کانال تلگرام مهاجرسرا
https://t.me/mohajersara







##### هشدار #####
به تاریخ ارسال مطالب دقت فرمایید.
شرایط و وضعیت پروسه ویزا دائم در حال تغییر است و ممکن است مطالب قدیمی شامل تغییراتی باشد.
ویزا برای فرصت مطالعاتی
دوست من برای یک فرصت مطالعاتی دوره دکترا می خواد بره آمریکا باید درخواست چه نوع ویزایی کنه؟
پاسخ
تشکر کنندگان: msar
F1
اگر متاهل هستند، F2 هم برای خانواده باید بگیرند...
پاسخ
تشکر کنندگان: impepaliene ، Pamiempaciedo ، فتانه ، فتانه ، msar
سلام دوستان
من هم برای خواهرم که استاد دانشگاه دنبال همچین موردی هستم تا بتونه فرصت مطالعاتی از دانشگاه های آمریکا بگیره
اگه کسی درباره گرفتن پذیرش برای فرصت مطالعاتی و مراحل آن اطلاعاتی داره ممنون میشم توضیح بدن
پیشاپیش از پاسخ های دوستان تشکر میکنم.
پاسخ
تشکر کنندگان: Pamiempaciedo ، vosyzoono ، msar
سلام دوستان
نوع ویزا رو شما تعیین نمی کنین یا نیازی نیست که بدونین. فقط باید از supervisor دعوتنامه واسه فرصت مطالعاتی ارائه بدین به سفارت البته همراه بقیه مدارکی که سفارت اعلام کرده که می خواد ازتون.
موفق باشین
پاسخ
تشکر کنندگان: SomRittyboozy ، prammainfatte ، msar
سلام ممنون میشم کمکم کنید، خیلی فوری و مهم برام
من الان ویزای J1 (Exchange visitor) گرفتم از دانشگاه Pennsylvania university برای 6 ماه short time البته دعوت نامه من 1 ساله بود که برای اینکه 2 Years Rule Apply نخوره که راهنمایی غلط مشاور دانشگاه بود و فرقی نمی کرد من کردمش 6 ماهه و به دلیل Financing Goverment از دولت ایران که تنها 6 هزار یورو و معلوم نیست بدن یا ندن من با وجود Bank Statment دوبرابر آنچه لازم بود بهم ویزا با 2 Year Rule Apply دادن که وقت گرفتم و نامه از استاد در آمریکام بردم که توان مالی من کافیه و بهشون گفتم من فکر نمی کردم مشکل ایجاد بکنه و حالا من نمی خوام از این کمک مالی استفاده کنم قبول نکردن و گفتن یا باید این ویزا رو لغو کنی و از اول اقدام کنی یا باید بری آمریکا و درخواست Waiver کنی از دولت آمریکا وقتی نوبت گرین کارتت شد و الان یک نامه دادن که تصمیم با خودم و اگر از این ویزا استفاده کنم حتی اگر گرین کارت بگیرم باز باید صبر کنم 2 سال بگذره و بعد می تونم برم آمریکا برای زندگی.

حالا مشکلات من اینه که مادر من 17th Sep 2001 = Receipt Date اقدام کرده از طریق خالم برای گرین کارت و من متولد 14th July 1983 هستم و سال 2010 جوابش آمد ولی مجددا فایل ها 2 سال عقب افتاد و الان طبق نوبت برای Visa Bulletin گروه F4 که گروه ماست 5 ماه دیگه نوبت مصاحبه گرین کارت و مهاجرتمان هستش. البته این زمان قطعی نیست. که از لینک زیر قابل مشاهده است :
http://travel.state.gov/visa/bulleti...etin_1360.html
سئوال اول ) من نیز رد صلاحیت نشدم و برای مصاحبه اسم من نیز کنار اسم مادر پدر و بردیا زیر 21 سال در آمده و موقع پر کردن فرم تنها من 18 سال دو ماهم بود، حالا روز مصاحبه در صد دادن ویزا به من چقدر است.

سئوال دوم ) اگر من از ویزای J1 که گرفتم استفاده کنم نحوه اقدام برای Waiver از قانون 2 Year Rule چگونه است و کی و کجا باید اقدان کنم از ایران یا آمریکا و احتمال قبول آن چقدر است.

سئوال سوم ) اگر من بازم پول وزارت علوم ایران نگیرم و نامه آنها رو نگهدارم و از دانشگاه بخوام اگه قبول کنن در فرم DS-2019 این Ministry of science رو حذف کنن در پرونده Waiver موثر یا نه.


بازم ممنون
Approval Date: 23 Sep 2009
Prioty Date = 12 Sep 2001
Interview Date : 12 Jan 2014
کلیر 22 اکتبرBig GrinBig Grin
پاسخ
تشکر کنندگان: frozen mind ، msar
سلام
من میخواستم یه کنفرانس معتبر تو شیکاگو ثبت نام کنم. خودم برای کنفرانس مقاله ندادم و فقط یه شرکت کننده معمولی هستم. به نظرتون بهم ویزا میدن؟
پاسخ
تشکر کنندگان: msar
(2010-05-20 ساعت 17:40)گاتا نوشته:  دوست من برای یک فرصت مطالعاتی دوره دکترا می خواد بره آمریکا باید درخواست چه نوع ویزایی کنه؟

ویزای j1 برای خودشان و برای همسر و فرزندان ویزای j2.
پاسخ
تشکر کنندگان: msar
سلام من توی چین زندگی می کنم و یک فرصت مطالعاتی از یکی از دانشگاههای امریکا گرفتم که ویزای j1 می دن و می خواهم با هزینه شخصی برم مقداری پول توی یک موسسه مالی دارم برای نامه ساپورت چطور ریال تبدیل به دلار کنم !! چون تونامه مبلغ پولم به ریال نوشته Sad
ضمن من می تونم از از سفارت چین اقدام کنم یا باید برم دبی ترکیه
سوال دیگه اینکه بعد از اینکه ویزای j1 گرفتم دوسال نمی تونم به هیچ وجه مثلا پست دکتری برم امریکا ؟
پاسخ
تشکر کنندگان: msar
(2014-04-23 ساعت 19:31)vrh59ir نوشته:  سلام من توی چین زندگی می کنم و یک فرصت مطالعاتی از یکی از دانشگاههای آمریکا گرفتم که ویزای j1 می دن و می خواهم با هزینه شخصی برم مقداری پول توی یک موسسه مالی دارم برای نامه ساپورت چطور ریال تبدیل به دلار کنم !! چون تونامه مبلغ پولم به ریال نوشته Sad
ضمن من می تونم از از سفارت چین اقدام کنم یا باید برم دبی ترکیه
سوال دیگه اینکه بعد از اینکه ویزای j1 گرفتم دوسال نمی تونم به هیچ وجه مثلا پست دکتری برم آمریکا ؟
دوست عزیز تا جایی که من میدونم به هر بانک ویا موسسه مالی اعتباری در ایران بگی واسه سفارت موجودی حسابت رو میخوای به انگلیسی و با ذکر نرخ ارز به روز و مانده تبدیل شده میدن اگر به شما ندادن عجیبه ، باید بگید بهشون.
چون در چین شهروند هستید میتونید از سفارت همونجا اقدام کنید.
پاسخ
تشکر کنندگان: msar
سلام. معمولا اگه متاهل باشید و تکی اقدام کنین (یکی از روجین بره آمریکا) و اینکه از مسول ثبت نام کنفرانس مورد نظر دعوتنامه شرکت در کنفرانس و بگیرید و به همراه دیگر مدارک ببرید سفارت واسه مصاحبه، احتمالش زیاره ویزا بدن. فقط سعی کنین به انداره 3-6 ماه جلوتر اقدام کنید.


(2012-12-11 ساعت 02:26)leili62 نوشته:  سلام
من میخواستم یه کنفرانس معتبر تو شیکاگو ثبت نام کنم. خودم برای کنفرانس مقاله ندادم و فقط یه شرکت کننده معمولی هستم. به نظرتون بهم ویزا میدن؟
پاسخ
تشکر کنندگان:
آیا راهی هست که یه فرصت مطالعاتی حتی با یه زمان کم برای آمریکا پیدا کنم
لیسانس نقشه برداری.

فقط برای مدتی بتونم وارد آمریکا شم.
با تشکر
پاسخ
تشکر کنندگان:




کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان