کانال تلگرام مهاجرسرا
https://t.me/mohajersara







##### هشدار #####
به تاریخ ارسال مطالب دقت فرمایید.
شرایط و وضعیت پروسه ویزا دائم در حال تغییر است و ممکن است مطالب قدیمی شامل تغییراتی باشد.
وقتی 21 سالت تموم بشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سلام
دیشب یه وکیل توی voa راجع به لاتاری صحبت میکرد گفت فرزندان زیر 21 سال که به همراه والدین هستند اگر در زمان مصاحبه 21 سالشون تموم شده باشه در مصاحبه ردشون میکنند و مبنای سنی برای صفارت زمان مصاحبه هست ولی همین شبکه چند وقت پیش با یه وکیل دیگه صحبت می کرد که در جواب این سوال گفتن سن فرزندان در زمان اسم نویسی مهم هست که زیر 21 سال باشند من چند وقتی هست که 21 سالم تموم شده و خیلی این موضوع نگرانم کرده اگر کسی راجع به این مسله چیزی میدونه به من بگه ممنون می شم.
تشکر کنندگان:
نه زمانه ثبت نام اینترنتی مهمه . نگران نباش
تشکر کنندگان:
سلام دوست عزیز

تا آنجایی که یادمه تو سایت خود سازمان آمریکا خوندم سن در زمان مصاحبه مطرح است و حتی از برندگانی که فرزندانی دارند که 21 سال آنها تمام میشود خواسته شده بود که با kcc تماس بگیرند. تا در صورت ممکن مصاحبه آنها زودتر انجام شود .برای اطلاع بیشتر میتونی به سایت سازمان سری بزنی این مورد در قسمت سوالهای جواب داده شده هست.
2009as7000
تشکر کنندگان:
سلام
فایل pdf جواب به سوالت را دارم چون بلد نبودم اینجا چطور فایل attach نتونستم فایل attach کنم .آدرس ایمیلت را بده برات میفرستم.یا میتونی خودت تو سایت دنبال این فایل بگردی.متاسفانه فکر کنم کمی دیر شده.

instructions for immigrant visa applicants
تشکر کنندگان:
آخه تولد من مرداد بوده اصلا اون موقع هنوز مصاحبه ای برای 2009 در کار نبود ولی من فرم های 2010 رو هم که دیدم هنوز تاریخ تولد من بود ولی برای بچه های نیمه دوم خوب همه ی نیمه دومی ها تا اسفند 21 سالشون تموم میشه در حالی که برای 2010 هنوز قرعه کشی انجام نشده الان من باید کار خاصی انجام بدم به نظرتون؟؟؟؟
تشکر کنندگان:
ولی بعیید میدونم که برای کسی مصاحبه زودتر انجام بشه
تشکر کنندگان:
سلام دوست عزیز
درسته .مطلب را دوباره خوندم مصاحبه زودتر انجام نمیشه.فکر کنم با kcc سوالت رو مطرح کنی جواب قابل قبولی بگیری و خیالت هم راحت میشه .ولی اون فایلی که گفتم رو حتما" بخون راجع به کیس شما توضیح داده.
تشکر کنندگان:
بی بی خاتون

خیالت راحت باشه سن فرزندان در زمان اسم نویسی الکترونیکی مهم هست که زیر 21 سال باشند.



Each unmarried child under 21 years of age at the time of your electronic entry

اقتباس از

http://www.travel.state.gov/pdf/T1026V-D...tin(3).pdf
تشکر کنندگان:
بابک عزیز ممنون
دیشب صفحه ی اصلی dv-lotteryرو که راجع به این مطلب بود پیدا کردم و خیالم راحت شد از همه ی شما ها هم ممنونم و لیلی عزیز شما هم مطلب رو اشتباه متوجه شدی او چیزی که شما به من گفتی مربوط به پدر و مادر هایی هست که گرین کارت دارن و حالا می خوان برای بچه هاشون اقدام کنن اما در هر صورت از همتون ممنونم .
تشکر کنندگان:
نه من نه bibikhatoon به هیچ کدوم ویزا ندادن .
This Visa bulletin things killing me, waiting to comes current.
تشکر کنندگان:




کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان