کانال تلگرام مهاجرسرا
https://t.me/mohajersara







##### هشدار #####
به تاریخ ارسال مطالب دقت فرمایید.
شرایط و وضعیت پروسه ویزا دائم در حال تغییر است و ممکن است مطالب قدیمی شامل تغییراتی باشد.
اقتصاد کنونی آمریکا؟؟؟ بد یا خوب!!!
سلام
از دوستان کسانی که از اقتصاد کنونی آمریکا اطلاعات خوبی دارند لطفا اینجا قرار بدند.ما دو به شکیم که اگه قسمتمون ویزا شد بریم یا نه؟
تشکر کنندگان:
خوب و بد بودن خیلی نسبی هست. در حال حاضر یک دوره رکود برای اقتصاد آمریکا پیش بینی می شود، به این معنی که قیمتها بالا رفته، مردم کمتر خرج میکنند و به همین دلیل تولید کنندگان و فروشندگان که به شدت به فرهنگ مصرفگرایی جامعه آمریکایی وابسته هستند متضرر می شوند و برای کاهش هزینه ها مجبور به اخراج پرسنل می شوند، در نتیجه بیکاری زیاد می شود، به تبع افزایش بیکاری فقر و جرم و دهها مشکل دیگر افزایش می یابد. یکی از ایرانیهای مقیم کالیفرنیا که شغلش را از دست داده است در این باره مطلب زیر را نوشته:

http://www.pinkfloydish.com/archives/001156.php

البته این فقط تجربه شخصی نویسنده این وبلاگ است و نباید به عنوان مطلب علمی و اقتصادی قلمداد شود. نظر شخصی من این هست که برای متخصصین و افراد با تحصیلات بالا که مشکل زبان انگلیسی نداشته باشند کار همیشه هست و امکان زندگی خوب و آبرومندانه وجود دارد. برای پزشکان و پرستاران ایرانی در صورتی که موفق به گذراندن امتحانات مربوطه شوند (که گاهی چند سال طول می کشد) همیشه کار با حقوق بالا هست و اصولا در امریکا کمبود پزشک، پرستار و ماما مشکلی جدی است. برای سایر رشته ها هم می توانید اطلاعات خوبی از طریق اینترنت کسب کنید.اصولا سال اول مخصوصا چند ماه اول خیلی راحت نخواهد بود و باید آمادگی دست و پنجه نرم کردن با مشکلت را داشته باشید.
شماره کیس: AS93XX
نامه اول: 2007 4th April
ارسال مدارک: 9th May 2007
دریافت پاکت دوم: 23rd March 2008
مصاحبه: 6th May 2008
كليرنس: 13th May 2008
دريافت ويزا: 9th June 2008
دریافت کارت: 11th July 2008
تشکر کنندگان: آرزو ، mohsen324
تشکر از توضبحات شما دوست گرامی.
من اینجا ( ایران ) طراح دکوزاسیون داخلی هستم.نمیدونم آمریکا با یک چنین شغلی چگونه برخورد میکنه؟
تشکر کنندگان:
سلام

سايت هاي زير دولتي و اطلاعاتشون واقعي است . اميدوارم براتون مفيد باشند.



موفق باشيد
hope for the best, except the worst
تشکر کنندگان: sami123
دوستان اطلاعاتی دارند بزارند اینجا استفاده کنیم.ثواب داره.
تشکر کنندگان: Nuaboguigiots
سلام.
دوستانی که الان در ایالات متحده هستند.لطفا از وضعیت اقتصاد.کار و امور زندگی در شهر محل اقامت خود بگند.این تجارب کارساز و مهم هست برای ماها که هنوز عازم نشدیم.منتظر هستیم.
تشکر کنندگان:
سلام
من کمتر از 3 هفته میشه که اومدم . در Leesburg و Mclean واقع در ایالتVirginia هم هستم. تو این مدت نزدیک 20 نفر ایرانی موفق و غیر موفق برخورد داشتم و نظراتشون رو پرسیدم. برای نتیجه گیری خیلی زوده ولی به نظر من، اینجا نفس هم بخواب بکشی باید پول بدی و تعارف هم نداره. ولی اگه تخصصی داشته باشین و زبانتون خوب باشه که بتونین یک شغل خوب در زمینه رشتتوت پیدا کنین، جای خوب و زندگی راحتی خواهید داشت ولی یک چیز هم نباید فراموش کرد که اینجا هر زمان احتمال اخراج شما وجود داره و اگه نتونین سریع کار بعدی رو پیدا کنین، تمام زندگیتتون رو ممکنه عرض 2-3 ماه از دست بدید.
تشکر کنندگان: سارا کوچولو
سلام.
ندا جان ممنون از توضیحاتی که دادی.فکر میکنی برای من که طراح دکوراسیون هستم کار هست البته هنوز نمیدونم کدوم شهر برم.شما نظرت چیه؟
تشکر کنندگان:
لینک هایی درباره بحران مالی ایالات متحده :

http://fa.wikipedia.org/wiki/%D8%A8%D8%A...B%B0%DB%B8

http://en.wikipedia.org/wiki/Financial_c..._2007-2008
از پاسخ به پیام خصوصی معذورم. Shy
شماره کیس:‌ 2011AS18XXX
دریافت نامه قبولی: May/2010/19
ارسال فرم : June 6
نامه دوم : 4 April 2011
مصاحبه: آنکارا- 25 April 2011
کلیرنس :‌ June 2011 9
دریافت ویزا :‌ 15 June 2011
تاریخ پرواز : 8 July 2011
تشکر کنندگان: سارا کوچولو ، Reenfeenaiz
Ultraseaboy:
ببین من در حدی نیستم که بخوام در این رابطه نظری بدم از رشته شما هم اصلا اطلاعاتی ندارم. ولی چیزی رو که استنباط کردم اینه که اینجا خیلی از خارجی ها از فروشندگی شروع میکنن. با ساعتی 8 دلار. اگه با عرضه باشین و امیدتون رو از دست ندین و بع این کار اکتفا نکنین، میتونین هر بار با تغییر کارتون یک پله به جلو برین تا برسین به شغل مورد نظرتون. وگرنه خیلی ها رو من اینجا دیدم که چندین سال هست که دارن با ایجورشغلها زندگی پر استرس و حداقلی دارن. اینم بگم که من الان در منزل خانواده ای هستم که آقا فوق لیسانس و خانم لیسانس و هردو با حداقل حقوق زندگی میکنن. اینکه شما با چه هدفی میاین ، مجرد هستین یا متعهل، بچه دارین یا نه،از چه کاری میخواین شروع کنین و تحملتون چقدره، در ایران چه موقعیتی داشتین و چقدر علاقه به مهاجرت به آمریکا دارین، به نظر من میتونه پارامترهای مهمی باشه.
وچیزی که من خیلی در ایرانی های اینجا دیدم، با وجودی که حتی 10-15 ساله اینجا زندگی میکنن، هنوز تکلیفشون رو نمیدونن که میخوان بمونن یا بیان. منم به همین دلیل یک فرصت 6-7 ماهه به خودم دادم که بیام اینجا، تکلیفمو روشن کنم و بعد تصمیم بگیرم. ولی ظاهرا این زمان کمه و شاید تا 1 سال طول بکشه.ولی بدونین اینجا کسی گرسنه نمیمونه و کار هست.
سرتون رو درد آوردم.
موفق باشین و شاد.
تشکر کنندگان: pegah ، هیوا ، seravin ، سارا کوچولو
سالام.ندا خانم ممنون از توضیحاتی که دادی.
تشکر کنندگان:




کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان