کانال تلگرام مهاجرسرا
https://t.me/mohajersara







##### هشدار #####
به تاریخ ارسال مطالب دقت فرمایید.
شرایط و وضعیت پروسه ویزا دائم در حال تغییر است و ممکن است مطالب قدیمی شامل تغییراتی باشد.
اندکی درد دل!!!
(2011-08-18 ساعت 21:47)arvin2000 نوشته:  متاسفانه هميشه مديران حق به جانب هستند
اگر من توي گذشته عضو بودم حتما اين مواردو ميگفتم
تا زماني كه شما اين گونه از كنار مسائل رد بشيد هيچ پيشرفتي حاصل نخواهد شد

ممنونم از اینکه گوش زد کردید!!!

هر جایی قانونی داره و مجریانی هم داره و من هم یکی از این مجریان هستم و بعضی اوقات مجبورم به زبان های مختلف با عقاید مختلف مقصود را بیان کنم.

متاسفانه شما قبلا عضو نبودید که یادآوری کنید و لطفا دیگر در این باره بحث را ادامه ندهید که مغایر قوانین سایت است.
سیدعلی سپهر
مدیر ارشد مهاجرسرا و مدیرعامل شرکت پاریز تراول
۰۹۱۲۱۲۵۳۵۵۷


هر آنچه در مورد لاتاری بايد بدانيد.
https://telegram.me/pariztravel
تشکر کنندگان: mohammad.maleki ، ParsTrader ، ابی22 ، sinswimer ، User ، msar
من حقیقتا" از تمامی مدیران محترم و همچنین اعضای فعال و نیز سایر عضو های عادی که دلنگران هموطنان خودشون هستند تشکر میکنم.

از همه مدیران عموما" و از آدمین محترم, خصوصا" تشکر میکنم.
راستش من تنها با مطالعه همین سایت موارد رو یاد گرفتم و وقتی میدیدم که آقای ناظم چطور برای هموطنان خودش فرم پر میکنه خیلی احساساتی شدم...

نکته ای را هم بگویم که متاسفانه این سایت اندکی در اورلب باندهایی با هنجارهای غیر متعارف با اکثریت نیز قرار گرفته که امیدوارم موقتی باشه.
تشکر کنندگان: mohammad.maleki ، Ali Sepehr ، User ، frozen mind ، msar
(2011-08-19 ساعت 16:02)sinswimer نوشته:  
(2010-05-13 ساعت 19:02)ALIREZA205 نوشته:  خودتان قضاوت کنید . پست‌های سایت مهاجرسرا شده اینطوری که در بالا می‌بینید . صدرا یه پست جدی مینویسه بقیه سریع میان مسخره بازی . به نظرم مدیرها باید این پست‌ها رو سریع پاک کنن

دوست عزیز و محترم
وقتی برای ما ایرانی ها یک چیزی مثل این سایت مهاجر سرا بطور کلی مجانی و همینطور (عضویت بدون نام اصلی و تلفن ویا آدرس...) باشه که اینهمه هم اطلاعات هم داشته باشه یه کمی بعضی افراد با سطح فرهنگی خاص رو تحریک میکنه که هر کاری دلشون میخواد بکنن.

باز هم تاکید میکنم که عضویت در این سایت بدون حد و حساب ((آسان)) میباشد و پی آمد این موضوع رفتار غیر مسولانه میباشد.

نداشتن حتی تلفن موبایل - خانه یا محل کار از کاربران و نیز بدون هزینه بودن ثبت نام برای بعضی کاربران پیش درامد رفتار غیر معمول میباشد.

پیشنهاد میشود که کاربران حق عضویت پرداخت نمایند و این حق عضویت بگونه ای باشد که دل نگرانی برای لغو آن بوجود آید. حتما" بایستی کپی شناسنامه یا پاسپورت برای روابط عمومی سایت اسکن وسپس ارسال بشه تا اعظائ آن احساس مسءولیت بیشتری نمایند. با این روند قیل‍.تر شدن سایت اولا عنقریب و دوما" بهتر میباشد.

با این حجم از اطلاعات مجانی هر کسی در سال آینده برای پسر عموی پسر خاله دایی مادر بزرگش.... هم ثبت نام میکند و شانس برنده شدن متقاضی واقعی را در این زمینه کم میکند و اصلا" از دنبال کردن کیس هم بصورت واقعی خود داری میکند و یا اگر هم رفت باز میگردد....

اگه امکان وجود داشته باشه خیلی خوب میشه البته با موافقت ادمین عزیز و مدیر تیم فنی
تشکر کنندگان: msar
درود بر دوستان خوب مهاجرسرا ...
...
از تاریخ 16 ژوئن 2011 ( 26 خرداد ماه 90 ) که تعداد کاربران عضو مهاجرسرا به 000 17 نفر رسید تا تاریخ 23 آگوست 2011 ( 1 شهریور ماه 90 ) تعداد کاربران عضو شده 000 . 21 نفر شد ...
به عبارتی در مدت 67 روز تعداد 000 . 4 هزار نفر دیگر به مهاجرسرا پیوستند ...
برداشت من از این آمار ، بدان معنی است که مهاجرسرا بهترین سایت و مکانی است جهت تبادل اطلاعات مهاجرتی ... که این تعداد کاربر را به طرف خود کشانده است ... مدیریت خوب و مدیران عالی پایه گذار و گرداننده این سایت هستند که همواره با حس هم دوستی در تلاش برای پیشرفت سایت می باشند ... ( اللخصوص Hojjat عزیز که مدیر فنی سایت هستند )
دوستان و کاربران گرامی ، اینجانب به عنوان عضو کوچکی از خانواده مهاجرسرا ، خواهشمندم بیاییم با همکاری اصولی تحت قوانین مربوطه در تبادل اطلاعات و پیشرفت سایت سهیم باشیم ...
به امید و آرزوی موفقیت برای همه ی شما دوستان و کاربران گرامی ...
.......... و Admin و همه ی مدیران و تمامی کاربرانی که عاشقانه به هموطنان و دوستان خود کمک می کنند ، پاینده / سربلند / تندرست / موفق و پیروز باشید .......«
-----------
تصاویری که من از سایت مهاجرسرا گرفتم رو میتونید در فایل های زیر مشاهده کنید » ( منبع آمار )::


فایل‌های پیوست پیش‌نمایش تصاویر

موفقیت های بزرگ لازمه اراده ی قوی هستند.!
تشکر کنندگان: gadfly ، majidusa01 ، sasan_rock ، kourosh2011 ، msar
سلام به همه !!


- ابي جان در خلال 18 روز كه از آمار دهي شما مي گذرد تعداد اعضا به عدد جديد : ( تعداد اعضای تالار 22,322 نفر می‌باشد. ) رسيده است. امروز 12 SEP ، مطابق با 21 شهريور 90 است. اين روند نشان از اعتبار مهاجرسرا دارد.

ALIREZA205 عزيز ، من هم با سخت تر شدن امكان عضويت و در نظر گرفتن حق عضويت كه عاملي موثر در جهت پالايش سايت مي شود موافقم اما با توجه به اينكه در ايران عضويت اي اعتباري همه گير نشده است و به طور كامل جا نيافتاده است ، پيشنهاد مي كنم در صورت صلاحديد مديران ؛ ثبت نام افراد جديد در ابتدا رايگان باشد و پس از مدت زمان مشخصي افراد براي verify شدن اقدام كنند .
با اين روش اعضاي ماندگار سايت مشخص مي شوند و به افراد تازه وارد هم اين شانس داده مي شود كه محتويات سايت را بشناسند و براي ماندن يا رفتن تصميم بگيرند و اقدام كنند.

--- دوستان تازه وارد مهاجر سرا ( از جمله خودم )‌ :
وجود فروم هايي به اين صورت در جوامعي مثل ايران هميشه با فراز و نشيب هاي زيادي همراه است . اگر به دنبال دريافت اطلاعات كامل و درست از راه هاي قانوني مهاجرت هستيد ، اگر به دنبال يافتن تفاوتها و مشابهات فرهنگي جوامع هستيد ، اگر مي خواهيد از جامعه مقصد خود ديد روشني داشته باشيد ، اگر مي خواهيد انجام مراحل مهاجرت و طي كردن امور اداري را از مهاجران قبلي بياموزيد و اگر مي خواهيد « مهاجرت كنيد » ؛‌ اگاه باشي كه مديران و حتي عموم اعضاي اين سايت براي حفظ آن تلاش زيادي كرده اند و نگذاشته اند تا از مسير اصلي و هدف نهايي خود ( كه همانا كمك به كساني است كه قصد مهاجرت دارند يا در حال انجام ان هستند ) دور شود .

پس بياييد با استفاده صحيح و البته رعايت قوانين مهاجر سرا ما تازه واردين هم در زمره كاربران خوب سايت درآييم.


« پر حرفي هايم را به بزر گواريتان ببخشيد »


تشکر کنندگان: Ali Sepehr ، sasan_rock ، mohammad.maleki ، ابی22 ، msar
من به عنوان یکی از تازه وارد ترینهای مهاجرسرا از همه مدیران و دوستانی که جهت برطرف کردن پرسشهای سایرین و تبادل اطلاعات تلاش می کنند تشکر می کنم.
خیلی خوبه که فضایی هست برای شنیدن حرفهایی که با هم مخالفند. متاسفانه تو جامعه ما فرصت حرف زدن به مخالفین کمتر داده می شه و هر کدوم ما تو زندگی شخصی و کاری مون شاهد این هستیم که اغلب افرادی که تفکر دیگه ای دارند یا پرت می شن و یا انقدر در حاشیه قرار می گیرند که کمتر دیده و شنیده بشوند. به نظر من هر اظهار نظری تا جایی که بی احترامی به شخصی نباشه خوبه و هر حرفی که موجب گمراهی سایرین نشه.
تو این مدت من بیشتر در تاپیکهای کلی دیدم تا دوستی حرفی می زد عده ای به اعتراض برمی خواستند و جواب می دادند و برخی هم برای طرفداری بلند می شدند. ما باید یاد بگیریم که در جامعه خیلیها مثل ما فکر نمی کنند ولی باید در کنارشون زندگی کنیم و این موضوع یکی از دستاوردهای کشورهای مهاجر پذیر محسوب می شه.
کیس:2016as1$$(برنده آقاي همسر)،تعداد:٢نفر،ارسال فرم:٢٩مي،سفارت:آنکارا،مصاحبه:٣ نوامبر،وضعيت: AP، آپديتها: ١١ژانويه،٧ مارچ و٩مارچ تبديل به or نَفَر دوم، ٢١ مارچ نَفَر اصلي و تبديل به or ٢٢مارچ،دريافت ايميل كليير ٢٢ مارچ، مديكال مجدد:٢٩مارچ ارسال٣٠،ايشود:٥ آپريل و دريافت پاسها از پست ٦آپريل، ورود به آمریکا (سیاتل):22 جولای
سفرنامه آنکارا
تشکر کنندگان: tamanna ، kavoshgarnet ، amir2640 ، shahram1347 ، SH1A2R3 ، msar
درود بر دوستان و مدیران گرامی ...
حدود یک سال از لاتاری 2012 می گذرد .. در این مدت دوستان خیلی زیادی به انجمن پیوستند
مدیران هم با مشکلاتی که در انجمن به وجود آمد ، تمام تلاش خود را جهت بهبود و کیفیت سایت به کار گذاشتند ...
جا داره از تمامی دوستان و مدیران تقدیر و تشکر کنم ( انجمن مهاجرسرا در این مدت کمک زیادی به من کرد تا بتوان اهدافم رو پیش ببرم .)

پیروز و سربلند باشید ...
موفقیت های بزرگ لازمه اراده ی قوی هستند.!
تشکر کنندگان: SH1A2R3 ، ParsTrader ، Ali Sepehr ، hoda2012 ، frozen mind ، msar
سلام دارم خدمت دوستان عزيز و مديران گرامي
ديروز من از سوي يکي از مديران محترم بعلت استفاده از يک جمله آلماني از فيلسوفي به نام امانوئل کانت در شمارش معکوس 2016 بمدت يک روز مسدود شدم معني اين جمله اين بود " به گونه‌اي زندگي کن که گويي فردا بايد بميري؛ و طوري کار کن که گويي جاودانه‌اي " حال به احتمال زياد با توجه به اين قانون "- کليه مطالبي که در سايت مطرح مي‌شوند مي‌بايست به زبان فارسي نوشته شوند، مگر مطالبي که از يک منبع خارجي که به زبان ديگري است نقل قول شوند. ارسال مطالب به زبان ساختگي Fingilish يا Pinglish (متوني که در آنها عبارات فارسي با کاراکترهاي انگليسي نوشته مي‌شوند؛ براي مثال عبارت «ايران» به صورت "iran" نوشته مي‌شود) اکيداً ممنوع مي‌باشد." من را مسدود ساخته است که آيا اين قانون با پست من منافات دارد ؛ اصل بحث من اين نيست ...
[عکس: 2e6e8vs.jpg]
دوستان قديمي اطلاع دارند که اين سايت با تمامي سايتهاي ديگر فرق دارد ... چهارچوب اين سايت رو انسانهاي بزرگی ساختن از خود ادمين بگير تا امسال آرش ها و امير ها و ... و مطمئنا محيطش هم همين طور که دوستمون آقاي سپهر توضيح دادن کاملا جدا از مابقي سايتهاست ... اصلا نيازي به گفته ناظم گرامي با اين محتوا نبود : "دوستان گرامي اين نکته را بايستي خدمتتان عارض شوم که هدف مديران سايت فقط و فقط نگه داشتن اين جو دوستانه و پر از عشق و محبت است و نه من و نه هيچ کدام از دوستانم قصد قدرت نمايي! ، سواستفاده از امکاناتي که در اختيار داريم و هيچ قصد ناصوابي نداريم و فقط به حفظ و ارتقاي کيفيت انجمن مي انديشيم."

ما همه مثل يک خانواده پر جمعيت در کنار هم هستيم که ممکنه سهوا دچار اشتباهاتيم بشيم ولي من بنده حقير با توجه به فعاليتها و اختياراتي که در فرومهاي ديگه داشتم پيشنهادي به مدير خوبمون دارم که بجاي قلع و قمع کردن گروهي چند نفر اونم يک روز مانده به اعلام نتايج ؛ با صبر و بردباري بيشتري با موضوع برخورد کنه و نهايتاً تذکري رو ارائه کند ... باز هدف من از اين صحبتها نه زير سوال بردن وظايف مديران و نه شروع بحث هاي فرسايشيه و همانطور که از اسم تايپيک پيداس مکانيه براي درد و دل و بحث هايي از اين قبيل ...

اينهم از ياد نره که خود اينجانب از مشغله مديران و کار طاقت فرساشون کاملا آگاهم فقط ديدن جمله مسدودي اونم دقيقا قبل اعلام نتايج يک حس پوچي و بي ارزشي رو برام القا کرده که با يک جمله کوچک مديران به همين راحتي منو با يک کليک از فعاليت 5 ساله و حق استفاده از يک محيط عمومي محروم کردند ...

براي همتون آرزوي موفقيت در تمامي مراحل زندگي رو دارم ...
تشکر کنندگان: lighter ، sce ، farrokh33
سلام ميشه كسى كه مطمعن هست جوابمو بده يك دنيا ممنون ميشم ، ايا ساله اخر ثبت نام لاتارى بوده ٢٠١٦ ؟؟؟ ممنون


 
تشکر کنندگان: farrokh33
خیر پریسا خانم سال های بعدی هم در کار است Smile
تشکر کنندگان: farrokh33
(2015-05-06 ساعت 19:59)رضا2015 نوشته:  خیر پریسا خانم سال های بعدی هم در کار است Smile

منبع لطفا Wink
تشکر کنندگان: farrokh33
خوب قرار باشه انجام نشه اعلام میشه ! Big Grin
تشکر کنندگان: farrokh33
(2015-05-06 ساعت 20:45)رضا2015 نوشته:  خوب قرار باشه انجام نشه اعلام میشه ! Big Grin

Smile با این تسلط عمیقت به بحث! یک رتبه تقدیم میکنم البته همان سال بعد هنگام برگزاری Wink
تشکر کنندگان: HERMES7 ، farrokh33 ، milade
(2015-05-06 ساعت 19:29)بريسا نوشته:  سلام ميشه كسى كه مطمعن هست جوابمو بده يك دنيا ممنون ميشم ، ايا ساله اخر ثبت نام لاتارى بوده ٢٠١٦ ؟؟؟ ممنون


سلام دوست عزیز چند سال پیش شایعه شده بود که لاتاری میخوادبرداشته بشه اون هم به خاطر طرحی بود که اوباما برای مهاجرهای غیرقانونی به کنگره ارایه داده بود اگر این طرح رای مثبت میگرفت احتمال اینکه لاتاری حذف بشه زیاد بود چون حدود ۱۱میلیون مهاجر غیرقانونی اجازه اقامت میگرفتن ولی کنگره به این لایحه رای منفی داد .فعلا لاتاری پا برجاست البته از نظر دولت آمریکا این یک رفراندوم بزرگ ویک تبلیغ بسیار موثر برای آنهاست وبا آمارهایی که ازشرکت کنندگان میگیرن میتونن نتایج جالب توجهی بدست بیارن.همیشه شاد باشید
تشکر کنندگان:
(2015-05-05 ساعت 15:13)online27H نوشته:  سلام دارم خدمت دوستان عزيز و مديران گرامي
ديروز من از سوي يکي از مديران محترم بعلت استفاده از يک جمله آلماني از فيلسوفي به نام امانوئل کانت در شمارش معکوس ۲۰۱۶ بمدت يک روز مسدود شدم معني اين جمله اين بود " به گونه‌اي زندگي کن که گويي فردا بايد بميري؛ و طوري کار کن که گويي جاودانه‌اي " حال به احتمال زياد با توجه به اين قانون "- کليه مطالبي که در سايت مطرح مي‌شوند مي‌بايست به زبان فارسي نوشته شوند، مگر مطالبي که از يک منبع خارجي که به زبان ديگري است نقل قول شوند. ارسال مطالب به زبان ساختگي Fingilish يا Pinglish (متوني که در آنها عبارات فارسي با کاراکترهاي انگليسي نوشته مي‌شوند؛ براي مثال عبارت «ايران» به صورت "iran" نوشته مي‌شود) اکيداً ممنوع مي‌باشد." من را مسدود ساخته است که آيا اين قانون با پست من منافات دارد ؛ اصل بحث من اين نيست ...
[عکس: 2e6e8vs.jpg]
دوستان قديمي اطلاع دارند که اين سايت با تمامي سايتهاي ديگر فرق دارد ... چهارچوب اين سايت رو انسانهاي بزرگی ساختن از خود ادمين بگير تا امسال آرش ها و امير ها و ... و مطمئنا محيطش هم همين طور که دوستمون آقاي سپهر توضيح دادن کاملا جدا از مابقي سايتهاست ... اصلا نيازي به گفته ناظم گرامي با اين محتوا نبود : "دوستان گرامي اين نکته را بايستي خدمتتان عارض شوم که هدف مديران سايت فقط و فقط نگه داشتن اين جو دوستانه و پر از عشق و محبت است و نه من و نه هيچ کدام از دوستانم قصد قدرت نمايي! ، سواستفاده از امکاناتي که در اختيار داريم و هيچ قصد ناصوابي نداريم و فقط به حفظ و ارتقاي کيفيت انجمن مي انديشيم."

ما همه مثل يک خانواده پر جمعيت در کنار هم هستيم که ممکنه سهوا دچار اشتباهاتيم بشيم ولي من بنده حقير با توجه به فعاليتها و اختياراتي که در فرومهاي ديگه داشتم پيشنهادي به مدير خوبمون دارم که بجاي قلع و قمع کردن گروهي چند نفر اونم يک روز مانده به اعلام نتايج ؛ با صبر و بردباري بيشتري با موضوع برخورد کنه و نهايتاً تذکري رو ارائه کند ... باز هدف من از اين صحبتها نه زير سوال بردن وظايف مديران و نه شروع بحث هاي فرسايشيه و همانطور که از اسم تايپيک پيداس مکانيه براي درد و دل و بحث هايي از اين قبيل ...

اينهم از ياد نره که خود اينجانب از مشغله مديران و کار طاقت فرساشون کاملا آگاهم فقط ديدن جمله مسدودي اونم دقيقا قبل اعلام نتايج يک حس پوچي و بي ارزشي رو برام القا کرده که با يک جمله کوچک مديران به همين راحتي منو با يک کليک از فعاليت ۵ ساله و حق استفاده از يک محيط عمومي محروم کردند ...

براي همتون آرزوي موفقيت در تمامي مراحل زندگي رو دارم ...
ممنون از اطلاعاتتون
١-ببينيد من يكبار به همان زبان گويش مورد استفاده شما دوستانه تذكر دادم كه استفاده از زبان الماني ممنوع است و فارسي صحبت كنيد بعد از تذكر، مراوده كردين به زبان الماني و تذكر را جدي نگرفتيد!
٢- اگر حتي جمله زيبايي هم درج كنيد ولي شخصي توانايي خواندن ان را نداشته باشد برداشت متفاوتي خواهد داشت
از دريچه خودتون نگاه نكنيد محيط عمومي شرايط خاص خودش را دارد
اميدوارم جملات زيباتون رو با زبان فارسي ببينم

پايدار باشيد
تشکر کنندگان: online27H ، saboteur




کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان