کانال تلگرام مهاجرسرا
https://t.me/mohajersara







##### هشدار #####
به تاریخ ارسال مطالب دقت فرمایید.
شرایط و وضعیت پروسه ویزا دائم در حال تغییر است و ممکن است مطالب قدیمی شامل تغییراتی باشد.
شركت هاي مهاجرتي و نظرات شما
مدتي است قصد مهاجرت به اروپا را دارم و طي اين مدت با چندين شركت متخصص در امور مهاجرت مشاوره نموده ام. طي اين مدت تقريبا تمامي شركتها به دو روش اشاره كرده اند. يكي تحصيل و ديگري ثبت شركت يا خريد ملك.
براي خريد ملك معمولا كشورهايي نظير اسپانيا يا مالتا و نظاير آن پيشنهاد مي شود و براي ثبت شركت ، كشورهايي نظير چك ، اسلواكي و ديگر كشورهاي اروپاي شرقي ، در صدر پيشنهاد ها قرار دارند.
بر خلاف اصول كه تحقيق بيشتر جهت حصول نتيجه بهتر كاربردي است اما در اين زمينه به دليل فقر اطلاعات و وجود افراد سودجو در اين مشاغل ، تحقيق بيشتر نتيجه اي جز سر در گمي به همراه نخواهد داشت. از آنجايي كه افراد اين فروم به نوعي همگي همدرد بوده و جمع تجربياتشان چندين برابر يك دفتر مشاور خدمات مهاجرتي ارزش دارد بنابراين بر آن شدم كه سوالاتم را در يك تاپيك جديد عنوان نمايم تا ديگران نيز بتوانند در جهت تاييد يا تكذيب وعده هاي شركت هاي سالم يا كلاه بردار تحقيق كنند.
بهتر است از نام بردن شركت ها پرهيز شده و فقط به بررسي وعده هاي آنها بپردازيم.
با تشكر
پاسخ
تشکر کنندگان: sorena ، mavarfan ، Linspire
اولين سوال را خودم مي پرسم :
1- تعدادي از شركت ها مدعي هستند كه ويزاي افرادي كه براي جمهوري چك اقدام به ثبت شركت مي كنند يا داده نشده و يا پس از 2 سال تمديد نشده است. بر خلاف تعدادي از ديگر شركت ها كه به شدت اين موضوع را رد مي كنند. در اين مورد تمام پست هاي مربوط به جمهوري چك را خوانده ام و اطلاعات كامل و دقيقي نيافته ام.

2- شركت هايي نيز مدعي هستند كه بهترين راه مهاجرت كشوري بي نام است كه بدون بستن قرار داد از ذكر نام آن معذورند.
آنها مي گويند اين كشور در بدو ورود ويزاي 5 ساله مي دهد و عضو اتحاديه اروپا نيز هست. همچنين هزينه انجام كار نيز كلا در حدود 8000 يورو برآورد شده است. من فكر مي كنم كشور مذكور كشوري كوچك و عقب افتاده در اروپاي شرقي است. نظير لتوني كه اخيرا چند شركت به تبليغ گسترده درباره آن پرداخته اند.
لطفا اگر كسي در اين دو مورد اطلاعاتي دارد بنده را راهنمايي بفرمايد.
با تشكر
پاسخ
تشکر کنندگان: sorena
همون طور که در تاپیک های مربوط به چک هم هست،کاربر پراگ در حال حاضر تنها کاربری هستن که موفق به دریافت ویزای تجاری از این کشور شدن،بنده اطلاع ندارم چه زمان ویزای اولشون باید تمدید شه ،می تونین از طریق پیام خصوصو ازشون بپرسین...متاسفانه بیشتر وکیل هایی که در کشور چک زمانی که تب مهاجرت تجاری به کشورشون بالا گرفته بود از متقاضی ها سواستفاده کردن،کلا تخلف و دزدی در اداره های کشور چک زیاد اتفاق میفته و این کشور هنوز خیلی جاها به سیستم کمونیستی داره اداره میشه هرچند خودشون دارن خیلی زور می زنن بعد از پیوستن به کشورای شینپن خودشون رو مترقی نشون بدن!!!

اون کشوری هم که شرکت ها این روزا مردم رو تشنه بهش می کنن احتمالا همون لتونی ست که خودتون بهش اشاره کردین!

در کل نمی تونین فقط به خاطر اینکه یه کشوری جز کشورای شینگن هست ارزیابی انجام بدین و خیالتون راحت باشه که اون کشور خوبیه....بطور مثال بین کشوری مثل یونان و سوئد که هر دو شینگن هستن زمین تا اسمون فرقه و اصلا قابل قیاس نیستن..
پاسخ
تشکر کنندگان: mavarfan ، OverLord ، 327 ، American Darlin
سلاا م دوستان. منم رفتم یکی از این شرکتها و گفتن با هشت هزار یورو از طریق ثبت شرکت برام در عرض چند ماه در یکی از کشورای اروپای شرقی اقامت میگیرین. اونم بدون اینکه خودم هیچ دخالتی کنم.
لطفا اگه کسی اطلاعی داره کمکم کنه.ایا میشه به اینا اعتماد کرد و پولو اول داد؟ اصلا کسیو میشناسین که اینجوری رفته باشه و هیچ مشکلی براش پیش نیومده باشه ؟
خلاصه اینکه چه کارایی برا تضمین میتونم بکنم.
از راهنماییتون ممنون میشم. به درد خیلیا ی دیگم هم میخوره.
پاسخ
تشکر کنندگان:
درسته كه كشورها باهم متفاوت هستند ولي اگر كشوري كه از آن اقدام مي كنيم كشور خوبي هم نباشد باز هم مي توان به عنوان دروازه ورودي از آن استفاده كرد اگر اين مسئله هم مشكلي دارد دوستان لطف كنند و نظر بدهند.
از تمام دوستان بازديد كننده خواهش مي كنم نظرات خودشان را بيان كنند تا ديگران هم بهره ببرند . ممنون
پاسخ
تشکر کنندگان:
(2011-05-28 ساعت 19:31)zenith نوشته:  درسته كه كشورها باهم متفاوت هستند ولي اگر كشوري كه از آن اقدام مي كنيم كشور خوبي هم نباشد باز هم مي توان به عنوان دروازه ورودي از آن استفاده كرد اگر اين مسئله هم مشكلي دارد دوستان لطف كنند و نظر بدهند.
از تمام دوستان بازديد كننده خواهش مي كنم نظرات خودشان را بيان كنند تا ديگران هم بهره ببرند . ممنون

اگه منظورتون اینه مثلا به لتونی مهاجرت کنین و اگه خوشتون نیومد بخواین برین یه کشور دیگه برای زندگی، تا زمانیکه اقامت دائم لتونی رو نگیرین نمی تونین مگر اینکه بخواین با قوانین کشور دوم مهاجرت دوم انجام بدین.تازه بعد از اقامت دائم یه کشور شینگن طبق قانون اتحادیه هر فرد مقیم میتونه در هر کدوم از کشورای شینگن دیگه مشغول به کار بشه و تا 3 ماه نیاز به اقامت کشور دوم رو نداره اما بعد از اون باید برای اقامت و پرداخت مالیات تو کشور دوم اقدام کنه که خب عملا نمیشه چون میشه تابعیت سوم!مگه اینکه دوباره تابعیت دوم رو لغو کنین
پاسخ
تشکر کنندگان: ParsTrader ، zenith ، OverLord
دوست عزيز اگر پول اضافي داريد و ميخواهيد آنرا به باد بدهيد ، به اين شركتهاي مشاوره مهاجرت اعتماد كن!!!!
مطمئن باش احتمال موفقيتت نسبت به شكست معادل 1 به 99 است
اين تجربه شخصي من و خيلي هاي ديگري است كه در دادسرا از نزديك باهاشون در تماس هستم
ديگه خودتون ميدانيد
پاسخ
تشکر کنندگان: 327
(2011-05-29 ساعت 11:21)mehran2009 نوشته:  دوست عزيز اگر پول اضافي داريد و ميخواهيد آنرا به باد بدهيد ، به اين شركتهاي مشاوره مهاجرت اعتماد كن!!!!
مطمئن باش احتمال موفقيتت نسبت به شكست معادل 1 به 99 است
اين تجربه شخصي من و خيلي هاي ديگري است كه در دادسرا از نزديك باهاشون در تماس هستم
ديگه خودتون ميدانيد

بله منم اینو میدونستم که بعضیا از این راه سوءاستفاده کردن و سر چند نفرو کلاه گذاشتن. ولی ایا این باعث میشه به همه ی این شرکتا بی اعتماد شد و دور این روش و خط کشید ؟
مثلا تو همین سایت یکی از مدیرا در مورد ویزای تجاری چک میگفت و اینکه شرکتهایی هستن که این کار رو برامون میکنن. و جای دیگه خوندم که چند نفری هم موفق شدن از همین راه به چک برن. اما اون جایی که من رو راهنمایی کرد برای اقامت لیتوانی اقدام میکنه.
اگه کسی اطلاعات مفیدی داره یا یکی از اشناهاش از این روش موفق شده لطفا راهنماییم کنه  
پاسخ
تشکر کنندگان:
سلام دوستان عزیز

من زمانی که میخواستم ویزای شینگن بگیرم به خیلی از شرکت ها در ایران مراجعه کردم و لی تنها شرکتی که واقعا" کار نجام میداد ..................بود.
کمتر از 2 ماه ویزای شینگن منو گرفتن و الان 2 ساله در شهر رم ایتالیا زندگی میکنم.


با توجه به قوانین شرکت نام شرکت از پست حذف شد.کاربران لطفا به قوانین سایت توجه بیشتری داشته باشند.

پاسخ
تشکر کنندگان: saeed1980
بعضی از شرکتها میگن برات تو اروپا شرکت ثبتت میکنیم اگر خواستی شرکتو ادامه بده اگر نه میتونی به یه کاری مشغول شی و از اون طریق اقامت رو تمدید کنی و بعضی دیگه میگن که هتمن باید شرکت تو اونجا دایر باشه تا اقامت بدن و در ضمن پول خیلی زیادی هم لازم داره.
لطفا یکی کمک کنه و بگه کدومشون درست میگن.
پاسخ
تشکر کنندگان:
(2011-06-09 ساعت 19:36)dj flash نوشته:  سلام دوستان نظرتون رو درباره این سایت میخام بدونم لطفا راهنمایی کنید
http://immigrationzon.com/

شما اطلاعاتي در مورد افرادي كه اين سايت را راه انداختند داريد؟
من در كل سايت فقط يك شماره موبايل ديدم كه آن هم موبايل سوئد هستش. من كلي از اين شركتها مي شناسم كه توي تهران هستند و آدرس و شماره تلفن هم دارند باز هم نمي توانم اعتماد كنم و دنبا ل كسي مي گردم كه حتما از يك شركتي نتيجه گرفته باشد. براي اعتماد به اين شركتها حتما بايد آشنايي كامل داشت.
پاسخ
تشکر کنندگان:




کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان