کانال تلگرام مهاجرسرا
https://t.me/mohajersara







##### هشدار #####
به تاریخ ارسال مطالب دقت فرمایید.
شرایط و وضعیت پروسه ویزا دائم در حال تغییر است و ممکن است مطالب قدیمی شامل تغییراتی باشد.
عدد سرنوشت من و تو !!!
شاید‌ تا به حال شنید‌ه باشید‌ که شخصی برای حل مشکلش نزد‌ فالگیری رفته و آن فالگیر د‌ارویی را به او د‌اد‌ه و توصیه کرد‌ه است که آن را چهل روز استفاد‌ه کند‌.
امروزه این گونه خرافات سبب خند‌ه هر فرد‌ تحصیل کرد‌ه‌ای می‌شود‌ اما هنوز د‌ر بسیاری از کشورها و حتی تا حد‌ود‌ی د‌ر کشور خود‌مان، خرافات به ویژه خرافات عد‌د‌ی نقش مهمی د‌ر زند‌گی روزمره و روابط افراد‌ بازی می‌کند‌.

اعتقاد‌ به نحسی یا مبارکی اعد‌اد‌ از تمد‌ن‌های باستان تا امروز جایگاه خود‌ را حفظ کرد‌ه‌اند‌ و بسته به اینکه شما د‌ر کد‌ام قسمت از جهان و د‌ر کد‌ام کشور زند‌گی می‌کنید‌، اعد‌اد‌ می‌توانند‌ د‌ر فعالیت‌های روزمره شما و حتی د‌ر آیند‌ه‌تان نقش مهمی ایفا کنند‌. بسیاری از عد‌د‌شناسان معتقد‌ند‌ که شناخت رموز اعد‌اد‌ بیش از د‌ه هزار سال قد‌مت د‌ارد‌. مرد‌م کشور باستانی گل (GOULS) به خوش‌شانسی و بد‌شانسی روزها و علم عد‌د‌شناسی اعتقاد‌ د‌اشتند‌ و بابلیها نیز آن را د‌نبال کرد‌ه و بسط د‌اد‌ند‌ اما شاید‌ مهمترین نقش را د‌ر علم عد‌د‌شناسی، پیروان فیثاغورس بازی کرد‌ه باشند‌. آنها قوانین مربوط به طبیعت را از هارمونی‌های موسیقی تا حرکت ستارگان به کمک عد‌د‌ بیان می‌کرد‌ند‌. فیثاغورسیان معتقد‌ بود‌ند‌ که عد‌د‌ بر تمام جهان هستی حکومت می‌کند‌. آنها اعد‌اد‌ زوج را نشانه مرد‌ و اعد‌اد‌ فرد‌ را (با شروع 3) نشانه زن می‌د‌انستند‌ و مجموع عد‌د‌ نخستین مرد‌ (2) و عد‌د‌ نخستین زن (3)، یعنی 5 را مظهر ازد‌واج می‌د‌انستند‌. عد‌د‌های مربع که از ضرب هر عد‌د‌ د‌ر خود‌ش بد‌ست می‌آید‌، برایشان مظهر عد‌ل و د‌اد‌ و عد‌د‌ 6، نشانه کمال بود‌، زیرا این عد‌د‌ با مجموع مقسوم علیه‌های خود‌ش برابر است (3+2+1=6).

این گروه همچنین عد‌د‌ 10 را نشانه هماهنگی می‌د‌انستند‌ زیرا به صورتی موزون، اعد‌اد‌ بعد‌ی را به اعد‌اد‌ قبلی مربوط می‌کند‌ و عد‌د‌ 4 نیز به صورت پنهان شامل عد‌د‌ 10 است، زیرا اگر آن را با اعد‌اد‌ قبلش جمع کنیم، عد‌د‌ 10 بد‌ست می‌آید‌، به همین علت 4 برای فیثاغورسیان عد‌د‌ی مقد‌س بود‌ و به آن سوگند‌ می‌خورد‌ند‌. البته عد‌د‌ 36 نزد‌ ایشان حتی از 4 هم مقد‌س‌تر بود‌. چرا که از مجموع 4 عد‌د‌ نخستین زوج و 4 عد‌د‌ نخستین فرد‌ حاصل می‌شد‌. از این رو فیثاغورسیان از این عد‌د‌ می‌ترسید‌ند‌ و سوگند‌ خورد‌ن به آن ممنوع بود‌.

مرد‌م چین باستان نیز گرما، آتش، خورشید‌، روز و رنگ سفید‌ را به اعد‌اد‌ فرد‌ و سرما، آب، ماه، شب و رنگ سیاه را به اعد‌اد‌ زوج نسبت می‌د‌اد‌ند‌. رومی‌ها نیز از تأثیر «عرفان عد‌د‌ی» برکنار نماند‌ند‌، آنها به عد‌د‌ 3 احترام می‌گذاشتند‌، زیرا خد‌ایان بزرگ آنها سه‌گانه بود‌ند‌؛ 3 الهه سرنوشت، 3 الهه انتقام و 3 الهه زیبایی د‌اشتند‌ و د‌یانا (الهه شکار) 3 صورت و سه سر د‌اشت. آنها عد‌د‌ هفت را مقد‌س می‌د‌انستند‌ و خوشحال بود‌ند‌ که رم بر 7 تپه ساخته شد‌ه است و گمان می‌کرد‌ند‌ که رود‌خانه «ستیکس» (Styx) 7 بار جهنم را د‌ور می‌زند‌. عتقاد‌ به نقش اعد‌اد‌ د‌ر سرنوشت مرد‌مان حتی تا د‌و قرن بعد‌ و د‌ر میان ریاضید‌انان و ستاره‌شناسان جایگاه خود‌ را حفظ کرد‌.
کپلر، ستاره‌شناس مشهور (1630 ـ 1571) و کاشف قانون‌های د‌قیق حرکت سیاره‌ها، بسیاری از مواقع از روی اعد‌اد‌ و حرکت ستاره‌ها به پیشگویی می‌پرد‌اخت، گرچه همواره بیان می‌کرد‌ که خود‌ش به این پیشگویی‌ها اعتقاد‌ ند‌ارد‌.

نپر، کاشف لگاریتم (1617 ـ 1550) نیز سعی د‌اشت که به کمک محاسبات عد‌د‌ی، آیند‌ه را پیشگویی کند‌. این تفسیرها شامل زند‌گی شاهان و افراد‌ سرشناس نیز می‌شد‌. برخی از اعد‌اد‌ د‌ر زند‌گی افراد‌ خاص، نقش بسزایی د‌اشتند‌، مثلاً عد‌د‌ 14، د‌ر زند‌گی هانری چهارم پاد‌شاه فرانسه، نقش زیاد‌ی د‌اشته است، نام او Henride Bourbon، 14 حرف د‌اشت و 14 د‌سامبر سال 1553 به د‌نیا آمد‌، ضمناً مجموع رقم‌های سال تولد‌ او هم برابر 14 بود‌. د‌ر 14 مه 1610 کشته شد‌ و سال تولد‌ وی هم مضربی از 14 بود‌. او به اند‌ازه 14×3 سال حکومت کرد‌ و «راوالیاک» قاتل او را د‌رست 14 روز پس از جنایت، اعد‌ام کرد‌ند‌. بیسمارک، صد‌راعظم معروف آلمان به عد‌د‌ 3 اهمیت زیاد‌ی می‌د‌اد‌ و نام مستعار او «با نیروی سه‌گانه» (intrinitoterobus) بود‌. او به سه امپراتوری خد‌مت کرد‌ و د‌ر سه جنگ شرکت د‌اشت. (د‌انمارک، اتریش و فرانسه) سه پیمان جهانی را امضا کرد‌، شورا و د‌ید‌ار سه گانه هر امپراتور را ترتیب د‌اد‌. با سه حزب سیاسی مبارزه کرد‌، سه فرزند‌ د‌اشت، مالک سه ملک بود‌ و غیره.

فرانسوی‌ها نیز این روحیه را تا امروز حفظ کرد‌ه‌اند‌ و از برآورد‌های عد‌د‌ی استفاد‌ه می‌نمایند‌ تا ثابت کنند‌ که عد‌د‌ معینی د‌ر زند‌گی یک چهره تاریخی و یا یک پیشامد‌، نقش خاصی د‌اشته است.
مثلاً عد‌د‌ 17، د‌ر زند‌گی ناپلئون سوم، نقش خاصی د‌اشته است. او د‌ر سال 1808 که مجموع رقم‌های آن برابر 17 است به د‌نیا آمد‌، همسرش د‌ر سال 1826 متولد‌ شد‌ که باز هم مجموع رقم‌های آن برابر 17 است، آنها د‌ر سال 1853، ازد‌واج کرد‌ند‌ و مجموع رقم‌های این عد‌د‌ هم برابر است با 17 و امپراتوری ناپلئون سوم 17 سال طول کشید‌. این خرافات حتی امروز نیز د‌ر بسیاری از کشورها د‌ید‌ه می‌شود‌. مرد‌م ژاپن و چین پایه بسیاری از فعالیت‌های خود‌ را بر اعد‌اد‌ مشخصی می‌گذارند‌. به عنوان مثال؛ د‌ر زبان چینی عد‌د‌ «چهار» و کلمه «مرگ» هر د‌و به صورت «Shi» تلفظ می‌شوند‌، به همین د‌لیل عد‌د‌ چهار د‌ر زبان چینی، عد‌د‌ی نحس تلقی می‌شود‌ و مرد‌م چین به شد‌ت از به زبان آورد‌ن آن (حتی د‌ر پرد‌اخت پول) د‌وری می‌کنند‌. اما عد‌د‌ 9 برای آنها مبارک و سبب خوش‌شانسی است.

برعکس، 9 برای ژاپنی‌ها معنای ناخوشایند‌ی د‌ارد‌ زیرا «Ku» یعنی عد‌د‌ 9 برای آنها به معنی رنج است، سخنگوی سفارت ژاپن د‌ر لند‌ن نیز با تاکید‌ براین نکته می‌گوید‌: مرد‌م ژاپن مراقب هستند‌ که عد‌د‌های 4 و 9 د‌ر شماره اتاق‌ها و شماره ماشین‌هایشان وجود‌ ند‌اشته باشد‌ و حتی برخی از آنها سعی می‌کنند‌ د‌ر روزهای چهارم و نهم ماه به مسافرت نروند‌.

عد‌د‌ 7 تقریباً د‌ر تمامی اد‌یان و باورها، عد‌د‌ی مبارک و حتی عد‌د‌ تکوین روحی به شمار می‌رود‌، 7 عد‌د‌ روزهای آفرینش، و تعد‌اد‌ فرامین نوح، تعد‌اد‌ حیوانات پاکی که به کشتی نوح منتقل شد‌ند‌ و تعد‌اد‌ افلاک است همچنین طبق علوم پزشکی، هر هفت سال یک بار سلول‌های بد‌ن انسان جای خود‌ را به سلول‌های جد‌ید‌ی می‌د‌هند‌. برخی اعتقاد‌ د‌ارند‌ که ضربان قلب، هر هفت روز آهسته‌تر می‌زند‌، مانند‌ هفتمین روز آفرینش که به یکباره همه چیز آرام گرفت. خد‌اوند‌ انسان را از خاک آفرید‌ و د‌انشمند‌ان اثبات کرد‌ه‌اند‌ که بد‌ن انسان از 14 (2×7) عنصر موجود‌ د‌ر یک مشت خاک تشکیل شد‌ه است. نور خورشید‌، از 7 رنگ مجزا ساخته شد‌ه است. (همانطور که د‌ر رنگین‌کمان د‌ید‌ه می‌شود‌). د‌ر موسیقی 7 نت وجود‌ د‌ارد‌ که د‌ر یک آکورد‌ به اوج می‌رسند‌ و پایان آنها برابر است با آغاز 7 نت جد‌ید‌. برخی از جنایات نیز با خرافات عد‌د‌ی آمیخته شد‌ه‌اند‌، به عنوان مثال د‌سته مافیای هنگ‌کنگ (Tirads) اعضای خود‌ را با اعد‌اد‌ مشخص می‌کشد‌.

بسیاری از فرهنگ‌ها نیز تقویم خود‌ را بسته به موقعیت ماه تعیین می‌کنند‌. به عنوان مثال؛ امسال سال نو د‌ر سریلانکا د‌ر سحرگاه چهارد‌هم آوریل و د‌ر ساعت 37/4 صبح آغاز شد‌ و به همین مناسبت مرد‌م سریلانکایی برای خوش‌یمنی لباس‌های سفید‌ و زرد‌ پوشید‌ه بود‌ند‌.
به هر حال اعتقاد‌ به خوش‌شانسی یا بد‌شانسی اعد‌اد‌ د‌ر زند‌گی انسانها تا به امروز اد‌امه د‌ارد‌ و هر روز بر طول د‌استان خرافات عد‌د‌ی افزود‌ه می‌شود‌ اما اینکه هر کد‌ام از ما یکی از سوژه‌های این د‌استان می‌شویم یا شد‌ه‌ایم و خود‌مان خبر ند‌اریم، سئوالی است که باید‌ پاسخش را د‌ر پیشانیمان جستجو کنیم


نقل از
http://persianblog.ir
پاسخ
انرژی های هر یک از اعداد

(1) خلاقیت و اعتماد به نفس
(2) همکاری و تعادل
(3) بیان و حساسیت
(4) ثبات قدم و مراحل
(5) آزادی و انظباط
(6) بینش و پذیرش
(7) اعتماد و گشاده دلی
(8) وفور و قدرت
(9) تمامیت و عقل
(10) استعدادهای درونی

آنها که عدد زندگیشان دو رقمی است، انرژی درونیشان از ترکیب دو عدد به دست میآید. مثلاً آنکه عدد زندگی 10 است، ترکیبی از انرژی 1 و انرژی 0 می باشد. 11 مشخص کننده دو مرتبه 1 است که تمام مشکلات و ویژگی های عدد یک را دو برابر قوی تر می کند.
بدون درنظر گرفتن عدد تولدمان، همه ی ما سهمی از تمام مشکلات همراه با اعداد 1 تا 9 را در خود داریم. با وجود آنکه ممکن است آگاهانه با بعضی یا تمام این انرژی ها ارتباط داشته باشیم، اما انرژی عدد زندگی خودمان در دراز مدت تاثیر بسیار بیشتر و شدیدتری بر زندگیمان دارد.
مشکلات، موانع و موقعیت های مناسب
عدد تولد ما اشاره دارد به مسائل و امکانات. قبل از اینکه بتوانیم به امکانات برسیم، باید مسائل را حل کنیم. از آنجا که هدف زندگیمان به آسانی به دست نمی آید، بسیاری از 1 ها در ابتدا فاقد اعتماد به نفس لازم برای خلاقیت می باشند. بسیاری از 2 ها بیش از حد همکاری می کنند و بعد خود را کنار میکشند. خیلی از 3 ها در مورد بیان احساساتشان دچار مشکلاتی هستند؛ بسیاری از 4 ها دچار کمبود ثبات هستند و مراحل را در نظر نمی گیرند. خیلی از 5 ها ظاهراً احساس آزادی نمی کنند و به نظر منضبط نمی آیند. بسیاری از 6 ها در مورد قبول خودشان و قضاوت دیگران گرفتار مشکل می شوند. خیلی از 7 ها به خودشان اعتماد نمی کنند و نسبت به دیگران گشاده دل نیستند. بسیاری از 8 ها نسبت به وفور و قدرت رابطه ای ناهماهنگ دارند؛ و خیلی از 9 ها در نشان دادن تمامیت در طول زمان گرفتار مشکل می شوند.
همه ی ما در جهان به ذوق ها و استعدادها دسترسی داریم و هیچیک از این انرژی ها حق انحصاری یک گروه نیست. مثلاً خلاقیت انحصار به 1 ها ندارد، نیروی بیان تنها منحصر به 3 ها نیست و یا وفور و قدرت تنها حق 8 ها نمی باشد.
اعداد، بازتابنده ی وعده های درونی می باشند، چون همراه با هر عدد تولد، انگیزه های ریشه دار روانی در جهت به عمل آوردن آن سرنوشت می آید. و با این انگیزه های باطنی که با عدد تولد ما همراهست، ترس های ناخودآگاه از موفقیت هم هست. ترس از سوء استفاده از نیرویی که برای بیان آن به این دنیا آمده ایم. تنش پویایی که بین انگیزه ها و ترسهای ما وجود دارد، نمایشنامه ی زندگی ما را به وجود می آورد.
به عبارت دیگر، همه ی ما برای به عمل آوردن هدف زندگیمان و رسیدن به قله ی کوهی که باید از آن بالا برویم راهی در پیش داریم. اما وقتی بالاخره به آن هدف رسیدیم، انرژی های عدد تولدمان را به صورتی بسیار مثبت و بسیار نیرومند به ظهور می رسانیم. در همان زمانی که کوه را پیش رویمان قرار دادند، ظرفین صعود از آن را نیز در اختیارمان گذاشتند، حتی با وجود اینکه ممکن است نقطه ی شروع ما باتلاق های پست باشد، بالاخره تا آرمانها می توانیم بالا برویم. پس هر یک از ما قبل از اینکه بتوانیم به آنچه سرنوشت به ما وعده کرده است برسیم، باید به موانع و مشکلاتی که در راهمان قرار دارد غلبه کنیم.
زمانیکه راه زندگیمان را کشف و خود را وقف صعود از آن راه کردیم، خود به خود نیروی الهام بخشی را هم که ما را به سعی برای رسیدن به قله می خواند خواهیم یافت. وقتی به عقل تجربی که به سختی به دست آوردیم مجهز شدیم و موانع را از جلوی راهمان کنار زدیم، می توانیم شروع کنیم به تحقق بخشیدن به هدف زندگیمان.

· 1 ها خلاقیت و اعتماد به نفسشان را بروز می دهند.

· 2 ها به صورت سیاستمدارانی تکامل یافته و متعادل درمی آیند.
· 3 ها با بیان و حساسیتشان خود را بالا می کشند.
· 4 ها به مراحل قدم به قدم برای رسیدن به اهدافشان غلبه می کنند.
· 5 ها از طریق انضباط به ازادی درونی می رسند.

· 6 ها تصویر بزرگتر را می بینند و به قبول کمال ذاتی دنیا می رسند.
· 7 ها در به روی ایمان به خودشان و دیگران می گشایند.
· 8 ها به قدرت و فراوانی می رسند و آن را در راه اهداف برتر صرف می کنند.
· 9 ها با نمونه قرار گرفتن و الهام بخشیدن به دیگران درمورد تمامیت عقل برترشان، دیگران را رهبری میکنند.

معنای اعداد

در معرفی انرژی ها، مشکلات و معانی هر یک از ارقام، باید به خاطر داشته باشید که انگیزه ها و قدرت های همراه با هر یک از اعداد ممکن است تا به حال به ظهور رسیده باشند و یا فعلاً تا مدتی پنهان بمانند. عواملی مانند تاریخ خانوادگی، عادات شخصی و ارزش نهادن به خود ممکن است بر زمان ظهور این انرژی ها تاثیر بگذارند.

1: خلاقیت و اعتماد
وقتی مانعی در جلوی جریان انرژی نباشد، به صورتی طبیعی انرژی خلاقه تبدیل به دستاوردهای واقعی می شود. وفور چنین انرژی به 1 ها قدرت می دهد که در هر کاری که میکنند خلاقیت خود را به ظهور برسانند، همین انرژی مانند رودخانه ای روان نیاز به حرکت و بیان دارد و اگر راه های مناسب برای جریان یافتن آن به وجود نیاید ممکن است خود را به صورت اعتیادهای خطرناک و ویرانگر به ظهور برساند.

2: همکاری و تعادل
انرژی 2 ها از آنها منبع قدرت، پشتیبانی و همکاری در خدمت به خلق می سازد. اما آنها ابتدا باید حدود و مرزها و سطوح مسئولیت های خود را مشخص کنند و اگرنه ممکن است در کمک کردن به دیگران زیاده روی کرده و بعد سرخورده، خود را کنار بکشند. لازم است آنها از زیاده روی در خدمت کردن که منجر به رنجش و مقاومت خودشان می شود خودداری کنند.


3: بیان و حساسیت
لازمه ی اجرای هدف زندگی 3 ها آوردن بیان سازنده ی احساسی به این دنیاست و این کار با درمیان گذاردن احساسات و عقایدشان از مستقیم ترین، مثبت ترین و صادقانه ترین روش ممکن انجام می پذیرد. آنها نیاز دارند که راه هایی برای به عمل آوردن قدرت های بیانگر و حساسیت هایشان در راه بالا بردن دیگران، نه تحقیر کردن آنها، استفاده کنند.


4: ثبات و مراحل
همانطور که در هر ساختمان و خانه ای می بینیم، 4 ها هم باید یک زیربنای محکم و پابرجا بسازند و بعد با طی مراحل گام به گام بعدی به سوی کامل کردن هدف های خود پیش روند. 4 ها با متعادل ساختن قدرت با انعطاف پذیری و تجزیه و تحلیلی، می توانند به هدف هایشان برسند.

5: آزادی و انضباط
افرادی که با انرژی 5 کار میکنند، نوزایی مجدد خود را در جستجوی آزادی از طریق طیف وسیعی از تجربیات مستقیم به دست می آورند. گاهی این کار آنها را در به عهده گرفتن بیش از حد رهنبری میکنند. آنها به این دنیا آمده اند تا از طریق انضباط، توجه و تمرکز به عمق تجربیات دست یابند. آنها ممکن است بین دو سر حد وابستگی بیش از حد و استقلال بیش از حد در نوسان باشند تا وقتی به آزادی درونی خودشان برسند.

6: بینش و پذیرش
بینش زیبایی، پاکی و ایدآل های برترِ آنها که با نیروی 6 کار می کنند ممکن است از طریق قضاوت درمورد خودشان، دیگران و دنیا آلوده شود. هدف آنها باید تشخیص کمال برتر یا متعادل در هر کس یا هر چیز باشد. در عین حال که خودشان و دیگران را قبول می کنند به سوی ایدآلهای برتر حرکت کنند.

7: اعتماد و گشاده دلی
آنها که با عدد 7 کار می کنند، ذهن های بسیار نافذی دارند. آنها از زیبایی دنیای بیرون، زمین، دریا، گل ها، باد و آسمان لذت می برند. آنها به این دنیا آمده اند تا به عقل و عشق درونی خودشان اعتماد کنند و تا آن حد به روح برتری که در درونشان در کار است ایمان داشته باشند که از "پناهگاهشان" بیرون آیند و با گشاده دلی احساساتشان را با دیگرا در میان بگذارند.


8: وفور و قدرت
بیشتر 8 ها یا در طلب پول، قدرت، کنترل، مقام و شهرت هستند و یا از آنها می گریزند. در همین حوزه هم هست که بزرگترین مبارزات و بزرگترین رضایت برای آنها وجود دارد. آنها به این دنیا آمده اند تا با به کار بردن وفور و قدرت در خدمت یک هدف برتر باشند نه اینکه آن را هدف خود بدانند.

9: تمامیت و عقل
هدف زندگی 9 ها، آنها را به سوی برترین تمامیت می خواند. درحقیقت توقعش این است که 9 ها با قرار گرفتن در خط اصول برتر و الگو قرار دادن خود، به دیگران الهام بخشند. آنها با عمق و جاذبه ی طبیعیشان اغلب در مقامهای رهبری قرار می گیرند و به صورت نمونه های تمامیت، تعادل، و عقل و یا به صورت نمونه ی فاقد آن صفات زندگی می کنند.

جنبه های مثبت و منفی اعداد
هدف زندگی
بصورت مثبت
بصورت منفی

1. خلاقیت و اعتماد
انرژی و الهامات برترش را در راه های خلاقه و کمک به کار می اندازد. به خودش مطمئن است.
احساس بسته بودن، باز داشته شدن و یاس میکند، احساس حقارت، بیماری، بیحالی، و سنگینی و ناامنی دارد و احتمالاً معتاد است.

2. همکاری و تعادل
در مورد محدودیت ها و مرزهای شخصی خود حس روشنی دارد. به خودش و دیگران به یک نسبت کمک می کند.
احساس غرق شدگی و پایمال شدگی دارد، مقاوم است و عکس العمل نشان می دهد. کار را با همکاری بیش از حد شروع می کند و بعد ناگهان خود را کنار می کشد.

3. بیان و احساسات
بیانی صمیمانه، از ته دل، و تعالی بخش دارد. با الهام بخشی، حساسیت و شادمانی ارتباط برقرار می کند.
احساس افسردگی و ناامیدی میکند، بیش از حد حساس است، شکایت و انتقاد می کند و بسیار به خود شکاک است.

4. ثبات و قبول مراحل
به خوبی آماده می شود و قدم به قدم پیش می رود. صبورانه راهش را ادامه می دهد. منطق را با احساسات متعادل میسازد.
همه چیز را یکباره و همین الان می خواهد. از روی پله ها می پرد. زیاده خواه، عجول، و گیج است. ثبات قدم و پشتکار کمی دارد.

5. آزادی و انضباط
مواهب و ذوق های مختلفی را به صورتی متمرکز به کار می گیرد. برای رسیدن به استقلال انضباط عملی دارد.
بین وابستگی بیش از حد و عدم وابستگی در نوسان است، پرشان است، بیش از حد تلاش می کند، متظاهر و بلوف زن است.

6. بینش و پذیرش
تصویر بزرگتر را می بیند، بخشنده و صبور است، کارش را عالی انجام میدهد بدون اینکه در دام کمال گرایی بیفتد. خودش و دیگران را قبول میکند.
بیش از حد منتقد است. خودش و دیگران را با معیارهای کمال طلبانه قضاوت می کند، در جزئیات کم اهمیت غرق می شود.

7. اعتماد و گشاده دلی
به درونی ترین احساساتش اعتماد میکند. آنقدر به دیگران اعتماد دارد که قلب خود را به روی او بگشاید. از نظر احساسی خطر می کند و احساساتش را در میان می گذارد.
احساس تلخی، گول خوردگی، و دیوانگی دارد. از ذهنش به عنوان یک سپر استفاده می کند. به خودش و دیگران اعتماد ندارد.

8. وفور و قدرت
از وفور و تاثیرگذاری بدون ترس یا سوء استفاده لذت می برد. مواهب الهی را با دست و دلبازی و عاقلانه با دیگران قسمت می کند.
از مشکلات مربوط به پول، قدرت، و شهرت هم می ترسد و هم گرفتار آنهاست. برای خود کارشکنی می کند.

9. تمامیت و عقل
در خط اصول برتر زندگی می کند. با مثال وجودیش دیگران را رهبری می کند. تجلی دهنده ی عمق، جذابیت، و عقل است.
اهداف برتر را گم کرده، احساس تنهایی و بریدگی می کند. در ذهنیتش گم شده و ارتباط خود را با قلب و رهبر الهامیش از دست داده است.

10.استعدادهای درونی
از مواهب حساسیت، قدرت، بیانگری، و الهام در خدمت به دیگران و برای اهداف برتر استفاده می کند.
بیش از حد حساس و عصبی است، کله شق، با زبانی طعنه زن و نیشدار، در مقابل احساسات درونی و الهامات گیج است.

با وجود اینکه هیچ عدد خاصی بر مشکلات یا امکانات انحصار بخصوصی ندارد، میتوانیم عمومی ترین تمایلات و کیفیات همراه با هر یک از این اعداد را خلاصه کنیم. این تمایلات در کسانی که آن ارقام را در هر جای تولدشان دارند، ظهور می کند.

بصورت منفی:
· 1 ها بیش از همه معتاد می شوند.

· 2 ها بیش از همه وابسته می شوند.

· 3 ها بیش از همه دچار افسردگی می شوند.

· 4 ها بیش از همه نوسانی می شوند.

· 5 ها بیش از همه وابسته می شوند.

· 6 ها بیش از همه کمال طلب می شوند.

· 7 ها بیش از همه دیوانه می شوند.

· 8 ها بیش از همه رفتارهای مهاجمانه نشان می دهند.

· 9 ها بیش از همه متعصب می شوند.

بصورت مثبت:
· 1 ها بهترین هنرمندان خلاق را می سازند.

· 2 ها بهترین سیاستمداران را می سازند.

· 3 ها بهترین سخنوران را می سازند.

· 4 ها بهترین تحلیل گران را می سازند.

· 5 ها بهترین محققین را می سازند.

· 6 ها بهترین قاضی ها را می سازند.

· 7 ها بهترین مدرسان را می سازند

نقل از
http://www.iran20.com
پاسخ
تشکر کنندگان: m.memari ، kianoush ، farzad24 ، honareirani ، ساسان ، بنيتا ، hosein m ، Eskandari
مرسی جالب بود.حالا میشه بفرمایید چطوری میشه کشف کنیم عدد ما چیه؟البته من قبلا فهمیدم عدد من چیه.بارها و بارها بهش برخورد کردم و جالبه که توی شماره کانفرم لاتاری که برنده شدم این عدد هم بود Smile
شماره کیس:2010AS296XX
تاریخ دریافت نامه قبولی:Aug 22
کنسولگری:ANKARA
تاریخ کارنت شدن: Aug 2010
تاریخ مصاحبه: 2 Sep
تاریخ دریافت ویزا: Sep 4
جمع هزینه ها: 3.5 میلیون برای دو نفر
ورود به آمریکاBig Grinec 10
ایالت:ویرجینیا-حومه واشینگتون دی سی

پاسخ
تشکر کنندگان:
خوب همونه دیگه !!
شماره کیس:2010AS000022xxx
تاریخ دریافت نامه قبولی:28July 2009
تاریخ ارسال فرمهای سری اول : 18/08/2009
تاریخ کارنت شدن کیس : JUNE 2010
تاریخ دریافت نامه دوم: 2010 /Aug 4
تاریخ مصاحبه: 2010 /july 14
تاریخ دریافت کلیرنس: 36days ) - 19 Aug )
کنسولگری: Ankara
ورود به آمریکا : ۱ اکتبر
پاسخ
تشکر کنندگان: farshidkhalafi
(2010-11-05 ساعت 12:19)ساشا نوشته:  خوب همونه دیگه !!

فکر کردم راههای دیگه ای هم هست.ولی خیلی جالبه ها Smile
شماره کیس:2010AS296XX
تاریخ دریافت نامه قبولی:Aug 22
کنسولگری:ANKARA
تاریخ کارنت شدن: Aug 2010
تاریخ مصاحبه: 2 Sep
تاریخ دریافت ویزا: Sep 4
جمع هزینه ها: 3.5 میلیون برای دو نفر
ورود به آمریکاBig Grinec 10
ایالت:ویرجینیا-حومه واشینگتون دی سی

پاسخ
تشکر کنندگان: ساشا
ساشا جان میشه بگی این عدد کیس نامبر عظیمی که به ما خورده از بهر چه بوده است؟
آیا حکمتی در آن است؟
Cool
آرزوی من مفید بودن برای مهاجرسراست در صورتی که پرسش و یا مشکلی دارید(هرچندغیرقابل حل) دارید می توانید تا حد توان من روی کمک من حساب کنید...Smile

دستهایی که کمک می کنند پاکتر از دستهایی هستندکه رو به آسمان دعا می کنند(کورش کبیر)
پاسخ
تشکر کنندگان:
(2010-11-08 ساعت 15:12)free_free نوشته:  ساشا جان میشه بگی این عدد کیس نامبر عظیمی که به ما خورده از بهر چه بوده است؟
آیا حکمتی در آن است؟
Cool

به گمان من از بهر آن بوده تا متوجه شوید من چه ها کشیدم و دم برنیاوردم Big Grin
شماره کیس:2010AS296XX
تاریخ دریافت نامه قبولی:Aug 22
کنسولگری:ANKARA
تاریخ کارنت شدن: Aug 2010
تاریخ مصاحبه: 2 Sep
تاریخ دریافت ویزا: Sep 4
جمع هزینه ها: 3.5 میلیون برای دو نفر
ورود به آمریکاBig Grinec 10
ایالت:ویرجینیا-حومه واشینگتون دی سی

پاسخ
تشکر کنندگان: ساشا




کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان