کانال تلگرام مهاجرسرا
https://t.me/mohajersara







##### هشدار #####
به تاریخ ارسال مطالب دقت فرمایید.
شرایط و وضعیت پروسه ویزا دائم در حال تغییر است و ممکن است مطالب قدیمی شامل تغییراتی باشد.
مهاجرسرا یک سایت غیرانتفاعی است.
دوستان عزیز سلام

با مدیر شدن دو تن از دوستان حدس زدم شاید سو تفاهمی برای عزیزان در مورد خارج شدن سایت از شیوه ی مدیریت غیرانتفاعی اش پیش بیاید و کاملا هم منطقی است و لازم دونستم توضیحاتی چند رو در این زمینه خدمتتون عرض کنم.

همونجوری که همه می دونید بقای سایتی به این عظمت نیازمند هزینه ی مالی است و کسی معمولاً نمی تونه این هزینه رو بدون بازده منطقی ای بپردازه و همونطوری که در همایش برندگان 2015 خدمت یک سری از دوستان عرض کردم سایت در سال 2012 تا مرز تعطیلی کامل هم پیش رفت اما اعتماد Admin عزیز به بنده کمک کرد تا بتونم خدمت رسانی کنم.

بعنوان مدیر مهاجرسرا و حافظ منافع سایت نه شرکت خدمتتون عرض می کنم که اگر شرکت بنده در سایت فعالیت می کنه فقط در سایت کار اطلاع رسانی خواهد کرد و هیچ قصد دیگری جز ارائه اطلاعات موثق نداره و اگر هم دوستان من توی ارائه ی اطلاعات اشتباهی داشتند می تونید نظراتتون رو همونجا به اشتراک بگذارید تا به نتیجه درست برسیم.

دوستان مدیری که در شرکت فعالیت دارند نه معصوم هستند و نه غیر قابل خطا و اشتباه و اگر موردی پیش اومد بنده بعنوان مدیر مهاجرسرا و حافظ منافع سایت جوابگو هستم و دید تجاری ای در این سایت نداشته ام و ندارم و نخواهم داشت.

ممنونم از همگی
سیدعلی سپهر
مدیر ارشد مهاجرسرا و مدیرعامل شرکت پاریز تراول
۰۹۱۲۱۲۵۳۵۵۷


هر آنچه در مورد لاتاری بايد بدانيد.
https://telegram.me/pariztravel
تشکر کنندگان: nora ، Rock ، sce ، Shahabpk ، hrghoreshi ، msar ، Aghaman




کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان