کانال تلگرام مهاجرسرا
https://t.me/mohajersara







##### هشدار #####
به تاریخ ارسال مطالب دقت فرمایید.
شرایط و وضعیت پروسه ویزا دائم در حال تغییر است و ممکن است مطالب قدیمی شامل تغییراتی باشد.
حذف فرم های پر شده بعد از..
با سلام حضور محترم دوستان صاحب نظر .

ایا بعد از ثبت نام وارسال عکس ایا فرم ها ویرایش وبررسی می شوند . مثلا وقتی سیستم عکس را تایید کرد . یعنی در ست است . به خاطر اینکه به امارها نگاه می کردم متوجه شدم مثلا 2000 نفر فرم ارسال کردند و 1600 نفر واجد شرایط در قرعه کشی بودند ودر قرعه کشی شرکت کردند . ایا این 400 نفر مشکلی در مطالب ویا عکسشان بوده . ویا در همان لحظه پر کردن فرم ها سیستم تمام ایرادها را نشان می دهد و شخص بعد از تکمیل فرم و گرفتن تائید از سیستم مستقیم در قرعه کشی شرکت داده می شود .


با تشکر .
تشکر کنندگان:
دوست عزیز photo validator فقط درست بودن مشخصات عکس رو از نظر ابعاد و اندازه و رزولوشن کنترل میکنه و بقیه مواردش که در دستورالعمل مربوطه (instruction) اومده و همچنین درست پر شدن فرم بعداً کنترل میشه. طبیعیه که اگه عکس درست گرفته نشده باشه و یا فرم درست پر نشده باشه از قرعه کشی حذف میشه و شوخی بردار هم نیست.
تشکر کنندگان:
یه چیزی یادم رفت بگم و اینه که سازمان مهاجرت بر اساس قرعه کشی تا انتخاب 50000 نفر و به تعداد مشخص در هر کشور اقدام به پزیرش میکنه و اگه تعداد افراد به حد نصاب رسید دیگه از اون کشور یا منطقه کسی انتخاب نخواهد شد. این قضیه به شماره کیس بستگی داره. هرچند به علت اینکه ممکنه بعضی از قبول شدگان نتونن در مراحل بعدی ویزا بگیرن همیشه سازمان مذکور یه تعداد بیشتر در مراحل اول معرفی میکنه.
تشکر کنندگان:




کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان