کانال تلگرام مهاجرسرا
https://t.me/mohajersara







##### هشدار #####
به تاریخ ارسال مطالب دقت فرمایید.
شرایط و وضعیت پروسه ویزا دائم در حال تغییر است و ممکن است مطالب قدیمی شامل تغییراتی باشد.
دوستان آنکارا رفته درمورد هتلها نظربدهند.DEDEMAN,OZILHAN,KENT, ......
دوستان آنکارا رفته درمورد هتلها نظربدهند.DEDEMAN,OZILHAN,KENT, ......
سلام دوستان
آیا درسته ددمان نمیگذارند حتی آب داخل هتل ببریم یا ......
تشکر کنندگان:
نه بابا این چه حرفیه من ددمان بودم و خیلی هتل خوبی هست همه خیلی خوب و مودب هستن ما اصلا از خوراکی های داخل یخچال هتل استفاده نمی کردیم از بیرون خوراکی می خریدیم و می بردیم توی هتل و هیچ کس کاری باهامون نداشت ما که خیلی خیلی راضی بودیم.
تشکر کنندگان: arshkarshk ، f.khorasani
در خصوص بردن مواد غذایی به داخل هتل دوستان توجه فرمایند در هتل های 4 و5 ستاره از بردن آشامیدنی ها به داخل هتل و اتاق جلوگیری می نمایند و چنانچه شمار ببرید و در داخل یخچال قرار بدهید قیمت کالا را به نرخ هتل از شما می گیرند و این از مقررات هتلها می باشد که در راهنمایی اتاق نیز نوشته شده است . و یک تجربه شخصی که برای همسفر من پیش آمد .یک بار در یک هتل 5 ستاره در استانبول گویا یک زرنگ نوشابه های داخل یخچال را از ته سوراخ کرده بود و خورده بود و با آب پر وبا آدامس آب بندی نموده بود و که دوستم نیز اتاق را به همین صورت تحویل گرفته بود . ودر زمان خروج مجبورش کردن پول نوشابه ها را بدهد. نتیجه های اخلاقی با شما
تشکر کنندگان:
بابا به خدا از این خبرا نیست من تازه آنکارا بودم هر روز 5-4 تا آب و کلی خوراکی می خریدم می بردم توی هتل دم در فقط از نظر امنیت کنترل می کردن و ما از یخچال هتل هم استفاده می کردیم هیچ پولی هم از ما گرفته نشد.
تشکر کنندگان: arshkarshk
ما هم ددمان بودیم و هتل خوبی بود ونزدیک سفارت بود،از بیرون خرید میکردیم و میبردیم ونه کسی میگشت و نه پولی بابت آنها از ما گرفت.
تشکر کنندگان: arshkarshk ، f.khorasani
THANKS A LOT
تشکر کنندگان:
من سه بار اومدم آنكارا. دفعه اول رفتم یک هتلی به اسم Çankaya که گمانم یا مالکش یا مدیرش پسر کسی بود که در آژانس جزیره بهشت تورهای ترکیه رو تنظیم می‌کنه (آقای راهواری، اسم پسرش هم پوریا). هتل چهار ستاره بود و اتاقاش نسبتاً کوچیک بود. اینترنت داشت، خدمات هم خوب بود. صبحانه متوسط بود.

نوبت دوم رفتم به هتل ددمان به اصطلاح پنج ستاره. اتاقش بزرگتر بود و خیلی هم گرون‌تر. اینترنت داشت، خدمات هم خوب بود. صبحانه مفصل‌تر بود اما خوشمزه‌تر نبود. ضمناً به نظر من علت گرونی‌اش یکی شهرتش بود و دیگری وجود خدماتی مثل استخر رایگان و غیره. کیفیتش در حد پنج ستاره نیست.

نوبت سوم رفتم به هتل Neva Palas که الآن هم اون‌جام! این یکی با وجود چهار ستاره بودن، هم اتاقش بزرگتر از ددمان بود، هم کیفیتش صبحانه‌اش بهتر بود. باز هم اینترنت داشت. خدمات هم خوب بود. یه چیزایی داره که ددمان هم نداشت، مثلاً چای و قهوه رایگان توی اتاق هست با یک کتری برقی که خودت درست کنی و بخوری.

یه سایت هست که خدمات هتل‌های ترکیه رو توش فهرست می‌کنه: http://www.turktravel.net/Hotels.asp توش حتی می‌تونید بر حسب قیمت و محله تعداد ستاره هم هتل پیدا کنید.
تشکر کنندگان: reza22 ، sousangerd ، meweadl ، f.khorasani
سلام
ما هم ددمان بودیم، بلوک آ
برعکس اون چیزی که تو tripadvisor نوشته بود، آب و غذا میگذارن ببرید تو هتل. البته ما همیشه اونها رو داخل کیف یا کوله میگذاشتیم. دم در ورودی گیت مغناطیسی داره که ازش رد میشین و بعضی وقتها رو کیفتون از کنترل کننده های مغناطیسی دستی نگه میدارن. ولی کار خاص دیگری ندارن و برخوردشون با ماها که خیلی خوب بود و مودب هستن. اگر هم تیپ بدین به کسی که وسایلتون رو میاره تو اتاق باهاتون دوست میشه و بهتون کمک میکنه.
اینترنت مجانی هم داره. از یخچالش برای وسایلمون هم استفاده کردیم که مساله ای نداشت. موقع ورود 100 دلار دپازیت نگه میداره که اگر چیزی مصرف کردین از مینی بار باهاتون حساب کنن، که همش رو به ما پس دادن مو قع چک اوت. چک اوت هم خیلی سریع و راحت انجام شد بی درد سر. چون پرواز برگشت هم دیر وقت بود وسایل رو اونجا امانت گذاشتیم تا موقع رفتن به فرودگاه.

ما کلا راضی بودیم.
البته کمی گرونتره.
تشکر کنندگان: f.khorasani
البته من خودم که رفتم غذا نمیذترند داخل ببرید مگر مخفی کنید .ولی ددمان در کل از همه هتلهای اون منطقه بهتره و البته گرونتر!
تشکر کنندگان:
سلام
فقط هتل ایما نردید که من 14 روز اونجا پوست انداختم.نه یخچال نه کولر نه رستوران.
شماره کیس: 2009AS22800
دریافت اولین نامه: Mar 2008
دریافت نامه دوم: MAR 2009
مصاحبه: JUNE2009
دریافت ویزا: همون روز
تشکر کنندگان: seravin ، f.khorasani
توصیه اکید من هم به شما اینه که به هیچ وجه هتل آیما نرید لطفا".
تشکر کنندگان: seravin ، parsa ، MajidShirzadeh ، f.khorasani




کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان