کانال تلگرام مهاجرسرا
https://t.me/mohajersara







##### هشدار #####
به تاریخ ارسال مطالب دقت فرمایید.
شرایط و وضعیت پروسه ویزا دائم در حال تغییر است و ممکن است مطالب قدیمی شامل تغییراتی باشد.
فرصت مناسب برای تهیه خط موبایل
مدیران محترم! این مطلب مهمی هست. ترجیحا به اطلاع همه برسونید که از این فرصت استفاده کنند. خیلی ها از بابت هزینه تلفن در مضیقه هستند. چون این شرکت هر روز در حال توسعه هست، و پلنهای جدید میده، توصیه میکنم که یک تاپیک اختصاصی برای این شرکت باز کنید. تا حد امکان اگه تونستم آپ تو دیت نگهش میدارم.


دوستان عزیز، چون میدونم که خیلی از شماها مخصوصا تازه واردین یا اونایی که هنوز کار درست حسابی پیدا نکردن از بابت هزینه های تلفن در مضیقه هستید، خواستم این موقعیت استثنایی که شرکت ringplus عرضه کننده خطوط اسپرینت رو بهتون بگم که استفاده کنید.
شرکت رینگ پلاس شرکت تازه ای هست که از آنتنهای شرکت اسپرینت استفاده میکنه و من خودم بیش از یک سال هست که مشتری شون هستم و به نسبت پولی که میدم از خدمات و آنتن دهی اش بسیار راضی هستم.
تا کنون این شرکت پلنهای پروموشنال زیادی رو برای مدت کوتاه حراج کرده که آخرین پلنی که من تونستم بهش انتقال پیدا کنم ماهی 5 دلار برای 1500 دقیقه مکالمه و 1500 تکست و 1500 مگابایت دیتا یا همان یک و نیم گیگ، و 50 ام ام اس هست.
این شرکت از فردا 27 نوامبر ظهر ساعت دوازده به وقت پاسفیک دو تا پلن تازه رو که صفر دلار!!! (بله رایگان هست) هزینه داره رو --- صرفا به تعداد بسیار محدود --- ثبت نام خواهد کرد. احتمال داره که در چند دقیقه یا ساعت تمام بشه. این پلن 1400 دقیقه مکالمه و 1400 تکست و 1200 مگابایت دیتا هست به اسم پلن لئوناردو. لئوناردو چهار و لئونارد دو هست (رو اسم هر کدام کلیک کنید) که فرقشون انگار یکی 1400 دقیقه هست دیگری 1500 دقیقه.
این دو پلن فقط برای اعضای جدید هست بنابرین من دیگه نخواهم تونست به این پلن مهاجرت کنم چون اسم و شماره کردیت کارت برای بیلینگ من رو دارند اما امیدوارم که شما بتونید سر به زنگا ثبت نام کنید و حالش رو ببرید!!

چند نکته مهم در مورد شرکت رینگ پلاس:

1- برای استفاده یا باید گوشی اسپرینت دست دوم (از لیست گوشیهای مجاز و حتما باید Clear ESN باشه) از اینترنت بخرید یا از خود همین شرکت گوشی بخرید که معمولا گران حساب میکنن. برای معدود گوشی ها هم سیم کارت CDMA که اساسا نمیدونم چی هست در سایتش میفروشه.
2- برای پلنهای رایگان باید کردیت کارتتون کماکان به سایت داده بشه. علتش این هست که هم برای تشخیص هویت مشترک استفاده میکن و هم اینکه بتونن هزینه استفاده مازاد بر آنچه در پلن رایگان هست رو از کارتتون کم کنن که معمولا دقیقه ای/تکستی/مگابایتی دو سنت هست. البته بعید میدونم کسی بیش از ماهی 1400 دقیقه صحبت کنه! ولی خوب تکست و دیتا ممکنه بیشتر بخواهید. یک بار اولش پانزده بیست دلار از کارتتون به حسابتون اضافه خواهد کرد و از آن کردیت، هزینه استفاده مازاد رو کسر خواهند کرد. خلاصه بگم کارشون درسته، من خودم خیلی حساسم ولی اینا غل و غش تو کارشون نیست. شرکت تازه ای هست و هنوز به سود دهی نرسیده و کماکان از جیب مایه میذاره که بازار رو بذست بگیره.
3- موقع ثبت نام فردا ظهر من نمیدونم که آیا همان لحظه باید گوشی دستتان باشه برای تکمیل ثبت نام یا نه. اگه دارید گوشی دم دست که خیر است و مراد وگرنه میتونید حداقل 15 دلار بدید و یک سیم کارت CDMA هم بخرید که ثبت نام تکمیل بشه. حالا نهایتش بعدا سیم کارته به دردتون نخورد میندازید دور. مهمه اینه که در لحظه اول بتونید پلن رایگن رو بگیرید.
4- این شرکت روال کارش گرند فادرینگ هست. یعنی اگه پلنی رو دیگه حذف بکنه، شما کماکان تا زمانی که اون پلن رو استفاده میکنید خواهید داشت و شما رو مجبور نخواهد کرد که به پلنی دیگه رجوع کنید. اینکار رو کردن که شرکتهای رقیب حرف و حدیث نیارن که اینا اینجوری مشتری جمع میکنن و بعد پلنهاشونو عوض خواهند کرد.
5- امکان تعویض شماره یک دلاره و امکان انتقال شماره به این شرکت 7 دلار.
6- کد منطقه شماره تلفنتون هم بر اساس آدرس کردیت کارتتون خواهد بود. حتی اگه بعد شماره رو عوض کنید. اگه کد متفاوت میخواهید ممکنه مجبور بشید که از یک شرکت دیگه خریده و شماره رو به این شرکت انتقال بدید. حالا چه از اپراتورهای دیگه و چه از گوگل ویس.

فعلا چیز دیگری به ذهنم نمیرسه. امیدوارم که بتونید بگیرید و کیفش را ببرید! به ما که قسمت نشد پلن رایگان بگیریم !!

سایت پلنهای پروموشنال شرکت https://social.ringplus.net/categories/deals

در ضمن این شرکت پلنهای غیر پروموشنال رایگان هم داره که در صفحه اصلی سایتشون https://ringplus.net موجوده. مثلا میکل آنژلو هزار دقیقه هزار تکست و 500 مگابایت. ده دلار هم کردیت همیشه در حسابتون نگه میداره برای استفاده مازاد بر این مقدار اگه اتفاق بیوفته.


آپدیت:
لئوناردو 2 کمی دیتا و مکالمه و تکست بیشتر داره ولی تترینگ نداره، عوضش لئوناردو 4 در ازای کمی مکالمه و تکست و دیتای کمتر تترینگ داره. 1.5 گیگ چیزی نیست که ارزش تترینگ داشته باشه، بنظرم همان لئوناردو 2 بهتره.
ثبت نام شروع شده از دقایقی پیش. یکی از دوستان موقع ثبت نام بهم گفت که با قسمت زیپ کد مشکل داره. ظاهرا برای بعضی زیپ کدها (چون بر اساس زیپ کد آدرس بیلینگ کردیت کارتتون شماره بهتون میده) سایت میگه پوشش ندارند، با اینکه اسپرینت اونجا پوشش داره! ظاهرا مشکل سایت هست ولی امیدوارم که به زیپ کد شما این ایراد رو نگیره.
هنگام ثبت نام باید شماره IMEIیا MEID باید دم دستتون باشه. میتونین در همان لحظه از فروشگاه سایت هم تلفن بخرید انگار.

با تشکر از مدیران محترم که این قضیه رو یک تاپیک جدا کردن که دوستان مخصوصا تازه واردین بتونن از فرصت استفاده کنند.
پاسخ
برای من هم موقع رجیستر کردن تو قسمت Zip code ارور می داد. کردیت کارت رو عوض کردم درست شد.
ظاهرا این سایت با دیتابیس بعضی از کمپانی های کردیت کارت مشکل داره.
ولی با وجود اینکه imei گوشی آیفونم تو سایتشون approve شده بود ولی باز موقع رجیستر کردن ازم ICC ID هم خواست. ظاهرا با اردر دادن سیم کارت هم نمیشه همون موقع این سرویس رو اکتیو کرد، چون ICC ID نوشته شده روی سیم کارت هست.
فعلا سیم کارت رو اردر زدم تا ببینم بعدا میشه سرویس رو رجیستر کنم.
پاسخ
تشکر کنندگان: yami
بر اساس اخرین اپدیتها ظاهرا ایفونهای ۶، ۶پلاس، ۶اس، ۶اس پلاس و تعدادی دیگر انواع گوشی GSM هم با شبکه این شرکت سازگارند و فقط شما باید یک عدد سیم کارت مخصوص به مبلغ ۱۵ دلار از سایتشون بخرید تا گوشی GSM صرفا از انواع فوق شما بروی شبکه CDMA رجیستر شود.

لیست سیم کارتها:
https://store.ringplus.net/SIM-Cards_c_12.html

هر سیم برای انواع بخصوصی از گوشی است. روی هر سیم کارت کلیک و لیست گوشی های سازگارش را ببینید.

دیگر گوشی های مورد تایید شرکت کماکان باید گوشی های Clear ESN شرکت اسپرینت باشند.

منبع:
http://www.cnet.com/news/get-free-phone-...-ringplus/

در زمینه سازگاری گوشیهای شرکتهای دیگر و سیم کارتها مطالب این مقاله کمی کهنه است. گوشیهای بیشتری در حال حاضر با سیم کارت ساپورت میشود، مثل ایفونهای ۵سی و ۵اس.
پاسخ
تشکر کنندگان: barfi1 ، sce ، lighthouse ، Danoosh ، copol
ضمن تشكر از دوست گرامي جناب آقاي Yami براي معرفي اين پلن.
سوال 1: آيا كه حتما بايد گوشي دست دوم شركت اسپرينت باشه؟ يعني با گوشي خودمون نميشه؟
سوال 2: اگه بخواهيم اين گوشي ها رو از جايي غير از اين شركت بخريم، چطور بايد متوجه بشيم كه دست دوم شركت اسپرينت هست؟ منظورم اين هست كه نريم يه گوشي تحت عنوان دست دوم اسپرينت بخريم بعد بياييم ببينيم قابل استفاده در اين طرح نيست.
ممنون
2012AS00018XXX
دریافت نامه قبولی: 2011 , 16 Jul
کنسولگری: آنكارا
ارسال فرمها: 2011 , 2 August
مصاحبه: Jan 2012
دریافت ویزا: Mar 2012
هزینه ها: خيلي زياد
ورود به آمریکا: May 2012
دریافت گرین کارت: Jun 2012
پاسخ
تشکر کنندگان:
(2016-02-13 ساعت 16:00)shahab2000 نوشته:  ضمن تشكر از دوست گرامي جناب آقاي Yami براي معرفي اين پلن.
سوال 1: آيا كه حتما بايد گوشي دست دوم شركت اسپرينت باشه؟ يعني با گوشي خودمون نميشه؟
سوال 2: اگه بخواهيم اين گوشي ها رو از جايي غير از اين شركت بخريم، چطور بايد متوجه بشيم كه دست دوم شركت اسپرينت هست؟ منظورم اين هست كه نريم يه گوشي تحت عنوان دست دوم اسپرينت بخريم بعد بياييم ببينيم قابل استفاده در اين طرح نيست.
ممنون

من یک گوشی آیفون 6s پلاس آنلاک از اپل استور خریدم و با خرید یک سیم کارت اسپرینت ، دارم از این اپراتور استفاده می کنم.
پاسخ
تشکر کنندگان: yami ، shahab2000 ، copol
دوستان در مورد خرید گوشی GSM برای استفاده با این اپراتور دست نگه دارید تا تحقیق بیشتری کنم.
Marco عزیز، گوشی که خریده اند آنلاک از اپل استور بوده و این گوشی ها همه باندها و هر دو تکنولوژی CDMA و GSM رو ساپورت میکنن. این چیزیه که مقاله پی سی مگ میگه در حالیکه سایت ایفون میگه انلاکها فقط GSM هستن. با مطلب این دوستمون پس ادعای پی سی مگ درسته.

http://www.pcmag.com/article2/0,2817,2407896,00.asp

ظاهرا این سیم کارتها برای امکانات 4G LTE گوشی هستن که در همه اپراتورها و شبکه ها نیاز به سیم کارت داره و کماکان برای حالت وییس گوشی، گوشی باید مال اسپرینت باشه.
پاسخ
تشکر کنندگان: Sam2014 ، shahab2000 ، copol
دوستان در مورد خرید گوشی بهتره از ایران بخریم یا اونجا؟
‎رویت قبولی:‎ 6 may‎
‎‎ارسال فرم ‎may 11: ‎
‎‎کنسولگری: انکارا ‎‎
‎‎کارنت ‎ 8 Feb ‎
‎‎نامه دوم ‎15 feb
‎‎تعداد نفرات‎: 1‎ نفر‎‎
‎‎مصاحبه:‎ ‎6april
‎‎مدیکال:‎31march
کیس نامبر‎
2016000005‎
دریافت ویزا:یکضرب
دستانی که به دیگران کمک می کند بهتر از دستانی است که به سمت اسمان دراز می شود
پاسخ
تشکر کنندگان: dv2017 ، shahab2000
(2016-02-20 ساعت 22:43)saeidfireboy67 نوشته:  دوستان در مورد خرید گوشی بهتره از ایران بخریم یا اونجا؟

بلاشک اینجا چون
قیمت پایینتر
گارانتی بهتر
امکان خرید گوشی های رفوربیش با قیمتهایی خیلی پایینتر مثل همانکه در پست قبلیم نوشتم
پاسخ
تشکر کنندگان: پرسپولیس6 ، copol
سلام دوستان میشه فرق گوشی آنلاک با غیر آنلاک رو توضیح بدید ؟؟؟ چند وقته پیش تو ebay یه s5 انلاک داشت 159$
پاسخ
تشکر کنندگان:
(2016-03-23 ساعت 07:44)alborzarya نوشته:  سلام دوستان میشه فرق گوشی آنلاک با غیر آنلاک رو توضیح بدید ؟؟؟ چند وقته پیش تو ebay یه s5 انلاک داشت 159$

دوست عزیز اگه گوشی آنلاک باشه یعنی میشه ازش در همه اپراتورهای اصلی و زیر اپراتورهای آنها استفاده کرد. چه در آمریکا و چه در خارج آمریکا (آن همه البته باز مانده به ساپورت شرکت مثلا ایران شرکتهای مخابرات با این مسئله مشکلی ندارند مگر اینکه آنگونه که میگفتن از عید به بعد گوشی های قاچاق دیگه به شبکه وصل نشن)

اما قضیه کمی پیچیده تر از این حرفاست و با ورود شبکه 4G LTE به بازار و باندهای مختلف اون که توسط شرکتهای مختلف استفاده میشه صرفا آنلاک بودن ممکنه معیار نباشه و مثلا گوشی که انلاک هست ولی مال اسپرینت یا تی موبایل بوده بروی شبکه ورایزون کار بکنه اما دیتاش کم سرعت باشه و .....

بنابرین به شما توصیه میکنم حداالامکان گوشی اگه میخرید در امریکا گوشی بعدا آنلاک شده نخرید (مثلا لاک بوده روی اسپرینت و بعدا آنلاک شده و الی آخر) بلکه گوشی مادرزادی آنلاک بخرید، مثلا از سایت اپل و ...

آیفون های سری 6 و 6اس همگی بگونه ای طراحی شدن که در صورت انلاک بودن بروی همه شبکه ها و اپراتورها کار میکنن. بعضی از مدلهای جدید اندروید هم اینگونه هستن. اما گوشی های قدیمی تر ممکنه اینگونه نباشند.
پاسخ
تشکر کنندگان: mohsen b.d ، alborzarya ، copol ، dv2017
شرکت رینگ پلاس دوباره امکان خرید Member+ Lifetime رو که مادام العمر هست در سایتش قرار داد ولی متاسفانه قیمتش که اول کار 50 دلار بوده و دو هفته پیش هم 100 دلار، اینبار به 8 قست 20 دلاری یعنی 160 دلار افزایش پیدا کرده Sad

بدین ترتیب این پلن یا همینجوری قیمتش بسیار بالا خواهد رفت چون با داشتن اون میتونین خط رایگان کامل بگیرید (3500 دقیقه، 3500 تکست، 3500 مگابایت دیتا) یا کلا دیگه فروشش به سالیانه تبدیل خواهد شد که 99 دلار در سال بود و هست.

https://social.ringplus.net/discussion/2...fet-promos

پانوشت:
همین دو روز پیش میشد 4500/4500/4500 گرفت همین رو برای خط جدید بدون خرید ممبرپلاس!! Sad
گوشی جدیدی که خریده بودم به دستم نرسید به موقع و فرصت از دست رفت
پاسخ
تشکر کنندگان: Hopeman ، mohsen b.d ، copol ، dv2017
فقط تا هفدهم ایم ماه خواهید توانست گوشیهای بشدت سوبسیددار و ارزان اسپرینت پری پید را روی این شرکت فعال کنید.
از هفدهم به بعد باید گوشی های دست دوم اسپرینت را به قیمت های غیر منصفانه بخرید و استفاده کنید.
پاسخ
تشکر کنندگان: copol ، dv2017
مرسی دوست عزیز از راهنماییت در مورد این شرکت و این نوع سیمکارت ...
من خیلی دنبال سیم کارت ارزان گشتم و هیچی پیدا نکردم و جالب اینکه هیچکس هیچی نمیدانست !!!
تا اینکه تایپیک جالب شما را دیدم بازم ممنون .
پاسخ
تشکر کنندگان: yami
کماکان در

https://social.ringplus.net/categories/deals

گوش بزنگ پلنهای رایگان جدید باشید
پاسخ
تشکر کنندگان:
(2016-08-28 ساعت 06:36)yami نوشته:  کماکان در

https://social.ringplus.net/categories/deals

گوش بزنگ پلنهای رایگان جدید باشید

با سلام، از best buy هم می‌شه این سیم کارت‌ها را تهیه کرد؟ قبلان فرمودید که می‌شه خودمون گوشی رو ببریم ولی‌ من نمیدونم آیا مثلا با گوشی‌های اکسپریا هم سازگار هست یا نه؟
پاسخ
تشکر کنندگان:




کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان