کانال تلگرام مهاجرسرا
https://t.me/mohajersara







##### هشدار #####
به تاریخ ارسال مطالب دقت فرمایید.
شرایط و وضعیت پروسه ویزا دائم در حال تغییر است و ممکن است مطالب قدیمی شامل تغییراتی باشد.
واقعا" کمک میخوام
با عرض سلام به تمام dv lottery ها.
امید هستم از اصفهان.من در اردیبهشت ماه امسال(1387)نامه قبولیما از طریق خواهرم در آمریکا دریافت کردم.خواهرم بعد از اینکه خبر قبولی را به من داد بدونه هیچ وقفه ای برای من وکیل گرفت در ایالت ویرجینیا و همه کارهای من از قبیل پر کردن مدارک و تطبیق دادن آنها با مدارک اصلیم و خلاصه آنها را پست کرد برای من تا اینکه من آنها را امضا کردم و صحت و درستی آن را ok کردم و دوباره برای خواهرم پست کردم و آن هم برای وکیل فرستاد و بالاخره پست شد برای kcc.وبعد از 1 ماه که خودم به kcc ایمیل زدم گفتند که مدارک به دست ما رسیده و در حال بررسی است.من هم در این مدت مدارکم را تهیه کردم و از اون جایی که 3 سال در ukrain تحصیل میکردم به سفارت اکراین رفتم در تهران و سوء پیشینه اکراینم را گرفتم بعد از 3 ماه.کارهای پزشکیم را هم در همان تهران انجام دادم و کارت زرد رنگ را هم تحویل گرفتم.ما بقیه مدارک از قبیل (شناسنامه-پاسپورت-کارت ملی-معافی-دیپلم-پیش دانشگاهی-فوق دیپلم -لیسانس و اشتغال به کار و اشتغال به تحصیلم ) همگی را در 2 نسخه ترجمه کردم.زمانی که من پاسپورت گرفتم(7سال پیش)و به اکراین رفتم و حتی 1 بار برای آمریکا اقدام کردم(visa F1)در همان اکراین که موفق به دریافت visa نشدم تاریخ تولدم در پاسپورتم بود 1981 /11/march تا اینکه سال پیش که پاسپورتم را تمدید کردم در پاسپورتم تاریخ تولدم را زده بود 1981/12/march .و یک روز هر 2 پاسپورت با هم اختلاف پیدا کرد.البته پاسپورت قبلیما هنوز دارم به خاطره ویزای اکراینم و همچنین مهر سفارت آمریکا هم درونش هست(application received)من فرم ثبت نام اولیه را از روی پاسپورت قدیمی پر کردم ولی برای ارسال پاکت اول تاریخ تولدم را از روی پاسپورت جدیدم کامل کردم و این یک روز اختلاف وجود دارد.من هم به kcc خبر دادم و اونها هم گفتند که ما نمی تونیم در فرم ثبت نام اولیه تغیرات را وارد کنیم.الان زیادی ناراحت این موضوع هستم.case number من هم هست 2009as18000 و در ماه آینده کارنت می شم در آنکارا.به هر حال از شما عذر میخواهم که مزاحم شدم.اگر کمکی یا صحبتی در مورد موضوع من هست کمال تشکر را دارم.

در ضمن من تا به حال از مدیران این سایت تشکر نکرده ام و در این فرصت از آنها کمال تشکر و قدردانی را دارم.

omid

2009as18000
تشکر کنندگان:
سلام امیدجان
لینک زیر رو بخونید. دقیقا موضوع شما رو شرح میده و اطلاعات خیلی مفیدی داره.
ضمنا اگر از وکیل کمک گرفتید تا مدارکتون رو پر کنید میتونید موضوع رو بهش بگید و ازش راهمایی بخواهید.

http://mohajersara.com/showthread.php?tid=837&page=3

برات آرزوی موفقیت دارم
تشکر کنندگان:
من فکر میکنم شما میتونین به اداره گذرنامه برین و با ارائه پاسپورت قبلی که تاریخ صحیح را نوشته و ذکر دلایل و کمی زنجه موره زدن، موفق به تعویض گذرنامه بشین.
اگر هم نشدین باز هم فکر نمیکنم مشکلی براتون پیش بیاد. در این سایت دوستی هست که تاریخ تولدش یک سال ! اشتباه شده بود و موفق شده و لینکش هم که در بالا گذاشته شده.
تشکر کنندگان:
ممنونم از شما.
به اداره گذرنامه رفتم ولی اونا گفتند فقط می تونیم پاسپورتت را عوض کنیم و مثل پاسپورت قبلی تاریخش را بزنیم.که اگه این کار را هم بکنم میترسم kcc بگه پس تو برا ما ایمیل کردی چرا پس پاسپورتت مشکلی نداره.نمی دونم.
omid
2009as18000
تشکر کنندگان:
فکر کنم بهتر باشه با اون وکیله یه مشورتی بکنی ضرری نداره .
به هر حال اگر پاسپورتت رو بتونی با تاریخ درست عوض کنی میتونی مجددا به kcc جریان رو با صداقت اطلاع بدی و بگی اشتباه در پاسپورت بوده که حل شده و اون رو عوض کردی.
به هر حال اول تاریخ دقیق تولدت رو بر اساس سال کبیسه و غیره پیدا کن تا همه چیز رو بر اساس اون پیش ببری.
تبدیل تاریخ تولد رو میتونی توی دو تا سایت زیر انجام بدی:

http://www.rismoon.com/dateconvert-fa.html
http://e-vco.com/Page/IndexLink/index.htm

نگران نباش باید به یکدوم از همین روشها بالاخره حلش کنی.
موفق باشی.[/code]
تشکر کنندگان:
arshkarshk عزیزم سلام.خیلی جالب شد .زیرا در این 2 سایتی که شما گذاشتید در اولی تاری تولد من را می زته 1981/march/11 و در دومی می زنه 1981/march/12 .والا من نمی دونم مشکل کجاست.می خواهید شما هم اگه زحمتی نیست یک بار امتحان کنید.تاریخ تولد من به شمسی هست 21/اسفند/1359 .ممنون می شم از همگی.

omid

2009as18000
تشکر کنندگان:
تاريخ 21 / 12 / 1359 هجری شمسی برابر با 12 / 3 / 1981 ميلادی هستش !
از پاسخ به پیام خصوصی معذورم. Shy
شماره کیس:‌ 2011AS18XXX
دریافت نامه قبولی: May/2010/19
ارسال فرم : June 6
نامه دوم : 4 April 2011
مصاحبه: آنکارا- 25 April 2011
کلیرنس :‌ June 2011 9
دریافت ویزا :‌ 15 June 2011
تاریخ پرواز : 8 July 2011
تشکر کنندگان:
12/3/1981
تشکر کنندگان:
سلام
سایت ریسمون بر اساس تقویم جلالی عمل میکنه که سالهای کبیسه رو هم در نظر میگیره.
12 مارس باید درست باشه.

با آرزوی موفقیت.
تشکر کنندگان:
ممنونم از شما....
تشکر کنندگان:
سلام امید جان
12 مارس درسته شما باید با همین پاسپورت اقدام کنید هیچ مشکلی پیش نمی آید اگر شما تاریخ تولدتان را در فرم لاتاری 11 مارس زدید آن را میتوانید در مصاحبه حل کنید اونا به این چیزا عادت دارن و یکی از مشکلات ایرانیها همین تاریخ شمسی هست که با توجه به رایانه ای شدن تبدیل شمسی به میلادی که خیلی دقیق هست به راحتی میتوانید تاریخ مورد نظر را پیدا کنید اصلا" نگران نباشید.
تشکر کنندگان:
در ضمن شما چه بخواهید چه نخواهید باید تمام پاسپورتهای گذشته تان را باکپی تحویل سفارت بدهید در مورد تاریخ هم نگران نباشید
تشکر کنندگان:
ممنونم لطف بسیار کردی عزیزم.سپاسگذارم ازت.
omid
2009as18000
تشکر کنندگان:




کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان