کانال تلگرام مهاجرسرا
https://t.me/mohajersara







##### هشدار #####
به تاریخ ارسال مطالب دقت فرمایید.
شرایط و وضعیت پروسه ویزا دائم در حال تغییر است و ممکن است مطالب قدیمی شامل تغییراتی باشد.
خبرهاي جديد از rasarasa
سلام

سارا (rasarasa) اين روزا خيلي سرش شلوغه و داره كلي مطلب برامون تهيه مي كنه. قراره بهمون بگه اينجا كجاست:

[عکس: map.jpg]

همچينين مي خواد راجع به امتحان رانندگي به زبان فارسي در اون ايالتي كه هست برامون توضيح بده. كلي منظره خوشگل همه تهيه كرده كه به موقع بهمون مي گه كه چي هستن!!!

راستي... اونجا عكس گرفتن با موبايل از سوالات امتحان آيين نامه جرم نيست؟

احتمالا سارا خانوم راجع به يه كنسرت هم باهامون صحبت خواهند كرد.
قرعه كشي 2010 خاطره شد ...
پاسخ
ای کلک از کجا فهمیدی سرم شلوغه؟ فقط نصفه شبها می تونم بیام اینجا ،که البته الان دم صبحه. اونجایی که در نقشه می بینید جاییست که من با بدبختی و مشقت فراوان برای ثبت شدن اسمم در گینس ،موفق شدم جمعیت بسیار زیادی از مهاجرسراییان که همراه با خانواده 10 نفر و نصفی شدیم را با وعده های بیمه مجانی و وامهای بلاعوض دانشجویی به آنجا بکشم و گردهمایی مهاجرسراییان مقیم آمریکا را افتتاح کنم. و به علت همین وعده ها همینک تحت تعقیب پلیس فدرال هستم و برای همین روزها کمتر آفتابی می شم. الان هم آفتاب در میاد من باید زودتر قایم شم. راستی صبح که بشه تو دانشگاه uclaبزرگترین نمایشگاه کتاب آمریکا برپاست اگه تا اونموقع لو نرفته باشم عکس براتون میارم.ای وای خورشید در اومد! خداحافظ
برنده لاتاری ۲۰۰۹. ساکن لس انجلس.

وبلاگ: https://rasaraplanet.wordpress.com سیاره راساراسا
پاسخ
راجه به بقيه اتهامات توضيح نمي دي؟ عكس گرفتن از برگه سوالات فارسي آيين نامه رانندگي، منظره هايي كه مي خواي يكي يكي برامون راجع بهشون توضيح بدي، و اون كنسرته ... (بگم؟؟؟؟؟؟؟؟)!!!!

اگه نگي دونه دونه عكساتو رو مي كنم.

(2010-04-24 ساعت 16:58)rasarasa نوشته:  ای کلک از کجا فهمیدی سرم شلوغه؟ فقط نصفه شبها می تونم بیام اینجا ،که البته الان دم صبحه. اونجایی که در نقشه می بینید جاییست که من با بدبختی و مشقت فراوان برای ثبت شدن اسمم در گینس ،موفق شدم جمعیت بسیار زیادی از مهاجرسراییان که همراه با خانواده 10 نفر و نصفی شدیم را با وعده های بیمه مجانی و وامهای بلاعوض دانشجویی به آنجا بکشم و گردهمایی مهاجرسراییان مقیم آمریکا را افتتاح کنم. و به علت همین وعده ها همینک تحت تعقیب پلیس فدرال هستم و برای همین روزها کمتر آفتابی می شم. الان هم آفتاب در میاد من باید زودتر قایم شم. راستی صبح که بشه تو دانشگاه uclaبزرگترین نمایشگاه کتاب آمریکا برپاست اگه تا اونموقع لو نرفته باشم عکس براتون میارم.ای وای خورشید در اومد! خداحافظ
قرعه كشي 2010 خاطره شد ...
پاسخ
تشکر کنندگان: looloo ، honareirani ، rasarasa ، OverLord ، nnazi_2005 ، N0!$!eRv@mp!eR ، mh_hshk
با هم دوست باشید.دعوا نکنید
خانه دوست کجاست...
پاسخ
تشکر کنندگان: laili ، rasarasa ، Ashkan78 ، looloo ، nnazi_2005 ، sh-b ، N0!$!eRv@mp!eR
این هم از نمایشگاه کتاب .در این نمایشگاه هم مثل ایران خودمان مقولۀ خورد و خوراک و بخوربخور مشهودتر از کتاب و کتاب خوانی بود. راه به راه غرفه های فروش غذا بر پا بود که همگی شلوغ بودند. دانشگاه uclaدانشگاه خیلی بزرگیست ولی این نمایشگاه فقط در حد 4 برابر تصویر پایینی غرفه داشت . در چندین جا هم برنا مه هایی مثل تئاتر و کنسرت و سخنرانی برگزار می شد. قسمت غرفه های کودکان از همه جذاب تر بود .پر از کتابهایی که هر کدام یک جنگولک بازی داشتند ،مثلا در یک کتاب که معرفی حیوانات بود بسته به جنس پوست آن حیوان از متریالی شبیه پوستش استفاده شده بود و نقاشی یک جانور بدبو درآن کتاب را وفتی بو می کردی واقعا بوی بد می داد.
در خیلی از غرفه ها نویسندۀ کتاب نشسته بود و کتاب خریداری شده را برایت امضا می کرد. در روبروی غرفه های نویسنده های معروف صفهای طولانی برقرار بود.
کتابها به نسبت ایران خیلی گران بودند و مردم هم به شدت ایران(تهران) در نمایشگاه کتاب، کتاب نمی خریدند. اینجا اگر واقعا علاقه ای به جمع کردن کلکسیون کتاب شخصی نداشته باشی به دلیل وفور کتابخانه های بزرگ و جامع که از شیر مرغ تا جان آدمیزاد را دارند و عضویتشان مجانیست ،لزومی به خرید کتابهای غیر درسی وجود ندارد.
[عکس: DSC01786%20copy.jpg]
[عکس: DSC01785%20copy.jpg]

فیلم یکی از کنسرتهایی که برای بچه ها بود را هم گرفته بودم ولی چون حجمش زیاده آپلود نمی شود.
برنده لاتاری ۲۰۰۹. ساکن لس انجلس.

وبلاگ: https://rasaraplanet.wordpress.com سیاره راساراسا
پاسخ
من عاشق کتابم و آرامش عجیبی بهم میده مخصوصا کتابهائی که در راستای روحیه من باشه.وبا دیدن این عکس آهی از نهاد بنده بلند شد که میگفت :یعنی میشه یه روز توی این کتابها شنا کنم یه 2-3 ساعت بعدشم برم زیر اون سایه درخته ولو بشم و یه 10 صفحه از اون کتابو بخونم و ببینم که هیچی ازش نمیفهمم و بعد برم کتابو پس بدم وبجاش کتاب قصه های مجید در LA رو بخرم و هدیه بدم به یک دوست امریکائی .یعنی میشه؟ وای که چه کیفی داره
خانه دوست کجاست...
پاسخ
تشکر کنندگان: honareirani ، laili ، hoda_ch ، OverLord ، nnazi_2005 ، lexington ، darya ، rasarasa ، payam_prz ، shahram1347 ، N0!$!eRv@mp!eR
من کتابفروشی های اینجا را خیلی دوست دارم چون شما مجبور نیستید کتاب بخرید و میتوانید ساعتها در آنجا بنشینید و کتاب بخوانید. حتی میز و صندلی می گذارند که کسانی که مطالعه می کنند راحت باشند. بعضی ها هم مثل من روی زمین می نشینند.
با آرزوی موفقیت برای شما
پاسخ
(2010-04-25 ساعت 22:48)rs232 نوشته:  من کتابفروشی های اینجا را خیلی دوست دارم چون شما مجبور نیستید کتاب بخرید و میتوانید ساعتها در آنجا بنشینید و کتاب بخوانید. حتی میز و صندلی می گذارند که کسانی که مطالعه می کنند راحت باشند. بعضی ها هم مثل من روی زمین می نشینند.

ما رفتیم کتاب فروشی، همه صندلی ها پر بود! به آیدین گفتم بشینم روی زمین؟! گفت مگه اینجا متروی صادقیه است می خوای بشینی روی زمین؟! Big Grin
.
[font=Times New Roman]V[/font] رفتن همیشه رسیدن نیست ... ولی برای رسیدن، باید رفت ...
.
پاسخ
خانوم بذار سر جاش!!!! اول پولشو بده بد بخون!Big Grin

(2010-04-25 ساعت 22:48)rs232 نوشته:  من کتابفروشی های اینجا را خیلی دوست دارم چون شما مجبور نیستید کتاب بخرید و میتوانید ساعتها در آنجا بنشینید و کتاب بخوانید. حتی میز و صندلی می گذارند که کسانی که مطالعه می کنند راحت باشند. بعضی ها هم مثل من روی زمین می نشینند.
قرعه كشي 2010 خاطره شد ...
پاسخ
تشکر کنندگان: nnazi_2005 ، OverLord ، Ali Sepehr ، payman R ، lexington ، rs232 ، Monica ، maryamjay ، N0!$!eRv@mp!eR ، maryam5 ، kasrafo
زمین ؟جون من؟راست میگی؟وااا
رو زمین یخ کرده ؟ حتما" نماز خونه کتابخونه است.
پس بیرجامه هم ببریم که یه وقت دیدی کتابش خیلی جالب بود مجبور شدیم شب بمونیم.
خانه دوست کجاست...
پاسخ
تشکر کنندگان: nnazi_2005 ، rs232 ، homeless ، Monica ، payman R ، N0!$!eRv@mp!eR
نه بابا! کتاب فروشی ما که بیشترش موکت شده است! بخصوص بخش کتابهای کامپیوتری و وب! واسه همین اگر دوست داری یه بالش هم با خودت بیار! Big Grin
.
[font=Times New Roman]V[/font] رفتن همیشه رسیدن نیست ... ولی برای رسیدن، باید رفت ...
.
پاسخ
تشکر کنندگان: rs232 ، hvm ، Ali Sepehr ، soroush2031 ، nnazi_2005 ، R.F ، N0!$!eRv@mp!eR
(2010-04-27 ساعت 01:09)Monica نوشته:  نه بابا! کتاب فروشی ما که بیشترش موکت شده است! بخصوص بخش کتابهای کامپیوتری و وب! واسه همین اگر دوست داری یه بالش هم با خودت بیار! Big Grin

خب خیالم راحت شد .چون من زمان مطالعه حتما باید بخوابم و پاهامو بزارم به دیوار تا خون به مغزم برسه .خدارو شکر که موکته وگر نه من با خودم رختخواب میاوردم .
خانه دوست کجاست...
پاسخ
تشکر کنندگان: payman R ، nnazi_2005 ، RosyluvsUSA ، Monica ، N0!$!eRv@mp!eR ، hasti_banoo
واو! WOW! چقد این عکسها برای تصور کردن مفیدن!!! خیلی خیلی ممنون! حالا اون کنسرته کی بود؟!
پاسخ
تشکر کنندگان: rasarasa ، honareirani ، mh_hshk
من چند هفتۀ پیش رفته بودم سن دیگو و در پارک بلبوای آنجا که به مراتب بزرگتر و زیباتر از بلبوای ولی آباد است ، مسابقۀ سگها بود و بخشی از مسابقه فشن سگها بود که من عکسش را گرفتم و ساعتها وقتم صرف چپاندن عکسها در یک فایل و کوچک کردن حجم آنها و تنظیم اندازه شان شد، امیدوارم که دوستانم در ایران مشکلی برای دیدنشان نداشته باشند.(اشکان آخه این چه تاپیکیه درست کردی از کار و زندگی انداختیم!)

[عکس: 4sag%20copy.jpg]

در عکس پایین ،این سگ حاج خانم که روسری سرشه وسیاهه و سگ مو روشن درگوشۀ تصویر ،خواهر بودند ، یک خواهر اونجوری محجبه و خانم ،یک خواهر اینقدر قرتی!!(البته زیاد در عکس مشخص نیست ،سگ قرتیه موهاش رو ریز ریز بافته بود و به هرکدوم یک کش رنگی بسته بود.)

خانم پایین تصویر هم که لباس زر زری پوشیده ،چون بیشتر از سگش به خودش رسیده بود به خودش جایزه دادند نه سگش ،و کلی هم بهش روحیه دادند که بعد از مسابقه می تونه بره سر قرار .

[عکس: sagkhahar%20copy.jpg]

ایشون هم سگ برنده هستند.لباسش کلی جزییات داشت و همینطور که در تصویر می بینید حتی عینک هم داشت.

[عکس: sag%20winer%20copy.jpg]
برنده لاتاری ۲۰۰۹. ساکن لس انجلس.

وبلاگ: https://rasaraplanet.wordpress.com سیاره راساراسا
پاسخ




کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان