کانال تلگرام مهاجرسرا
https://t.me/mohajersara







##### هشدار #####
به تاریخ ارسال مطالب دقت فرمایید.
شرایط و وضعیت پروسه ویزا دائم در حال تغییر است و ممکن است مطالب قدیمی شامل تغییراتی باشد.
سفر به امارات برای مصاحبه: تور، هتل، بلیط و ...
لطفا فقط گفتگوهای مربوط به تور، هتل، بلیط، ترانسفر، کرایه ماشین و .... برای سفر به امارات را در این تاپیک پیگیری کنید. ارسالهای غیر مرتبط پاک خواهند شد.
در صورتی که اطلاعاتی که نیاز دارید در این تاپیک پیدا نشد مرجع اطلاعات اضافه تاپیک های مشابه سالهای قبل تاپیـــــــــک 2014 و تاپیـــــــــک 2013 و همچنین سفرنامه های 2014 و سفرنامه های 2013 می باشد. اطلاعات فوق حتما به تمامی سئوالات شما پاسخ خواهد داد. پس حتما قبل از ارائه سئوال تکراری اول تاپیک موجود را مطالعه کنید. بعد در صورت نیاز تاپیک های بالا و علی الخصوص سفرنامه 2014 ای ها را و اگر جواب را پیدا نکردید سئوال خود را در این تاپیک مطرح کنید.


لینک مکاتبه با سفارت در ابوظبی

Contact Us

سایر آدرس ها در ارتباط با سفارت در ابوظبی

آدرس ایمیل ابوظبی برای ویزاهای مهاجرتی: AbuDhabiIV@state.gov

سایت تعطیلات رسمی سفارت که البته از 2013 آپدیت نشده اما میشود حدث زد چه روزهایی سفارت تعطیله

شاکله اطلاعاتی که در ذیل قرار داده شده از تاپیک 2014 مشابه کپی شده و در مواردی کامل شده و کپی رایتش متعلق به یوزر behfaza است.

بعد از دریافت نامه دوم و زمانی که تاریخ مصاحبه شما دقیقا معلوم شد میتوانید برای خرید بلیط و رزرو هتل اقدام کنید.
روشهای مختلفی برای خرید بلیط و رزرو هتل وجود داره که بسته به سلیقه، بودجه، احتمال یکضرب گرفتن، داشتن کردیت کارت و هزاران معیار دیگه یکی بر دیگری برای شما ارجح باشه.
قبل از هر چیز انتخاب بین ابوظبی و دبی برای اقامت است. با وجود بعد مسافتی 1.5 ساعته (با تاکسی) بین ابوظبی و دبی وجود داره اکثر دوستان ترجیح میدن دبی اقامت کنند. به علت اینکه کاری با سفارت به جز یک بار مصاحبه و نهایت یک بار دریافت ویزا (در صورت یکضرب گرفتن) ندارند و بقیه مدت از زمان مدیکال (که حداقل 2 روز قبل از مصاحبه است) تا زمان برگشتن به ایران مشغول استفاده از امکانات توریستی دبی هستند. دبی شهری ارزان تر برای اقامت (هزینه هتل) و رفت و آمده و البته اکثر پرواز ها به دبی هست و معمولا قیمت مناسب تری آفر تور یا بلیط میشه پیدا کرد و گزینه های بیشتری برای انتخاب وجود داره.
بعضی از دوستان ترجیح میدن در ابوظبی اقامت کنند به این دلیل که صبح مصاحبه خودشون به محل مصاحبه (یا پیاده و یا با تاکسی با هزینه بسیار کم) عزیمت کنند و زود از خواب بیدار نشن و از ترانسفر یا اتوبوس استفاده نکنند و دچار استرس اضافه نشن. هزینه مدیکال کمتری بپردازند (375 درهم در مقابل 425 درهم دبی) و در مدیکال کمتر معطل بشوند، از خلوتی نسبی ابوظبی و کیفیت بالاتر هتل های اون استفاده ببرند.
البته هستند دوستانی که تا شب قبل از مصاحبه دبی هتل میگیرند و شب قبل از مصاحبه با اتوبوس به ابوظبی میرن و یک شب اونجا هتل میگیرند که هزینه بالاتری رو طبیعتا متقبل میشوند.

انتخاب بعدی خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل هست که میتونه از تور استفاده بشه. اختلاف زیادی بین دوستان هست که آیا خرید تور به صرفه است یا خرید جدای بلیط و هتل از طرق مختلف. البته جواب بسته به سلیقه فرد، زمان مصاحبه و نوع هواپیمایی که انتخاب میکنه بستگی داره. بهترین مرجع تاپیک 2014 و 2013 به خصوص در محدوده زمانی است که همزمان با وقت مصاحبه شماست.
اگر احتمال یک ضرب گرفتن میدید(معافیت یا نرفتن به سربازی، شغل غیر حساس خصوصی و آزاد، رشته تحصیلی غیر حساس و ترجیحا از لیسانس به پایین، نداشتن اسپانسر ) حتما بلیط رو باید سیستمی بخرید که در صورتی که یکضرب گرفتید بدون هزینه یا هزینه کم نسبت به تغییر زمان بلیط برگشت اقدام کنید. در غیر اینصورت یک هزینه سنگین برای خرید بلیط جدید به شما اضافه خواهد شد. بلیط سیستمی رو میشه از سایت شرکت های هواپیمایی یا نمایندگی های اونها در ایران خریداری کرد. اگر شرکتی در ایران نمایندگی نداشت بعضی از آژانسها خرید رو برای شما انجام میدهند و یک درصدی بعنوان سود علاوه بر قیمت دلار میگیرند. البته با داشتن کردیت کارت شما میتوانید مستقیما بلیط این هواپیمایی ها رو خرید کنید.
نکته بسیار مهم: در صورتی که کردیت کارت ندارید بعضی افراد و سایت ها و شرکت ها هستند که در قبال مبلغی به عنوان کمیسیون برای شما خرید بلیط رو انجام میدهند. در انتخاب این افراد نهایت دقت رو به کار ببرید و به یاد داشته باشید حتی اگر خرید و پرینت بلیط رو جلوی چشم شما انجام بدهند بعد از رفتن شما میتوانند بلیط را کنسل کرده و کل پولشان را پس بگیرند و رسید در دست شما چیزی بیشتر از یک برگه بی ارزش نخواهد بود. پارسال چند مورد رقم های بالا در همین مورد کلاهبرداری شد. شدیدا مواظب باشید و حتی المقدور اینطور خرید نکنید.
معمولا (و فقط معمولا) بلیط چارتر ارزانتر از بلیط سیستمی است که در برخی مواقع از جمله تعطیلات نوروز دیده شده بلیط سیستمی ارزانتر هم فروخته شده! مهم اینست که بلیط سیستمی را میتوان از ماه ها قبل خرید کرد اما بلیط چارتری نهایت یک ماه قبل در دسترس است. پس ممکن است با توجه به زمان مصاحبه و ریسک پذیری شما بلیط چارتری گزینه مناسب و یا گزینه بدی باشد. حتما قبل از مصاحبه قیمت های مختلف رو امتحان کنید.
اگر قصد اقامت در دبی رو دارید سمت پرواز های ابوظبی نرید. درسته که ترانسفر رایگان از ابوظبی به دبی در فرودگاه وجود داره اما تاخیر این ترانسفر زیاده و فقط در چند مقطع این ترانسفر انجام میشه و ممکنه مجبور بشید هزینه تاکسی بپردازید که کل اختلاف ناشی از سود شما جبران و مبلغی هم ضرر خواهید کرد.

برای رزرو هتل به صورت جداگانه دوستان از سایت های خارجی مثل booking.com و نمونه های ایرانی آن استفاده میکنند. اگر همچین قصدی دارید مطالعه تاپیک سالهای قبل در خصوص کیفیت هتل های مختلف و نحوه پیدا کردن رنکینگ اون در بین هتل ها توسط سایتهای مختلف مفصلا شرح داده شده. و یادتون باشه تمام نکات خرید بلیط توسط کارت اعتباری در اینجا هم صادقه. فقط یادتون باشه برخی از هتل ها در بوکینگ هستند که احتیاج به پیش پرداخت و یا پرداخت کامل قبل از عزیمت ندارند و تنها احتیاج به اطلاعات کردیت کارت دارند و در زمان ورود به هتل هزینه از شما دریافت خواهد شد.

البته برای رزرو هتل در قالب تور و یا به صورت جداگانه به آژانسها هم میتونید مراجعه کنید که معمولا قیمتی بالاتر از بوکینگ به شما ارائه میدهند که هزینه هاشون رو پوشش بدن. البته این مورد 100% نیست و ممکنه هتلی در بوکینگ آفر نداشته باشه و در اون آژانس آفر خوبی داشته باشه.

یک گزینه دیگر هم پیدا کردن هتل هایی است که در ایران نمایندگی دارند که از همینجا کار رزرو رو انجام بدهید. هتل پارسیان در دبی که نمایندگی اش هتل اوین تهرانه یکی از همین گزینه هاست. برای پیدا کردن امکانات (غذای ایرانی، محیط خانوادگی و ...) و محدودیت های این هتل( حجاب الزامی، موقعیت هتل در دبی و...) میتونید به تاپیک 2014 مراجعه کنید.

فراموش نکنید در بدو ورود به هتل ارائه پاسپورت الزامی است. هتل ها به دو روش عمل میکنند یا پاسپورت شما رو اسکن کرده و به شما بر می گردونند و یا تا زمان برگشت پیش خودشون نگه میدارند. برای مصاحبه به پاسپورت نیاز دارید. اگر هتل شما پاسپورت رو نگه داشت. حتما حتما از اونها شب قبل از مصاحبه بخواهید که پاسپورت رو برای مصاحبه به شما برگردانند. یا اسکن میکنند و برمیگردانند یا مبلغی به عنوان دیپازیت طلب میکنند. در صورت پرداخت دیپازیت حتما رسید بگیرید یا از پول خود خداحافظی کنید.

در صورتیکه یکضرب ویزا گرفتید پاسپورت به شما برگردانده نخواهد شد. شما میتوانید به هتل خود مراجعه کنید و رسید پاسپورت سفارت رو نشان بدهید و هتل خود را تمدید کنید. اما در صورتی که قصد تعویض هتل جهت کاهش هزینه، تنوع و ... را دارید با توجه به اینکه پاسپورتی ندارید که نشان بدهید و رسید سفارت هم در این مواقع کارگشا نیست باید از قبل در تهران دو نسخه اصل ویزای امارات (دومی با هزینه بسیار ناچیز) سفارش میدادید تا یک نسخه آن را به جای پاسپورت به هتل تحویل دهید.


---------------------------------------------------------------------------------
حتی الامکان از بردن دارو بپرهیزید. از ایران درهم همراه خود ببرید .



ارز مسافرتی
اقدام برای گرفتن ارز مسافرتی زودتر از یک هفته قبل از تاریخ پرواز ممکن نیست. این ارزفقط[b] یک بار در هرسال شمسی و برای سفرهوایی هست.
با پاسپورت و ویزا و عوارض خروجی و بلیط دارای مهر آژانس و پول به یکی از شعب بانک های عامل تشریف میبرید و اقدام به گرفتن حواله ارزدولتی میکنید.

در فرودگاه دوبی
در فرودگاه دوبی اسکن چشم انجام میشه و اگر انجام ندید برتون میگردونن که انجام بدین.اسم و آدرس محل اقامتتون در امارات را به خاطرداشته باشید چون ممکن است بپرسند و اگر ندانید به اتاق رییس هدایت میشوید. سیمکارت حتماً بگیرید که لازمتون میشه ( الاتصالات) برای خریدش درهم خرد و پاسپورت دم دست داشته باشین.. پس از ایران درهم ببرید . برای شارژش سوپرمارکتها شارژای 25 درهمی دارن که میتونید تهیه کنید. ممکنه چند ساعتی زمان ببره تا فعال بشه. جهت اطلاع از مانده حسابتون کد #121* رو شماره گیری کنید.
البته در فری شاپ فرودگاه فقط در ترمینال های یک وسه کنار ماشینی که برای جایزه است بعضی دوستان سیمکارت رایگان Smile گرفتند . توی فرودگاه دبی دلارهاتون رو چنج نکنید توی فرودگاه حداکثر با نرخ 3.61 چنج می کردند .توی هتل که اصلا این کار رو انجام ندین که از همه جا کمتره با نرخ 3.5
هنگام برگشت
به هیچ وجه سوغاتی های مایع و یا نوک تیز در کیف دستی وارد هواپیما نکنید. (مانند ناخن گیر و قیچی و موچین و فرموژه و عطر و ادکلن و اسپری) چون می گیرند و در سطل زباله می اندازند.

[color=#000080]در ابوظبی :
دیدن مسجد شیخ زاید را از دست ندهید .


هتل
اگر به هردلیل پاسپورت شما همراه خودتان نبود برای اسکان در هتل یا ... میتوانید از برگه ویزای امارات استفاده کنید . پس در ایران از آژانس صادر کننده ویزا بخواهید که دو تا پرینت ویزای امارات ممهور به مهر آژانس به شما بدهد.
نزدیکی به ایستگاه مترو مهم هست. هتل ها الزاما دارای اینترنت رایگان نیستند حتی اگردر تبلیغات هتل ذکرشده باشدکه دارندSad.ترجیحا هتل با صبحانه و ناهار بگیریدBig Grin خوراکی ها و نوشیدنی که توی یخچال اتاق هتل چندین برابر بیرون قیمتش هست.پس به مینی بار هتل دست نزنید .
هتل هايي كه داراي ديسكو ميباشند تا ساعت 4 صبح سر و صداي زيادي دارند كه خوابتان را مختل ميكند.ساعت چک این 14 و چک آوت 12 هست.از قبول پیشنهاد تورهای شهری بهتر است پرهیزکنید.

در مورد Royal Garden Hotel Dubai
هتلی با کارکنان مرتب و تمیز و غذاهای مطابق ذایقه ایرانی و خوشمزه Wink و بدون دیسکو .
نزدیک به دوبازار ادویه و طلای دبی .Address:
Royal Garden Hotel
Deira, Al Khor Road, Near Gold Land Building, Dubai, United Arab Emirates
تلفن 04- 2255100
ایمیل : royalgardenhotel@hotmail.com
ایستگاه مترو پالم دیره تقریبا روبروی این هتل (یعنی آن سمت خیابان ) است که با عبور از پل هوایی و طی یک مسافت کوتاه به ورودی مترو میرسید .
با استفاده از مترو به
دوبی مال و سیتی سنتر و ابن بطوطه دسترسی دارید یعنی سه مرکز عمده تجاری تفریحی در دبی!
حمل ونقل
روش مناسب حمل ونقل خرید کارت سیلور مترو هستش که قیمتش 20 درهمه و 14 درهم شارژ داره و به میزان مصرفتون از اعتبارش کم میشه که در طول روز از 14 درهم بیشتر کم نمیشه یعنی اگه سفراتون از 14 درهم بیشتر بود همون 14 درهمو کم میکنه .با بلیط مترو میتونید از اتوبوس های داخل شهر هم استفاده کنید. در ایستگاه های الاتحاد (Union) و برجمان میتونید از خط سبز مترو به خط قرمز برید و برعکس.
خوردن و آشامیدن و سیگار کشیدن و آدامس جویدن در مترو اتوبوس و محوطه آن ممنوع و 200 درهم جریمه دارد.Smile
CSC
فعلا CSC برای امارات لازم نیست
مدیکال
توصیه میکنم که برای مدیکال mideast نروید.
مدیکال در ابوظبی :
New Medical Center
P. O. Box 6222 Dr. C. R. Shetty ABU DHABI Dr. A. George Joseph TEL. NO: 02-6332255 FAX NO: 02-6332256 EMAIL : nmch@emirates.net.ae FOR DR. SHETTY : newmedcr@emirates.net.ae FOR DR. JOSEPH : agjoseph@emirates.net.ae
Ahalia
مدیکال در دوبی
میتوانید با ایمیل یا تماس تلفنی نوبت بگیرید البته الزامی نیست ولی برای اطمینان از حضور دکتر در روز مورد نظر شما مفید است.در ضمن بهتراست روز مورد نظرتان را دقیقا اعلام کنید تا زودتر پاسخ درخواست شمارابدهند. شنبه ها هم باز است. انجام مدیکال حدود دوساعت زمان میخواهد و معمولا فردای آن روز جوابش حاضر است. وقتی با دکتر مکاتبه میکنید وقت مصاحبه تون و تعداد نفرات و این که بچه دارید یا نه و سن شون رو هم مشخص کنید، خودشون بهتون وقت مناسب رو اعلام میکنند.جمعه ها فقط برای گرفتن جواب مدیکال میتوانید مراجعه کنید
Dr. Shukla
Dr. SANDHYA .R.SHENOY
Medical Director, NMC Hospital, Deira, Dubai,
Tel: 009714 2689800, 2683131,Fax: 0097142682353
برای گرفتن وقت از nmc دوبی، میتونین به این آدرس میل بزنین:
appointmentdeiradxb@nmc.ae
2- البته The Polyclinic هم هست در دیره خیابان پورت سعید روبروی دیره سیتی سنتر که ظاهراً به خاطر قیمت بالاتر جدیداً کسی بهش سر نزده ولی اگر خواستید این آدرس سایتش:
http://nayalclinic.hpage.co.in/welcome_55113891.html
=====================================
دکتر شوکلا در بیمارستان New Medical Center یا همون NMC هستش که با مترو (خط سبز مترو) و پیاده شدن در ایستگاه ابوهیل به راحتی میتونید پیداش کنید. دكتر شوكلا فارسی صحبت كردن را از ما بهتر مي داند .
[color=#FF4500]جواب مدیکال

حتما در ایران واکسن هاتون رو تاحد ممکن کامل بزنید . مدیکال 425 درهم حداقل برای هر نفر هزینه دارد >> بدون هیچ واکسن ) درهم خرد ببرید! ابتدا آزمایش خون که شامل سفیلیس تست و ایدز و هپاتیت هست رو ازتون میگرند و بعد از اون عکس قفسه سینه برای تست بیماری سل ازتون میگرند و مرحلهٔ بعد اندازه گری قد و وزن و بینایی سنجی و در آخر هم تست فشارخون گرفته میشود.پرستاری که تست چشم و قد رو چک می کنه ازتون امضا می گیره و پاسپورتتون رو بهتون تحویل می ده ....یادتون نره پاستون رو ازش بگیرید.
برای آزمایشات پزشکی پیش دکتر شوکلا میروید و بازدید کامل بدنی (کاملا برهنه ) میشوید . (برای خانم ها توسط پرستار خانم )
.اگردر ازمایشتون مورد مشکوکی باشد همون شب خبر میدن تا آزمایش و تست مجدد بگیرن
یک پاکت A3 زرد که عکس از قفسه سینه توشه(اصلا با خودتون نبریدش سفارت ) و یه پاکت A4 زرد که گزارش های پزشکی توش بود و یک برگه A4 که تاکید میکنه این واسه خودتونه و ندید به سفارت ، توی دفترشون امضا میکنید که مدارک رو تحویل گرفتید. حتما اسم و فامیل و شماره پاسپورت و کیس نامبرتون رو چک کنید .حتما میدونید که به هیچ عنوان نباید جواب رو باز کنید.
در دوبی
تعطیلات هقتگی کشور امارات روزهای جمعه و شنبه هست، یعنی شنبه هم تعطیله. توی هایپر مارکت ها مثل کارفور اصلاً یه غرفه غذا هست که غذای آماده ارائه میده ( شبیه هایپر استار خودمون)، مثلاً پیتزا، پاستا، اسپرینگ رول و حتی برنج.... مثلاً یه برش پیتزا 3 درهم و 2 تا اسپرینگ رول هم 3 درهم که این یه وعده غذابود، کاملاً گرم. غذای کنسروی هم شک نکنین خیلی خوشمزه تر از ایران و با همین حدود قیمت شاید کمی بالاتر میتونین تهیه کنین.میدان "بنی یاس" یا "جمال عبد الناصر"دارای ایستگاه مترو و مملو از فروشگاههای زنجیره ای (بسیار مناسب برای خریدن سوغاتی با قیمت مناسب.، و انواع غذاهای سنتی کشورهای مختلف حتی ایران، و فست فودهای معروف، و کافی نت ها (که تنها با ساعتی 3 درهم می توانید از اینترنت استفاده کرده و برگی 1 درهم پرینت بگیرید)،
نحوه‌ی شماره‌گرفتن با سیم‌کارت‌های دوبی، به این صورت هست که اگر بخواهید با ایران تماس بگیرید، بسته به اینکه میخواهید به تلفن ثابت زنگ بزنید یا موبایل باید ۰۰۹۸۲۱ و یا ۰۰۹۸۹۱۲، ۰۰۹۸۹۳۵،... رو بگیرید در ابتدا و بعد شماره‌ی مورد نظر خود را. ولی برای گرفتن موبایل‌های خود دوبی، حتما باید ۰ قبل از شماره را بگیرید. بدون صفر اول شماره، تماس حاصل نمی‌شود! کد دوبی هم ۴ هست. یعنی اگر از ابوظبی بخواهید به تلفن ثابت در دوبی (مثلا اتاق هتل‌تان) زنگ بزنید، پیش از شماره‌ی هتل باید عدد ۴ را وارد کنید.
سفارت
اگه مدرکی دبی جا گذاشتین بهترین کار اینه که با هتل هماهنگ کنید و با یه تاکسی بیاردش سفارت ابوظبی
- سفارت آمریکا تو ابوظبی 2تا آدرس داره و اگه خودتون میرید مراقب باشید گم نشید و آدرس قدیمی رو بهتون ندن.
مدارکتون رو توی کیف فایل دار بگذاریدو ببرید.در ورودی سفارت همه وسایل اضافی را تحویل می گیرند پس کیف و موبایل وخوراکی نمیشه داخل ببرید و شما فقط با مدارک و کیف پول می توانید وارد شوید.درب اول سفارت که وارد شدید موبایل را خاموش می کنید و وسائل همراه خود را بجز مدارک می توانید به امانت گذاشته و رسید در یافت کنید . در برگشت از سفارت شماره را پس می دهید وسائل را تحویل می گیرید داخل سالن قهوه و چایی و ساندویچ میفروشن هرکدوم 20 درهم..
عکاسی حتی در محوطه اطراف سفارت، که سفارتهای بسیاری از کشورهای دیگر نیز در آنجا هست، اکیدا ممنوع است و اگر عکس بگیرید، قطعا کیس شما مردود شده و جرم سنگینی هم محسوب میشود.در سفارت سرویس بهداشتی عمومی هست.در صورت یکضرب گرفتن ویزا سفارت جمعه و شنبه تعطیل هست و صدور ویزا به یکشنبه ویا دوشنبه می افتد
زبان در مصاحبه
فارسی مصاحبه میشید حتی اگه زبان انگلیسیتون خوبه !

. حجاب در مصاحبه. نقل قول از یکی از دوستان محجبه :
من محجبه هستم و فکر میکردم که این موضوع ممکنه برام امتیاز منفی حساب بشه، ولی هیچ تبعیض یا تفاوتی بین خودم و دیگران حس نکردم و همه با هم در حقمون برابر بودیم. گفتم این نکته رو اشاره کنم اینجا، برای دیگر دوستانی که محجبه هستند، بدونند که این مسئله کوچک‌ترین تأثیری در روند کارشون نداره.
مصاحبه این موضوع رو با تاکید به تمام دوستان میگم به هیچ عنوان خارج از سوال آفیسر چیزی نگید و توضیح اضافه ندید.
راستگویی و اعتماد بنفس و راحت بودن از صفات لازم هستن..
هزینه مصاحبه :
برای مصاحبه دلار خرد داشته باشيد 330 $ هرنفر حتی نوزاد Big Grin در صورت نداشتن کپی پاسپورت : یک دلاری داشته باشید .
انگشت نگاری
محکم و با دقت انگشتان خود را بر روی صفحه فشار دهید.
بعد ازمصاحبه
لطفاً توجه داشته باشید هیچ کس نمیتواند در گرفتن پاسپورت از سفارت کمکتون کند (نه خانم ... نه آقای ... نه هیچ کس دیگر) سفارت آمریکا قوانین رو اجرا میکنه و هیچ پارتی بازی نمیکنه این افراد حتی نمیتونن وارد سفارت شوند .
مدارک شخصی تون رو به هیچ کس ندهید حتی کپی پاسپورت


اگر یکضرب نگیرید در این سایت http://www.abudhabiivo.net/ میتونید کیس نامبرتون رو بدون صفر وارد کنید و از وضعیت پرونده تون باخبر بشید.

چک کردن وضعیت کیس اگر کلیرنس بخورد :
https://ceac.state.gov/CEACStatTracker/Status.aspx
نکات ایمنی
1 – با ایرانیان مقیم امارات از زندگی خصوصی خود صحبتی نفرمایید .
2 – کسانی هستند که موبایل یا تبلت مارک را به اشکال مختلف و با کلی دلیل و برهان به عنوان کسی که نیاز به پول دارد و مجبور است موبایل خود را بفروشد زیر قیمت ارائه میکنند .به هیچ عنوان نخرید که تقلبی است .
==============================================
افراد فعال در حمل ونقل بین دوبی و ابوظبی
این افرادکارشون رقابتیه و قابل چونه زدن هست . مدیکال را اصلا به هیچکس نسپارید و خودتان انجام بدهید.
آقایان مجرد که تمایل به اقامت در پانسیون دارند :
پانسیون تمیز .مسئولش هم یه جوون هندی که کاملاً ایرانی بلده به اسم علی هندی.
آدرسش میدان جمال عبدالناصر روبروی فروشگاه فاشن کرادو ساختمان العویس طبقه 6 واحد 604
علی هندی 00971507658657
وبرای کسانیکه به اقامت در هاستل علاقمندند :
Dubai youth hostel در خیابان Al Nahda و در فاصله 100 قدمی مترو استادیوم (خط سبز) قرار داره. یه جای تقریباً نیمه دولتی هست و اتاق های 4 تخته مخصوص خانم ها و آقایون و اتاق های twin داره. اتاق ها دارای کمد اختصاصی و در رسپشن safe box موجود هست و به طورکلی جای خیلی امن و با حساب و کتابی هست.
دریافت ویزا پس از کلیرنس

اگر تمایلی به سفرمجدد به امارات ندارید میتوانید (البته پیشنهاد نمیکنم ) از فرد مورد اعتماد یا آژانس مسافرتی ( حرفه ای ) بخواهید تا دریافت ویزا را انجام دهند. دوستانی که پاسپورت هاشون رو میدن به آژانس خیلی مراقب باشن که " کارشون رو بلد باشن "

تلفن دفاتر خطوط هواپیمایی در دبی:
دفتر هواپیمایی ماهان 042285550 دفتر هواپیمایی آسمان 042351400 دفتر هواپیمایی کیش ایر 042720006 دفتر هواپیمایی هما 042240200 دفتر هواپیمایی کاسپین 042665506 دفتر هواپیمایی آریا 042218008
از نظر پلیس فرودگاه امارات قرص استامینوفن کدئین مواد مخدر محسوب می شود و همراه داشتن هر گونه کدئین بین 6 ماه تا 3 سال زندان خواهد داشت. اگر دارویی ضروریست نسخه پزشک حتماً همراه داشته باشید.

بلیط رو کسانی که احتمال یک ضرب میدن به صورت چارتر نگیرن و سیستمی بگیرند تا بلیطشون سوخت نشه.
برای گرفتن ویزای دوبی، حتما به آژانس خود تاکید کنید که ویزای فوری نمی خواهید. چون کار مهمی دارید. در ویزاهای فوری، آژانسها می گذارند در هفته آخر برای ویزای شما اقدام می کنند و دو روز مانده به سفر ویزای دوبی به دست شما می رسد. از "رزرو" کردن بلیط هم به شدت پرهیز کنید. بلیط را حتما کامل خریداری کرده، و اصل آن را به همراه مهر آژانس تحویل بگیرید.
دبی دو قسمت دارد یکی بخش بازار و قدیمی که هتل های ارزانتری یافت می شود و بخش جدید که کمی قیمت هتل گرانتر است.
بخش قدیمی بیشتر به شارجه نزدیک است و بخش جدید به ابوظبی، که البته بیمارستان NMC در قسمت قدیمیست.
بخش قدیمی نزدیک به سیتی سنتر و دی تو دی و اینگونه مراکز خرید است و بخش جدید نزدیک Dubai mall,Mall of emirate Marina mallو ابن بطوطه است.

مدارکی که برای مدیکال آماده کردم:
1- پرینت نامه مشخص کننده زمان مصاحبه
2- اصل پاسپورت هر سه نفرمون
3- برای هر نفر سه عکس 5*5 (یا 4*3) ( پشت نویسی شده با خودکار نرم: اسم و فامیل - کیس نامبر- تاریخ تولد)
4- کارت واکسیناسیون بین المللی تایید شده توسط پاستور.
5- پرینت ایمیل تعیین وقت برای آزمایشات پزشکی (که کار بیخودی بود)
6- آدرس محل اقامتمان در دوبی)و شماره تلفن خودم دردبی ( یا کارت هتل که ادرس روش نوشته )
NMC در بخش قدیمی دبی قرار دارد و در خیابان صلاح الدین است. اگر با مترو بروید که مقرون به صرفه تره باید ایستگاه ابوهیل پیاده بشید. پرسنلش تقریباً فارسی بلدند و ظاهراً ارزونترین محل برای انجام آزمایشات است
در آزمایش خون فقط همان تست وی دی آر ال (بیماریهای مقاربتی) را که در هنگام آزمایشات قبل از عقد می گیرند، انجام میدهند. قد، وزن، معاینه چشم، و معاینه عمومی بدن، و سوال راجع به سوابق برخی بیماریها نظیر کلیه، آبله مرغان، و... و عکس از قفسه سینه
برای گرفتن جواب مدیکال به هیچکس اعتماد نکنید و مدارکتون رو به هیچکس ندهید.

مدارکی که برای مصاحبه آماده کردم:
سه تا پوشه تهیه کردم، اول مدارک خانمم(برنده)، بعد خودم و بعد پسرم که شامل این موارد بود:
1- گذرنامه هامون و کپی همه صفحاتش
2- شناسنامه: اصلش و ترجمه هاش هر کداممون جداگانه
3- کارت ملّی: اصلش و ترجمه هاش هر کداممون جداگانه
4- دیپلم: اصلش و ترجمه هاش هر کداممون جداگانه
5- لیسانس : اصلش و ترجمه هاش هر کداممون جداگانه
6- سند ازدواج که اصلش در پوشه برنده بود و کپی همه صفحاتش و یک نسخه ترجمه در پوشه همسرم و یک نسخه ترجمه در پوشه من.
7- کارت معافیت من: اصل و ترجمه اش
8- گواهی تمکن مالی: از تاپیک راهنمای جامع اسپانسر کمک بگیرید
9- پرینت ثبت نام CSC (فرم 260)که در پوشه برنده گذاشتم.
10- عکس ۵×۵ هر کدوممون 6 قطعه

در سالن . ترجیحاً با هیچکس حرف نزنید
اعتبارویزا
مدت زمان اعتبار ویزا از زمان صدور آن ((( درصورت معتبر بودن تاریخ مدیکال شما )))به مدت شش ماه است.

چند شماره تلفن ضروری
ترمینال 1 فرودگاه دبی 2245555  ترمینال 2 فرودگاه دبی 2995999  تاکسی دبی 2080808 سفارت ایران (ابوظبی) 4447618  کنسولگری ایران (دبی) 3444717 اطلاعات پرواز 2166666 اطلاعات تلفن دبی 181
===============================================

- روی ترنسفر هتل یا بقیه مواردی که آژانس میگه 100% حساب نکنید. بهتره خودتون اینترنتی بلیط بخرین و خصوصا پرواز ماهان بگیرین.هتل هم خودتون بگیرین.

-برای آقایان مجرد >>> پانسیون یا هاستل منطقی تر و حتی راحت تر از هتل است.
هیچ لزومی نداره ساعت 3 صبح بیدارشین که ساعت 4:30 با آقای X یا خانم Y برین از 6:30 تا 8 پشت در سفارت بشینین. با اتوبوس از دوبی برین ابوظبی و سفارت و برگردین.البته حتما با اولین اتوبوسی که از دوبی به سمت ابوظبی حرکت میکنه برین. نفرات اول بودن پشت در سفارت یا داخل آن نکته مثبتی ندارد. اما تا قبل از ساعت نه وارد سفارت شوید.
"" اتوبوسرانی امارات ""
از پنج صبح تا دوازده شب اتوبوس ها کارمیکنند.
شما از دو ایستگاه به مقصد ابوظبی میتونین برین :
خط E 100 Al Ghubaiba-- با 25 درهم و هر 15 دقیقه یک اتوبوس .
خط E 101 Ibn Battuta -- با 25 درهم و هر سی دقیقه یک اتوبوس.
+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+
جهت انجام مدیکال مجدد در دبی با این اقلام ! بروید :

پاسپورت + برگه جواب مدیکال قبلی ( همون کپی دارای مهر دکتر معتمد سفارت ) + سه قطعه عکس + کارت واکسن پاستور + آدرس و شماره تلفن در امارات + پرینت نامه مشخص کننده زمان مصاحبه ( معروف به نامه دوم ) + 125 درهم + 50 درهم + 250 درهم . ( 425 درهم حد اقل )
همراه داشتن مقادیر دقیق درهم جهت آسانی کار خودتان.
اگر واکسنی در زمان مدیکال اولی برای شما در پایین برگه جواب مدیکال مشخص شده آن را در ایران بزنید .

+*+*+*+*+*+*+*+*+*++*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*
پس از اتمام دوره کلیرنس جهت دریافت ویزا با این مدارک به سفارت در ابوظبی بروید :


پاسپورت .+ کپی پاسپورت .+ پرینت از متنی که به شما گفته که ویزاتون حاضره .+ برگه ای که بعد از مصاحبه دادند( همون برگه کلیرنس ) .+ جواب مدیکال جدید ( بدون عکس قفسه سینه ) + هر مدرک دیگری که در زمان مصاحبه به عنوان نقص مدرک در برگه کلیرنس شما قید شده است .
و برای ویزای من هم دعا کنید.
کیس نامبر: 2015AS2XXX>سفارت: ابوظبی> ارسال فرم ها: 19 می> کارنت: 8 سپتامبر> مصاحبه : نوامبر> کلیر: فوریه|| تعداد اعضای کیس: دو نفر || مقصد : هیوستون Big Grin
سلام
اجازه میخام ازتجربه خودم برای اقامت در دبی بگم خدمتتون:
من برای اقامت رفتم پانسیونی که دوستان معرفی کردن. متروی بنی یاس. پیش فردی به نام "علی هندی". البته کاملا به فارسی تسلط داره و فرد خوبی هم هست.
ادم مومنیه و می تونید بهش اعتماد کنید. مدارک مهمتون رو می تونید بهش بسپرید و براتون میذاره توی گاوصندوق.
محل اقامت یه واحد ساختمون تو یه مجتمع هست که خیلی هم نزدیک مترو بنی یاس هست. شاید نزدیک به یک دقیقه فاصله داره.
بعد هم اینکه 4 تا اتاق داره که مثل سربازخونه از این تخت های دو طبقه داره . تو هر اتاق 2-3 جفت تخت هست.
سرویس بهداشتی هاش هم تمیزه و خود علی هندی مسئولیت نظافت پانسیون رو بر عهده داره. انصافا هم بچه تمیزی هست.
خوبیه پانسیون در مقایسه با هتل اینه که اشپزخونه داره و میتونید غذا بپزید یا از بیرون کنسرو تهیه کنید و اونجا گرم کنید.
راستی مغازه هم اطراف محل اقامت هست. یه مغازه داره به نام سوپر مدینه که حتی بعضی جنس های ایرانی هم توش پیدا میشه. پیشنهاد می کنم که کنسرو نبرید با خودتون و از همون جا تهیه کنید. حتی من توی مغازه "تی تاپ " ایرانی دیدم. Smile
از نظر قیمت هم شبی 60 درهم هست که اگه بیشتر از 3-4 شب بمونید بهتون تخفیف میده و میشه شبی 50 درهم.
از نظر شلوغی واینا منطقه ش مث بازار بزرگ تهران میموونه.
افرادیکه میان تواین پاننسیون تقریبا همه ایرانی هستن. اون موقع که من رفتم غیرایرانی توشون اصن نبود.
یخچال هم داره هر اتاق و می تونین خوردنی هاتون رو اونجا بزارین و کسی بهش دست نمیزنه.
موقع ورود بهتون ملحفه تمیز و بالشت و روبالشتی میده.

آدرسش میدان جمال عبدالناصر روبروی فروشگاه فاشن کرادو ساختمان العویس طبقه 6 واحد 604
علی هندی 00971507658657

در صورت سوال تو تاپیک بپرسید تا دوستان هم استفاده کنن.
شاد باشید.آرش
**2014as39 / ابوظبی / مصاحبه : 12 اسفند
هزینه های سفر مصاحبه : ویزا 250 تومن/ اقامت 3شب 200 تومن پانسیون (فقط مجردی) /خورد وخوراک / بلیط 750 تومن.
سلام دوستان عزيز. به همتون تبريك ميگم.ما براي اقامت و مديكال ابوظبي رو انتخاب كرديم به يك دليل مهم و اون اينكه نبايد صبح مصاحبه ساعت ٣ با يكي از ترانسفر كننده ها ميرفتيم ابوظبي. مطمئن بودم كه خيلي استرس خواهيم داشت و كاملا راضي بوديم.
ما پرواز ماهان صبح دوبي را گرفتيم ، بعد ازون با هاواش مستقيم رفتيم ابوظبي . قيمت هاواش بسيار كمتر از تاكسي در مياد مگه اينكه چند نفر باشين و تقسيم كنين.
از دوبي تا ابوظبي فكر ميكنم حدود دو ساعت تو راه بوديم اتوبوساشم بسيار تميز و عالي بود. اكر خانم هستين كه حتما جلو بشينين بهتره و خانواده ها هم ميتونن جلو بشينن .
هتل اقامت ما در ابوظبي سيتي سيزن ٤ ستاره بود كه خيلي راضي بوديم. ساعت ١ رسيديم ابوظبي وسايل رو گذاشتيم و ساعت ٤ رفيم براي مديكال. هتل و بيمارستان خيلي به هم نزديك بودن و ما پياده ميرفتيم. دو روز بعد و دقيقا شب مصاحبه nmc جوابهامون رو داد در ضمن ابوظبي مديكالش يه مقدار كمتر از دوبي در مياد ٣٧٥ درهم بدون واكسن.
صبح روز مصاحبه هم بدون استرس ساعت ٧،٣٠ راه افتاديم و ٧.٥٥ اونجا بوديم.
سوالي بود در خدمت هستم.
2014AS4XXX( ٢ نفر) ، تاريخ رويت قبولي :1 مي ، تاريخ ارسال فرمها :16 مي با ايميل
تاريخ كارنت شدن: ژانويه ، ابوظبي ، تاريخ مصاحبه : هفته دوم مارچ دريافت برگه آبي كليرنسCool
میگم از دوستان 2014 ابوظبی، فقط 2 نفر اعلام همبستگی کردن Tongue
2015/Abu Dhabi
کلیرTongueWink
مقصد: کالیفرنیا
تشکر کنندگان: A_A ، قصه گو ، r.bazargan ، adonis2006 ، HERMES7 ، msar ، mojgan m
قویا تاکید میکنم از مترو با کارت نقره ای استفاده کنید که خیلی می افتید جلو هم هزینه هم وقت
[font=Tahoma]منتظرسرا عضو سبز میپذیردCool
[/font]
[font=Verdana]
کدام کشورها برای سفر نیاز به ویزا ندارند
[/font]

سلام دوستان عزیز

برای برنامه ریزی سفر، شما سه مورد دارید :

1-ویزای امارات: مهمترین بخش همینه . لطفا اگر تاریخ مصاحبتون مشخص شده از حدود سه هفته قبلش برای ویزا اقدام کنید که یه وقت دچار کمبود وقت و اعصاب خوردی نشید.چون مصاحبتون از اهمیت زیادی برخورداره پس سعی کنید ویزا را از یه آژانس معتبر و اسم و رسم دار بگیرید.خودم این کار را کردم .برای مصاحبه از یکی از بهترین آژانسها که اسمش همه جا توی خیابون و صفحه های اول روزنامه ها هست ویزا رو گرفتم درسته که گرونتر از آژانسهای دیگه بود ولی بجاش خیالم راحت بود . اولین ویزای من 7 روز طول کشید که بیاد به قیمت 260000تومان. بار دوم یه آژانس خیلی معمولی ویزامو گرفت 6 روز طول کشید به قیمت225000تومان. بار سوم هم یه آژانس دیگه که اون هم معمولی بود 3روز طول کشید به قیمت 235000تومان.
این ویزا از تاریخ صدور 2ماه اعتبار دارد که در این 2 ماه شما میتوانید به مدت 14 روز در امارات باشید و فقط برای 1 بار اعتبار دارد .یعنی وقتی رفتین امارات و برگشتین دیگه باطل میشه حتی اگه 2 ماه تموم نشده باشه.

2-بلیط هواپیما:دومین بخش با اهمیت بلیط هواپیماست .شما 2تا انتخاب دارید بلیط سیستمی که قابل تغییره یا چارترکه دیگه نمیشه تغییرش داد.نزدیک مصاحبه ما یادمه که سفارت به بعضیها زنگ زده بود یاایمیل داده بود و تاریخ مصاحبه رو1 هفته عقب انداخته بود .از یه طرف اگر 1درصد ویزای یه ضرب بهمون میدادن نمیدونستیم که دقیقا ویزا کی آماده میشه و بنابراین ما ترجیح دادیم که بلیط سیستمی بگیریم با هواپیمای ماهان به قیمت نفری 750000تومان رفت و برگشت.بسیار ااز برخورد مهمانداران و پذیرایی و ایمنی و صندلیها راضی بودیم ولی با نیم ساعت تاخیر هواپیما بلند شد.در سفر دوم بلیط چارتر ایران ایر گرفتیم. همون موقع ماهان راسیستمی قیمت کردم 950000تومان شده بود.خلاصه ایران ایر گرفتیم نفری 600000تومان که تاریخ رفت غیر قابل تغییر بود ولی تاریخ برگشت با پرداخت جریمه (190000تومان فکر کنم. مطمئن نیستم )تا 10 روز قابل تغییر بود.ایران ایر به نسبت ماهان از ایمنی و کیفیت صندلی و احترام به مسافر کمتری برخوردار بود.ولی بازهم قابل قبول و خوب بود. پذیرایی مناسب و خوبی هم داشت.
در مورد بلیط چارتر یا سیستمی از لحاظ هزینه براورد کنید ببنید اگه تفاوت قیمتشون زیاده ببنید اگه مثلا بلیط چارتر بگیرید ولی مجبور شید برگشت را کنسل کنید و دوباره یه بلیط دیگه بخرید ارزونتر در میاد؟ یا اینکه از همون اول سیستمی؟این بستگی به فصلی که سفر میکنید و شرایط دیگه داره.

3-هتل: محل هتل، تمیزی،قیمت اینها همه مهم هستن اگه به دوبی میرید که حسابو روی این بذارید که هتل اینترنتش پولیه چون 95%هتلها بااینکه توی تبلیغاتشون نوشتن مجانی ولی پول میگیرن ولی در ابوظبی قضیه برعکسه بیشتر هتلها اینترنت مجانی دارن.هتل را هم میتونید به آژانسها بگید که براتون رزرو کنن و پولشونو توی ایران بدید وهم اگه کارت اعتباری دارید میوتونید فقط پیش رزرو کنید و پولشو در هتل بدید
2014AS5000لاتاری,Abu dhabi,interview:may,AP,خودم clear&visa june,همسرم clear in august, اتمام ویزا .
دوسال دوری از همسرم.. فقط گفتنش آسونه
همسرمF2A...PD:November2014...Approved:March2015...Case&Invoice number:June2015...DS261&120$&325$:July2015...DS260:August2015...civil ducument&sponsor:september2015...compelete:october2015...interview:June2016...clear&visa:November2016
الان چک کردم ماهان برای تاریخی که حدس میزنم مصاحبه ما باشه میشه نفری 900. شما چارتری ایران ایر رو از کجا گرفتید؟ با این 300 تومن اختلاف قیمت به ریسکش برای ما که احتمال زیاد کلیرنس میخوریم میصرفه
کیس نامبر: 2015AS2XXX>سفارت: ابوظبی> ارسال فرم ها: 19 می> کارنت: 8 سپتامبر> مصاحبه : نوامبر> کلیر: فوریه|| تعداد اعضای کیس: دو نفر || مقصد : هیوستون Big Grin
تشکر کنندگان: reasonable ، A_A ، babak12 ، پدی ، قصه گو ، adonis2006 ، arya25 ، HERMES7 ، r.bazargan ، puryapurya ، msar ، mojgan m ، shahabjafari
(2014-08-19 ساعت 15:20)behdadK نوشته:  الان چک کردم ماهان برای تاریخی که حدس میزنم مصاحبه ما باشه میشه نفری 900. شما چارتری ایران ایر رو از کجا گرفتید؟ با این 300 تومن اختلاف قیمت به ریسکش برای ما که احتمال زیاد کلیرنس میخوریم میصرفه

همون طور که گفتم از یک اژانس نا معتبر! اصلا راضی هم نبودم از عملکرد وطرز برخورد آژانس ! ولی اگه خواستید بهم پیام خصوصی بدید بهتون اسمشو و تلفنشو میگم ولی با مسئولیت خودتون.
من به خود ایران ایر زنگ زدم و در مورد اینکه آیا این آژانس مجری مستقیم و چارتر کننده مستقیم خودتان هست سئوال کردم ولی گفتند نه . این آژانس واسطه است .اگه بتونید مجریهای اصلی رو پیدا کنید هم ارزونتره و هم معتبرتر.
مثلا وقتی به قشم ایر زنگ زدم خودش آژانسهای چارتر کننده رو معرفی میکنه ولی ایران ایر نم پس نمیده ، حالا میتونید خودتون هم امتحان کنید شاید بعضی از اپراتورها بگن که با کدوم آژانس همکاری مستقیم دارن . اگه چیزی دستگیرتون شد منم در جریان بذارید چون انشاا.. برای سفر سوم بهش نیاز دارم.
2014AS5000لاتاری,Abu dhabi,interview:may,AP,خودم clear&visa june,همسرم clear in august, اتمام ویزا .
دوسال دوری از همسرم.. فقط گفتنش آسونه
همسرمF2A...PD:November2014...Approved:March2015...Case&Invoice number:June2015...DS261&120$&325$:July2015...DS260:August2015...civil ducument&sponsor:september2015...compelete:october2015...interview:June2016...clear&visa:November2016
تشکر کنندگان: behdadK ، babak12 ، A_A ، قصه گو ، sunflower00 ، مریم فتوحی ، samane1363 ، msar ، sasachi ، arveen100
یه پیشنهاد برا کسانی که بچه خیلی کوچیک دارن و با اتوبوس که قطعا نمیتونن برن و با ترانسفرها هم که باید صبح خیلی زود پاشن. همچنین دلشون نمیخاد تو ابوظبی باشن که واقعا جای دیدنی زیادی نداره: ما تو دبی هتل گرفتیم و فقط برای شب مصاحبه یه هتل سه ستاره تو ابوظبی گرفتیم به اسم پرمیر این (premier Inn) . این هتل تا سفارت پیاده فقط پنج دقیقه راهه و صبح به راحتی میتونید ساعت هشت بیدارشین تا سفارت پیاده برید. حتی از پنجره طبقه های بالا میشه سفرات ایران و امریکارو دید. بسیار بسیار هتل تمیزیه و اگه هزینه براتون خیلی مهم نیست کاملا توصیه میکنم این کار بکنید.
4xxx/ سه نفر/۹ اپریل ابوظبی/AP/ اپدیت: 10 11 12 14 15 اپریل, 18 و 19 اگوست
ویزا: هرگز!

جا مانده از قطار لاتاری 2014. توصیه به دوستان آینده: تبعیض و بی عدالتی همه جا هست. بخصوص در سفارتهای محترم! ذهنت آماده همه چیز کن
کسی از بچه های 2014 هست که چند تا هتل خوب چه از نظر موقعیت مکانی و چه از نظر سرویس دهی تو دبی و ابوظبی معرفی کنه؟
شماره کیس:***2015AS3/کنسولگری:ابوظبی/تعداد افراد منظور در کیس :2/ارسال فرمهای سری اول: 16jun 2014/کارنت شدن کیس:10oct /مصاحبه: 11دسامبر / AP/آپدیت ها : 22دسامبر(ایمیل) - 1فوریه - ٢٧مارچ - ٢٩ مارچ / دریافت ویزا : ٢ اپريلBig Grin/ورود : ٢٢ مي
آرزوي من اين است ؛ نتراود اشك در چشم تو هرگز مگر از شوق زياد و به اندازي هر روز تو عاشق باشي ...
تشکر کنندگان: babak12 ، A_A ، قصه گو ، sunflower00 ، r.bazargan ، Memolk ، msar ، mojgan m
(2014-08-31 ساعت 11:16)milad.nas نوشته:  کسی از بچه های 2014 هست که چند تا هتل خوب چه از نظر موقعیت مکانی و چه از نظر سرویس دهی تو دبی و ابوظبی معرفی کنه؟

دوست عزیز بهتره همین تاپیک رو تو برندگان 2014 بخونین یا در انجمن خصوصی 2014 سفر نامه های ابو ظبی رو مطالعه کنین
بهر حال من هر بار از هتل های منطقه سیتی سنتر دبی مثل الجوهره گاردنز و سیتی سیزن و کپثورن استفاده کردم و راضی بودم
برای بلیط و هتل و دیدن قیمتها واسه هر مقصدی از جمله دبی میتونین به این سایتها مراجعه کنین

www.irantravels.ir
www.berimsafar.com
www.booking.com
www.expedia.com
در مورد کپثورن بگم که بر خلاف دو تای دیگه اینترنت وایرلس رایگان نداشت ولی اینترنت کابلی پرسرعتی داشت راستی برای دیدن نظر مسافرهای هتلها این سایت هم خوبه
www.chehoteli.com
تشکر کنندگان: babak12 ، A_A ، milad.nas ، aidaz ، قصه گو ، sunflower00 ، مریم فتوحی ، HERMES7 ، sardar ، r.bazargan ، samane1363 ، msar
2 عدد کارت نقره ای مترو با 10 درهم شارژ و یک عدد سیمکارت اتصالات با شماره رند جهت واگذاری موجود میباشد. لازم به ذکره این شماره بسیار خوش یمنه و سفارت باهاش تماس گرفته برای گرفتن ویزا..... Wink
تشکر کنندگان: A_A ، babak12 ، aaraam ، قصه گو ، sunflower00 ، r.bazargan ، SAAM_60 ، samane1363 ، msar
(2014-09-07 ساعت 14:08)rainolf نوشته:  2 عدد کارت نقره ای مترو با 10 درهم شارژ و یک عدد سیمکارت اتصالات با شماره رند جهت واگذاری موجود میباشد. لازم به ذکره این شماره بسیار خوش یمنه و سفارت باهاش تماس گرفته برای گرفتن ویزا..... Wink

قربان فکر میکنم هر کدام را 2 ماه استفاده نکنید باطل میشن درسته؟ آخرین بار از هر کدام کی استفاده کردید؟ به زمان بنده نمی خوره اما شاید دوستانی که اول اکتبر مصاحبه میروند به کارشون بیاد
کیس نامبر: 2015AS2XXX>سفارت: ابوظبی> ارسال فرم ها: 19 می> کارنت: 8 سپتامبر> مصاحبه : نوامبر> کلیر: فوریه|| تعداد اعضای کیس: دو نفر || مقصد : هیوستون Big Grin
تشکر کنندگان: babak12 ، A_A ، قصه گو ، sunflower00 ، nora-nora ، msar ، ghobad2121
(2014-09-07 ساعت 16:15)behdadK نوشته:  
(2014-09-07 ساعت 14:08)rainolf نوشته:  2 عدد کارت نقره ای مترو با 10 درهم شارژ و یک عدد سیمکارت اتصالات با شماره رند جهت واگذاری موجود میباشد. لازم به ذکره این شماره بسیار خوش یمنه و سفارت باهاش تماس گرفته برای گرفتن ویزا..... Wink

قربان فکر میکنم هر کدام را 2 ماه استفاده نکنید باطل میشن درسته؟ آخرین بار از هر کدام کی استفاده کردید؟ به زمان بنده نمی خوره اما شاید دوستانی که اول اکتبر مصاحبه میروند به کارشون بیاد
بله اگر 3 ماه استفاده نشه میسوزه ولی من آخرین بار 29 آگست بعد از گرفتن ویزا ازشون استفاده کردم و تا آخر نوامبر قابل استفاده هستن.....
تشکر کنندگان: A_A ، babak12 ، aaraam ، قصه گو ، sunflower00 ، مریم فتوحی ، msar
(2014-09-07 ساعت 16:36)rainolf نوشته:  
(2014-09-07 ساعت 16:15)behdadK نوشته:  
(2014-09-07 ساعت 14:08)rainolf نوشته:  2 عدد کارت نقره ای مترو با 10 درهم شارژ و یک عدد سیمکارت اتصالات با شماره رند جهت واگذاری موجود میباشد. لازم به ذکره این شماره بسیار خوش یمنه و سفارت باهاش تماس گرفته برای گرفتن ویزا..... Wink

قربان فکر میکنم هر کدام را 2 ماه استفاده نکنید باطل میشن درسته؟ آخرین بار از هر کدام کی استفاده کردید؟ به زمان بنده نمی خوره اما شاید دوستانی که اول اکتبر مصاحبه میروند به کارشون بیاد
بله اگر 3 ماه استفاده نشه میسوزه ولی من آخرین بار 29 آگست بعد از گرفتن ویزا ازشون استفاده کردم و تا آخر نوامبر قابل استفاده هستن.....
اگر تا اون موقع مصاحبه بنده بود مزاحمتون میشمBig Grin
کیس نامبر: 2015AS2XXX>سفارت: ابوظبی> ارسال فرم ها: 19 می> کارنت: 8 سپتامبر> مصاحبه : نوامبر> کلیر: فوریه|| تعداد اعضای کیس: دو نفر || مقصد : هیوستون Big Grin
تشکر کنندگان: قصه گو ، sunflower00 ، bia2mob ، msar




کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان