کانال تلگرام مهاجرسرا
https://t.me/mohajersara







##### هشدار #####
به تاریخ ارسال مطالب دقت فرمایید.
شرایط و وضعیت پروسه ویزا دائم در حال تغییر است و ممکن است مطالب قدیمی شامل تغییراتی باشد.
ادامه كار هنر گرافیک در آمريكا
در مورد سوالات دوست عزیز R.F
خواهش میکنم خیلی خوشحال میشم اگر بتونم کمکی کنم.
در مورد سطح کار گرافیستهای اینجا من مطمئن هستم که گرافیستهای ما خیلی هم با استعداد هستند ولی منظور من سبک کار بود که خیلی خیلی متفاوت است و دانسته های من در ایران مفید بود ولی خیلی به درد کار اینجا نخورد البته هر کسی یک نظری داره و دلیل نداره حرف من حتما درست باشه در مورد من اینطور بود .کلا برداشت من از کار اینجا این بود که ایده حرف اول را میزنه و همینطور تکنیکهای جدید اجرا و نرم افزارهای جدید.
در مورد فوق لیسانس در پست قبلی اشاراتی کردم ولی اگر تصمیم جدی دارید فقط و فقط زبان بخونید اولین شرط ورود به دانشگاههای اینجا نمره تافل خوب است و بعد نمونه کارهای عالی و ترجمه مدرک و ریز نمرات.
اگر زبان ندونیدبا مدرک دکترا هم اینجا نمیتونید کاری کنید.اینجا مثل ایران کنکور نداره و به راحتی با یک مدرک معتبر از ایران و تافل میتونید اینجا فوق لیسانس بخونید.و برای پیدا کردن کار خوب مرتبط با رشته تحصیلی هم معمولا باید اینجا با دانشگاه برید حتی اگر شده با یک دوره یکساله تکنیکال کالج.
پاسخ
تشکر کنندگان: mohsen324 ، honareirani ، R.F ، sasan ، feligoli ، schaghayegh ، Hedieh20 ، حاجی واشنگتن ، sib 24
punny جان من هنوز منتظر چند نمونه کار هستم. لطف میکنید اگه باز هم به ما کمک کنید.
با سپاس
پاسخ
تشکر کنندگان: R.F
سلام

ببخشید من نمی دونم اجازه دارم اینجا این موضوع را مطرح کنم یا نه.
می خواستم از مدیران گرامی خواهش کنم در صورت امکان برای رشته ی نقاشی هم یک تاپیک ایجاد کنند,که بتونیم در مورد دانشگاه هایی که این رشته را ارایه می دهند,یا به طور کلی درباره ی وضعیت این شاخه از هنر در امریکا, از دوستانی که آشنایی دارند اطلاعات کسب کنیم.
سپاس
شماره کیس: 2011AS00016xxx
تاریخ دریافت نامه قبولی:29 اردیبهشت, 19 May
کنسولگری: آنکارا
تاریخ ارسال فرمهای سری اول:2 خرداد،23 May
تاریخ کارنت شدن کیس: January 2011
تاریخ دریافت نامه دوم: 20 بهمن، February 9
تاریخ مصاحبه:9فروردین،29 march
دریافت ویزا:فردای روز مصاحبه
پاسخ
تشکر کنندگان: R.F
دوستان عزیز سلام
من مدت زیادی به دلایلی فرصت نداشتم اینجا سر بزنم
الان اینجا هستم و خوشحال میشم بتونم کمک کنم
پاسخ
تشکر کنندگان: nilufar ، melina0005
چه ها سلام
من برنده2013 هستم کارو تدوین برنامه های مستند هست و 10 سال سابقه کار دارم
از طرفی هم کاملا به تلویزیون و کارهای اون حتی راه اندازی یک شبکه تلویزیونی رو می دونم چون 10 سال خدمات این کار رو دادم
ایا برای من کاری هست تو امریکا میتونم موفق بشمم
شماره کیس:2013AS59XX رویت قبولی :1می 2012
کنسولگری:ابوظبی محل مورد نظر:ویریجینیا-ویزا یک ضربCool
كيس دو نفرو نصفي . 9/8/2013 تاریخ ورود
پاسخ
تشکر کنندگان:
(2012-07-07 ساعت 03:05)taha_jam_co نوشته:  چه ها سلام
من برنده2013 هستم کارو تدوین برنامه های مستند هست و 10 سال سابقه کار دارم
از طرفی هم کاملا به تلویزیون و کارهای اون حتی راه اندازی یک شبکه تلویزیونی رو می دونم چون 10 سال خدمات این کار رو دادم
ایا برای من کاری هست تو امریکا میتونم موفق بشمم

دوست عزیز شما در تایپیک مربوطه " ادامه کار هنر سینما در آمریکا " این سوال رو پرسیدید و من هم یک جواب به پستتون دادم ولی مثل اینکه دنبال نکردید و پستتون رو دوباره در این تایپیک کم مرتبط تکرار کردید ... اینجوری نه به جواب میرسید و نه پیشرفتی در کارتون حاصل میشه ... معمولاً هر پستی که در هر مبحث زده میشه در قسمت بالای سایت " نمایش ارسالهای جدید " و همچنین برای 24 ساعت در " نمایش ارسالهای امروز " برای دید به تمام کاربران قرار میگیره و مطمئناً دوستان اونو میبینند و اگر هم جوابی به شما داده نشد شما میتونید مجدداً در همون تایپیک درخواست خود را بروز کنید... باز هم برنده شدنتونو بهتون تبریک میگم و برای شما آرزوی توفق روزافزون دارم.

لینک جواب در تایپیک هنر و سینما
پاسخ
تشکر کنندگان:
punny جان سلام
یک سوال داشتم و اونم در مورد اینه که آیا بازار خطاطی ایرانی و کارهای گرافیکی تلفیقی از این دست که جدیداً تو اروپا خیلی طرفدار پیدا کرده ؛ اونجا هم مشتری داره یا نه ؟ و اینکه سایتهایی برای همکاری و یا تایید و امتیاز دهی به کارهای گرافیکی خودم سراغ داری یا نه؟ (ترجیحاً میخوام از مراکز آکادمیک باشه چون سایتهای عمومی همیشه بخاطر جو ساکن و همچنین تفاوت و ناشناخته بودن طرحها موجبات تحسین دیگران رو بهمراه داره ولی در عمل بحث فرق میکنه ) کلاً اگر سایت مفیدی در این زمینه میشناسی ممنون که برامون قرار بدی...
کار من طراحی گرافیکی تابلو و کارت ویزیت و پوستر و تراکت و انیمیشن تابلو دیجیتال ، سایتهای استاتیک و خطاطی کلاً تو مای های سالاد شیرازی " هر چی پول توش داشته باشه " هستش... ممنون
پاسخ
تشکر کنندگان:
سلام دوستان من کامبیز هستم عکاس و گرافیک و در تگزاس زندگی میکنم. برای توضیح لازمه بگم من بعنوان گرافیست و مدیر بازاریابی در یکی از کالج هیای تگزاس کار میکنم و همینوطور بعنوان عکاس در یکی از استودیو ها مشغول فعالیت هستم. اینجا لازمه چند نکته رو متذکر بشم.
1. این مسئله که گفته شد در آمریکا گرافیست ها بسیار سطح بالا هستند نه با هاش موافق نیستم از پایه اشتباهه. چون اولا فعالیت هنری- گرافیک یا هر هنر دیگه ای- در آمریکا به چند عامل بستگی داره. ایالتی که توش زندگی میکنین، محله و شهری که در اونجا دنبال کار میگردین و همینطور سازمانی که براش کار میکنین. این ها میتونه متنوع و پر از فراز و نشیب باشه.
2. بازار فعالیت های هنری در مریکا بسیار بازار تنگاتنگیه و وارد شدن بهش اسون نیست بخاطر سیستم اقتصادی این مملکت. اصولا همه چیز بر پایه ی اقتصاد و در آمد بهش نگاه میشه و چون در حال حاضر آمریکا در گیر یک بحرا ن اقتصادیه دشوار ه کار هنری پیدا کردن. تکرار میکنم دشواره نه غیر ممکن. کما اینکه من تونستم کار پیدا کنم Smile
3- داشتن مدرک اینجا بسیار مهمه و همینطور رزومه ی مناسب. کار رو آسون میکنه. اولویت مدارک برای استخدام در هر گونه فعالیتی اینجا با مدارک داخل آمریکاست اما در شرایطی مدارک خارج از آمریکا هم مورد توجه قرار میگیرند.
4- برای فعالیت در رشته های هنری شما بایذد بتونین از مصاحبه رد بشین که بخش مهمی از مصاحبه توانایی شما در ارائه ی کار هنری نیست بکله ارتباط با مشتریه یا بقول آمریکایی ها customer service Smile.
5- شما میتونین در خواست self employment بکنین و کار خودتون رو شروع کنین با استودیوی خودتو اما اسون نخواهد بود. ماهها طول خواهد کشید که شما بتونین مشتری داشته باشین.
تما مسائلی که گفتم تقریبا در اکثر ایالتهای کانادا و تمامی ایالتهای آمریکا مصداق دارن با تفاوتی در جزییات که اون جزییات بستگی ه بسیاری نکات داره. میتونه بخشی از اون نکات برخورد مردم با یک خارجی باشه. در برخی ایالتها شما رو استخدام نمیکنن چون مردم کار شما رو نمیخرن. کسی بهتون نخواهد گفت که این مسئله بخاطر اینه که شما ایرانی یا خارجی هستین، بلکه مهربانانه بهتون میگن شما over qualified هستین. این لفظ بیشتر در مواردی استفاده میشه که طرف جدا نمیخواد شما رو استخدام کنه و بهانه ای برای این مسئله نداره.
پاسخ
تشکر کنندگان: nicole.gemini ، Hedieh20 ، Lemony ، sib 24 ، nora ، sa_za ، حاجی واشنگتن
اگر کسی تو ایران لیسانس گرافیک داشته باشه و دو سال سابقه کار و به طور کلی به نسبت گرافیک ایران کارش متوسط رو به بالا باشه و به اکثر نرم افزارها هم وارد باشه کامل‬
‫آیا امکان کار براش هست همون اول یا اینکه الزاما باید اونجا بره فوق بگیره و بعد وارد بازار کار بشه؟
و به صورت کلی متوسط حقوق یک طراح تازه وارد ماهیانه چه قدر است؟‬
‫با تشکر فراوان
پاسخ
تشکر کنندگان:
من گرافیست نیستم اما فوتوشاپیست هستم به قول دوستمون . اگه بخوام بیام آمریکا و اجرا کار بشم اول کار تا وقتی ادامه تحصیل بدم و جا بیفتم ، آیا برام شغل هست.ایلستراتور هم یه مقدار بلدم
پاسخ
تشکر کنندگان:
دوستان عزیز سلام من مدرکم کاردانی گرافیک از دانشگاه علمی کاربردیه یعنی اونجا ارزشی نداره و نمیتونم ادامه بدم؟
کارهای دستیم خیلی خوبه تو زمینه هایی که شما گفتید مثل مجسمه سازی و نقاشی و حجم و ...خیلی تو این زمینه ها کار کردم که به قول دوستان تو ایران اهمیتی نداره . الانم دارم کلاسای زیادی در زمینه نرم افزارهای گرافیکی مختلف میرم . اگه میشه منم راهنمایی کنید . ممنون
پاسخ
تشکر کنندگان:
سلام دوستان
یه تصویرگر کتاب کودک چطور میتونه به آمریکا بیاد برای زندگی و کار?
پاسخ
تشکر کنندگان:
من هسمرم گرافیک دیزاینر است و نزدیک 18 سال سابقه کار دارد (پیرمرد شده !)
نرم افزاری اگر نگاه کنیم تا اونجا که من می دونم
Photoshop , illustrator , in-design, corel , power point, flash, free hand .... اینها چیزهایی هستند که دیدم باهاش کار می کنه
بعد از طراحی , چاپ و نظارت چاپ برعهده خودش است
عکاسی صنعتی هم کار می کند
با شرکت های کره ای , آلمانی , ایتالیایی , اماراتی , هندی , روسی و اخیرا" چینی همکاری داشته ....
و در ایران برای خودش کار می کند. رشته اش کامپیوتر بوده - برنامه نویسی ... اما زمانه همه چیز را برایش تغییر داد.
امیدوارم بتوانیم پس از ورود و دیدن دوره ای چیزی ... کاری را در زمان 6 تا 8 ماه پیدا کنیم.
اگر نظر خاصی دارید ممنون می شوم راهنمایی بفرمایید.
2014AS12xx -آنکارا - مشاهده قبولی June 4- ارسال مدارک June 23 - تاریخ مصاحبه هفته سوم دسامبر - نفرات کیس:2
پاسخ
تشکر کنندگان:
سلام
من میخواستم بدونم کار مربوط به نرم افزار ادوبی فلش هم در زمینه گرافیگ و انیمیشن وهم در زمینه اکشن اسکریپت توی آمریکا چطور هست ؟

همینطور در مورد نرم افزار تریدی مکس و مبحث موشن گرافیک ؟
پاسخ
تشکر کنندگان:
من هنری نیستم اما حداقل چیزی که دیدم...کلا گرافیک وانمیشن و هنر و سینما.... تو لس آنجلس این همه کانال ایرانیها هستند و تند تند نیرو میگیرن و.... البته.... حقوق دوزاری ... به دوستم برای فول تایم همه روزه از ساعت 8صبح -تا 5 فقط هزار تا خواستن بدن که نرفت
پاسخ
تشکر کنندگان:




کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان