کانال تلگرام مهاجرسرا
https://t.me/mohajersara







##### هشدار #####
به تاریخ ارسال مطالب دقت فرمایید.
شرایط و وضعیت پروسه ویزا دائم در حال تغییر است و ممکن است مطالب قدیمی شامل تغییراتی باشد.
شادترین و مرفه ترین کشورهای دنیا
مجله اقتصادی "فوربس" مردم ‌10 کشور جهان را به عنوان شادترین ساکنان این کره خاکی اعلام کرد. یکی از معیارهای انتخاب این ‌10 کشور به عنوان شادترین کشورها در جهان، میزان تولید ناخالص داخلی در این کشورها بوده است. کارشناسان مجله اقتصادی "فوربس" طی تحقیقات خود اعلام کردند که ساکنان ‌10 کشور جهان، جزو شادترین و خوشحال‌ترین مردم روی کره زمین به شمار رفته و با توجه به بحران اقتصادی رو به رشدی که جهان را در بر گرفته، مردم این ‌10 کشور باز هم شاد هستند.

بنابر گزارش رسمی مجله "فوربس"، کشورهای دانمارک، فنلاند و هلند در صدر این لیست قرار داشته و پس از آن سوئد، ایرلند، کانادا، سوئیس، نیوزلند، نروژ و بلژیک به ترتیب در رده‌های بعدی قرار دارند.
این در حالیست که بر اساس گزارش مجله فوربس، میزان رضایتمندی مردم از زندگی در دانمارک 90.1 درصد، فنلاند 85.9 درصد، هلند 85.1 درصد، سوئد 82.7 درصد، ایرلند 81.1 درصد،‌ کانادا ‌78 درصد ، سوئیس 77.4 درصد، نیوزلند 76.7 درصد، نروژ 76.5 درصد و در بلژیک 76.3 درصد است.

گفتنی است، یکی از معیارهای انتخاب این ‌10 کشور به عنوان شادترین کشورها در جهان، میزان تولید ناخالص داخلی در این کشورها بوده است، چرا که به عنوان مثال دانمارک با داشتن ‌68 هزار دلار تولید ناخالص داخلی در سال ‌2009 میلادی به عنوان اولین کشور در صدر قرار گرفته است. یکی دیگر از معیارها، میزان ساعت کاری در هفته است، به طوری که در کشورهای اسکاندیناوی مردم کمتر از ‌37 ساعت در هفته کار می‌کنند، ولی در کشورهایی نظیر چین مردم بیش از ‌47 ساعت در هفته کار می‌کنند، اما همچنان از زندگی می‌نالند و از نوع زندگی خود ناراضی هستند.

علاوه بر این، میزان نرخ بیکاری در کشورهایی نظیر دانمارک دو درصد، در نروژ 2.6 درصد و در هلند 4.5 درصد است اما این میزان بر اساس اعلام وزارت کار آمریکا در این کشور هم اکنون ‌9 درصد تخمین زده شده است. به همین دلیل گفته می‌شود که این ‌10 کشور جزو بهترین و شادترین مناطق روزی زمین به شمار می‌روند و میزان طول عمر مردم در این ‌10 کشورها ، ‌85 تا ‌90 سال است.


1. دانمارک "Denmark"
میزان رضایتمندی مردم از زندگی: 90.1
خشنودی پیش بینی شده با زندگی آینده: 92.3
میزان تولید ناخالص داخلی در سال 2009: $68,362
نرخ بیکاری: 2%


کشور پادشاهی دانمارک در صدر این گزارش قرار دارد و بر اساس پژوهش های انجام شده، شادترین مردم دنیا در دانمارک زندگی می کنند. دانمارک در حدود 5.5 میلیون نفر جمعیت دارد و درصد فقر در این کشور بسیار ناچیز است. براحتی میتوان فهمید که چرا دانمارک شادترین مردم جهان را دارد چرا که سطح آموزش و پرورش در این کشور بسیار بالاست. مدارس از کیفیت بالای آموزشی برخوردارند و میزان شهریه مدارس خصوصی با توان مالی مردم سازگار است و مردم این کشور هم از درآمد خوبی برخودار هستند. دانمارک با کشورهای آلمان، سوئد و نروژ هم مرز است. متوسط عمر افراد در حدود 78 سال میباشد. در آمد سرانه مردم دانمارک 34.600 دلار در سال است. دانمارک از دموکراسی، برابری اجتماعی و محیط صلح آمیزی برخوردار و کشوری شکوفا و آباد است.



2. فنلاند "Finland"
میزان رضایتمندی مردم از زندگی: 85.9
خشنودی پیش بینی شده با زندگی آینده: 88.0
میزان تولید ناخالص داخلی در سال 2009: $55,344
نرخ بیکاری: 6.4%

از نظر روحیه شاد و سطح زندگی مردم فنلاند در رده دوم جهان قرار دارند. دارای 5.200.000 نفر جمعیت است و متوسط طول عمر افراد 79 سال و درآمد سرانه مردم این کشور 30.900 دلار است. دارای مرز مشترک با سوئد، روسیه، استونیا و نروژ میباشد. این کشور از نظر استاندارد های بهداشت و پزشکی و آسایش مردم در سطح بسیار بالایی قرار دارد و فقر در این کشور تقریبا قابل ذکر نیست.



3. هلند "Holland"

میزان رضایتمندی مردم از زندگی: 85.1
خشنودی پیش بینی شده با زندگی آینده: 88.2
میزان تولید ناخالص داخلی در سال 2009: $55,453
نرخ بیکاری: 4.5%

هلندی ها نیز سومین رده از این لیست را به خود اختصاص داده اند. حکومت هلند پادشاهی مشروطه‌است که در آن شاه یا ملکه نقشی در سیاست ندارد و تنها نماد ملی است. هلند در واقع یک دلتای سرسبز است که رودخانه‌هایی چون راین از میان آن می‌گذرد. از این رو هلند کوه ندارد و ارتفاع بلندترین تپه در جنوب این کشور ۳۲۲ متر بیشتر نیست.



4. سوئد "Sweden"
میزان رضایتمندی مردم از زندگی: 82.7
خشنودی پیش بینی شده با زندگی آینده: 85.6
میزان تولید ناخالص داخلی در سال 2009: $54,908
نرخ بیکاری: 6.4%

مردم سوئد چهارمین کشور شاد و سرزنده جهان هستند. دارای 9 میلیون جمعیت و متوسط طول عمر 81 سال و درآمد سرانه افراد این کشور 28.900 دلار میباشد. این کشور مالیات بسیار بالایی از شهروندان خود دریافت میکند اما در عوض یکی از بهترین سیستم های سلامتی و بهداشت در اروپا را داراست. مزایای دریافتی و کار و شرایط مناسب آن خنده بر لبان شهروندان سوئدی میآورد. مردم این کشور براستی از آزادیها و حقوق قانونی برخوردارند. مردم عادی این کشور در صورت تمایل میتوانند نامه های رسمی نخست وزیر را ببینند! سوئد با کشورهای دانمارک، نروژ و فنلاند هم مرز است.



5. ایرلند "Ireland"
میزان رضایتمندی مردم از زندگی: 81.1
خشنودی پیش بینی شده با زندگی آینده: 91.4
میزان تولید ناخالص داخلی در سال 2009: $63,788
نرخ بیکاری: 6.2%

ایرلندی ها پنجمین کشور شاد جهان هستند. ایرلند با 4 میلیون جمعیت و متوسط عمر 78 سال و درآمد سرانه 41.000 دلار در سال و اقتصاد کاملا باز و سیستم آموزشی بسیار بالا و سطح زندگی قابل مقایسه با استانداردهای اروپایی، توانسته است که آسایش و آرامش و شادی را به مردم کشورش به ارمغان بیاورد. مشکل مسکن وجود ندارد و درجه فقر و بیکاری بسیار پائین است. متوسط طول عمر افراد 80 سال و در آمد سرانه مردم این کشور 35.700 دلار میباشد.



6. کانادا "Canada"
میزان رضایتمندی مردم از زندگی: 78.0
خشنودی پیش بینی شده با زندگی آینده: 87.3
میزان تولید ناخالص داخلی در سال 2009: $46,799
نرخ بیکاری: 6.1%

کانادایی ها در رده ششم قرار دارند و دارای 33 میلیون جمعیت و متوسط عمر 80 سال و درآمد سرانه 34.000 دلار که خود نشان از آرامش و آسایش است. کانادا دارای سیستم بهداشت و پزشکی فوق العاده بالایی میباشد و درصد جرائم در این کشور بسیار پائین است. کانادا از نظر استاندارد زندگی در رده 3 کشور بالای رده بندی جهانی قرار دارد.



7. سوئیس "Switzerland"
میزان رضایتمندی مردم از زندگی: 77.4
خشنودی پیش بینی شده با زندگی آینده: 80.9
میزان تولید ناخالص داخلی در سال 2009: $65,563
نرخ بیکاری: 3%

کشور آرام و زیبای سوئیس در رده هفتم جدول شادترین مردم جهان قزار دارد. دارای 7.5 میلیون جمعیت است و متوسط طول عمر در این کشور در حدود 81 سال میباشد. نرخ جرائم در سوئیس بسیار پائین است و کشور از زیر بنای محکم اقتصادی برخوردار است. در آمد سرانه مردم این کشور 32.300 دلار است. مرکز صلیب سرخ جهانی در این کشور قرار گرفته است. فعالیت های ورزشی از جمله اسکی و قایقرانی نقش بسزایی در زندگی روزمره مردم این کشور دارد. معدل بودجه سلامتی برای هر نفر در این کشور در سال 3.445 دلار است. دارای مرز مشترک با آلمان، فرانسه، ایتالیا و اتریش میباشد.



8. نیوزیلند "New Zealand"
میزان رضایتمندی مردم از زندگی: 76.7
خشنودی پیش بینی شده با زندگی آینده: 85.5
میزان تولید ناخالص داخلی در سال 2009: $30,556
نرخ بیکاری: 4%

نیوزیلند یا زلاندنو کشوری در جنوب غربی اقیانوس آرام است و در رده هشتم این رده بندی قرار دارد. نیوزیلند فاصله زیادی با دیگر خشکی‌های کره زمین دارد، بطوریکه استرالیا نزدیکترین همسایه این سرزمین در دو هزار کیلومتری آن قرار دارد. نرخ باروری در نیوزیلند به نسبت کشورهای توسعه یافته بسیار بالا است. هر زن نیوزیلندی به ‌طور میانگین ۲/۲ فرزند را در طول عمر خود به‌ دنیا می‌آورد. امید به زندگی هر کودک دختر ۸۱/۹ سال و هر پسر ۷۷/۹ سال است. نیوزیلند یک کشور عمدتا شهرنشین است. ۷۲٪ مردم در ۱۶ منطقه شهری این کشور زندگی می‌کنند و نیمی از آن‌ها در چهار شهر اصلی اوکلند، ولینگتون، همیلتون و چرایست‌چرچ به‌سر‌ می‌برند.



9. نروژ "Norway"
میزان رضایتمندی مردم از زندگی: 76.5
خشنودی پیش بینی شده با زندگی آینده: 84.3
میزان تولید ناخالص داخلی در سال 2009: $98,822
نرخ بیکاری: 2.6%

نروِژ هم نهمین کشور انتخابی در این مجموعه می باشد. مساحت نروژ ۳۸۵٬۱۵۵ کیلومتر مربع است. ۹۴/۲ درصد خاک کشور، زمین قابل کشت است. نروژ ۲٬۵۴۴ کیلومتر مرز مشترک با همسایگان خود دارد. با فنلاند ۷۲۹ کیلومتر، با سوئد ۱٬۶۱۹ کیلومتر و با روسیه ۱۹۶ کیلومتر. نروژ یکی از بهترین و مرغوب ترین چاه های نفت دنیا را در اختیار دارد. همین طور بعلت اینکه نروژ را دریا احاطه کرده، یکی از چرخه های اقتصاد این کشور را آبزیان دریایی تشکیل داده اند. لازم به ذکر است که نروژ 3 نوع ماهی دارد که در هیچ جای دنیا یافت نمی شود. در بیشتر مناطق شمالی نروژ معمولا شش ماه شب است و شش ماه روز است. اکثر مناطق شمالی نروژ معمولا 9 ماه در سال بارش برف و باران را به همراه دارد.



10. بلژیک "Belgium"
میزان رضایتمندی مردم از زندگی: 76.3
خشنودی پیش بینی شده با زندگی آینده: 75.5
میزان تولید ناخالص داخلی در سال 2009: $49,888
نرخ بیکاری: 6.5%

پادشاهی بلژیک، دهمین انتخاب این رده بندی کشوری است در غرب اروپا. پایتخت آن بروکسل است. در شمال با هلند، در شرق با آلمان، در جنوب شرقی با لوکزامبورگ، در جنوب با فرانسه و از شمال غربی با دریای شمال مجاور است. بلژیک یکی از مهم ترین و اصلی ترین اعضاء اتحادیه اروپا به شمار می‌رود. زندگی فرهنگی بلژیک به تمرکز بین هر اقلیت گرایش دارد.
پاسخ
سپاس
ننوشته آمريكا رتبه چندم شده؟
البته فكر كنم ايران خودمون از آخر اول شده باشه

به دلایل شخصی از مدیریت استعفا داده ام لطفا سولات مربوط به مدیریت را از من نپرسید
پاسخ
تشکر کنندگان: Ali Sepehr ، sepideh jan ، msar
شیما خانم، تشکر از این مطلب خوبت. البته من نمیدونم که تا چه حد دوستان، مخصوصا ً اونهایی که حسابی توی سرشون میزنند که راهی برای خروج، ولو یکی از این کشورهای «درّه پیت» پیداکنند، این مطالب خوب شما رو به خوبی و با دقّت میخونند؛ ولی من با اینکه آنچنان احتیاجی ضروری به آنها ندارم، ولو شده برای بالا بردن سطح اطلاعات عمومی ام، نه تنها دقیق خوندم، بلکه یک به یک کشورها رو روی نقشه(کره) ای که روی میز کارم دارم، نگاه کردم و همینطور که بررسی میکردم آه میکشیدم که کشورهایی که نه منابع کلان نفتی را دارند و نه آنچنان زمینهای حاصلخیز کشاورزی و نه آنچنان آب و هوایی مناسب و حتی باید نصف بیشتر سال را در تاریکی و وضع بد آب و هوایی بگذرانند؛ چطور اینگونه بهشتهایی در روی زمین ساخته اند و کشور عزیز بهتر از بهشتمان، رو به سوی جهنم دارد؟؟

سعی میکنم از اون کلماتی که باعث مشکلات اینترنتی میشود ذکری به لب نیاورم؛ ولی مگر میشود در مقابل گرسنگی جسمی و روحی مردمم ساکت بنشینم؛ آنقدر سرمایه های ملّی و درآمد نفت داریم که میشد کشوری مایه ی حسرت دنیا ساخت؛ ولی افسوس که...... افسوس.................افسوس

ببخشید، درد دلم باز شد؛ هرچند نوشته ی شما سراپا مثبت و اطلاع رسانی است، در عجبم که چرا بعضی ها آنقدر بدبختی و مشکلات ندارند که بقول ما نجف آبادی ها، از توی سوراخ دیوار با چوب کبریت برای خودشان مشکل میتراشند و اعصاب بقیه را نیز میریزند به هم. خب عزیزم؛ این هم مطلبی خوب و مهاجرتی و اطلاعات عمومی، بیا و بچسب این رو بخون، چیکار داری که اون یکی چرا این را نوشت و اون یکی چرا آن را؟؟
پیروز و موفق باشید.............ارادتمند....حمید
دوستان گرامی، برای خواندن نوشته های بیشتری از اینجانب، میتوانید با کلیک کردن در«اینجــا- از دیار نجف آباد تا آمریکای جهانخوار»به وبلاگ شخصی ام تشریف بیاورند تا بیشتر درخدمتتان باشم..... موفق و پیروز باشید. ارادتمند حمید
پاسخ
تشکر کنندگان: Ali Sepehr ، یه مهاجر ، laili ، سمبل ، mhsenpc ، msar ، hossein_1987
(2010-01-28 ساعت 21:34)hvm نوشته:  سپاس
ننوشته آمريكا رتبه چندم شده؟
البته فكر كنم ايران خودمون از آخر اول شده باشه

نه رتبه امریکا رو ندیدم.ولی معمولا درباره کیفیت و استانداردهای مطلوب برای زندگی معمولا کشورهای کم جمعیت و ثروتمند رتبه های بالا میارن

اونکه صدالبتهBig Grin

(2010-01-28 ساعت 21:45)lexington نوشته:  شیما خانم، تشکر از این مطلب خوبت. البته من نمیدونم که تا چه حد دوستان، مخصوصا ً اونهایی که حسابی توی سرشون میزنند که راهی برای خروج، ولو یکی از این کشورهای «درّه پیت» پیداکنند، این مطالب خوب شما رو به خوبی و با دقّت میخونند؛ ولی من با اینکه آنچنان احتیاجی ضروری به آنها ندارم، ولو شده برای بالا بردن سطح اطلاعات عمومی ام، نه تنها دقیق خوندم، بلکه یک به یک کشورها رو روی نقشه(کره) ای که روی میز کارم دارم، نگاه کردم و همینطور که بررسی میکردم آه میکشیدم که کشورهایی که نه منابع کلان نفتی را دارند و نه آنچنان زمینهای حاصلخیز کشاورزی و نه آنچنان آب و هوایی مناسب و حتی باید نصف بیشتر سال را در تاریکی و وضع بد آب و هوایی بگذرانند؛ چطور اینگونه بهشتهایی در روی زمین ساخته اند و کشور عزیز بهتر از بهشتمان، رو به سوی جهنم دارد؟؟

سعی میکنم از اون کلماتی که باعث مشکلات اینترنتی میشود ذکری به لب نیاورم؛ ولی مگر میشود در مقابل گرسنگی جسمی و روحی مردمم ساکت بنشینم؛ آنقدر سرمایه های ملّی و درآمد نفت داریم که میشد کشوری مایه ی حسرت دنیا ساخت؛ ولی افسوس که...... افسوس.................افسوس

ببخشید، درد دلم باز شد؛ هرچند نوشته ی شما سراپا مثبت و اطلاع رسانی است، در عجبم که چرا بعضی ها آنقدر بدبختی و مشکلات ندارند که بقول ما نجف آبادی ها، از توی سوراخ دیوار با چوب کبریت برای خودشان مشکل میتراشند و اعصاب بقیه را نیز میریزند به هم. خب عزیزم؛ این هم مطلبی خوب و مهاجرتی و اطلاعات عمومی، بیا و بچسب این رو بخون، چیکار داری که اون یکی چرا این را نوشت و اون یکی چرا آن را؟؟
پیروز و موفق باشید.............ارادتمند....حمید

در فاروم هائی که امکان تشکر از پست داره معمولا وقتی پستی ارزش داره و نویسنده اش برام قابل احترامه به زدن تشکر بسنده میکنم اما امروز حس کردم بی انصافیه که نخوام به مدد کلمات این کارو بکنم هرچند بعضی از خوبیها رو با کلمات هم نمیشه ازش تشکر کرد.
یه سری از دوستان که نام نمی برم چون نگرانم یه نفر هم از قلم بیفته همیشه از بدو مرود من به این فاروم به من لطف داشتن و با خوندن من و گاهی نوشتن چند خط به من کلی اظهار لطف کردن.برخی از این دوستان جتی خوانندگان خاموش بودن که با فشردن دکمه سپاس باعث دلگرمی شدن.عده ای هم خوندن و وانمود کردن نخوندن چون مخالف عقاید و نظراتم بودن و براشون دشوار بود که بخوان دوستی با نقطه نظرات متفاوت داشته باشن................ فقط در این چند خط خواستم بگم که توجه همه این عزیزان مدنظرم هست و از همگی سپاسگزارمRolleyes
پاسخ
تشکر کنندگان: laili ، honareirani ، سارا کوچولو ، ario ، esi286 ، tartar ، اریوبرزن ، msar
یافتم!رتبه ایران و امریکا -امریکا 13 و ایران 88 از بین 182 کشور

آمار ارائه شده از UNDP ست و با در نظر گرفتن همه معیارها امسال هم norwayبهترین کشور برای زندگی معرفی شده


اینم لینک گزارش UN

Very high Human Development
Norway
Australia
Iceland
Canada
Ireland
Netherlands
Sweden
France
Switzerland
Japan
Luxembourg
Finland
United States
Austria
Spain
Denmark
Belgium
Italy
Liechtenstein
New Zealand
United Kingdom
Germany
Singapore
Hong Kong, China (SAR)
Greece
Korea (Republic of)
Israel
Andorra
Slovenia
Brunei Darussalam
Kuwait
Cyprus
Qatar
Portugal
United Arab Emirates
Czech Republic
Barbados
Malta





Medium Human Development
Armenia
Ukraine
Azerbaijan
Thailand
Iran (Islamic Republic of)
Georgia
Dominican Republic
Saint Vincent and the Grenadines
China
Belize
Samoa
Maldives
Jordan
Suriname
Tunisia
Tonga
Jamaii ;a,vihca






لیست کامل همه کشورها
پاسخ
تشکر کنندگان: Ali Sepehr ، laili ، sara24 ، rasarasa ، lexington ، سارا کوچولو ، OverLord ، amir2640 ، sepideh jan ، msar ، biparva ، Danoosh ، rouham
Big Grinواي پس با اين حساب چك خيلي با ايران فاصله نداره ه ه هههههههههههههههBig GrinBig GrinBig Grinپس من بمونم همين جا كجا ميخوام برم
-"خداوندا من با تمام کوچکیم یک چیز از تو بیشتر دارم و آن هم خدای است که من دارم و تو نداری
دکتر علی شریعتی
پاسخ
تشکر کنندگان: mohammad.maleki ، msar
(2010-01-29 ساعت 01:22)sara24 نوشته:  Big Grinواي پس با اين حساب چك خيلي با ايران فاصله نداره ه ه هههههههههههههههBig GrinBig GrinBig Grinپس من بمونم همين جا كجا ميخوام برم

چک رتبه 36 و ایران رتبه 88 رو داره.در این آمارها یه اختلاف هم خیلی مهمه چجوری سارا جان این اختلاف فاحش بنظرت کم میادWink
از نظر دسته بندی هم بخوایم قیاس کنیم ایران دو دسته پائین تر از چک هست چون چک در لیست Very high Human Development قرار داره و ایران در لیست Medium و یه لیست بین این دو لیست وجود داره که من قرار ندادم چون لینک مستقیم مطلب رو گذاشتم و اون لیست کشورای high Human Development که اونم حدود 40 کشور رو در لیست خودش داره
پاسخ
تشکر کنندگان: lexington ، honareirani ، OverLord ، سمبل ، amir2640 ، mohammad.maleki ، mohsenmb ، msar ، Danoosh
مثل همیشه کشورهای اروپای شمالی و بعد اروپای غربی در بالای جدول هستند. واقعا اروپا بهشته فقط حیف که مردمش کمی نژاد پرستند.
پاسخ
تشکر کنندگان: mohammad.maleki ، mhsenpc ، msar ، Danoosh
هرجا یک خوبی های داره نباید چشم هامون رو روی بدی ها و خوبی ها ببندیم
ایران هم زیاد بد نیست واقعا هرکی میاد ایران عاشقش میشه درسته مشکلات زیاد داره ولی وضعیت بدی هم نداره
پاسخ
تشکر کنندگان: mohamad.malek ، opayamani ، Bald Eagle ، mhsenpc ، msar
موسسه CareerBliss، 169 شغل را مورد بررسی و تحقیق قرار داده است و با تحلیل 25 هزار مقاله کارمندمحور این فهرست را تهیه کرده است. البته باید بدانید این مشاغل در ردیف شغل های معمولی قرار دارند و مشاغلی همچون ستاره های هنری یا مدیران ارشد شرکت های بزرگ یا سرمایه گزارها در این فهرست گنجانده نشده اند.

1. شغل شاد: مدیر دیتابیس

مدیر و مجری دیتابیس با نرم افزارهای مشخصی اطلاعات را ذخیره و دسته بندی می کنند. وظیفه آنها نگهبانی از اطلاعات در برابر هکرها و سارقان اطلاعات است. برای این کار خود نیز سالانه 79 هزار دلار آمریکا حقوق دریافت می کنند.

2. شغل شاد: بیمه کیفیت

کارشناسان بیمه کیفیت مسوول آزمایش و رسیدگی نرم افزارها هستند. حقوق سالانه آنها بین 41 هزار تا 71 هزار دلار آمریکا است. البته اگر تجربه و تحصیلات بالاتری داشته باشند و به اصطلاح در شغل خود حسابی حرفه ای باشند، تا 91 هزار دلار نیز به طور سالانه درآمد دارند.

3.شغل شاد: مسوول استخدام

فردی که در شرکت ها مسوولیت یافتن افراد خبره و متخصص با حقوق پایین را به عهده دارد، در یکی از شادترین مشاغل آمریکا مشغول به کار است. این افراد به طور سالانه حقوق حدود 51 هزار تا 104 هزار دلار آمریکا دریافت می کنند.

4.شغل شاد: نماینده بیمه

نماینده بیمه همان طور که از نامش پیدا است، نوع بیمه و شرایط آن را برای متقاضیان توضیح می دهد و بمه موردنیاز آنها را در اختیارشان قرار می دهد. این افراد سالانه حقوقی حدود 70 هزار دلار آمریکا دارند.

5.شغل شاد: دستیار اجرایی

این افراد باید کارها تحقیقاتی انجام دهند و گزارش تهیه کنند. همچنین آماده کردن اسناد و مقاله های موردنیاز برای برگزاری کنفرانس ها نیز بر عهده آنها است. هماهنگی قرارهای ملاقات نیز بر عهده منشی و مسوول دفتر مدیر عامل است. این افراد سالانه حدود 5500 دلار آمریکا حقوق دریافت می کنند.

6.شغل ناراحت: نگهبان امنیتی

این افراد وظیفه محافظت و حفظ امنیت ساختمان ها و شرکت ها و موسسات بزرگ را به عهده دارند. آنها باید دایم همه رفت و آمدها را کنترل کنند که کار بسیار دشوار و خسته کننده ای است. حقوق سالانه آنها نیز حدود 27500 دلار آمریکا است.

7. شغل ناراحت: مدیر شعبه بانک

مدیران شعبات مختلف بانک کار پرمسوولیت و پراسترسی به عهده دارند. حقوق سالانه آنها نیز 59 هزار دلار آمریکا است.

8. شغل ناراحت: حسابدار

حسابداری یکی از مشاغل سخت و پراسترس است. یک اشتباه کوچک در حساب و کتاب ها می توانند به شرکت مربوطه ضرر بسیاری وارد کند. حقوق سالانه این افراد به طور سالانه 71 هزار دلار آمریکا است.

9. شغل ناراحت: خدمات مشتری ها

این افراد باید دایم در حال پاسخگویی به سوالات مشتری ها باشند و اطلاعات لازم را در اختیار آنها قرار دهند. به هیچ عنوان نیز نباید با مشتری ها بدرفتاری داشته باشند. صبر و حوصله در این کار حرف اول را می زند. حقوق سالانه این افراد 33 هزار دلار در سال است.

10.شغل ناراحت: مدیر کل

این مدیران وظیفه کنترل، هماهنگی و برنامه ریزی کارها و ایجاد هماهنگی های لازم میان کارمندان را عهده دارند. حقوق سالانه آنها نیز 42 هزار دلار در سال است.
می گذرد ...
پاسخ
تشکر کنندگان: msar ، Danoosh ، r.bazargan
اروپا بهشته فقط حیف که مردمش کمی نژاد پرستند.
پاسخ
تشکر کنندگان: r.bazargan
سلام.من تازه نرم افزار تپ تاک رو دانلود کردم و زیاد وارد نیستم.البته قبلا میرفتم تو سایت مهاجر سرا و فروم هارو میخوندم و العان خواستم یک فروم ایجاد کنم اما یاد نداشتم.ممنون بابت اطلاعات خوبتون

 
پاسخ
تشکر کنندگان:
(2015-05-27 ساعت 18:12)linda2014 نوشته:  اروپا بهشته فقط حیف که مردمش کمی نژاد پرستند.

والا یکی از معلم های من هفت هشت سال انگلیس بود(لندن)و پنج شش سال هم امریکا(نیویورک.تگزاس.ایلوزیانا.بوفالو)ولی میگفت به نظرمن شدت نژاد پرستی و تبعیض تو امریکا بیشتره مخصوصا سیاه ها.

 
به قول جناب چاپلین: شاید این زندگی اون مهمونی نیست که می خواستی به آن دعوت بشی،ولی حالا که دیگه دعوت شدی تا میتونی زیبا برقص
پاسخ
تشکر کنندگان:
(2015-08-02 ساعت 10:20)biparva نوشته:  
(2015-05-27 ساعت 18:12)linda2014 نوشته:  اروپا بهشته فقط حیف که مردمش کمی نژاد پرستند.

والا یکی از معلم های من هفت هشت سال انگلیس بود(لندن)و پنج شش سال هم آمریکا(نیویورک.تگزاس.ایلوزیانا.بوفالو)ولی میگفت به نظرمن شدت نژاد پرستی و تبعیض تو آمریکا بیشتره مخصوصا سیاه ها.

 
پاسخ
تشکر کنندگان:
(2015-08-05 ساعت 10:51)JAVAD305 نوشته:  
(2015-08-02 ساعت 10:20)biparva نوشته:  
(2015-05-27 ساعت 18:12)linda2014 نوشته:  اروپا بهشته فقط حیف که مردمش کمی نژاد پرستند.

والا یکی از معلم های من هفت هشت سال انگلیس بود(لندن)و پنج شش سال هم آمریکا(نیویورک.تگزاس.ایلوزیانا.بوفالو)ولی میگفت به نظرمن شدت نژاد پرستی و تبعیض تو آمریکا بیشتره مخصوصا سیاه ها.

 
به قول جناب چاپلین: شاید این زندگی اون مهمونی نیست که می خواستی به آن دعوت بشی،ولی حالا که دیگه دعوت شدی تا میتونی زیبا برقص
پاسخ
تشکر کنندگان: r.bazargan




کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان