2013-07-09 ساعت 10:45
اگر رکود شدید اخیر در اقتصاد امریکا نبود خودرو سازها پیشرفت خیلی بیشتری هم داشتن و بعید نیست که اینده بتونن بازار رو به طرف خودشون بکشن
اما از طرف دیگه چیزی که در حال حاضر مهمه قیمت هست که قیمت رو بازار تعیین میکنه و بازار برخلاف تصور بخش کوچکی اش نظر مصرف کننده هست و قیمتها رو بازار به خورد مصرف کننده میده. در همه بیزنسهای بزرگ امریکا همیم منوال هست یعنی رقابت هست ولی بخش کوچکی از ماجراست. قیمتها با توافق کورپوریشنها تعیین میشن و هیچ شرکتی قیمت شکنی نمیکنه حالا خودرو -پالایشگاه- تلفن- کیبل و غیره و خودروهای در حد کیفیت مشابه معمولا قیمت مشابهی هم دارن ولی تا حالا بعضی برندها قینت اتی یا باقیمانده بالاتری داشتن.
درضمن خیلی از برندهای خارجی خط تولید در داخل امریکا دارن و از نیروی کار همینجا استفاده میکنن.
اما از طرف دیگه چیزی که در حال حاضر مهمه قیمت هست که قیمت رو بازار تعیین میکنه و بازار برخلاف تصور بخش کوچکی اش نظر مصرف کننده هست و قیمتها رو بازار به خورد مصرف کننده میده. در همه بیزنسهای بزرگ امریکا همیم منوال هست یعنی رقابت هست ولی بخش کوچکی از ماجراست. قیمتها با توافق کورپوریشنها تعیین میشن و هیچ شرکتی قیمت شکنی نمیکنه حالا خودرو -پالایشگاه- تلفن- کیبل و غیره و خودروهای در حد کیفیت مشابه معمولا قیمت مشابهی هم دارن ولی تا حالا بعضی برندها قینت اتی یا باقیمانده بالاتری داشتن.
درضمن خیلی از برندهای خارجی خط تولید در داخل امریکا دارن و از نیروی کار همینجا استفاده میکنن.
آنکس که نداند و بداند که نداند
لنگان خرک خویش به مقصد برساند
لنگان خرک خویش به مقصد برساند