساعت 08:58)User نوشته:  مرسی سارای عزیز از این اطلاعات. اون قیمتی که نوشته قبل از اعمال درصد هست یا بعد؟ هیچ رقمه نشد مشخصش کنم!

یک نکته دیگه، اون اسمی که می نویسه اسم شهره نه اسم هتل! من اولش فکر کردم اسم هتل هست و می تونم برم آدرسشو پیدا کنم و .... . ولی اینکه می نویسه مشابه چه هتل هایی هست خوبه و یک چیزایی دست آدم میاد!
البته فکر کنم خود هتل هم یکی از همون هتل هایی باشه که میگه مشابه اینهاست!


(2013-08-06 ساعت 06:55)rasarasa نوشته:  پرایس لاین ***روش منتخب من

http://www.priceline.com/
این سایتیست که میشود هر هتلی را به ارزانترین حالت ممکن در آن رزرو کرد .
روش مورد علاقه ی من express deals است
درصدی که از قیمت معمول تخفیف میدهد را هم به صورت save 45% or more را نشان میدهد و این درصد به این معنیست که شما حدود ۵۰ درصد ارزانتر از قیمت معمول بقیه سایتها میتوانید این هتل را رزرو کنید و در نهایت حیرت این درصد واقعی واقعیست .
اون قیمت بعد از اعمال درصد تخفیفه یعنی وقتی میگه ۷۰ دلار با ۵۰٪ تخفیف یعنی قیمت اصلی ۱۴۰ دلار بوده . بعد از بوک کردن اسم هتل رو به شما میدن و شما میتونید قیمتش رو با سایتهای دیگه مقایسه کنید . و میبینید که اون ۵۰ درصد واقعیست .
برنده لاتاری ۲۰۰۹. ساکن لس انجلس.

وبلاگ: https://rasaraplanet.wordpress.com سیاره راساراسا
پاسخ
دوستان گرامی
در صورتی که تورهای مناسبی هم برای مسافرت داخل و خارج از امریکا سراغ دارید معرفی نمایید.
پاسخ
تشکر کنندگان: maria2000 ، odiseh ، shahin_1359 ، taherifar
چند نکته مهم که باید قبل از رزرو هتل به آن توجه کرد:

۱- در آمریکا بعضی از هتلها پارکینگ ندارند یا اگر داشته باشند بعضیهایشان برای پارکینگ پول بیشتری میگیرند بنابراین حتما توجه کنید که هتل پارکینگ مجانی داشته باشد در غیر اینصورت در مورد هزینه پارکینگ از هتل سوال کنید .

۲- در آمریکا برخلاف ایران اکثر هتلها هیچ وعده غذایی حتی صبحانه هم نمیدهند . به خصوص هرچه هتل ستاره هایش بیشتر باشد و گرانقیمتر باشد امکان دادن صبحانه مجانی کمتر میشود . بنابراین اگر صبحانه مجانی برای شما مهم است حتما این را در نظر داشته باشید . هتلهایی که صبحانه مجانی دارند همه شان در سایت به آن اشاره کرده اند . conventional breakfast به معنای صبحانه ای متعارف و ساده است که معمولا شامل آبمیوه٬ کافی ٬شیر و سریال ٬ کره و نان تست و مربا است . اگر جایی نوشته full breakfast یعنی صبحانه ی کاملتری دارد که شامل پنکیک و گاهی تخم مرغ و سوسیس هم میشود .

۳- خیلی از هتلها حتی یخچال هم ممکن است نداشته باشند . از آنجایی که وجود یخچال در هتل برای کسی که مدتی میخواهد در آن اقامت کند خیلی ضروریست بنابراین به جزییات امکانات اتاق که در جایی از سایت حتما به آن اشاره شده دقت کند .

۴- اگر خواهان هتلی هستید که امکان پخت و پز داشته باشد دقت کنید که اجاق گاز داشته باشد . چون اکثر هتلها فقط قهوه جوش دارند و برخی از آنها مایکروویو هم دارند ولی اجاق گاز را فقط سوییتها و استودیوها دارند .

***۵- اگر ازpriceline اتاق میگیرید و سیگاری نیستید دقت داشته باشید که اگر از حالت express deal استفاده میکنید ممکن است بعد از رزرو کردن اتاق به شما اتاق سیگاریها را بدهند . اگر چنین اتفاقی افتاد در نظر داشته باشید که میتوانید با هتل مربوطه نه سایت پرایس لاین بلکه مستقیما با شماره هتل تماس بگیرید و از آنها درخواست کنید که اتاق غیر سیگاری را برای شما کنار بگذارند . باتوجه به تجربه شخصیم معمولا هتلها در این زمینه همکاری خواهند کرد . ولی باید حتما قبلش چک کنید که اگر با اکسپرس دیل اتاقتان سیگاری از آب درآمد ازخود هتل درخواست nonsmoking کنید .

۶- در رزرو هتل به ستاره های ارزیابی مردم بیشتر از ستاره های خود هتل اهمیت بدهید . اگر اکثر مردم از هتلی راضی باشند درصد اینکه آن هتل خوب باشد خیلی بالا خواهد بود .

۷- حتما نظرات بد و منفی مردم در مورد آن هتل را بخوانید گاهی در نظرات منفی نکاتی هست که برای شما هم اهمیت دارد البته وقتی نظرات را بخوانید خودتان متوجه خواهید شد که خیلی اوقات مردم مته به خشخاش گذاشته اند و توقعشان از هتل مثلا دوستاره در حد پنج ستاره بوده و خیلی از نظرات منصفانه نیست ولی به صورت کلی برخی نکات ممکنست برای شما هم اهمیت داشته باشد مثل بهداشت هتل .

۸- شما میتوانید در سایت Tripadvisor عکسهای واقعی هتل را ببینید . تمام هتلها از عکسهای تبلیغاتی برای معرفی اتاقها استفاده میکنند که طبعا با واقعیت کمی مغایرت دارد ولی در سایت تریپ ادوایزر مردم عکسهای شخصی خودشان را از اتاقهای هتل گذاشته اند بنابراین شما میتوانید با واقعیت هتل مورد نظرتان آشنا شوید .

۹- اگر ماشین ندارید و میخواهید مدتی را درهتل اقامت کنید آدرس هتل را به گوگل مپ بدهید و چک کنید که نزدیکترین ایستگاه اتوبوس یا مترو یا دیگر وسایل حمل و نقل عمومی کجاست . خیلی از شهرهای آمریکا امکانات حمل و نقل عمومی ضعیفی دارند و گاهی برای رسیدن به ایستگاه اتوبوس باید مدتها پیاده روی کنید بنابراین حتما این نکته را در گوگل مپ سرچ کنید .


فعلا همین نکات به ذهنم رسید امیدوارم مفید باشند . اگر دوستان چیز خاصی به ذهنشان میرسد لطفا اضافه کنند .
برنده لاتاری ۲۰۰۹. ساکن لس انجلس.

وبلاگ: https://rasaraplanet.wordpress.com سیاره راساراسا
پاسخ
در سایت tripadvisor.com شهر مورد نظرتون را وارد کنید و از منوی هتل، گزینه last minute hotel میتونید قیمتهای پائینی از همه هتلها پیدا کنید.....
One day your life will flash before your eyes, make sure it's worth watching.
پاسخ
تشکر کنندگان: ojee ، kouroshd ، rasarasa ، dana ، pv-n ، taherifar ، Moody
(2013-08-06 ساعت 06:55)rasarasa نوشته:  بنده طی سفرهای فراوانی که در آمریکا داشته ام در زمینه ی پیدا کردن هتل خوب و ارزان تجارب بسیاری کسب کرده ام و از آنجا که خیلی از تازه مهاجرها روزهای اول مهاجرت خود را مجبورند در هتل سپری کنند و. تصمیم گرفتم تجارب خودم را با شما در میان بگذارم :

برای پیدا کردن هتل در آمریکا سایتهای بسیار زیادی موجود است . چند تا از سایتهای خوب جهت پیدا کردن هتل با قیمت مناسب این سایتها هستند:

هتلز.کام:
یکی از روشهای معمولی برای پیدا کردن هتل استفاده از این سایت است . اگر میخواهید زیاد ذهنتان را درگیر نکنید و دنبال یک روش ساده میگردید من این سایت را پیشنهاد میکنم ولی این بهترین و ارزانترین روش نیست .
http://www.hotels.com/
شما در این سایت ابتدا باید اسم شهر مورد نظر و تاریخ و تعداد افراد را مشخص کنید و بعد سایت به شما لیستی از هتل ها را میدهد که این هتلها طبق بهترین فروش سورت شده اند . شما میتوانید در قسمت بالا سمت راست سورت را از این حالت sorted by best seller به price-low to high تغییر دهید . که در اینصورت هتلها براساس کمترین قیمت به بیشتر قیمت نشان داده میشوند.
در کنار عکس هتل تعدادی ستاره است که به معنای ستاره های هتل است و در گوشه سمت راست هر کدام از هتلها در یک مستطیل سفید چیزی مثل fair , good , exelent , نوشته شده که این بر اساس نظرات مردم است . امتیازی که مردم به این هتل داده اند از ۵ میباشد و به این صورت نوشته شده :3/5 یعنی از پنج سه گرفته . این امتیاز بسیار مهم است چون نشان دهنده اینست که مردم چقدر از این هتل راضی بوده اند .
در زیر مستطیل سفید امتیاز نوشته شده costumer reviews اگر روی آن کلیک کنید نظرات و کامنتهای مردم در مورد آن هتل میاید . پیشنهاد من اینست که حتما نظرات بد آن هتل را مطالعه کنید چون شاید مشکل آن فرد برای شما هم مهم باشد مثلا یکی گفته که این هتل یخچال ندارد و شما برایتان یخچال خیلی مهم است .
پیشنهاد من اینست که در این سایت هتلی را انتخاب کنید که دو ستاره و یا بالای دوستاره باشد . و امتیازش از ۳ بالاتر باشد . و اگر ماشین دارید حتما به آپشن پارکینگ توجه کنید .

تریپ ادوایزر:

این یک سایت کلیست مربوط به هر چیزی که در مورد سفر کردن است . شما در این سایت حتی میتوانید بفهمید که نقاط دیدنی یک شهر کجاست . این سایت کمی پیچیده تر از سایت هتلز .کام است ولی در عوض به شما این امکان را میدهد که قیمت هتل را در چند سایت همزمان ببینید و بفهمید کدام سایت آن هتل را ارزانتر میدهد .
تمام ارزیابی سایتهای دیگر بر اساس نظراتیست که مردم در این سایت داده اند یعنی مثلا همان امتیازهای هتلها در سایت بالا یعنی هتلز. کام بر اساس نظراتیست که مردم راجع به آن هتل در سایت تریپ ادوایزر داده اند . برای همین این سایت خیلی سایت مهمیست .
در قسمت هتل میتوانید هتل جستجو کنید :
http://www.tripadvisor.com/Hotels
اسم شهر و تاریخ و تعداد نفرات را وارد میکنید . بعد صفحه ای میاید که سورتش بر اساس رنکینگ هتل است . شما میتوانید سورتش را در قسمت بالا سمت راست به قیمت کم به زیاد تغییر دهید .
وقتی سورت در حالت رنکینگ است . جلوی هر هتل مستطیلی وجود دارد با اسم price your stay با زدن آن شما میتوانید قیمت آن هتل را در سایتهای مختلف ببینید و ارزانترین قیمت را انتخاب کنید .
در این سایت هم برای انتخاب هتل باید به ستاره های هتل و رنکینگ مردم توجه کنید . در این سایت امتیاز ارزیابی با دایره هایی که زنجیروار به هم وصل هستند نمایش داده شده و هر چه دایرهای پر بیشتر باشند آن هتل از امتیاز بالاتری از نظر مردم برخوردار است . اگر روی reviews کلیک کنید میتوانید نظرات مردم را در مورد آن هتل بخوانید .

پرایس لاین ***روش منتخب من

http://www.priceline.com/
این سایتیست که میشود هر هتلی را به ارزانترین حالت ممکن در آن رزرو کرد . و من خودم به شخصه از این سایت استفاده میکنم . البته استفاده از این سایت کمی پیچیده است ولی اگر روش استفاده را یاد بگیرید میتوانید تخفیفهای خیلی خوبی بگیرید . اگر از این سایت به حالت معمولی مثل هتلزدات کام استفاده کنید هیچ مزیتی بر سایتهای دیگر ندارد . ولی این سایت یک حالت express deals دارد که تخفیفهای خیلی جالبی دارد .
بعد از تعیین مکان و زمان و زدن دکمه سرچ یک لیست از هتلها میاید بالای این لیست دو تا مستطیل نارنجی است . روی یکی نوشته name your own price , روی دیگری نوشته express deals .در حالت اول شما میتوانید روی هر هتلی مثل یک مزایده قیمت بگذارید که من این روش را پیشنهاد نمیکنم چون خیلی وقتگیر است و معلوم هم نیست تهش چه چیزی عایدتان شود .
روش مورد علاقه ی من express deals است روی مستطیلش که کلیک کنید . صفحه ای باز میشود که در سمت چپش محدوده هتل و ستاره های آن نوشته شده و در سمت راست قیمت هتل و درصد تخفیف .
در روش اکسپرس دیل به شما اطلاعاتی کامل داده نمیشود و یکجور چشم بسته انتخاب کردن است . . به شما فقط میگوید که هتل در چه محدوده ای قرار دارد اگر map it را بزنید حتی محدوده هتل را روی نقشه به شما نشان میدهد . تعداد ستاره های هتل را هم میگوید . و اگر از نظر مردم هتل از ۱۰ نمره بالای ۷ گرفته باشد آن امتیاز را هم نشان میدهد . درصدی که از قیمت معمول تخفیف میدهد را هم به صورت save 45% or more را نشان میدهد و این درصد به این معنیست که شما حدود ۵۰ درصد ارزانتر از قیمت معمول بقیه سایتها میتوانید این هتل را رزرو کنید و در نهایت حیرت این درصد واقعی واقعیست . بنابراین با این روش میتوانید هتلهای گرانقیمت را ارزان رزرو کنید .
فقط در این روش باید دقت داشته باشید که امتیاز مردم ۷ به بالا باشد . و ستاره هتل هم دو به بالا و محدوده اش هم همانجایی باشد که مد نظر شماست . در اینصورت مطمئن باشید سود بزرگی خواهید کرد . من بارها از این روش استفاده کرده ام و هیچوقت ناراضی نبوده ام .
فقط بعد از اینکه انتخابتان را کردید و پول را پرداخت کردید به شما میگوید که اسم و آدرس هتل شما چیست .

دوست عزيز ممنون از اطلاعاتتون ولي اين روشهايي كه شما اشاره كرديد كرديت كارت ميخواد ، من براي مسافرت ميخوام بيام لوس انجلس از ايران و نمي توانم از سايت هتل بگيرم اگر راه ديگه اي براي گرفتن هتل ارزان قيمت ميدونيد ممنون ميشم به من اطلاع بدهيد ،
پاسخ
تشکر کنندگان: rbb ، shayesteh ، taherifar ، fn_glor
(2013-08-06 ساعت 06:55)rasarasa نوشته:  بنده طی سفرهای فراوانی که در آمریکا داشته ام در زمینه ی پیدا کردن هتل خوب و ارزان تجارب بسیاری کسب کرده ام و از آنجا که خیلی از تازه مهاجرها روزهای اول مهاجرت خود را مجبورند در هتل سپری کنند و. تصمیم گرفتم تجارب خودم را با شما در میان بگذارم :

برای پیدا کردن هتل در آمریکا سایتهای بسیار زیادی موجود است . چند تا از سایتهای خوب جهت پیدا کردن هتل با قیمت مناسب این سایتها هستند:

هتلز.کام:
یکی از روشهای معمولی برای پیدا کردن هتل استفاده از این سایت است . اگر میخواهید زیاد ذهنتان را درگیر نکنید و دنبال یک روش ساده میگردید من این سایت را پیشنهاد میکنم ولی این بهترین و ارزانترین روش نیست .
http://www.hotels.com/
شما در این سایت ابتدا باید اسم شهر مورد نظر و تاریخ و تعداد افراد را مشخص کنید و بعد سایت به شما لیستی از هتل ها را میدهد که این هتلها طبق بهترین فروش سورت شده اند . شما میتوانید در قسمت بالا سمت راست سورت را از این حالت sorted by best seller به price-low to high تغییر دهید . که در اینصورت هتلها براساس کمترین قیمت به بیشتر قیمت نشان داده میشوند.
در کنار عکس هتل تعدادی ستاره است که به معنای ستاره های هتل است و در گوشه سمت راست هر کدام از هتلها در یک مستطیل سفید چیزی مثل fair , good , exelent , نوشته شده که این بر اساس نظرات مردم است . امتیازی که مردم به این هتل داده اند از ۵ میباشد و به این صورت نوشته شده :3/5 یعنی از پنج سه گرفته . این امتیاز بسیار مهم است چون نشان دهنده اینست که مردم چقدر از این هتل راضی بوده اند .
در زیر مستطیل سفید امتیاز نوشته شده costumer reviews اگر روی آن کلیک کنید نظرات و کامنتهای مردم در مورد آن هتل میاید . پیشنهاد من اینست که حتما نظرات بد آن هتل را مطالعه کنید چون شاید مشکل آن فرد برای شما هم مهم باشد مثلا یکی گفته که این هتل یخچال ندارد و شما برایتان یخچال خیلی مهم است .
پیشنهاد من اینست که در این سایت هتلی را انتخاب کنید که دو ستاره و یا بالای دوستاره باشد . و امتیازش از ۳ بالاتر باشد . و اگر ماشین دارید حتما به آپشن پارکینگ توجه کنید .

تریپ ادوایزر:

این یک سایت کلیست مربوط به هر چیزی که در مورد سفر کردن است . شما در این سایت حتی میتوانید بفهمید که نقاط دیدنی یک شهر کجاست . این سایت کمی پیچیده تر از سایت هتلز .کام است ولی در عوض به شما این امکان را میدهد که قیمت هتل را در چند سایت همزمان ببینید و بفهمید کدام سایت آن هتل را ارزانتر میدهد .
تمام ارزیابی سایتهای دیگر بر اساس نظراتیست که مردم در این سایت داده اند یعنی مثلا همان امتیازهای هتلها در سایت بالا یعنی هتلز. کام بر اساس نظراتیست که مردم راجع به آن هتل در سایت تریپ ادوایزر داده اند . برای همین این سایت خیلی سایت مهمیست .
در قسمت هتل میتوانید هتل جستجو کنید :
http://www.tripadvisor.com/Hotels
اسم شهر و تاریخ و تعداد نفرات را وارد میکنید . بعد صفحه ای میاید که سورتش بر اساس رنکینگ هتل است . شما میتوانید سورتش را در قسمت بالا سمت راست به قیمت کم به زیاد تغییر دهید .
وقتی سورت در حالت رنکینگ است . جلوی هر هتل مستطیلی وجود دارد با اسم price your stay با زدن آن شما میتوانید قیمت آن هتل را در سایتهای مختلف ببینید و ارزانترین قیمت را انتخاب کنید .
در این سایت هم برای انتخاب هتل باید به ستاره های هتل و رنکینگ مردم توجه کنید . در این سایت امتیاز ارزیابی با دایره هایی که زنجیروار به هم وصل هستند نمایش داده شده و هر چه دایرهای پر بیشتر باشند آن هتل از امتیاز بالاتری از نظر مردم برخوردار است . اگر روی reviews کلیک کنید میتوانید نظرات مردم را در مورد آن هتل بخوانید .

پرایس لاین ***روش منتخب من

http://www.priceline.com/
این سایتیست که میشود هر هتلی را به ارزانترین حالت ممکن در آن رزرو کرد . و من خودم به شخصه از این سایت استفاده میکنم . البته استفاده از این سایت کمی پیچیده است ولی اگر روش استفاده را یاد بگیرید میتوانید تخفیفهای خیلی خوبی بگیرید . اگر از این سایت به حالت معمولی مثل هتلزدات کام استفاده کنید هیچ مزیتی بر سایتهای دیگر ندارد . ولی این سایت یک حالت express deals دارد که تخفیفهای خیلی جالبی دارد .
بعد از تعیین مکان و زمان و زدن دکمه سرچ یک لیست از هتلها میاید بالای این لیست دو تا مستطیل نارنجی است . روی یکی نوشته name your own price , روی دیگری نوشته express deals .در حالت اول شما میتوانید روی هر هتلی مثل یک مزایده قیمت بگذارید که من این روش را پیشنهاد نمیکنم چون خیلی وقتگیر است و معلوم هم نیست تهش چه چیزی عایدتان شود .
روش مورد علاقه ی من express deals است روی مستطیلش که کلیک کنید . صفحه ای باز میشود که در سمت چپش محدوده هتل و ستاره های آن نوشته شده و در سمت راست قیمت هتل و درصد تخفیف .
در روش اکسپرس دیل به شما اطلاعاتی کامل داده نمیشود و یکجور چشم بسته انتخاب کردن است . . به شما فقط میگوید که هتل در چه محدوده ای قرار دارد اگر map it را بزنید حتی محدوده هتل را روی نقشه به شما نشان میدهد . تعداد ستاره های هتل را هم میگوید . و اگر از نظر مردم هتل از ۱۰ نمره بالای ۷ گرفته باشد آن امتیاز را هم نشان میدهد . درصدی که از قیمت معمول تخفیف میدهد را هم به صورت save 45% or more را نشان میدهد و این درصد به این معنیست که شما حدود ۵۰ درصد ارزانتر از قیمت معمول بقیه سایتها میتوانید این هتل را رزرو کنید و در نهایت حیرت این درصد واقعی واقعیست . بنابراین با این روش میتوانید هتلهای گرانقیمت را ارزان رزرو کنید .
فقط در این روش باید دقت داشته باشید که امتیاز مردم ۷ به بالا باشد . و ستاره هتل هم دو به بالا و محدوده اش هم همانجایی باشد که مد نظر شماست . در اینصورت مطمئن باشید سود بزرگی خواهید کرد . من بارها از این روش استفاده کرده ام و هیچوقت ناراضی نبوده ام .
فقط بعد از اینکه انتخابتان را کردید و پول را پرداخت کردید به شما میگوید که اسم و آدرس هتل شما چیست .



دوست عزيز Priceline فوقالعاده بود، همين الان يه هتل رو ١٣٠ يورو ارزونتر گرفتم, فكر ميكردم يه هتل داغون بهم بده ولى يكى از هتل هاى بسيار معتبر رو بهم داد، ممنونم از پيشنهادت
پاسخ
تشکر کنندگان: alitab ، odiseh ، shadi79 ، taherifar
سایت هات وایر hotwire.com هم خوبه. تقریباً مشابه هموت express deal سایت پرایس لاین هست
سوالی بود در خدمتم!
پاسخ
تشکر کنندگان: eybaba ، mrhj50 ، shahin_1359 ، bugbear
اگر خیلی روی اینکه رزرو هتل انجام بدی مصر نیستی و واست فرقی نمیکنه که حتما توی هتل باشی ، میتونی بهترین خونه ها و اقامتگاههای شخصی و مبله و لوکس رو با هر توان و قیمتی که داری از سایت https://www.airbnb.com رزرو کنی
پاسخ
تشکر کنندگان: amirsaeid




کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان