کانال تلگرام مهاجرسرا
https://t.me/mohajersara







##### هشدار #####
به تاریخ ارسال مطالب دقت فرمایید.
شرایط و وضعیت پروسه ویزا دائم در حال تغییر است و ممکن است مطالب قدیمی شامل تغییراتی باشد.
مراسم اسکار 2010
دوستانی که بیشتر از یکسال در لس آنجلس بودند یه آماری بدند برای مراسم اسکار که ببینیم آیا می شه نزدیک فرش قرمز شد یا بریم از این هنرپیشه ها عکس بگیریم؟
پاسخ
تشکر کنندگان: Ramkal
بهزاد جان,
در امریکا هنرپیشه ها و خواننده ها را در خیابان و جاهای عمومی اصلا تحویل نمی گیرند. یا آنها را نمی شناسند و یا اینکه اگر هم بشناسند بدون اعتنا از کنارشان رد می شوند. فقط در دو حالت به آنها توجه می کنند. اول اینکه خبرنگار باشند و بخواهند در جایی با آنها مصاحبه کنند و دوم اینکه برای مراسمی به جایی رفته باشند که مثل اسکار بخواهند آنها را ببینند. اگر کسی هم آنها را بشناسد و مثلا بگوید که شما فلانی هستید خیلی ذوق می کنند چون اصولا هنرپیشه ها عاشق این هستند که معروف باشند.
اینها را گفتم بخاطر سوالی که کردی و گفتی که آیا می شود نزدیک فرش قرمز شد یا نه. معلوم است که می شود نزدیک شد. از خدا می خواهند که شما به آنجا بروید و برایشان دست تکان دهید. ولی بیشتر کسانی که به آنجا می روند یا خبرنگار هستند و یا هنرپیشه.
من وقتی در سنفرانسیسکو کار می کردم شرکت ما در یک ساختمان قدیمی و معروف در مرکز شهر بود و پایین آن و در کنار پیاده رو میز و صندلی بود و مردم می نشستند و غذا و یا قهوه می خوردند و مناظر آنجا را نگاه می کردند. یکبار وقتی زمان نهار به پایین ساختمان رفتم دیدم که دارند فیلم برداری می کنند و دو تا از هنرپیشه های معروف هالیودد هم آنجا بودند که یک صحنه را بازی کنند.مردم هم بدون اعتنا از آنجا رد می شدند و یا فقط یک نگاهی می انداختند و می رفتند. من هم روی صندلی نشسته بودم و غذایم را می خوردم و شاید چهار متر هم با آنها فاصله نداشتم. وقتی هم که دوباره می خواستند فیلم برداری کنند در میز کنار من می نشستند و یک نفر با صورت آنها ور می رفت. پیش خودم گفتم الآن اگر ایران بود این همه جمعیتی که اینجا هستند از سر و کله این هنرپیشه ها بالا می رفتند. آنها حتی اجازه ندارند به یک نفر بگویند که از روی این صندلی بلند شو و بنشین آنجا.
با آرزوی موفقیت برای شما
پاسخ
امسال اسکار بازیگری زن رو دادند به سندرا بولاک ،برای فیلم the blind side یکی به من بگه چرااااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نه نقش سخت و خاصی بود ،نه بازی خاصی داشت و نه حتی یک لحظۀ ماندگار در ذهن!
آنوقت برعکس حتی یک تف هم ننداختند کف دست جیمز کامرون نویسنده وکارگردانِ avatar !!!
من که حالم خیلی گرفته سSad
اگر جایزه دادن اسکار هم مثل جشنواره های ایران براساس سیاستهای خاص و روابط باشه ، مرا ندید حلال کنید چون دارم دنبال یک طنابِ خوب می گردم.
برنده لاتاری ۲۰۰۹. ساکن لس انجلس.

وبلاگ: https://rasaraplanet.wordpress.com سیاره راساراسا
پاسخ
تشکر کنندگان: R.F ، ساشا ، honareirani ، espahbod
(2010-03-08 ساعت 13:45)rasarasa نوشته:  امسال اسکار بازیگری زن رو دادند به سندرا بولاک ،برای فیلم the blind side یکی به من بگه چرااااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نه نقش سخت و خاصی بود ،نه بازی خاصی داشت و نه حتی یک لحظۀ ماندگار در ذهن!
آنوقت برعکس حتی یک تف هم ننداختند کف دست جیمز کامرون نویسنده وکارگردانِ avatar !!!
من که حالم خیلی گرفته سSad
اگر جایزه دادن اسکار هم مثل جشنواره های ایران براساس سیاستهای خاص و روابط باشه ، مرا ندید حلال کنید چون دارم دنبال یک طنابِ خوب می گردم.

جالبه كه سندرا بولاك يك روز قبل جايزه Razzie Award (تمشك طلايي) رو براي بدترين اكترس براي فيلم All About Steve دريافت كرد. احتمالا به صورت شانسي The blind side رو خوب بازي كردهBig Grin / به نظر من كلا يه بازيگر سوخته است.
ولي به نظر من جيمز كامرون همون Golden Globe ايي كه گرفت كافي بود.Tongueچون فيلم اش قشنگ بود ولي نه اينطوري كه شلوغش كردند. (البته من به صورت عادي اين فيلم رو تماشا كردم.گويا اونايي كه سه بعدي ديدن بيشتر لذت بردند.)و كلا تجربه اسكار نشون داده كه آكادمي بيشتر طرفدار فيلم هاي غير تخيلي و با داستان هاي خطي اند.
پاسخ
تشکر کنندگان: honareirani ، laili ، rasarasa
بابا اسکار از جیمز کامرون گذر کرده! یه حالتی شده مثلا اگه یه فیلم ازش تو اسکار نباشه ابهت اسکار میاد پایین! اینطور کارگردانا به اسکار اعتبار میدن! مثل اسکورسیزی[عکس: 3895.gif] کامرون و تارانتینو و و و....
هر پیشبینی 100%که درباره آواتار میشد جایزشو برد ولی دقت کنین عدالتو رعایت کرده بودن! تازه حرامزاده های فلان فلان شده [عکس: sheikhHessam.gif] هم قربونی دو شاهکار آواتار و هارات لاکر شد! واقعا 4 تا به قول آمریکاییا "سِمی - شاهکار" رو داشتیم امسال![عکس: hmm2.gif]
ولی واقعا جای جک نیکلسون و خییییلیای دیگه خالی بود امسال![عکس: cry222.gif]
در مورد ساندرا بولاک هم اینطوری حرف نزنین،اینجا یه طرفدار سرسخت داره[عکس: 2chw5mg.gif]
این آخریو شوخی کردما
[عکس: 2lxe53l.gif]
دراین باره بیشتر مینویسم
[font=Verdana]
یا به ما یار نشو یا چو شدی چون ما شو+++ما چو رسوای جهانیم تو هم رسوا شو
عاشق و رند و غزل خوان و فرنگی مشرب+++رند و لاقید و ملامت کش و بی پروا شو
[/font]


پاسخ
تشکر کنندگان: honareirani ، rasarasa
Inglorious bastards كه واقعا حيف شد. من فكر مي كردم كه حتما جايزه Best Original Screenplay رو مي بره چون واقعا يه سناريو جالبي داشت. وراي همه اين حرفا من كلا از كارهاي جيمز كمرون خوشم نمي آد. ولي خب اسكورسيزي كه تاج سره. هنوز Shutter Island رو نديدم. [عکس: bf2.gif]
پاسخ
تشکر کنندگان: honareirani ، laili
در 68 سال گذشته این اولین باری است که یک زن جایزه بهترین کارگردانی را دریافت میکنه. بنظر من فیلم خانوم " کاترین بیگلو" که این جایزه را برد، وافعا ارزشش را داشت. جالبه بدونید این خانوم همسر قبلی آقای جیمز کامرون بوده. قیافه جیمز کامرون هم موقعی که اسمش را اعلام نکردند دیدنی بود!!Big Grin
در ضمن من دیروز رفتم برای دیدن فرش قرمز و.. ولی از چند تا چهارراه اطراف، مسیرها را بسته بودند و کسی را بدون مجوز راه نمیدادند. خلاصه اگر نرفتید، چیزی را از دست ندادید!!!!! یک چند تا عکس هم از همون دور انداختم که فکر نمیکنم چیزی معلوم باشه. ولی بهرحال خیابان هالیوود را نشون میده. ببینم اگر خوب افتاده بود، میگذارم.Cool
One day your life will flash before your eyes, make sure it's worth watching.
پاسخ
تشکر کنندگان: laili ، elli ، honareirani
اگه یه بار تصمیم درست گرفته باشند برای دادن جوایز اسکار این بار بوده.........اگه غیر از این عمل میکردند جای شک داشت.....
منم فکر میکنم برای آواتار زیادی شلوغش کرده بودند.....هم به خاطر تجربه ای که از فیلم تایتانیک داشتند و پر فروش ترین فیلم تاریخ سینما بود هم اینکه سوژه ی آواتار واقعا جدید بود و فیلم برداری حرفه ای داشت.......
در هر صورت به نظر منهم فیلمهای رئال بیشتر مورد توجه هیات داوران قرار میگیرند و خوشحالم که حق به حق دار رسید.......................Smile
جهت تبلیغات در سایت با رایانامه ads@mohajersara.com تماس بگیرید.
پاسخ
تشکر کنندگان: payam_prz ، elli ، nicole.gemini ، kavoshgarnet ، honareirani
من هم کلا با جایزه دادن به فیلمهایی که فقط با پول خرج کردن میتونن خودشون را بالا بکشن موافق نیستم. در حالی که خیلی فیلمهای هنری هستند که فقط به دلیل نداشتن بودجه کافی و دوربینهای آنچنانی و اسپانسرهای غول، مجبورند به درجه دو سه ماندن بسنده کنند.
به نظر من اسکار یعنی: هر کی میتونه با 500 میلیون دلار پول بهترین فیلم را بسازه بیاد بهش جایزه بدیم. در حالی که باید میزان هزینه هر فیلم را به عنوان یک فاکتور منفی در نظر گرفت و آنوقت امتیاز داد. البته باز هم در این حالت ممکن است فیلمهای پر هزینه رتبه بالا به دست بیارن.
پاسخ
تشکر کنندگان: espahbod ، nicole.gemini ، laili ، kavoshgarnet ، honareirani
بالاخره ما نفهمیدیم کدام فیلم بیشترین اسکار را برد
پاسخ
تشکر کنندگان:
(2010-03-09 ساعت 00:27)Ashkan.R نوشته:  بالاخره ما نفهمیدیم کدام فیلم بیشترین اسکار را برد

فيلم The hurt locker به كارگرداني خانم Kathryn Bigelow برنده 6 جايزه اسكار از جمله بهترين فيلم و بهترين كارگردان شد.
“Success comes in cans; failure in can'ts
پاسخ
تشکر کنندگان: laili ، kavoshgarnet ، Ashkan.R ، honareirani
این را از اینترنت گرفتم برای دوستانی که در ایران بازکردن سایتها برایشان مشکل است ،البته بدون تصویر است .

برندگان اسکار 2010:

فیلم مهلکه که داستان آن درباره جنگ عراق است، با به دست آوردن 6 جایزه از جمله بهترین فیلم موفق ترین فیلم هشتاد و دومین مراسم اعطای جوایز اسکار بود و کاترین بیگلو، سازنده این فیلم به عنوان نخستین زنی که اسکار بهترین کارگردانی را به دست آورد، نام خود را در تاریخ اعطای این جوایز ثبت کرد.

به گزارش «فرارو»، فیلم‌های آواتار و مهلکه هر کدام با نامزد شدن در 9 بخش، بالاترین شانس را برای کسب جوایز اسکار 2010 داشتند که سهم مهلکه تاکنون 6 جایزه و اواتار فقط 3 جایزه بود.

استیو مارتین (برای سومین بار) و آلک بالدوین (برای نخستین بار) بازیگران سینمای آمریکا امسال اجرای مراسم را که در سالن کداک در هالیوود برگزار شد، بر عهده داشتند.

در بخشی از این مراسم پس از معرفی برنده برخی از جوایز، با نمایش عکسهایی از درگذشتگان سال گذشته همچون کارل مالدن، مایکل جکسون و دیوید کارادین و اجرای ترانه‌ای از بیتل‌ها به خوانندگی و نوازندگی جیمز تیلور، از آنها یاد شد.

از سال ۱۹۴۴ این نخستین بار است که در رشته بهترین فیلم، ده نامزد - و نه پنج نامزد- معرفی می‌شوند. تصمیمی که انتقادهایی را هم به همراه داشته است. جورج کلونی بازیگر و کارگردان آمریکایی در این باره پیش از آغاز مراسم گفت که این کار شاید برای جذاب کردن مراسم جالب باشد اما برای صنعت فیلمسازی خوب نخواهد بود.


بازیگر نقش اصلی زن
مایکل شین، پیتر سارسگارد، فارست ویتاکر، استنلی توچی و اپرا وینفری نیز برای تمجید از نامزدهای بهترین بازیگر نقش اصلی زن به روی صحنه رفتند. شان پن برای اعلام نام برنده این بخش به روی صحنه رفت و ساندرا بولاک بازیگر فیلم نقطه کور را به عنوان برنده بهترین بازیگر نقش اصلی زن اعلام کرد. بولاک هنگام دریافت جایزه اش از گابوری سیدیبی، هلن میرن، مریل استریپ و کاری مالگیان، نامزدهای دیگر این بخش تجلیل کرد. این نخستین نامزدی بولاک برای اسکار بود. جالب اینکه شب گذشته ساندرا بولاک برنده جایزه تمشک طلایی (رزی) برای بدترین بازیگری معرفی شده بود.

بهترین بازیگر نقش مکمل مرد
نخستین اسکار این دوره را که بهترین بازیگر نقش مکمل مرد بود، پنه لوپه کروز، برنده دوره پیش بهترین بازیگر نقش مکمل زن به کریستوفر والتس (حرامزاده های بی شرف) داد.


بهترین انیمیشن
جایزه بهترین انیمیشن را پیتر داکتر، کارگردان بالا (up) دریافت کرد. بالا برای بهترین فیلم هم نامزد شده که برای نخستین بار در تاریخ آکادمی است که فیلمی در هر دو بخش نامزد می شود.


جایزه بهترین ترانه
رایان بینگام و تی بون برنت جایزه بهترین ترانه را برای فیلم دل دیوانه گرفتند.

بهترین انیمیشن کوتاه
اسکار بهترین انیمیشن کوتاه را لوگوراما (محصول فرانسه) به کارگردانی نیکلا شامرکین برنده شد.

بهترین فیلم کوتاه
جایزه بهترین فیلم کوتاه را مستاجران جدید برد.


بهترین گریم
بن استیلر با گریمی شبیه به شخصیت های فیلم اواتار به روی صحنه آمد و برنده جایزه بهترین گریم را اعلام کرد. جایزه این بخش به فیلم پیشتازان فضا رسید.


بهترین فیلمنامه اقتباسی
جایزه بهترین فیلمنامه اقتباسی را جیک جیلنهال و ریچل مک آدامز به جفری فلچر فیلمنامه نویس پرشس اعطا کردند. از راجر کورمن (کارگردان) و لورن باکال (بازیگر) که چند ماه پیش به آنها اسکار افتخاری اعطا شده بود، بار دیگر تقدیر شد.

نقش مکمل زن
رابین ویلیامز جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل زن را به مو نیک بازیگر فیلم پرشس داد. او هنگام دریافت جایزه اش از اعضای آکادمی تشکر کرد که "اجرا" برای شان مهم بوده و "سیاستی" در انتخاب شان نبوده است.

بهترین طراحی لباس

سندی پل، که پیشتر دو بار برای فیلمهای شکسپیر عاشق و هوانورد برنده اسکار بهترین طراحی لباس شده بود، بار دیگر و این بار برای طراحی لباس فیلم ویکتوریای جوان جایره این بخش را یه دست آورد.

بهترین صداگذاری و ترکیب صدا
پل جی ان اتوسون هر دو جایزه بهترین صداگذاری و ترکیب صدا را برای فیلم مهلکه به دست آورد.

بهترین جلوه های ویژه
جایزه بهترین جلوه های ویژه همانطور که انتظار می رفت به اواتار تعلق گرفت.

بهترین فیلم مستند
جایزه بهترین فیلم مستند به فیلم پناهگاه ساحلی که درباره کشتن دلفین ها در ژاپن است تعلق گرفت.


بهترین تدوین
مهلکه چهارمین جایزه اش را در این مراسم برای تدوین فیلم به دست آورد.

بهترین بازیگر نقش اصلی مرد
میشل فایفر، جولین مور، ورا فارمیگا، تیم رابینز و کالین فرل بر روی صحنه رفتند و هر کدام درباره یکی از نامزدهای بهترین بازیگر نقش اصلی مرد که باهم سابقه همکاری داشتند، جملاتی گفتند. کیت وینسلت، جف بریجز بازیگر فیلم دل دیوانه را به عنوان برنده این بخش اعلام کرد. جورج کلونی، مورگان فریمن، کالین فرث و جرمی رنر رقبای بریجز در این بخش بودند. جف بریجز چهار بار پیش از این نامزد اسکار بود، ولی هیچگاه نتوانسته این جایزه را به دست آورد.


بهترین کارگردان و بهترین فیلم
باربارا استرایسند برای معرفی بهترین کارگردان سال به روی صحنه رفت و نام کاترین بیگلو، سازنده مهلکه را به عنوان برنده این بخش اعلام کرد. این نخستین بار است که در تاریخ آکادمی یک زن برنده اسکار بهترین کارگردانی می شود.

با اعلام نام مهلکه به عنوان بهترین فیلم توسط تام هنکس، هشتاد و دومین مراسم اعطای جوایز پایان یافت. کاترین بیگلو، کارگردان مهلکه، چهارمین زنی است که نامزد اسکار بهترین کارگردانی شده است.
برنده لاتاری ۲۰۰۹. ساکن لس انجلس.

وبلاگ: https://rasaraplanet.wordpress.com سیاره راساراسا
پاسخ
تشکر کنندگان: laili ، Ashkan.R ، nicole.gemini ، elli ، honareirani ، espahbod
ما که رفتیم اونجا و فقط خستگیش برامون موند.جایی که برای مردم عادی گذاشته بودند فضای کمی داشت و از پشت فنسها چیز زیادی معلوم نبود.همونطور که توی عکس می بینید از محدوده خاصی جلوتر، فقط بعد از تفتیش بدنی اجازه ورود داشتند. فضای امنیتی فوق العاده ای هم داشت از تعداد زیاد پلیس گرفته تا آتش نشانی و واحد خنثی کردن بمب و حتی تک تیرانداز بالای ساختمونها! همون ابتدای کار یکی از این جوانهای باحال امریکایی (اراذل و اوباش ما) پرید روی فرش قرمز و شروع به رژه رفتن کرد که طی چند ثانیه سریع توسط پلیس دستگیر شد. متاسفانه اکثر هنرمندان با لیموزینهاشون سریع دم در قسمت مسقف پیاده می شدند و سریع داخل می شدند تا پیش عکاسها و خبرنگارا برند و به مردم زیاد توجهی نمی کردند.باز هم به معرفت جرج کلونی که اومد کنار مردم و یه حالی بهشون داد. ما که فقط برای دیدن محل برگزاری و حال و هوای اون رفته بودیم ولی انصافا" بعضی از این امریکاییها خیلی سوپراستارهاشون رو دوست دارند. خلاصه تجربه بدی نبود ولی فقط برای بار اول ، سال دیگه اگه دعوت رسمی نشم عمرا" برم اونجاBig Grin

داخل صف برای بازرسی

نمای کداک تیاتر از پشت فنسها

هنرمندان با لیموزین دم در پیاده می شدند

فیلم 1
فیلم 2
پاسخ
تشکر کنندگان: payam_prz ، honareirani ، laili ، espahbod ، Ashkan.R ، Ramkal
بهزاد جان عوضش ما از ساعت 3 پای تلویزیونِ خونه، در ارتباط مستقیم با همۀ قسمتهای مراسم اسکار بودیم و تا 11 شب همچنان ادامه داشت . اینقدر طولانی بود ،من تقریبا اسکار زده شدم . (عوارضش کمی شبیه دریازدگیه.)
اون فیلمی که گذاشتی، دستگیری اون یارو و دست زدن مردم باحال بود ،مخصوصا ریکشن مردم.مرسی
برنده لاتاری ۲۰۰۹. ساکن لس انجلس.

وبلاگ: https://rasaraplanet.wordpress.com سیاره راساراسا
پاسخ
تشکر کنندگان: payam_prz ، kavoshgarnet ، honareirani
(2010-03-09 ساعت 06:29)behzad756 نوشته:  ما که رفتیم اونجا و فقط خستگیش برامون موند.جایی که برای مردم عادی گذاشته بودند فضای کمی داشت و از پشت فنسها چیز زیادی معلوم نبود.همونطور که توی عکس می بینید از محدوده خاصی جلوتر، فقط بعد از تفتیش بدنی اجازه ورود داشتند. فضای امنیتی فوق العاده ای هم داشت از تعداد زیاد پلیس گرفته تا آتش نشانی و واحد خنثی کردن بمب و حتی تک تیرانداز بالای ساختمونها! همون ابتدای کار یکی از این جوانهای باحال امریکایی (اراذل و اوباش ما) پرید روی فرش قرمز و شروع به رژه رفتن کرد که طی چند ثانیه سریع توسط پلیس دستگیر شد. متاسفانه اکثر هنرمندان با لیموزینهاشون سریع دم در قسمت مسقف پیاده می شدند و سریع داخل می شدند تا پیش عکاسها و خبرنگارا برند و به مردم زیاد توجهی نمی کردند.باز هم به معرفت جرج کلونی که اومد کنار مردم و یه حالی بهشون داد. ما که فقط برای دیدن محل برگزاری و حال و هوای اون رفته بودیم ولی انصافا" بعضی از این امریکاییها خیلی سوپراستارهاشون رو دوست دارند. خلاصه تجربه بدی نبود ولی فقط برای بار اول ، سال دیگه اگه دعوت رسمی نشم عمرا" برم اونجاBig Grin

داخل صف برای بازرسی

نمای کداک تیاتر از پشت فنسها

هنرمندان با لیموزین دم در پیاده می شدند

فیلم 1
فیلم 2

متاسفانه سایت نمایش عکس ها دچار فیل.ت.رینگ می باشد.
لطفا اگه جای دیگری میتونید آپلودش کنید.
ممنون میشم
پاسخ
تشکر کنندگان: espahbod




کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان