کانال تلگرام مهاجرسرا
https://t.me/mohajersara







##### هشدار #####
به تاریخ ارسال مطالب دقت فرمایید.
شرایط و وضعیت پروسه ویزا دائم در حال تغییر است و ممکن است مطالب قدیمی شامل تغییراتی باشد.
چگونه کردیت خود را بسازیم؟
پیام تبلیغاتی زیر به درخواست و با هزینه تبلیغ دهنده در سایت مهاجرسرا قرار گرفته و مسئولیت بررسی صحت و سقم مطلب بعهده مهاجرسرا نیست.


در آمریکا چگونه کردیت بر شیوه زندگی شما تأثیر می گذارد و بهترین راه کار برای بوجود آوردن یک کردیت اسکور طلایی در کوتاه ترین زمان ممکن چیست؟

کردیت بخش مهمی از زندگی اقتصادی در امریکاست و در عین حال، از هر پنج آمریکایی یک نفر هیچ کردیتی ندارد. در کل، برای 45 میلیون آمریکایی بزرگسال هیچ کردیتی ثبت نشده است! و مشکل بزرگ تر مربوط به مهاجران است، مهاجرانی که پس از ورود به آمریکا برای خرید ماشین، اجاره و خرید خانه نیازمند کردیت هستند و به خاطر نداشتن کردیت اسکور خوب و یا سابقه کردیتی طولانی اعتباری نزد بانک ها و موسسات مالی ندارند.

کردیت کارت ها یک منبع عالی برای ایجاد کردیت هستند و به شما کمک می کنند که بتوانید به سرعت کردیتی برای خودتان دست و پا کنید. اما مشکل اینجاست که برای داشتن یک کردیت کارت هم نیازمند کردیت اسکور هستید و به راحتی یک کردیت کارت با سقف اعتباری خوب به شما تعلق نخواهد گرفت. مگر آنکه چندین سال درست عمل کنید تا در طول مدت زمان بانک ها به شما اعتماد بیشتری کنند.

بله بیشتر راه حل هایی که برای بوجود آوردن یک سابقه کردیتی وجود دارد همه منتهی به راه کارهایی می شود که ۲ تا ۳ سال طول خواهد کشید، اما واقعاً چه راهی وجود دارد که بتوان در کمتر از ۶ ماه از یک مسیر کوتاه تر به یک کردیت اسکور عالی دست پیدا کرد؟

سرویس  AuthorizedUser
به طور قطع می توان گفت که سرویس AuthorizedUser برای افرادی که هیچ کردیتی ندارند و یا سابقه کردیت طولانی ندارند، معجزه می کند! این سرویس که توسط شرکت های Credit Repair ارایه می شود به این معناست که چند کردیت کارت را که دارای سابقه طولانی است برای مدت زمان ۴ ماه بروی کردیت ریپورت شما قرار خواهد داد و پس قرار گرفتن چند کردیت کارت با سابقه طولانی این کردیت کارت ها به عنوان بخشی از سابقه کردیتی شما به حساب خواهند آمد.  به این ترتیب کردیت اسکور شما ۸۰ تا ۱۰۰ پوینت افزایش خواهد یافت و پس از آن به راحتی می توانید برای گرفتن کردیت کارت هایی با سقف اعتباری بالا اقدام کنید.

آیا سرویس AuthorizedUser یک سرویس قانونی است؟
بله، قانونی است. برای تفهیم بیشتر این سرویس از یک مثال استفاده می کنم:‌ پدری را تجسم کنید که ۵۰ سال سن دارد، دارای کردیت کارت های متعدد و کردیت اسکور فوق العاده است. این فرد می تواند با تکیه بر اعتبار بانکی خوب خود برای پسر ۲۰ ساله اش که کردیت اسکور خوبی ندارد تقاضای کردیت کارت کند. بانک ها با تضمین پدر که دارای اعتبار بانکی است شرایط لازم برای اختصاص دادن یک کردیت کارت جدید در اختیار پسر قرار می دهند.

چطور سرویس AuthorizedUser به من کمک خواهد کرد؟
اگر شما جز آن دسته از افرادی باشید که کردیت اسکور ضعیفی دارید و یا به خاطر کوتاه بودن سابقه کردیتی شما برای خرید ماشین و یا اجاره کردن خانه پذیرفته نمی شوید و یا حتی نتوانسته ایی که یک کردیت کارت ۱۰ تا ۲۰ هزار دلاری برای خود تهیه کنید. بعد از استفاده از سرویس AuthorizedUser قادر خواهید بود که در مدت زمان ۳ ماه  از گذشت این سرویس برای چند کردیت کارت جدید اقدام کنید اضافه شدن سابقه کردیتی که توسط سرویس AuthorizedUser بوجود می آید باعث می شود که بانک ها اعتبار لازم برای داشتن یک کردیت کارت جدید را با سقف اعتباری بالاتر به راحتی در اختیار شما قرار دهند. علاوه برآن در همین مدت زمان هم می توانید برای خرید ماشین نیز اقدام کنید.

چطور می توانم یک شرکت معتبر برای سرویس AuthorizedUser پیدا کنم؟
شرکت های کردیت ریپیر که در زمینه ترمیم و بهبود کردیت اسکور فعالیت می کنند عموماً این سرویس را ارایه می دهند.  اما معتبرترین شرکت ایرانی که برای سرویس AuthorizedUser وجود دارد شرکت زنیت است. تنها شرکت ایرانی در آمریکا که دارای بورد تخصصی مشاوره کردیت است.
Zenith Credit Repair
18008085013+

البته قبل از هر کاری از سرویس رایگان این شرکت برای گرفتن ریپورت کردیتی خود استفاده کنید و پس از آن از راه های حل های  مشاوران فارسی زبان این شرکت می توانید بهره بگیرید. کاهش بدهی های مالی کردیت کارت ها و افزایش کردیت اسکور از سرویس های تخصصی این شرکت محسوب می شود. این شرکت با مدیریت دو ایرانی با نام های مانی حاتمی و آرش زاد اداره می شود.
پاسخ
تشکر کنندگان: nora




کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان