کانال تلگرام مهاجرسرا
https://t.me/mohajersara







##### هشدار #####
به تاریخ ارسال مطالب دقت فرمایید.
شرایط و وضعیت پروسه ویزا دائم در حال تغییر است و ممکن است مطالب قدیمی شامل تغییراتی باشد.
HR158 یا اصلاحیه جدید قانون لغو روادید آمریکا با 38 کشور
این قانون برای اروپایی ها است نه امریکایی ها و این قانون در حال حاضر اشکالاتی دارد ... دیوید کامرون نخست وزیر انگلیس به ایران امده در غیر این صورت برای رفتن به امریکا باید ویزا بگیرد

به هر حال شامل ایرانی امریکایی نخواهد شد . این قانون طرح ریزی شده است که افراد به کشورهای متخاسم مانند روسیه و سوریه و اعراب و... نرن که تروریست بار بیان و اعمال خشونت و کشتار راه بی اندازن

به هر حال ایرانمان در این وقفه زمانی بی گناه واقع شده .

موفق باشید
پاسخ
تشکر کنندگان:
(2016-01-22 ساعت 20:32)khatarnak نوشته:  این قانون  برای اروپایی ها است  نه آمریکایی ها  و این قانون در حال حاضر  اشکالاتی دارد  ...  دیوید کامرون  نخست وزیر انگلیس به ایران امده در غیر این صورت برای رفتن به آمریکا باید ویزا بگیرد  

به هر حال  شامل ایرانی آمریکایی نخواهد شد  . این قانون  طرح ریزی شده است که  افراد  به کشورهای متخاسم  مانند روسیه و سوریه  و اعراب  و...  نرن که تروریست بار بیان و  اعمال  خشونت و  کشتار  راه بی اندازن  

به هر حال  ایرانمان  در این  وقفه زمانی  بی گناه  واقع شده  .

موفق باشید

مقررات تازه برای افرادی که به دلایل دیپلماتیک و یا ماموریت نظامی و در خدمت کشورهای شامل معافیت از داشتن ویزا برای آمریکا، به ایران، عراق، سودان و سوریه رفته‌اند، اعمال نخواهد شد.
پاسخ
تشکر کنندگان: battosai ، m_vaziran ، caprice
(2016-01-22 ساعت 01:27)ali.8888 نوشته:  
(2016-01-21 ساعت 23:33)lingni نوشته:  
(2016-01-21 ساعت 22:17)user99 نوشته:  اصلا ربطی به گریـن کارتی ها نداره! ایـرانی ها یکبار میرن سفارت و ویـزا میگیرن و توی سفرهای بعدی که گریـن کارت دارن نیازی به ویزا ندارن.  همین خبر پست بالا همه چی توش مشخصه.

دوست عزیز ،
امیدوارم صحبت شما کاملا ً کاملا ً صحیح باشه. این منتها آرزوی همه هست. اما امیدوارم اجازه بدین که همه از تجربیاتشون بگن، نه از علائق و آنچه که فکر می کنن. بلکه از واقعیت هایی بگن که عملا ً اجرا می شه.
متشکر می شیم اگر اجازه بدین،
بسیار ممنون.
دوست عزیز شما ظاهرا علاقمند به ایجاد هیجان کاذب در زندگی هستین نه دنبال واقعیت؛ واقعیت در متن قانون اومده مراجعه کنید 
لطفا استرس و نگرانی بیخود به بعضی از دوستان وارد نکنید 
اجازه بدید مردم زندگیشونو داشته باشن لطفا


دوست عزیز، این سایت برای راهنمایی و همکاری و همدلی تمام کسانی است که به هر ترتیب قانونی می خواهند وارد آ.م.ر.ی.ک.ا (و یا دیگر کشورها) بشوند. مخصوص هیچ عدۀ خاصی نیست و در تمام نوشته ها صحبت و اساس بر این است که افراد تجربیات خودشون رو در اختیار دوستان مجازی بگذارند.
چرا باید سعی کرد با نام  ها و مُهر نامناسب بر دیگران زدن و حکم صادر کردن برای دیگران، آنها را بلوکه کرد؟
این سایت، خوشی داشته، ناخوشی هم داشته و همه سعی در برطرف کردن مشکل دوست مجازی خود داشته اند و اصلا ً برای همین درست شده.
آیا سئوال کردن گناهه یا جواب شنیدن؟
آیا اگر کسی از تجربه اش چیزی بگه، باعث ناراحتی دیگران می شه؟
تجربه، تجربه است یعنی چیزی که پیش میاد. اگر ما چیزی را بدانیم و خودمان را آمادۀ حل مشگلات احتمالی کنیم درست است؟ یا بی جواب گذاشتن سئوالات؟
آیا به نظر شما اگر ما مطلع باشیم که این قانونی که بر روی کاغذ نوشته و امضا شده، عملا ً داره چطوری اجرا میشه، چیز بدی هست؟ چه اشگالی داره اگر همه بدونن که عملا ً هیچ مشگلی برای هیچ هموطنی پیش نیومده و راحت از گیت عبور کرده اند؟ این بد هست؟
برای من این سئوال مطرح شده که پس اگر این گونه حرف ها بلوکه بشن، پس کارایی این سایت برای چیه؟

من عذر می خواهم اگر باعث ناآرامی کسی شده ام ولی از دوستان عزیزم طلب می کنم که لطف نموده و تجربیات خودشان را مطرح کنند.

متشکرم.
پاسخ
تشکر کنندگان: Ali Sepehr ، j.modarres ، behjan ، Hopeman ، aaraam
(2016-01-23 ساعت 01:38)lingni نوشته:  آیا به نظر شما اگر ما مطلع باشیم که این قانونی که بر روی کاغذ نوشته و امضا شده، عملا ً داره چطوری اجرا میشه، چیز بدی هست؟ چه اشگالی داره اگر همه بدونن که عملا ً هیچ مشگلی برای هیچ هموطنی پیش نیومده و راحت از گیت عبور کرده اند؟ این بد هست؟

به نظر شخصی من اگر چیزی که بی دلیل و بی مورد باعث ایجاد استرس برای دیگران بشه عدم وجودش بهتر از وجودشه.
سیدعلی سپهر
مدیر ارشد مهاجرسرا و مدیرعامل شرکت پاریز تراول
۰۹۱۲۱۲۵۳۵۵۷


هر آنچه در مورد لاتاری بايد بدانيد.
https://telegram.me/pariztravel
پاسخ
تشکر کنندگان: Arashslm ، lingni ، behjan ، Amir.AA ، limbo
**** پاسخ پرسشهای متداول درباره اجرای تغییرات در برنامه معافیت ویزا ****

۱- من دارای کارت اقامت دائم ایالات متحده (گرین کارت) می باشم و می خواهم به ایران سفر کنم. آیا هنگام بازگشت به ایالات متحده باید برای روادید اقدام کنم؟ / من دارای کارت اقامت دائم ایالات متحده (گرین کارت) می باشم و در حال حاضر در ایران هستم. آیا هنگام بازگشت به ایالات متحده باید برای روادید اقدام کنم؟

پاسخ: افرادی که اقامت دائم ایالات متحده را دارند (دارندگان گرین کارت) تا زمانی که وضعیت اقامتی شان معتبر باشد، نیازی به تقاضای ویزا ندارند.

٢- من شهروند ایالات متحده هستم. می خواهم به ایران سفر کنم. آیا هنگام بازگشت به ایالات متحده باید برای روادید اقدام کنم؟

پاسخ: شهروندان ایالات متحده با گذرنامه آمریکایی شان به این کشور تردد می کنند. تغییرات در برنامه معافیت ویزا تاثیری بر شهروندان ایالات متحده ندارد.

٣- من متولد ایران هستم ، اما تابعیت یکی از ۳۸ کشوری که مشمول قانون معافیت روادید می شد را نیز دارا هستم. من در ۵ سال گذشته به ایران سفر نکرده ام. آیا برای سفر به ایالات متحده باید برای دریافت روادید اقدام کنم؟

پاسخ: تغییرات جدید در برنامه معافیت ویزا مقرر می کند که افراد گروههای زیر دیگر نمی توانند تحت قانون معافیت ویزا، به ایالات متحده پذیرفته شوند:

- اتباع کشورهای معاف از روادید (۳۸ کشورVWP) که در تاریخ اول مارس ۲۰۱۱ یا پس از آن در ایران، عراق، سودان، یا سوریه حضور داشته اند. (با استثنائات محدودی برای سفرهایی با مقاصد دیپلماتیک یا نظامی در خدمت کشورهای معاف از روادید)

- اتباع کشورهای معاف از روادید که همچنین شهروند کشورهای ایران، عراق، سودان یا سوریه نیز هستند.

از ۲۱ ژانویه ۲۰۱۶ مسافرانی که دارای (ESTAs) سیستم الکترونیکی کسب جواز سفر معتبر هستند و قبلا در درخواست خود اعلام کرده اند که شهروندی دوگانه یکی از کشورهای فوق را دارند، (ESTAs) آنها باطل خواهد شد.

هر مسافری که تذکر دریافت کند که دیگر بر اساس قانون معافیت روادید، واجد شرایط سفر به آمریکا نیست، هنوز می تواند با ویزای معتبر غیر مهاجرتی آمریکا که از یک سفارت یا کنسولگری ایالات متحده صادر شده است به ایالات متحده سفر کند. این مسافران باید پیش از سفر به ایالات متحده برای مصاحبه و دریافت ویزا در گذرنامه شان در یکی از سفارتها یا کنسولگریهای آمریکا حاضر شوند.

این قانون جدید، سفر به ایالات متحده و یا پذیرفته شدن به آمریکا را ممنوع نمی کند و گروه عمده ای از مسافرین مشمول VWP تحت تاثیر آن قرار نخواهند گرفت.

۴- من متولد ایران هستم ، اما تابعیت یکی از ۳۸ کشوری که مشمول قانون معافیت روادید می شد را نیز دارا هستم. من در ۵ سال گذشته به ایران سفر کرده ام. آیا برای سفر به ایالات متحده باید برای دریافت روادید اقدام کنم؟

پاسخ: تغییرات جدید در برنامه معافیت ویزا مقرر می کند که افراد گروههای زیر دیگر نمی توانند تحت قانون معافیت ویزا، به ایالات متحده پذیرفته شوند:

- اتباع کشورهای معاف از روادید (۳۸ کشورVWP) که در تاریخ اول مارس ۲۰۱۱ یا پس از آن در ایران، عراق، سودان، یا سوریه حضور داشته اند. (با استثنائات محدودی برای سفرهایی با مقاصد دیپلماتیک یانظامی در خدمت کشورهای معاف از روادید)

- اتباع کشورهای معاف از روادید که همچنین شهروند کشورهای ایران، عراق، سودان یا سوریه نیز هستند.

از ۲۱ ژانویه ۲۰۱۶ مسافرانی که دارای (ESTAs) سیستم الکترونیکی کسب جواز سفر معتبر هستند و قبلا در درخواست خود اعلام کرده اند که شهروندی دوگانه یکی از کشورهای فوق را دارند، (ESTAs) آنها باطل خواهد شد.

هر مسافری که تذکر دریافت کند که دیگر بر اساس قانون معافیت روادید، واجد شرایط سفر به آمریکا نیست، هنوز می تواند با ویزای معتبر غیر مهاجرتی آمریکا که از یک سفارت یا کنسولگری ایالات متحده صادر شده است به ایالات متحده سفر کند. این مسافران باید پیش از سفر به ایالات متحده برای مصاحبه و دریافت ویزا در گذرنامه شان در یکی از سفارتها یا کنسولگریهای آمریکا حاضر شوند.

این قانون جدید سفر به ایالات متحده و یا پذیرفته شدن به آمریکا را ممنوع نمی کند و گروه عمده ای از مسافرین مشمول VWP تحت تاثیر آن قرار نخواهند گرفت.

۵- آیا محدودیتهای جدید روادید به معنای این است که ایرانیان نمی توانند به ایالات متحده سفر کنند؟

پاسخ: قانون جدید، سفر به ایالات متحده و یا پذیرفته شدن به آمریکا را ممنوع نمی کند و گروه عمده ای از مسافرین کشورهای معاف از روادید، تحت تاثیر آن قرار نخواهند گرفت. این قانون تنها شامل مسافرانی از کشورهای معاف از روادید، به گونه ای که در متن قانون شرح داده شده است، می شود.

۶- آیا قانون جدید به این معنا است که مسلمانان دیگر نمی توانند به ایالات متحده سفر کنند؟

پاسخ: قطعاَ خیر. در ایالات متحده هیچ قانون منع مهاجرتی براساس هویت یا وابستگی دینی افراد وجود ندارد. ایالات متحده قویا به آزادی ادیان باور دارد و تصمیمات روادیدی این کشور بر اساس دین افراد گرفته نمی شود.

۷- اگر من در قرعه کشی گرین کارت برنده شوم، مشمول قانون محدودیت معافیت روادید خواهم شد؟

پاسخ: خیر، قانون جدید تنها مختص برنامه معافیت از روادید می باشد که شامل سفر بدون روادید به ایالات متحده می شود

۸- من با ویزای دانشجویی چند بار ورود (multiple entry) در ایالات متحده هستم. می خواهم به ایران ( یا یک کشور ثالث) سفر کنم. آیا هنگام بازگشت به ایالات متحده باید برای روادید جدید اقدام کنم؟

پاسخ: تغییرات اخیر در قانون، تنها شامل برنامه معافیت از روادید می شود. مسافرانی که دارای روادید ایالات متحده می باشند مشمول این قانون نمی شوند. اگر شما دانشجو هستید و در گذشته می بایست پس از خروج از ایالات متحده برای بازگشت به این کشور و تکمیل تحصیلاتتان درخواست روادید می کردید، آن شرایط همچنان به قوت خود باقی هستند.
منبع : وزارت امور خارجه امریکا به زبان فارسی
شماره کیس: 20160000xxx
تعداد افراد منظور در کیس : 2 (برنده اصلی خودم خانم / همسرم سربازی س)
مصاحبه: هفته اول نوامبر
ورود به آمریکا : تگزاس / مارچ 2016
پاسخ
تشکر کنندگان: Danoosh ، Ali Sepehr ، Arashslm ، lingni ، j.modarres ، AsemanAbee ، behjan ، Hopeman ، aaraam ، Sam2014 ، peyman b ، Amir.AA ، h_aghapour ، mr1mra ، limbo
همه از محدودیت های جدید سفر به آمریکا برای اتباع ایران، سوریه، سودان، و عراق که دارای تابعیت دوگانه هستند (مثلا تابعیت دوم از یک کشور اروپایی، کانادا، استرالیا، یا ... باشد. کسانی که تابعیت خود آمریکا را به عنوان تابعیت دوم دارند، مشکل ندارند) آگاهیم.

علی رقم اعمال جدی این محدودیت، بسیاری از افرادی که مثلا با گذرنامه انگلیسی به روال قدیم از طریق اینترنت درخواست ESTA یا همان ویزای الکترونیکی نموده اند، با کمال تعجب دیده اند کخ علی رغم اظهار دارا بودن تابعیت ایران یا سفر به ایران در‌درخواست خود، درخواست ESTA ی این افراد پذیرفته شده!!!! اما همین دوستان را سوار‌ هواپیما نکرده اند.

حقیقت قضیه این است که تمام کسانی که مشمول محدودیت های جدید بوده و ESTAی تأیید شده دارند، ای میلی به مضمون زیر دریافت کرده اند که بسیاری از خدمات دهندگان پست الکترونیکی، از جمله گوگل و یاهو این ای میل را هرزه یا Spam تشخیص داده اند.

From: no-reply@cbp.dhs.gov <no-reply@cbp.dhs.gov>

Date: Fri, Jan 22, 2016 at 12:12 AM
Subject: ESTA Status Change

You are receiving this message because you are no longer authorized to travel to the United States under the Visa Waiver Program.

In the Visa Waiver Program Improvement and Terrorist Travel Prevention Act of 2015, travelers in the following categories are no longer eligible to travel to the United States under the Visa Waiver Program:Those who have had presence in, or travel to Iran, Iraq, Sudan, or Syria on or after March 1, 2011Those nationals of VWP countries who are also nationals of Iran, Iraq, Sudan or SyriaPlease view additional details regarding the new requirements at www.cbp.gov/ESTA.

If you do not believe these new restrictions apply to you, you may contact CBP with questions regarding your individual case. Please see additional details and contact information at https://help.cbp.gov/app/ask.

Please note, you still may be eligible to travel to the United States with a valid nonimmigrant visa. You should evaluate any current or future travel plans to the United States, and, when possible, apply for a nonimmigrant visa approximately three months in advance of your desired travel. If your travel is imminent, most U.S. Embassies and Consulates worldwide have short wait times for visa interviews, and expedited appointments are available at most locations for urgent business, medical, or humanitarian travel.

To begin the process to apply for a U.S. nonimmigrant visa, you will find information and application materials at travel.state.gov.

و اینگونه دوستانی که روحشان هم خبر‌نداشت، با ESTA تأیید شده از فرودگاه راهی منزل می شوند.
سیدعلی سپهر
مدیر ارشد مهاجرسرا و مدیرعامل شرکت پاریز تراول
۰۹۱۲۱۲۵۳۵۵۷


هر آنچه در مورد لاتاری بايد بدانيد.
https://telegram.me/pariztravel
پاسخ
تشکر کنندگان: Arashslm ، lingni ، j.modarres ، Danoosh ، behjan ، Hopeman ، aaraam ، Amir.AA
(2016-01-23 ساعت 02:24)usatravel نوشته:  **** پاسخ پرسشهای متداول درباره اجرای تغییرات در برنامه معافیت ویزا ****

۱- من دارای کارت اقامت دائم ایالات متحده (گرین کارت) می باشم و می خواهم به ایران سفر کنم. آیا هنگام بازگشت به ایالات متحده باید برای روادید اقدام کنم؟ / من دارای کارت اقامت دائم ایالات متحده (گرین کارت) می باشم و در حال حاضر در ایران هستم. آیا هنگام بازگشت به ایالات متحده باید برای روادید اقدام کنم؟

پاسخ:  افرادی که اقامت دائم ایالات متحده را دارند (دارندگان گرین کارت) تا زمانی که وضعیت اقامتی شان معتبر باشد، نیازی به تقاضای ویزا ندارند.

٢- من شهروند ایالات متحده هستم. می خواهم به ایران سفر کنم. آیا هنگام بازگشت به ایالات متحده باید برای روادید اقدام کنم؟

پاسخ: شهروندان ایالات متحده با گذرنامه آمریکایی شان به این کشور تردد می کنند. تغییرات در برنامه معافیت ویزا تاثیری بر شهروندان ایالات متحده ندارد.

٣- من متولد ایران هستم ، اما تابعیت یکی از ۳۸ کشوری که مشمول قانون معافیت روادید می شد را نیز دارا هستم. من در ۵ سال گذشته به ایران سفر نکرده ام. آیا برای سفر به ایالات متحده باید برای دریافت روادید اقدام کنم؟

پاسخ: تغییرات جدید در برنامه معافیت ویزا مقرر می کند که افراد گروههای زیر دیگر نمی توانند تحت قانون معافیت ویزا، به ایالات متحده پذیرفته شوند:

- اتباع کشورهای معاف از روادید (۳۸ کشورVWP) که در تاریخ اول مارس ۲۰۱۱ یا پس از آن در ایران، عراق، سودان، یا سوریه حضور داشته اند. (با استثنائات محدودی برای سفرهایی با مقاصد دیپلماتیک یا نظامی در خدمت کشورهای معاف از روادید)  

- اتباع کشورهای معاف از روادید که همچنین شهروند کشورهای ایران، عراق، سودان یا سوریه نیز هستند.  

از ۲۱ ژانویه ۲۰۱۶ مسافرانی که دارای (ESTAs) سیستم الکترونیکی کسب جواز سفر معتبر هستند و قبلا در درخواست خود اعلام کرده اند که شهروندی دوگانه یکی از کشورهای فوق را دارند، (ESTAs) آنها باطل خواهد شد.

هر مسافری که تذکر دریافت کند که دیگر بر اساس قانون معافیت روادید، واجد شرایط سفر به آمریکا نیست، هنوز می تواند با ویزای معتبر غیر مهاجرتی آمریکا که از یک سفارت یا کنسولگری ایالات متحده صادر شده است به ایالات متحده سفر کند. این مسافران باید پیش از سفر به ایالات متحده برای مصاحبه و دریافت ویزا در گذرنامه شان در یکی از سفارتها یا کنسولگریهای آمریکا حاضر شوند.

این قانون جدید، سفر به ایالات متحده و یا پذیرفته شدن به آمریکا را ممنوع نمی کند و گروه عمده ای از مسافرین مشمول VWP تحت تاثیر آن قرار نخواهند گرفت.

۴- من متولد ایران هستم ، اما تابعیت یکی از ۳۸ کشوری که مشمول قانون معافیت روادید می شد را نیز دارا هستم. من در ۵ سال گذشته به ایران سفر کرده ام. آیا برای سفر به ایالات متحده باید برای دریافت روادید اقدام کنم؟

پاسخ: تغییرات جدید در برنامه معافیت ویزا مقرر می کند که افراد گروههای زیر دیگر نمی توانند تحت قانون معافیت ویزا، به ایالات متحده پذیرفته شوند:

- اتباع کشورهای معاف از روادید (۳۸ کشورVWP) که در تاریخ اول مارس ۲۰۱۱ یا پس از آن در ایران، عراق، سودان، یا سوریه حضور داشته اند. (با استثنائات محدودی برای سفرهایی با مقاصد دیپلماتیک یانظامی در خدمت کشورهای معاف از روادید)  

- اتباع کشورهای معاف از روادید که همچنین شهروند کشورهای ایران، عراق، سودان یا سوریه نیز هستند.  

از ۲۱ ژانویه ۲۰۱۶ مسافرانی که دارای (ESTAs) سیستم الکترونیکی کسب جواز سفر معتبر هستند و قبلا در درخواست خود اعلام کرده اند که شهروندی دوگانه یکی از کشورهای فوق را دارند، (ESTAs) آنها باطل خواهد شد.

هر مسافری که تذکر دریافت کند که دیگر بر اساس قانون معافیت روادید، واجد شرایط سفر به آمریکا نیست، هنوز می تواند با ویزای معتبر غیر مهاجرتی آمریکا که از یک سفارت یا کنسولگری ایالات متحده صادر شده است به ایالات متحده سفر کند. این مسافران باید پیش از سفر به ایالات متحده برای مصاحبه و دریافت ویزا در گذرنامه شان در یکی از سفارتها یا کنسولگریهای آمریکا حاضر شوند.

این قانون جدید سفر به ایالات متحده و یا پذیرفته شدن به آمریکا را ممنوع نمی کند و گروه عمده ای از مسافرین مشمول VWP تحت تاثیر آن قرار نخواهند گرفت.

۵- آیا محدودیتهای جدید روادید به معنای این است که ایرانیان نمی توانند به ایالات متحده سفر کنند؟

پاسخ: قانون جدید، سفر به ایالات متحده و یا پذیرفته شدن به آمریکا را ممنوع نمی کند و گروه عمده ای از مسافرین کشورهای معاف از روادید، تحت تاثیر آن قرار نخواهند گرفت. این قانون تنها شامل مسافرانی از کشورهای معاف از روادید، به گونه ای که در متن قانون شرح داده شده است، می شود.

۶- آیا قانون جدید به این معنا است که مسلمانان دیگر نمی توانند به ایالات متحده سفر کنند؟

پاسخ: قطعاَ خیر. در ایالات متحده هیچ قانون منع مهاجرتی براساس هویت یا وابستگی دینی افراد وجود ندارد. ایالات متحده قویا به آزادی ادیان باور دارد و تصمیمات روادیدی این کشور بر اساس دین افراد گرفته نمی شود.

۷- اگر من در قرعه کشی گرین کارت برنده شوم، مشمول قانون محدودیت معافیت روادید خواهم شد؟

پاسخ:  خیر،  قانون جدید تنها مختص برنامه معافیت از روادید می باشد که شامل سفر بدون روادید به ایالات متحده می شود  

۸- من با ویزای دانشجویی چند بار ورود (multiple entry) در ایالات متحده هستم. می خواهم به ایران ( یا یک کشور ثالث) سفر کنم. آیا هنگام بازگشت به ایالات متحده باید برای روادید جدید اقدام کنم؟

پاسخ: تغییرات اخیر در قانون، تنها شامل برنامه معافیت از روادید می شود. مسافرانی که دارای روادید ایالات متحده می باشند مشمول این قانون نمی شوند. اگر شما دانشجو هستید و در گذشته می بایست پس از خروج از ایالات متحده برای بازگشت به این کشور و تکمیل تحصیلاتتان درخواست روادید می کردید، آن شرایط همچنان به قوت خود باقی هستند.
منبع : وزارت امور خارجه آمریکا به زبان فارسی

با تشکر فراوان،
اگر مرحمت کرده و سایت این خبر را بنویسید تا بتوانیم مستقیما ً به آن برویم، بسیار سپاسگزار خواهیم شد.
پاسخ
تشکر کنندگان:
با سلام
سوال من این هست که کسی که دارای پاسپورت امریکایی و سیتیزن امریکا هست اگر بخواد به یکی از این ۳۸ کشور مثلا استرالیا یا المان سفر کنه باید ویزا بگیره؟منظورم این هست که این قانون وضع شده یک طرفه برای ورود به امریکا هست یا نه دو طرفه یعنی برای ورود به ان ۳۸ کشور هم لازم به ویزا هست؟ ممنون
عشق مانند پنج قرص نان و تکه ای ماهی است تا نبخشی زیاد نمی شوند.
پاسخ
تشکر کنندگان:
(2016-01-25 ساعت 01:59)Vandadi نوشته:  با سلام
سوال من این هست که کسی که دارای پاسپورت آمریکایی و سیتیزن آمریکا هست اگر بخواد به یکی از این ۳۸ کشور مثلا استرالیا یا المان سفر کنه باید ویزا بگیره؟منظورم این هست که این قانون وضع شده یک طرفه برای ورود به آمریکا هست یا نه دو طرفه یعنی برای ورود به ان ۳۸ کشور هم لازم به ویزا هست؟ ممنون

فعلا که این قانون یکطرفه برای ورود به آمریکا هست.
پاسخ
تشکر کنندگان: behjan ، kasra ، yami ، aaraam ، j.modarres
سلام دوستان

لطفا استرس بی مورد به بقیه وارد نکنید. دقیقا حرف آقای سپهر درست هست.

مدتی پیش آقای دکتر ک... در مورد این قانون جدید منع روادید که تصویب شد کامل توضیح دادند. متن لایحه رو پرینت گرفته بودند و کامل ابن لایحه رو تفسیر کردند. این قانون در واقع برای ما ایرانی ها که قبلا هم برای ورود به آمریکا باید ویزا می گرفتیم هیچ فرقی نداره و الانم باید ویزا بگیریم و در ضمن برای ویزاهای توریستی هستش. (البته مسلما برای سایر کتگوری ها حساسیت ها و سخت گیری ها یکم بیشتر میشه). این قانون برای افراد گرین کارتی و یا سیتیزن های آمریکا هم حتی اگر به ایران سفر داشته باشند هیچ کاری نداره و نیاز به ویزا گرفتن ندارن. دکتر تاکید کرد که این افراد در واقع میخوان به کشور خودشون برگردند و طبق قانون اساسی آمریکا، هیچ فرد گرین کارتی و یا سیتیزن برای ورود به کشور خودش یعنی آمریکا، نباید ازش ویزا بخوان و گفت مطمئن باشید همچین قانونی هیچوقت هم تصویب نخواهد شد چون مقایر با قانونه و همچنین خیلی مسخره ست.

پس این قانون فقط برای 38 کشوری هستش که تا الان برای ورود به آمریکا نیاز به ویزا نداشتند (عمدتا کشورهای اروپایی) ولی الان باید ویزا بگیرند. همین و بس. (اما ایرانی هایی که تابعیت یکی از کشورهای اروپایی رو دارند و تابحال برای رفتن به آمریکا نیاز به اخذ ویزا نداشتند، از این پس باید ویزا اخذ کنند.)



در ضمن حدود 2 هفته پیش، تاجرها و خبرنگاران هم از این لایحه مستثنی شدند و نیاز به گرفتن ویزا ندارند.

شاد و پیروز باشید
CN: AS64XX >>> FIRST LETTER: MAY 10 >>> DS-260: JUNE 14 >>> PERSON: 1 >>> EMBASSY: YEREVAN >>> CURRENT: MARCH 09 >>> INTERVIEW: MAY 10 >>> VISA ISSUANCE: MAY 13
پاسخ
تشکر کنندگان: behjan ، battosai ، Ali Sepehr ، j.modarres ، Sam2014 ، amir2640 ، ehsan TT ، victor2016 ، we are one
سه کشور یمن ، لیبی و سومالی نیز به لیست کشورها اضافه شدند.
سیدعلی سپهر
مدیر ارشد مهاجرسرا و مدیرعامل شرکت پاریز تراول
۰۹۱۲۱۲۵۳۵۵۷


هر آنچه در مورد لاتاری بايد بدانيد.
https://telegram.me/pariztravel
پاسخ
تشکر کنندگان: Danoosh ، battosai ، Amir.AA ، yami ، j.modarres ، aaraam ، ehsan TT
(2015-12-10 ساعت 16:46)محمدرصا نوشته:  اينو اقاي سپهر از پاريز تراول فرستادن
مجلس نمایندگان آمریکا طرحی را تصویب کرده است که محدودیت های تازه ای را بر شهروندان ٣٨ کشوری  که تاکنون بدون ویزا به این کشور سفر می کردند، اعمال می کند. بر اساس این طرح، شهروندان این کشورها که بعد یک مارس ۲۰۱۱ به سوریه، عراق، ایران و سودان سفر کرده باشند، نمی توانند بدون ویزا به آمریکا بروند و اگر تابعیت دوگانه این چهار کشور را داشته باشند در هر صورت برای ورود به آمریکا باید درخواست ویزا کنند.  این طرح با ٤٠٧ رای در مقابل ۱۹ رای تصویب شد و پیش از آنکه رسمیت یابد،  باید در مجلس سنا هم تصویب شود و به امضای رئیس جمهور آمریکا برسد.
@ParizTravel
متن خبر بنظر شفاف مى رسد كه اين قانون صرفا براى كسانى است كه تابعيت دوگانه ٣٨ كشور قانون لغو ويزا و ايران را دارند محدوديت ايجاد مى كند و اسمى از ايرانيانى كه اقامت دائم آمريكا يا تابعيت دوگانه ايران و آمريكا را دارند برده نشده در نتيجه براى اين افراد محدوديتى نيست. اما بايد تاسف خورد كه برخورد دولت هاى غربى با ايرانيان كه تاكنون فعاليت مخربى نداشته اند اينگونه است؛ هر كسى كه مى تواند براى رفع اين معضل كارى كند اگر سكوت كند بمصداق جفا در حق كشور عزيزمان ايران است.
در ضمن دوستانى كه برنده گرين كارتِ آمريكا از طريق لاتارى شده اند در هر حال بايستى به سفارت آمريكا جهت اخذ ويزا و مصاحبه مراجعه كنند و اين قانون تاثيرى در روند پرونده شان ندارد و صرفا حساسيت هاى امنيت ملى آمريكا براى افراد متقاضي هر نوع ويزا بيشتر خواهد بود كه مسلماً اين حق هر كشورى است كه به امنيت ملى كشور خود اهميت دهد.
@ParizTravel



كاملا حق با شما است و ما ايراني ها هيچ فعاليت مخربي نداشته ايم اما نزديك به 40 سال است كه از تمام تريب.ونهاي د.ولتي فرياد م.ر.گ بر ا.مر.ي.كا زده شده و اين يعني كاملا حق با اونهاست كه احتياط از جانب ما بكنن
پاسخ
تشکر کنندگان: ّfarhad
دوستان سلام
من سه چهار روز دوباره برگشتم us اینبار خیلی راحتتر از سریهای قبل برام جالب بود پس نگران نباشین

2010AS9500
Visa: Sep 2010
First Travel: Dec2010-Mar2011
SSN: After 7 days
Green Card: After 27 days
Second Travel: Nov2011-Dec2011

گاهـــــــــــــــــــــی وقتـــــــــــــــــها . . .

از کنار غصه ها باید رد شد و گفت :

میـــــــــــــــــــــــگ میـــــــــــــــــــــــــگ . . .
پاسخ
تشکر کنندگان: Shahram914 ، dv2017 ، aaraam ، AliReza_fr




کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان