کانال تلگرام مهاجرسرا
https://t.me/mohajersara







##### هشدار #####
به تاریخ ارسال مطالب دقت فرمایید.
شرایط و وضعیت پروسه ویزا دائم در حال تغییر است و ممکن است مطالب قدیمی شامل تغییراتی باشد.
ویزای نامزدی و ازدواج برای کانادا چگونه هستند وچقدر طول میکشد؟
در مورد ویزای نامزدی و ازدواج برای مهاجرت به کانادا هر اطلاعاتی دارید لطفا مرا راهنمایی کنید؟

چون نامزدم که در کانادا سیتیزن و شاغل است از وکیلی در مورد اینکه با ازدواج چه میزان طول می کشد که همسر را به کانادا آورد؟ پاسخ شنید 3 سال! آیا واقعا همین طور است؟ در ضمن شنیدم سخت گیری هایی صورت می گیرد و فکر می کنند که اکثر ازدواج های ایرانیان مقیم کانادا با ساکنین داخل کشور صوری است ! این موضوع تا چه حد صحت دارد؟

ویزای نامزدی به چه صورتی است؟
وضعیت من کمی بغرنج است زیرا ما 6 سال پیش یک دیگر را در تهران ملاقات کردیم و قصد ازدواج داشتیم که به دلایلی نشد(آن زمان ایشان مقیم یک کشور اروپایی بود از آن زمان یک عکس مشترک داریم) ولی ایشان سپس با یک خانم مقیم کانادا ازدواج کردند و مقیم کانادا شدند و 2 سال پیش از ایشان جدا شدند و سپس از 2 سال گذشته پس از جدایی از همسر پیشین آشنایی و قصد ازدواج با اینجانب را دوباره از سر گرفتند.و از 6 سال پیش تا به حال هنوز به ایران نیامدند و حال در مورد اینکه ایشان چگونه می توانند برای من تقاضای ویزای نامزدی کنند آیا می توانید مرا راهنمایی کنید؟
با سپاس
ایمیل شخصی: parifilm2007@gmail.com
پاسخ
تشکر کنندگان:
دوست گرامی
متاسفانه این چند سال اخیر بخاطر اینکه بعضی از اشخاص با آوردن شخص دیگری بوسیله تقاضا ویزا همسر راهی برای کسب و کار درست کرده اند.(که اکثرا هم ایرانی و هندی و... هستند) اکنون مشکلات زیادی برای این روش بوجود آمده ،کار نشدنی نیست اما به همین آسونی هم نیست .
1 عکس و اینها ملاک نیست ، تا جایی که بنده اطلاع دارم فیلم و عکس هایی میبایست تهیه کنید که مبنی بر ارتباط شما با همسرتان باشد و چند عکس دوتایی ،یکی از اقوام ما حتی 200-300 تا کارت تلفنی رو که استفاده کرده بود به عنوان سند ارتباط جمع کرده بود،البته پس از ازدواج .

جدیدا شاید قوانین عوض شده باشه اما مطمانا قوانین هر سال سخت تر خواهد شد.
ولی 3 سال برای یک کیس ازدواج متعادل به حساب می آید ممکن است بیشتر هم بشود.حتی کشوری که پرونده تون رو به اجرا میذارید میتونه تاثیر گذار باشه و غیره....
اما پیشنهاد بنده به شما این است که اگر میتونید توسط ویزای دانشجویی به کانادا بروید و سپس در آنجا این پروسه را ادامه دهید ،هر چند ممکنه کمی خرج داشته باشه ، اما 8-6 ماه کجا 4-3 سال کجا

اما باز هم عرض می کنم اگه ویزا دانشجویی برید و بعد اونجا ازدواج کنید به نظرم سریعتر و مطمنتر کارتون پیش میره
پاسخ
تشکر کنندگان: Masoud
سلام دوستان
میخواستم بپرسم ویزای نامزدی فقط برای خانوم ها است ؟
میشه کمی درباره این ویزا و خصوصیات ویزا برام بگید !!!
کلا میخوام شرایط این ویزا رو بدونم به اضافه مراحل و مدت زمانی که طول میکشه تا به کانادا برویم !!
با تشکر از همتون
امید
پاسخ
تشکر کنندگان:
ایشالا کار همگیتون درست شه !
برای رسیدن به هر چیز کافیه اشاره کنی ! هیچ وقت از کارت نا امید نشو ! امید یکی از کلید های موفقیت است (اینها کمی تجربه بود)
پاسخ
تشکر کنندگان:




کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان