کانال تلگرام مهاجرسرا
https://t.me/mohajersara







##### هشدار #####
به تاریخ ارسال مطالب دقت فرمایید.
شرایط و وضعیت پروسه ویزا دائم در حال تغییر است و ممکن است مطالب قدیمی شامل تغییراتی باشد.
بولتن ویزا و کارنت شدن شماره‌ ها
[عکس: 70651057919020443813.png]


با انتشار بولتن سپتامبر 2014 اولین سری از شماره های 2015 برای ماه اکتبر کارنت خواهند شد. پس از آن هر ماه سری جدید شماره ها اعلام می شود. گفتگوهای مربوط به بولتن و کارنت شدن را در این تاپیک دنبال کنید.
ارسال های غیرمرتبط با عنوان حذف خواهند شد.
****KCCکی سی سی (Kentucky Consular Center )کیس های برندگان را برای بررسی و مصاحبه با توجه به ترتیب شماره آنها در سایت بـــــــــــــولـــــتــــــــن ویــــــــــــــــــزا هفته دوم هر ماه میلادی(برای چک کردن کارنتی های هر ماه روی لینکی که حاوی نام آن ماه میلادی است و سال جاری میلادی کلیک کنید) اعلام می نماید که اصطلاحا به این موضوع کارنت شدن می گویند. مثلا در جدول مربوط به DV - Lottory که اسامی قاره ها در آن موجود است، جلوی هر قاره عددی نوشته شده است، که اگر کیس نامبر شما زیر عدد اعلام شده باشد بزودی برای شما نامه دعوت به مصاحبه معروف به نامه دوم که حاوی زمان و مکان مصاحبه شماست، در سایت دی وی لاتـــــــــــــاری یعنی همان سایتی که برنده شدنتان در ان چک کردید جایگزین نامه برنده شدنتون (معروف به نامه اول) خواهد شد، که البته اگر شما فرم هایتان را دیر برای کی سی سی فرستاده باشید ممکن است دیرتر از کیس نامبرهایی که به کیس نامبر شما نزدیکند به مصاحبه دعوت شوید. از وقتی کارنت میشوید بین 1 هفته تا 1 ماه زمان میبره که این ارسال نامه دوم اتفاق بیفته، پس اگر نامه دوم شما دیر روی سایت آمد نگران نباشید. همه کسانی که کارنت میشوند اگر فرم های خود را برای کی سی سی بفرستند نامه دوم (نامه حاوی مکان و زمان مصاحبه) را دریافت خواهند کرد و به مصاحبه دعوت خواهند شد. دوستانی که کارنت شدند به دنبال گرفتن وقت از دکتر معتمد سفارت، بلیط رفت و برگشت، نامه تمکن مالی از بانک و یا تهیه مدارک لازم برای اسپانسر و همینطور کارت زرد واکسیناسیون ( اگر از قبل کارت رو نگرفتید) و مـــــــــــــــدارک لازم برای ارائه در روز مصاحبه (مدارک و ترجمه هایشان) باشند. دوستان، پروسه لاتاری زمانبر هست (بین 6 تا 18 ماه از زمان اعلام نتایج در ماه می) و به کیس نامبرتون هم بستگی داره، هر چی بیشتر باشه، دیرتر به مصاحبه خواهید رفت. همین طور اگر شما کیس نامبر پایینی داشته باشید ولی فرم ها را دیر بفرستید، با این که کارنت شدید، ممکنه دیرتر براتون زمان مصاحبه بیاد....پس بدون نگرانی به دنبال انجام سایر کارها و آموزش زبان باشید.
** مصاحبه در 3 سفارت آنکارا، ابوظبی و ایروان به زبان فارسی می باشد.
آخرین نکته: دوستانی که در سفارت آنکارا مصاحبه میشوند، باید 15 روز قبل از مصاحبه ترجمه مدارکشون رو برای این سفارت پست کنند. (ایمیل ممکن نیست)
آپدیت توسط BehdadK :

x[عکس: oi9m_casenumber3_copy.jpg]



نقل قول:اینطور که معلومه بخش بولتن هم نیاز به یک توضیح جامع برای دوستان داره که کی قراره کارنت بشن. با اجازه یه توضیح اینجا میگذارم امیدوارم که مفید باشه و تعداد سئوالات رو به حداقل کاهش بده.
قبل از هر چیز بد نیست بدونید که دانش و آگاهی در زمینه تخمین زمان کارنت شدن به هیچ وجه برای یک برنده لاتاری لازم نیست و تنها برنده می بایست صبر کنه تا زمانی که اعلام شد پروسه اش رو پیگیری کنه اما بعضی از دوستان علاقه دارند که از همه چیز سر در بیارند و این متن برای این سری دوستانه. هرچند به اندازه ای پیچیده هست کارنت ها که با اطلاعات موجود نشه تخمین دقیقی از اون بدست آورد.

برای خیلی از دوستان پیش اومده که بپرسن حالا ما با کیس نامبرمون کی قراره کارنت بشیم. همونطور که در اول این تاپیک هم توضیح داده شد اگر تا این لحظه کارنت نشده اید نمیتوان قطعی گفت که کی کارنت خواهید شد. اصلا علت اعلام کارنتی ها در بولتن ویزا آنست که برنامه ریزی دقیق تری با توجه به حجم کاری سفارت ها، تعداد ویزاهای داده شده و باقی مانده، تاخیر در ارسال فرم کل شرکت کنندگان لاتاری و تاخیر در بررسی اونها، سهمیه سفارت ها و توان اونها، تعداد افراد باقی مانده در AP، تعداد درخواست ویزای افراد از AP در آمده در ماه و خیلی مسائل داشته باشند. پس اگر کارنت نشده اید می بایست منتظر باشد و ببینید که چه زمانی برای شما در نظر گرفته خواهد شد.
شما باید سایت بولتن رو بصورت ماهانه چک کنید. امسال سه سری اول کارنتی های اعلامی 2015 یکماهی جلوتر از 2014 و 2013 بوده و اون زمان پیش پیش بینی میکردیم که همه 1 ماه زودتر نسبت به پارسال کارنت خواهند شد. ولی کارنتی های ماه چهارم و پنجم عددی مابین کارنتی های 2013 و 2014 بود و از ماه ششم از 2014 هم پایین تر آمد. در نتیجه میتوان انتظار داشت که به سطح 2014 در نهایت نخواهیم رسید.
روال گذشته بر این بوده که هرماه نامه بولتن از 7 تا 13 هر ماه برای ماه بعد اعلام میشده، ولی با توجه به اینکه در بولتن هر ماه اطلاعات ماه آتی نیز آورده میشه شما مثلا با دیدن نامه بولتن سپتامبر هم میتونید کات آف های سپتامبر رو ببینید (حداکثر کیس نامبرهایی که سپتامبر به مصاحبه می روند) و هم کات آف های اگوست (اولین سری 2015) رو هم ببینید . بعنوان مثال در بولتن نوامبر 2015 هم اعلام شد که 2015 ای های آسیایی حداکثر تا 2950 کارنت می شوند و حداقل نوامبر به مصاحبه می روند و هم اعلام شد که آسیایی های 2015 تا شماره 3200 کات آف شده اند و حداقل در دسامبر به مصاحبه می روند. اگر گیج شدید یک نفس عمیق بکشید و بقیه این پست رو به آرومی بخونید.
قبل از اینکه به تحلیل و تخمین سالهای قبل بپردازیم بد نیست یه توضیحی راجع به نامه های قرارداده شده در بولتن به شما بدم تا شما هم بتونین اگر خواستید اطلاعات رو خودتون استخراج کنید.
وقتی وارد سایت بولتن میشید ابتدا باید یک سال مالی رو انتخاب کنید (Fiscal Year) . به عنوان مثال سال مالی 2014
داخل سال مالی فوق لینک نامه های بولتن برای ماه های مختلف وجود داره مثلا بولتن می 2014 به چه معنی ؟ به این معنی که در این نامه کات آف های ماه می به طور قطعی اعلام شده. به زبان شیرین فارسی یعنی در این بخش اعلام شده حداکثر تا این کیس نامبر تا آخر ماه اگوست به مصاحبه میرن (تاکید میکنم حداکثر و نه حتماً)
بخش های اولیه یه سری اطلاعات تکراری راجع به ویزا و یه سری مربوط به ویزاهای خانوادگی و دانشجوییه . چیزی که ما بهش کار داریم بخش b و c این جدول هست:
1- بخش b : DIVERSITY IMMIGRANT (DV) CATEGORY FOR THE MONTH
OF ((BulletinMonth))
در این بخش که جدول شماره 3 هم داخلش هست به تفکیک قاره کات آف ها اعلام میشه . مثلا در بولتن ماه می اینجا به جای Bulletin Month ماه می رو میبینید که برای قاره آسیا حداکثر تا شماره 6500 به مصاحبه دعوت خواهند شد.
2- b : DIVERSITY IMMIGRANT (DV) CATEGORY FOR THE MONTH
OF ((the month after BulletinMonth))
این هم پیش بینی برای ماه بعد هست که خیلی هم پیش بینی نیست و تقریبا سابقه نداشته که عوض بشه و قطعیه. یعنی در بولتن ماه می شما کات آف ماه جون برای اسیا رو که 7425 هست هم مشاهده میکنید. (چهارمین جدول)

حالا کمی فکر کنید. بله از اونجایی که هر ماه پیش بینی ماه بعد هم آورده میشه دیگه هیچکس به جدول b نگاه نمیکنه چون همه از نتیجه اش از یکماه قبل اطلاع دارند و جدول C هست که خیال ما رو هر ماه راحت میکنه.

یه خورده اگر فکر کنید متوجه میشید که 7-13 آگوست که آخرین ویزا بولتن سال قبل (بولتن سپتامبر) منتشر میشه و کات آف اکتبر یعنی حداکثر کیس نامبرهایی که 2014 کارنت شدن رو نشون میده به علاوه اون پیش بینی اکتبر یعنی حداکثر کیس نامبرهایی اکتبر (اولین گروه کارنتی 2015) رو هم نشون میده. در حقیقت کارنتی های اکتبری ها 50 روز قبل از شروع اکتبر از کارنت شدنشون با خبر میشن و در اکتبر به مصاحبه میرن و برای بقیه با توجه به اینکه هر ماه کارنتی های ماه بعد هم اعلام میشه به طور متوسط 50 روز زمان هست تا زمانی که به ماه مصاحبشون برسن.

اما در قسمت آخر نامه هم تاریخ ارسال نامه رو میبینید مثلا بولتن می 2014 در تاریخ 9 آوریل ارسال شده. معمولا بولتن در همون حول و حوش 7 ام تا 12 ام هر ماه منتشر میشه بسته به تعطیلی ها و ... در جدولی که در خصوص زمان اعلام بولتن جمع آوری کردم اول سال مالی رو سپتامبر گذاشتم چون همونطور که قبلا گفتم در بولتن سپتامبر کارنتی های اولین ماه سال آتی یعنی اکتبر رو هم آورده. یکبار دیگه میگم ببینم شما هم متوجه شدید یا نه. بولتن سپتامبر که سری اولین کارنتی های سال جدید که اکتبر به مصاحبه میروند رو در آگوست اعلام میکنه!

یکبار دیگه یاداوری کنم کات آفی که در بولتن میزنه به معنی حداکثر شماره کیسی است که قراره در اون ماه مصاحبه بشن . این زمان بسته به تاخیر یا به موقع پرکردن اولیه مدارک و یا تغییر فرم توسط شما،شلوغی بیش از اندازه سفارت و حوادث غیر مترقبه (که این دوتا احتمال خیلی خیلی کمی داره) میتونه جابجا بشه. شما از نظر تئوریک از اول ماه تا آخر ماه باید مصاحبه برید اما اگر خیلی در پرکردن فرم 260 تاخیر داشته باشید ممکنه مصاحبه شما به چندین ماه بعد بیوفته و یا کلا به مصاحبه نرسید (پس یادتون باشه در اولین فرصت فرم رو دقیق پرکنید). اگر فرم رو در اولین فرصت پرکرده باشید از زمان کارنت شدن معمولا بصورت استاندارد بین 3 روز تا دو هفته (باز بسته به وضعیت سفارت ها و شلوغی و پرکردن فرمتون و کندی KCC در بررسی فرم ها و ...) نامه دوم رو دریافت خواهید کرد که در اون تاریخ دقیق مصاحبتون عنوان شده که احتمال بسیار قوی همون ماه کارنتی شما است.

همه این تفاسیر رو شنیدید. برای اینکه دیده شده که کسی با بولتن کار نمیکنه من جدول بولتن سالهای قبل رو خلاصه کردم و در عکس زیر آوردم.
[عکس: attachment.php?aid=3558]
همه چیز از عکس گویاست. بهترین معیار ما برای تخمین تا قبل از آمدن بولتن سال 2014 و قبل از اون 2013 است. اطلاعات سال های قبل از 2013 تنها به جهت رفرنس اومده. با توجه به تفاوت فاحش پراکندگی سال های قبل از 2013 نمیشه از اطلاعات اونها استفاده کرد.
همونطور که میبینید اطلاعات 2013 و 2014 دقیقا با هم منطبق نیست و امسال هم همونطور که قبلا توضیح داده شده بود ابتدا بهتر از دو سال گذشته و در میانه راه بین دو سال گذشته و در حال حاظر کارنت ها کمتر از دو سال گذشته است و در کل اونقدر فاکتور های مختلف در این محاسبات دخیله که نمیشه حدس دقیقی از عدد اعلامی ماه آینده داشت.
و یک چیز دیگه:اول هر ماه بولتن ماه قبل منقضی میشه و در بخش کارنت بولتن، بولتن ماه بعد جاش رو میگیره. پس در نتیجه جای بولتن ماه بعد(آپکامینگ ویزا بولتن) خالی میشه و چون معمولا 7-8 روز طول میکشه تا بولتن جدید بیاد به جای بولتن جدید عبارت کامینگ سون درج میشه. پس این کامینگ سون هیچ ارزش محاسباتی برای پیش بینی زمان دریافت بولتن جدید نداره. تنها بسته به این که اول ماه تعطیلات باشه و یا نه و مسئول سایت یادش رفته باشه یا به موقع بولتن ماه قبل رو جایگزین کنه این عبارت کامینگ سون رو دیرتر یا زودتر میبینید. پس بیخودی به این عبارت دل خوش نکنید.
ضمنا معمولا بولتن پنج شنبه و جمعه بیرون میاد و اول هفته کمتر منتظرش باشید (مگر اینکه پنج شنبه و جمعه مثلا 5 و 6 ماه باشند.
یک قاعده کلی میگه که KCCسعی میکند بولتن رو اول هفته دوم میلادی آپلود کنند که معمولا میشه 8 ام و 9 ام هر ماه. حالا اگر در بدترین حالت 8 ام و 9 ام شنبه و یکشنبه باشه به احتمال ضعیف 7 ام و 6 ام که پنج شنبه و جمعه است و به احتمال کمی قوی تر دوشنبه 10 ام و 11 ام آپلود میشه. البته بعضی اوقات که 8 ام دوشنبه است نامه تولید میشه و زیرش تاریخ میخوره اما سه شنبه آپلود میشه. زمان آپلود هم معمولا اول وقت اداری به زمان KCC که همان وقت شرقی آمریکا (نیویورک) است می باشدو. یعنی حوالی 5-6 عصر ما. البته در مواقعی که بولتن دوشنبه ها آپلود میشه به دلیل هماهنگی معمولا یا آخرین ساعات اداری یعنی 12 شب آپلود میشه و یا فرداش و تاریخ دوشنبه داخلش میخوره. پس اگر دوشنبه منتظر بولتن هستید از ساعت 6 عصر لازم نیست چمبره جلوی کامپیوتر بزنید.

برای تحلیل دوستان فایل دیتابیس زمان آپلود کردن بولتن و جدول زیر که از اون استخراج شده از تاریخ آپلود کردن بولتن گذاشته شده. هرچند یکی دو روز دیرتر و زودتر دیدن نامه بولتن هیچ تاثیری نداره ولی خیلی از دوستان به پیشگویی علاقه دارند و البته اگر عددتون به کارنتی های ماه پیش نزدیک باشه کمی هم هیجان میگیرید قبل از کارنت شدن و شاید جدول زیر بهتون کمک کنه.
[عکس: aam4_bulletindate.jpg]


در آخر این تاپیک برای پیگیری علت نرسیدن نامه دوم نیست. لطفا این مسئله رو در تاپیک خودش (انتظار برای مصاحبه) پیگیری کنید. ضمنا مجدد تاکید میکنم بسته به دلایل مختلف از جمله شلوغ بودن سفارت و کندی بررسی کیسها توسط KCC و مرخصی سفارتی ها و تعطیلات رسمی اون کشور و آمریکا و ... نامه از 3 روز تا دوهفته ممکنه دست شما برسه (به شرطی که فرم رو به موقع فرستاده باشید و در صورت تاخیر یا نفرستادن فرم ممکنه هیچوقت نامه دوم به شما نرسه)
امسال KCC به دلیل حجم بالای فرم های DS-260 در دستشون این فرم ها رو با سه ماه تاخیر پروسس میکرد که طبق آخرین گزارش ها این تاخیر کمتر شده و ممکنه تا آخر سال برطرف بشه. توجه داشته باشید که KCC هیچ اولویتی در بررسی کیس ها با توجه به شمارشون قائل نمیشه پس اگر شما فرم را به تازگی فرستادید تا 3 ماه دیگه انتظار نامه دوم نداشته باشید حتی اگر اولین ماه سال کارنت شده باشید و شماره کیس شما 1 باشه.
سیزدهمین و اخرین سری کارنتیها هم اعلام شد. کارنتی های آسیا برای مصاحبه در ماه سپتامبر تا شماره 7650 در 10 ماه جولای اعلام شد.با این بولتن متاسفانه دوستان با عدد بالاتر برای مصاحبه دعوت نخواهند شد.
جهت مشاهده موضوع مشابه در انجمن برندگان سال قبل تاپیک زیر را ببینید:
2014
2013

لینک کارنتی ها در 5 منطقه به تفکیک از ابتدا تاکنون

در صورت نیاز به مشاوره حضوری یا دریافت خدمات از تیم Immigrangel می توانید با شماره تلفن های تهران 7-88805186-021 یا شماره همراه 1253557-0912 یا شماره رایگان آمریکا 85315315-021 تماس بگیرید.


فایل‌های پیوست
.txt   bulletin.txt (اندازه 5.01 KB / تعداد دانلود: 387)
[عکس: 29763871357391023300.gif]
با فرض اینکه از 1 تا 2000 , اکتبر کارنت شن
از 2000 تا 3000 کی می شه؟
یعنی فاصله زمانی بین 2دسته چند ماهه؟
► ДЯМДИ ◄ نوشته:
Immediate Issued ← 25 jan : Interview ░░ 12Aug : Current ░░ 19jul ← 7jun : DS260 ░░ Abu Dhabi ← Ankara ░░ 2015AS2ΘΘΘ





تشکر کنندگان: shahriar2002 ، آلیس-1980 ، babak12 ، msar
اگر به جای 19 می ، مثلاً مرداد ماه فرم ها رو تکمیل کنیم (قبل از سپتامبر) دیر تر کارنت میشیم؟
DV 2008: HAS NOT BEEN SELECTED
DV 2009: HAS NOT BEEN SELECTED
DV 2010: HAS NOT BEEN SELECTED
DV 2011: HAS NOT BEEN SELECTED
DV 2012: HAS NOT BEEN SELECTED
DV 2013: HAS NOT BEEN SELECTED
DV 2014: HAS NOT BEEN SELECTED
DV 2015: HAS NOT BEEN SELECTED
DV 2016: HAS NOT BEEN SELECTED
تشکر کنندگان: j@vad ، shahriar2002 ، SAMI 71 ، آلیس-1980 ، Rooz ، msar ، alakanzas
(2014-05-06 ساعت 02:31)A_A نوشته:  با فرض اینکه از 1 تا 2000 , اکتبر کارنت شن
از 2000 تا 3000 کی می شه؟
یعنی فاصله زمانی بین 2دسته چند ماهه؟

هر گروهی که اعلام میشه ماه بعد از گروه قبل میره مصاحبه، مثلا در مثال شما 2000 تا 3000 نوامبر میره مصاحبه چون کارنتی ها از آگوست شروع میشه نه اکتبر، سری اول آگوست کارنت میشن و اکتبر میرن مصاحبه، سری بعد سپتامبر کارنت میشن و نوامبر میرن مصاحبه و الی آخر...

(2014-05-06 ساعت 09:39)tapartoor600 نوشته:  اگر به جای 19 می ، مثلاً مرداد ماه فرم ها رو تکمیل کنیم (قبل از سپتامبر) دیر تر کارنت میشیم؟

بستگی به کیس نامبرتون داره اگر زیر 2000-3000 هستین سریعتر پر کنید بفرستید وگرنه یکم دیرتر هم بفرستین مشکلی نسیت.........
CN:2014AS60XX/Yerevan:13May;Got it
فایل تصویری ساخت اکانت برای پرداخت 165$ توسط azar1348
لاتاری از آغار تا پایان♪♪♪سایت CEAC از زبان عموسعید♪♪♪چگونه کاربر حرفه‌ای مهاجرسرا شویم؟♪♪♪ 118 مهاجرسرا
از جواب دادن به سوالات مهاجرتی در پیام خصوصی معذورم، اطلاعاتی به پست های اول تاپیک ها اضافه شده که میتونید مطالعه کنید.
مـنـتــــظـــــــــــــرســـــــــــــــــرا
دوستان عزیز سلام

امروز با یکی از دوستان تیم ایمیگرنجل تهران که صحبت می کردم پرسیدم آیا مطمئناً شما دسترسی به فرم DS-260 از حالا دارید که روز گردهمایی بتونید برای دوستان بازش کنید و نحوه ی تکمیلش رو آموزش دهید و در جواب این Screen Shot رو دریافت کردم که مطمئن شدم دسترسی دارند و روز گردهمایی می تونند آنلاین فرم رو به شما آموزش بدند.

[عکس: 36880058332518728760.jpg]

اولین گردهمایی برندگان 2015 : جمعه 26 اردیبهشت 93 برابر با 16 می 2014 با موضوع نحوه تکمیل فرم های اولیه برندگان لاتاری برگزار می گردد.

از علاقمندان به شرکت در گردهمایی خواهشمندیم پیامکی با فرمت :

خط اول نام کاربری مهاجرسرا
خط دوم نام و نام خانوادگی
خط سوم شماره حدودی کیس نامبر
خط چهارم شهر محل سکونت

به شماره 10006671477153 پیامک نمایید تا در سامانه پیامکی ما ثبت نام شوید و متعاقب آن دعوتنامه شرکت در گردهمایی ها برای شما ارسال گردد.
تشکر کنندگان: آلیس-1980 ، hesam.inanloo ، msar ، milad89485
میشه اگه براتون امکان داره ادرس سایتی که کارنتی ها را میزنه را قرار بدید ممنون
شماره کیس: **2015AS29 / تاریخ رویت قبولی:1may / کنسولگری:ankara / تعداد افراد منظور در کیس :فقط خودم / ارسال فرمهای سری اولMAY22
کارنت شدن کیس:9 اکتبر / مصاحبه:نیمه دوم دسامبر / ویزا یکضرب Smile / مقصد : فعلا اوکلاهاما
تشکر کنندگان: philter ، msar ، milad89485
سلام
اینه آدرسش

تاپیک سال قبل رو هم بخونید.

(2014-05-08 ساعت 13:36)aghamilad نوشته:  میشه اگه براتون امکان داره ادرس سایتی که کارنتی ها را میزنه را قرار بدید ممنون
کیس همسرم: ازدواجی/فایل کردن Dec 2020/سفارت ابوظبی/تایید NVC در Feb 2022/منتظر نامه دعوت مصاحبه
کیس خودم: 2014ASXXXXXX/سفارت:Abu Dhabi/رویت: 12 May/ارسال فرمهاباایمیل:July 14/دریافت تائید:July 19/کارنت:9Jan2014/نامه دوم:17Jan2014/آپدیت سیس:25 Feb/مصاحبه:1st  Week March/ویزا:دوروزبعدازمصاحبه/مقصد:San Jose/ورود به آمریکا:31July2014/تعداد: 1 نفر Big Grinسفرنامه اندکی صبرسحرنزدیک است
کارنتی ها فقط بعد از اکتبر شروع میشه
.از جاماندگان سابق لاتاری 2013
تشکر کنندگان: گل نهال ، ghafari88 ، shadi79 ، elchin_f ، lighter ، pari pariaaa ، angleoma ، msar ، milad89485
یک سوال،
آیا تمامی کیس نامبرها تا پیش از موعد تمام شدن سپتامبر و صدور ویزاها به مصاحبه دعوت میشوند؟ یعنی بولتن ها تمامی کیس نامبرها را تا پیش از سپتامبر پوشش می دهد؟
تشکر کنندگان: philter ، msar ، milad89485
بله.
تمامی افرادی که برنده شدن کارنت میشن، افرادی که فرمها رو ارسال کردن حتما به مصاحبه دعوت میشن. سهمیه ویزا و دیر کلیر شدن یه چیز دیگه هست.
امیدوارم به همه ویزا برسه.
(2014-05-12 ساعت 20:46)hesam427 نوشته:  یک سوال،
آیا تمامی کیس نامبرها تا پیش از موعد تمام شدن سپتامبر و صدور ویزاها به مصاحبه دعوت میشوند؟ یعنی بولتن ها تمامی کیس نامبرها را تا پیش از سپتامبر پوشش می دهد؟
کیس همسرم: ازدواجی/فایل کردن Dec 2020/سفارت ابوظبی/تایید NVC در Feb 2022/منتظر نامه دعوت مصاحبه
کیس خودم: 2014ASXXXXXX/سفارت:Abu Dhabi/رویت: 12 May/ارسال فرمهاباایمیل:July 14/دریافت تائید:July 19/کارنت:9Jan2014/نامه دوم:17Jan2014/آپدیت سیس:25 Feb/مصاحبه:1st  Week March/ویزا:دوروزبعدازمصاحبه/مقصد:San Jose/ورود به آمریکا:31July2014/تعداد: 1 نفر Big Grinسفرنامه اندکی صبرسحرنزدیک است
تشکر کنندگان: hesam427 ، tapartoor600 ، sunflower00 ، msar ، milad89485
درود به همه دوستان. من برنده لاتاری 2015 هستم سئوالم این است که بعد از این که 19 می فرم DS-260 رو پرکردیم. چقدر طول می کشه که زمان کارنت شدنم مشخص بشه و زمان ارسال نامه بعدیاط طرف کنسولگری، بس از ارسال فرم 260 چقدر است یک ماه ، 2 ماه، 6 ماه، یکسال؟
سپاس
تشکر کنندگان: نازي لا ، ماهی دریا ، msar ، milad89485
بسته به کیس نامبرتون داره. از همین بولتن میتونین وضعیت پارسال رو بببنید
کیس نامبر: 2015AS2XXX>سفارت: ابوظبی> ارسال فرم ها: 19 می> کارنت: 8 سپتامبر> مصاحبه : نوامبر> کلیر: فوریه|| تعداد اعضای کیس: دو نفر || مقصد : هیوستون Big Grin
تشکر کنندگان: msar ، milad89485 ، ریحانا
سلام
دوستان وقتی کارنت بشیم حدودا چند وقت بعدش زمان مصاحبه میشه که بریم آنکارا؟
من کیس نامبرم حدود 4000 هست کسی میدونه کی حدودا کارنت میشم و کی مصاحبه؟
مرسی
کیس 2015: 4XXX،سفارت:آنکارا ->ابوظبی،تعداد: 1 Cool،کارنت: 9 ژانویه ،مصاحبه: مارچ ،دریافت ویزا: یکضرب گرفتم/لطف خدا
همه چی آرومه ...

با خدا باش و پادشاهی کن
مثل کبریت کشیدن در باد / زندگی دشوار است / من خلاف جهت آب شنا کردن را / مثل یک معجزه باور دارم / آخرین دانه ی کبریتم را / می کشم در باد / هر چه باداباد
تشکر کنندگان: msar ، milad89485
(2014-05-14 ساعت 21:02)ajab1 نوشته:  سلام
دوستان وقتی کارنت بشیم حدودا چند وقت بعدش زمان مصاحبه میشه که بریم آنکارا؟
من کیس نامبرم حدود 4000 هست کسی میدونه کی حدودا کارنت میشم و کی مصاحبه؟
مرسی
سلام به احتمال زیاد اسفند یا فروردین باشید من 3200 بودم و مصاحبم اسفند ماه بود
موفق باشید
وقتی لبخند دیگران در گرو شکست توست..
برخیز تا بگریند...
"کوروش کبیر"
تشکر کنندگان: miyu ، مهدی هژ ، SAMI 71 ، ajab1 ، msar ، milad89485 ، ریحانا




کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان