کانال تلگرام مهاجرسرا
https://t.me/mohajersara







##### هشدار #####
به تاریخ ارسال مطالب دقت فرمایید.
شرایط و وضعیت پروسه ویزا دائم در حال تغییر است و ممکن است مطالب قدیمی شامل تغییراتی باشد.
ترانسفر در ترکیه
با سلام به همه دوستان

می خواستم آقای تبریزی را به عنوان ترانسفر در ترکیه معرفی کنم که البته شماره ایشان را از همین سایت پیدا کردم من یک سوال پزشکی داشتم و ایشان لطف کردند و از دکتر مربوطه در آنکارا پرسیدند وخیلی دقیق به من پاسخ دادند و من میخواستم از دوستی که ایشان را معرفی کردند تشکر کنم و هم به دوستانی که مصاحبه دارند ایشان را معرفی کنم.
شماره آقای تبریزی:00905388861919و 00905445645903
تشکر کنندگان:
با سلام خدمت roxsana
با اجازه از roxsana می خواستم یه مقدار در مورد ترانسفر ها بگم:
توی آنکارا ترانسفر زیاد هست و بیشترشون هم آدم های خوبیند ولی یه مقدار پولی هستند(یعنی پول زیادی میگیرند نسبت به کارهای ساده ای که برای آدم انجام میدهند).
شما از همین اول کار سعی کنید که توی یه کشور غریب که میرید، کارهاتون رو خودتون انجام بدید به نظر من این بهترین تمرینه برای زندگی کردن در خارج از کشور.
همین آقای تبریزی و ترانسفر های دیگه که توی ترکیه هستند می تونید همشون رو توی مطب دکتر و روبروی درب سفارت ببینید،برای روز آزمایش پزشکی اون موقع 100 دلار میگرفتند و جلوی درب سفارت برای پر کردن فرمهای کی سی سی (برای کسانی که می خواستند ویزای توریستی بگیرند) 60 دلار میگرفتند.

شما می تونید از هتل با تاکسی به مطب برید (میشه 10 یا 15 لیره) اونجا هم خود این آقایان و خانم ها هستن و اگه منشی دکتر ترکی یه چیزی بگه براتون ترجمه میکنند.اگر هم پیاده برید که چه بهتر یه مقدار خیابون ها و مردم آنکارا رو میبیند و از نزدیک همه چیز رو لمس میکنید.

با تمام این تفاسیر قصد ندارم مانع در آمد ترانسفر ها بشم بالاخره اونها هم باید یه جوری کار کنند و پول دربیارند.
کارها خیلی ساده تر از اون چیزیه که فکر می کنید.

ممنون از roxsana که این تاپک رو باز کرد.

سلامت و شاداب باشید.
تشکر کنندگان:
دوستان مطمئن باشید، همگی شما می تونید کارهاتون رو بدون ترانسفر به راحتی انجام بدید. درسته که بین ترانسفرها آدم های خوبی هم هستند اما بینشون آدمهای کلاه بردار هم پیدا می شن.
رفت و آمد در آنکارا به سختی ای که فکر می کنید نیست. اولا با تاکسی که خیلی راحت همه جا می تونید برید، فقط حواستون باشه تاکسی مترش روشن باشه که نتونه سرتون کلاه بذاره. اگه روشن نبود حتما اشاره کنید که روشنش کنه.
اگه تاکسی ها به نظرتون گرونند، می تونید از مترو و اتوبوس ها استفاده کنید. اگر هتلتان در مرکز شهره(میدان kizilay) حتی با پای پیاده هم می تونید مطب دکتر و سفارت برید. (حتما نقشه با خود داشته باشید)
اگه می خواهید از مترو استفاده کنید، نقشه مسیر مترو در همه ایستگاههای مترو هست. آنکارا دو مسیر مترو هم بیشتر نداره. یکی به اسم ANKARAY که با رنگ سبز مشخص شده و یکی METRO که با رنگ قرمز مشخص شده. ایستگاه هاشون رو در لینک هایی که گذاشتم می تونید ببینید:
http://web.ego.gov.tr/parts/egoankarayhizmetleri.asp
http://web.ego.gov.tr/parts/egometrohizmetleri.asp

آخرین ایستگاه مسیر ankaray ترمینال اتوبوسهای بین شهری آنکاراست(به اسم Ashti) که اونجا اتوبوس های مخصوص برای فرودگاه دارند که فکر کنم بلیطش 10 لیره. (اتوبوس هایی به اسم havash). در لینک پایین ساعت حرکت این اتوبوس ها از فرودگاه به ترمینال و برعکس نوشته شده:
http://www.esenbogaairport.com/esben/2.php

اگه می خواهید از اتوبوس های شهری استفاده کنید، می تونید از لینک زیر تمام مسیر ها رو پیدا کنید:
http://web.ego.gov.tr/map/mapView.asp

اتوبوسها دو نوعند : یک سری از اونها کارتی هستن و یک سریشون پولی(در داخل اتوبوس بلیط می خرید). کارت اتوبوسهای کارتی همون کارتی است که برای مترو هم استفاده میشه(از ایستگاه های مترو می تونید بخرید).
توجه کنید شما وقتی کارت می زنید(در مترو یا اتوبوس)، تا 45 دقیقه هنوز هم می تونید از اون کارت استفاده کنید بدون اینکه از اعتبار کارتتون کم کنه.
تشکر کنندگان: Masoud ، sousangerd ، Charisma08




کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان