کانال تلگرام مهاجرسرا
https://t.me/mohajersara





نظرسنجی: نظر شما در مورد مجموعه قوانین پیشنهادی چیست؟
موافق هستم
90.48%
19 90.48%
مخالف هستم
0%
0 0%
نیاز به بازنگری دارد (پیشنهادات خود را در همین تاپیک مطرح کنید)
9.52%
2 9.52%
مجموع 21 رای 100%
* چنانچه به گزینه‌ای رای داده اید، با علامت ستاره مشخص گردیده است. [نمایش نتایج]



##### هشدار #####
به تاریخ ارسال مطالب دقت فرمایید.
شرایط و وضعیت پروسه ویزا دائم در حال تغییر است و ممکن است مطالب قدیمی شامل تغییراتی باشد.
پیش نویس قوانین جدید مهاجرسرا
Question 
کاربران گرامی برای بالا بردن کیفیت مطالب انجمن و توسعه قانونمندی مجموعه مقررات زیر به عنوان قوانین جدید مهاجرسرا پیشنهاد و به رای گذاشته می شود. لطفا نظرات و پیشنهادات خود را در رابطه با مطالب ارائه کرده و در نظرسنجی بالای صفحه نیز شرکت کنید. بعد از جمع آوری نظرات و پیشنهادات ویرایشهای لازم انجام و قوانیین نهایی خواند شد.

با تشکر



1- لازم است کاربران هنگام ثبت نام در سایت، کلمات مناسبی به عنوان نام کاربری خود انتخاب نمایند. استفاده از نام های سیاسی و غیر اخلاقی ممنوع می باشد.

2- از ساخت بیش از یک شناسه کاربری در سایت جداً خودداری فرمایید.

3- کاربران سایت می بایست به هنگام ارسال پیغام در انجمن ها از عبارات مناسب استفاده نمایند.

4- این سایت محلی جهت تبادل اطلاعات در رابطه با اهداف سایت می باشد. پس لطفاً تنها مطالب مربوط به این موضوع و یا موضوعات وابسته به آن را مطرح کنید.

5- پیش از مطرح کردن سوال خود از امکان جستجوی سایت استفاده کرده و در صورتی که به جواب سوال خود نرسیدید، اقدام به ساخت موضوع گفتگوی جدید نمایید.

6- لطفاً در هنگام مطرح کردن سوال خود، انجمن مناسب با موضوع سوال را به عنوان محل قرار گیری مطلب انتخاب نمایید.

7- کاربران می بایست به هنگام ارسال سوالات، مشکلات و پیغامهای خود از یک عنوان مناسب استفاده نمایند. این عنوان می بایست در رابطه با سوال، مشکل و یا پیغام ایشان بوده و نشان دهنده محتوای آن باشد. در غیر اینصورت در حالتی که کاربر جدید باشد به او اخطار داده خواهد شد. در صورت تکرار این عمل توسط کاربران - چه جدید و چه قدیمی - ارسالهای مشکل دار پاک خواهند شد.

8- از ایجاد گفتگوهای یکسان در بخش های مختلف پرهیز کنید.در صورت مشاهده چنین مواردی گفتگوها همگی پاک خواهد شد.

9- همانطور که از عنوان سایت پیداست اینجا یک سایت فارسی زبان است، بنابراین کلیه مطالبی که در سایت مطرح می شوند می بایست به زبان فارسی نوشته شوند، مگر مطالبی که از یک منبع خارجی که به زبان دیگری است نقل قول شود. ارسال مطالب به زبان ساختگی Fingilish یا Pinglish (متونی که در آنها عبارات فارسی با کاراکترهای انگلیسی نوشته می شوند – برای مثال عبارت "ایران" به صورت "iran" نوشته می شود) نیز اکیداً ممنوع می باشد.برای تبدیل پینگلیش به فارسی از مترجم پینگلیش به فارسی استفاده کنید.

10- مسئولیت مطالب ارسال شده توسط کاربران به عهده خود ایشان بوده و لزوماً مورد تایید مسئولین سایت نیست.

11- از ارسال مطالب سیاسی و همچنین توهین به قشر یا فردی خاص خودداری کنید.

12- از ارسال مطالب بی ارتباط به گفتگوی مطرح شده توسط دیگر کاربران خودداری فرمایید.

13- لطفاً در هنگام جواب دادن به سوالات، از به کار بردن الفاظ و عباراتی که باعث دلسردی کاربر سوال کننده می گردد خودداری نمایید. به خاطر داشته باشید که این سایت محل برطرف کردن سوالات و دغدغه های شماست .

14- تبدیل محیط علمی انجمن ها به محل حل اختلافات و بیان اظهار نظرهای شخصی ممنوع است.(توجه کنید که در صورت مشاهده ایجاد اختلاف و دعوا در یک تاپیک ، پست های کاربران خاطی حذف و تاپیک به طور موقت قفل می شود.)

15- برای تشکر از دیگر کاربران از دکمه تشکر استفاده کنید. ارسال متونی که صرفا برای تشکر و احوال پرسی نوشته می شوند، ممنوع است و پاک خواهد شد.

16- هیچکدام از کاربران سایت حق ندارند بصورت مستقیم یا غیر مستقیم ، موجودیت الکترونیکی که مالکیت آن در اختیار فرد دیگری است ، بدون رعایت "قوانین توزیع و انتشار" آن موجودیت ، منتشر کنند. (مرجع تشخیص مصداق عبارات "مستقیم" و "غیر مستقیم" مدیران سایت هستند)

17- در صورتیکه مالک ( نویسنده ، مترجم ، توسعه گر و ... ) یک موجودیت الکترونیکی ( مقاله ، خبر ، گزارش ، اجزاء نرم افزاری ، عکس و ... ) ، قاعدهء خاصی برای انتشار تمام یا بخشی از محصولاتش مشخص نکرده است ، ذکر نام ( به شکلی که قابل درک و پیگیری باشد ) یا لینکی که مخاطبین را به صفحات وب وی راهنمائی کند الزامی است .

18- انتشار شایعات یا اخبار غیر موثق ممنوع است.

19- جهت انتخاب و ساخت امضای شخصی به نكات زیر نیز توجه داشته باشید :
* از انتخاب موضوعات سیاسی و چالش‌انگيز و همینطور درج تبلیغات غیرمجاز ( تجاری ، خلاف قوانین کشور و ... ) خودداری كرده و تا حدامكان سعی بر مختصر‌نویسی داشته باشید .
* در صورت مشاهده‌ی تخلف ، مدیران سایت مجاز به حذف یا ویرایش امضای كاربر ( بدون هماهنگی قبلی ) خواهند بود .

20- مسایل مدیریتی سایت را به عهده مدیران بگذارید، در صورت مشاهده تخلف از سوی دیگر کاربران، موضوع را از طریق پیغام خصوصی با مدیران سایت درمیان گذاشته و یا با کلیک بر روی تصویر زیر مطلب نوشته شده توسط فرد متخلف، مسئولین سایت را آگاه سازید.
* در صورتی که از حذف و یا ویرایش پست خود توسط یکی از مدیران سایت گله‌مند هستید ، موضوع را از طریق پیام خصوصی ( و نه تاپیکی جداگانه در انجمن‌ها ) با یکی از مدیران ارشد و یا مدیران کل سایت در میان بگذارید تا رسیدگی شود .

21- مدیران سایت دسترسی لازم برای ویرایش و تغییر در گفتگوها را دارند و برای اقدامات مدیریتی ملزم به جواب پس دادن به کاربران متخلف نیستند.

22- مسئولیت کلیه فایلهائی که آپلود و دانلود میشوند؛ به عهده خود کاربران بوده و سایت هیچ گونه مسئولیتی در قبال آلوده بودن آنها ندارد.

*از Ali-J عزیز برای تهیه پیش نویس قوانین قدردانی می شود.
سلام . قوانین فوق العاده جامع و کامل بود و فقط یک پیشنهاد دارم :
مورد 3 : کاربران سایت می بایست به هنگام ارسال پیغام در انجمن ها از عبارات مناسب استفاده نمایند.
تبدیل شود به : - کاربران سایت می بایست به هنگام ارسال پیغام در انجمن ها از عبارات مناسب استفاده نمایند و در صورت مشاهده ی عبارت نامناسب یا هرگونه صحبتی که به شخصی اهانت تلقی شود به کاربر خاطی اخطار و همچنین توسط مدیران پاک می شود. تشخیص اهانت بودن یا نبودن یک صحبت به عهده مدیران می باشد.
در ضمن فکر می کنم عنوان قوانین به آیین نامه تبدیل شود بهتر است.
با تشکر
سیدعلی سپهر
مدیر ارشد مهاجرسرا و مدیرعامل شرکت پاریز تراول
۰۹۱۲۱۲۵۳۵۵۷


هر آنچه در مورد لاتاری بايد بدانيد.
https://telegram.me/pariztravel
تشکر کنندگان: dreamer60
لطفا در مورد رتبه بندی های بی ادبانه که مدیران هم به سادگی دسترسی ندارند راه حلی اضافه بفرمایید.
ضمنا در تکمیل بند 18، لطفا لینک منبع خبر را در زیر خبر اضافه کنید.
تشکر کنندگان: Ali Sepehr
با تشکر ازدوستان که زحمت تهیه پیش نویس را کشیده اند این سه مورد به نظر من رسیده:

در بند 3- کاربران سایت می بایست به هنگام ارسال پیغام در انجمن ها از عبارات مناسب استفاده نمایند.
علاوه بر بند 12 متن زیر به بند 3 اضافه گردد:
و پاسخ داده شده در ارتباط کامل با موضوع مورد بحث باشد. درد دل، کنایه، مطرح کردن سوالی دیگر و مواردی این چنین ممنوع است.

در بند 4- این سایت محلی جهت تبادل اطلاعات در رابطه با اهداف سایت (مندرج در ـاینجاـ ) می باشد. پس لطفاً تنها مطالب مربوط به این موضوع و یا موضوعات وابسته به آن را مطرح کنید.


در بند 15- برای تشکر و تبریک از دیگر کاربران از دکمه تشکر استفاده کنید. ارسال متونی که صرفا برای تشکر، تبریک و احوال پرسی نوشته می شوند، ممنوع است و پاک خواهد شد.
همه اعضا در هر مرحله ای (دست کم 5 یا 6 مرحله) موفقیت های خودشان را به اطلاع دیگران می رسانند. تصور کنید 5 نفر هم در هر مرحله به ایشان تبریک بگویند. صفحات انجمن به ضمیمه روزنامه ها تبدیل خواهد شد.
شماره کیس: 2008AS4xxx
دریافت اولین نامه: Mar/2007
دریافت نامه دوم: Nov/2007
مصاحبه: Dec/2007
آمدن کلیرنس : Feb/2008 - (بعد از 71 روز)
گرفتن ویزا: Apr/2008
گرفتن گرین کارت: 13 روز پس از ورود
تشکر کنندگان: M!LAD ، lexington ، Masoud ، hoda
سلام من مدت زیادی که به مهاجر سرا سر میزنم . بهترین سایتی که تا حالا رفتم .همه بندهای قوانین جدید عالی هستند.مخصوصا در مورد پیام های تبریک.چون در آینده تعداد کسانی که در قرعه کشی برنده میشوند بیشتر هم می شود
تشکر کنندگان:
ضمن تشکر از همه دوستانی که در رای گیری و نظر دهی شرکت کردند نسخه نهایی مقررات منتشر شد.
تشکر کنندگان: M!LAD ، payam_prz ، WIKIMAN ، Ali Sepehr ، dreamer60




کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان