کانال تلگرام مهاجرسرا
https://t.me/mohajersara







##### هشدار #####
به تاریخ ارسال مطالب دقت فرمایید.
شرایط و وضعیت پروسه ویزا دائم در حال تغییر است و ممکن است مطالب قدیمی شامل تغییراتی باشد.
دیدگاه های آرش در مورد آمریکا
کلی این تاپیک داره فیلم سینمایی میشه ! باید اسمش رو عوض کنیم بزاریم خشونت در ایران نه امریکا.Tongue
فقط یک نکته رو بگم . تا بحال توجه کردید که در فیلم های سینمایی که از آی نقطه آر نقطه آی نقطه بی پخش میشه کوچکترین صحنه عاطفی یا مربوط به پوشش بانوان محترمه حذف میشه ولی فجیع ترین صحنه های کشتار و قتل بدون هیچ تعدیلی نمایش داده میشه.
شماره کیس:2010AS00007xxx
تاریخ دریافت نامه قبولی:یادم نیست!
کنسولگری:Abu Dhabi
تاریخ ارسال فرمهای سری اول: JUNE-12- 2009
تاریخ کارنت شدن کیس: 2009 Sep
تاریخ مصاحبه: Feb 2010
تاریخ دریافت نامه دوم:دو هفته بعداز مصاحبه
تاریخ دریافت کلیرنس: 23 Sep -بیش از ۷ ماه!
تاریخ دریافت ویزا : ۳۰ سپتامبر ۲۰۱۰
پاسخ
تشکر کنندگان: rs232 ، kavoshgarnet ، espahbod ، shkhmo ، mohammadrezah ، godot ، ٍٍEmad Armin ، kaziar ، alirezanz ، jsmlz ، American Darlin
با سلام

شهره آغداشلو، بازیگر آمریکایی ایرانی تبار برنده جایزه امی 2009 شد
[عکس: 1253888794_1.jpg]
در 20 سپتامبر 2009 شهره آغداشلو که متولد تهران است، نخستین بازیگر آمریکایی ایرانی تباری بود که جایزه امی را از آکادمی هنرها و علوم تلویزیونی دریافت کرد. او این جایزه را برای نقش مکمل خود در سریال کوتاه تلویزیونی "خانه صدام" که از شبکه HBO پخش شد، دریافت کرد. او شش سال پیش نیز به نخستین زن آمریکایی ایرانی تبار و همچنین نخستین زن اهل خاورمیانه ای بود که به خاطر نقش خود در فیلم "خانه شن و مه" نامزد دریافت جایزه اسکار شد.
آغداشلو فعالیت هنری خود را از اوایل دهه 1970 با حضور در کلاس های آموزش تئاتر در کشور خود ایران آغاز کرد. او در نمایشنامه های متعددی بازی کرد و برای ایفای نقش در فیلم "گزارش" مورد تحسین قرار گرفت. بازی او در فیلم سوته دلان در سال 1978 جایگاه او را به عنوان یکی از جوان ترین بازیگران نقش اول زن در سینمای ایران تثبیت کرد. او در جریان انقلاب سال 1979 از ایران گریخت و به انگلستان رفت و در آنجا به دریافت دانشنامه ای در رشته روابط بین المللی توفیق یافت. او به بازیگری ادامه داد و در سال 1987 تصمیم گرفت حرفۀ بازیگری را در ایالات متحده دنبال کند و بدین ترتیب در سال 1989 در اولین فیلم آمریکایی خود ایفای نقش کرد. او از آن زمان تا کنون در فیلم ها، نمایشنامه ها، و برنامه های تلویزیونی متعددی ایفای نقش کرده است. آخرین فیلم او فیلم آمریکایی- ایرانی "سنگسار ثریا" در سال 2008 بود. این فیلم بر مبنای کتاب فریدون صاحب جم درباره ماجرای واقعی سنگسار یک زن ایرانی در سال 1980 که طبق موازین شرع متهم به زنا شده بود تنظیم شده است.



آغداشلو در یک مصاحبه تلفنی درباره کسب جایزه امی، فعالیت های هنری خود، و آرزوهایش برای آینده با ما گفتگو کرد:



پرسش: جایزه امی تا چه اندازه اهمیت دارد؟



پاسخ: این جایزه بسیار مهم است. این جایزه ای ارزشمند است که همتایانم به من اعطا کرده اند. من به هیچ عنوان انتظار دریافت این جایزه را نداشتم و هنگامی که در حال رفتن به سمت جایگاه بودم، از خودم می پرسیدم که آیا نام خود را درست شنیده ام یا نه. دریافت این جایزه باورنکردنی بود.



پرسش: شما به عنوان نخستین بازیگر زن ایرانی که نامزد دریافت جایزه اسکار شده و برنده جایزه امی شده است، چه احساسی دارید؟



پاسخ: بسیار خوشحالم؛ افتخار می کنم. سرشار از شادی و خوشحالی هستم، نه تنها برای خودم. این دختر کوچک اهل خاورمیانه از ایران به آمریکا – که واقعاً سرزمین فرصت های طلایی است – آمد و توانست به آرزوی خود دست یابد. من بسیار افتخار می کنم، نه تنها به دلیل آنچه که خود به دست آورده ام، بلکه در عین حال به دلیل دستاوردهای تعداد بسیار زیادی از زنان ایرانی که در همۀ رشته ها جایگاه های مهمی دارند.



پرسش: شما کدام یک را ترجیح می دهید؛ بازی در فیلم های سینمایی، تلویزیون و یا تئاتر؟



پاسخ: من بازیگری را به خاطر خود ایفای نقش و بازی کردن دوست دارم، نه به دلیل واسطه و رسانه ای که در قالب آن بازی می کنم. گرچه از لحاظ تخصصی هر یک از این موارد نوعی متفاوت از هنر به شمار می روند. من عاشق بازیگری هستم، به همین دلیل برای من تفاوتی نمی کند که در سینما، تلویزیون و یا تئاتر بازی کنم. از لحاظ علایق شخصی چون من کار خود را به عنوان بازیگر تئاتر آغاز کردم، بازی در تئاتر را دوست دارم. احساس می کنم که صحنه تئاتر مکانی است که به آن تعلق دارم. سینما موجب پیشرفت هر بازیگری می شود و برای بازیگران یک جایگاه و موقعیت بزرگتر و بین المللی فراهم می آورد. من عاشق کار در تلویزیون هستم. همواره به دوستان بازیگرم می گویم "اگر می خواهید مردم شما را دوست داشته باشند، باید در سریال های تلویزیونی بازی کنید و خواهید دید که مردم چگونه شما را خواهند شناخت و دوستتان خواهند داشت." مردم با شما احساس صمیمیت و نزدیکی می کنند، زیرا شما در خانه های آنها حضور یافته و آنها را سرگرم کرده اید.



پرسش: شما در ایران فعالیت های هنری خود را با شرکت در کلاس های آموزش تئاتر آغاز کردید، که اغلب تئاتر تجربی و غیرحرفه ای به شمار می رفت. آیا آن دوران تاثیری در پیشرفت شما در حرفه بازیگری داشت؟



پاسخ: بله، در واقع همین طور است. من سی و پنج سال پیش در نمایشنامه های برتولت برشت، ساموئل بکت، و لوییجی پیراندلو بازی می کردم. ما حتی گاهی به طور فی البداهه برخی از این نمایشنامه ها را در یکدیگر ادغام می کردیم، مانند نمایشنامه ای با عنوان "امشب زیر نور ماه" به کارگردانی آشور بانیپال که به طور اختصاصی برای جشن هنر تخت جمشید تهیه شده بود و مورد تحسین و تمجیدهای زیادی از طرف مردم و منتقدین قرار گرفت. من با این تجربیات به انگلستان آمدم و دانش و تخصصی که در ایران آموخته بودم، مرا قادر به بازی بر روی صحنه های تئاتر بین المللی ساخت و سبب شد که فعالیت من به صحنه تئاتر خاورمیانه و یا ایران محدود نشود.



پرسش: کدام یک از نقش هایی را که تا کنون بازی کرده اید بیش از همه دوست دارید؟



پاسخ: من به شخصیت نادی که در فیلم خانه شن و مه نقش او را بازی می کنم، علاقه دارم. موضوع فیلمنامه این فیلم نزدیکی زیادی با احساسات درونی من و وطنم داشت. من در تمام طول زندگی خود زنانی مانند نادی را در ایران دیده ام. نادی برای من مانند خاله و یا مادربزرگم است.



پرسش: شما در مراسم اهدای جایزه امی یک دستبند سبز به نشانه همبستگی با جنبش سبز ایران بر دست داشتید. آیا شما خود را یک فعال سیاسی می دانید؟



پاسخ: من از زمانی که در سال 1979 ایران را ترک کردم، هرگز دست از مبارزه برای حقوق بشر برنداشته ام. این جنبش نتیجه آن چیزی است که طی سی سال گذشته در ایران اتفاق افتاده است. دستبند سبز من در حقیقت نمادی از همبستگی با وقایعی است که در ایران در حال رخ دادن است، بویژه با جوانانی که با نافرمانی مدنی و به پا خاستن خودجوش خود موجب حیرت جهانیان شدند. من مانند هزاران انسان دیگر در سرتاسر جهان عکس های وحشتناک ارسال شده از ایران را دیده ام. و تنها می خواستم تاکیدی بر این وقایع داشته باشم تا رسانه ها به آن توجه کنند.



پرسش: شما به عنوان مشهورترین بازیگر زن ایرانی آیا فکر می کنید که افراد مشهور و سایر مهاجرین ایرانی می توانند به پیشبرد آزادی های مدنی و دیدگاه های دموکراتیک کمک کنند؟



پاسخ: آنچه که چند ماه پیش رخ داد، تنها آغاز یک پایان بود. این جنبش که اکنون جنبه ای زیرزمینی و مخفیانه یافته است، بار دیگر به پا خواهد خاست. جنبش تا زمانی که آنها اختیار سرنوشت خود را در دست نگیرند، متوقف نخواهد شد – آنها به دلیل وجود حکومتی مذهبی و نظامی طی سی سال گذشته از این حق محروم بوده اند. هیچگونه دخالت مستقیمی نباید صورت گیرد، زیرا هرگونه دخالتی نه تنها موجب برخورد و واکنش شدید دولت می شود، بلکه مقامات ایران بلافاصله کشورهای غربی را مقصر این رویدادها اعلام خواهند کرد. از همین رو بهترین کار این است که خواسته ها و صدای مخالفان را به گوش جهانیان برسانیم، و بی عدالتی ها، شکنجه، و تجاوزهایی را که در ایران در حال رخ دادن است افشا کنیم. رسانه های آمریکا توجه زیادی به وقایعی که در ایران رخ می دهد، داشته اند.



پرسش: شما بارها از بهاییانی که در ایران زندانی هستند، دفاع کرده اید.



پاسخ: من واقعاً به اعتقادات بهاییان احترام می گذارم و به عنوان یک مسلمان از آنچه که برای آنها اتفاق می افتد، شرمسارم. 62 بهایی در سال 83 تنها به دلیل حضور در یک گردهمایی ساده دستگیر شدند. از آنها خواسته شد تا به صورت مکتوب از دین خود برگردند. 50 نفر از آنها برای آنکه به زندان نروند، یک نامه را امضا کردند که در آن گفته بودند مسلمان هستند. مابقی این بهاییان به اعدام محکوم شدند. در سال 1983 پرزیدنت ریگان از رهبران جهان خواست تا همراه با او از آیت الله خمینی بخواهند که این انسان های بیگناه را اعدام نکند. پاسخ آیت الله خمینی این بود: "ریگان از چه زمانی نگران رفاه و آسایش انسان ها شده است؟ چطور او هیچ چیزی درباره جنایات عراقی ها علیه ایرانیان نمی گوید؟" به همین علت دیگر تنها سخن گفتن کافی نیست، ما نیاز به عمل داریم. در عین حال هرگونه سخنی مبنی بر دخالت و مداخله موجب سرکوب و درهم شکستن این جنبش خواهد شد.



پرسش: آیا شما قصد دارید آخرین فیلم خود"سنگسار ثریا" را در مراسم اسکار شرکت دهید؟



پاسخ: ما این فیلم را نخستین بار در جشنواره فیلم تورنتو به نمایش گذاشتیم و به مقام دوم دست یافتیم. این فیلم در جشنواره تورنتو همراه با فیلم "میلیونر زاغه نشین" به روی پرده آمد. نقدهای مثبتی در مورد آن نوشته شده است. بینندگان نیز با بهت و حیرت این فیلم را نگاه می کنند و باور نمی کنند که این کار – سنگسار – هنوز اتفاق می افتد و متعلق به دوران کهن ذکرشده در کتاب مقدس نیست.

موفق و تندرست باشید .
بزرگترین شجاعت صبر است .
پول خورده درشت.
پاسخ
تشکر کنندگان: rs232 ، Ali Sepehr ، usa.lover ، kavoshgarnet ، mh_hshk ، maaref ، aNTea ، nimar123 ، batis2010 ، shkhmo ، مانترا ، mohammadrezah ، HERMES7 ، kaziar ، alirezanz ، jsmlz
جالب اینجا است که حتی حیوانات و پرندگان هم در امریکا متوجه عدم خشونت میشوند و به آدمها نزدیک میشوند. چند روز پیش داشتم توی پیاده روی روبروی یک کافی قهوه با نون و پنیر میخوردم دیدم یه گنجشک اومد روی میز و شروع کرد به خوردن خورده های نون. توی دلم گفتم حیف که منو نمیشناسی اگرنه از دو کیلومتری من هم رد نمیشدی! راستش من در بچگی با تیرکمونی که داشتم سایه گنجشکها رو با تیر میزدم. در بیشتر عکسهایی که از بچگی دارم یک زیرپراهنی گشاد پوشیده ام که تا زانویم میرسد با یه پیجامه گشاد و دمپایی و البته یه تیرکمون مگسی هم دستمه! البته چون در حال رشد بودیم لباسهای گشاد برامون میخریدند که زود کوچیک نشه!
پاسخ
اگر چشماني براي ديدن داشته باشي شگفت زده مي شوي:‌ حتي يك گدا نيز گدا نيست. او هم يك انسان است. او هم طعم عشق را چشيده و عصباني شده است. او هم هزار و يك چيز ديگر را از سر گذرانده است كه حتي پادشاهان نيز ممكن است به حال او غبطه بخورند. ارزشمند است كه زندگي گدا را مطالعه كرد، مشاهده كرد و از آن شناختي حاصل كرد، زيرا او نيز امكاني از زندگي توست. هرانساني با امكاناتي زندگي مي كند و امكاني را به واقعيت دگرگون مي كند. تمام اين امكانات در تو نيز هست. تو مي تواني يك آدولف هيتلر شوي يا يك مسيح- هردو در به رويت گشوده اند. يكي از اين دو در وارد مي شود، ديگري از آن در. از اين رو من همانقدر علاقمند بودا هستم، نيز علاقمند مسيح و يا هيتلر و يهودا و ... هستم. اگر تو اين را بفهمي تمام عالم دانشگاه تو مي شود. معناي دقيق دانشگاه همين است، زيرا از واژه universe (‌جهان هستي )‌ گرفته شده است. آنگاه تمام موقعيتها، به فرصتي براي رشد و تحول تبديل مي شود. آهسته آهسته خودت را مي آفريني. ما در شكل يك مكان و فرصت به دنيا مي آييم. اشو
تمام اصول اخلاقی، اخلاقی نیستند. و چیزی که در یک کشور اخلاقی به حساب می آید، در کشور دیگر اخلاقی نیست. چیزی که در یک مذهب اخلاقی است، در مذهب دیگر اخلاقی نیست. چیزی که امروز اخلاقی است، دیروز اخلاقی نبود. اصول اخلاقی در تغییرند، اصول اخلاقی اختیاری اند. اشو
پاسخ
نوید جان من یک کم جوشکاری بلدم ولی در مورد بازار کارش هیچ اطلاعاتی ندارم. نمیدونم از کی شنیده ام که در آلاسکا برای نصب لوله های نفتی به جوشکاران حقوق خوبی میدهند ولی زندگی در آنجا گمان نمیکنم هیج جذابیتی داشته باشه.
پاسخ
بله مرسی سعید جان...
آدم باید مثل خانم شهره آغداشلو باشه، از بچگی رفته تو خونه ی یک انگلیسی، بعد از چند وقت هم فرهنگشون رو یاد گرفته و هم زبانشون رو ، و از همون زمان هم خودش رو وفق داده با اونجا و موفق هم شده!!!دیگه موفقیت از این بالاتر؟
پاسخ
تشکر کنندگان: saeedhei ، rs232 ، indmehdi ، maaref ، delir ، batis2010 ، امیر مهاجر ، shkhmo ، HAZARA ، mohammadrezah ، kaziar ، alirezanz ، jsmlz ، aram_hpanahi
دوست عزيز، usa.lover
لطفاً جمله آخر پستتو اصلاح کن.
دوستان سعي کنن از نوشتن اسامي و شخصيت‌هاي سياسي جداً خودداري کنن.
با تشکر
برنده گرین کارت لاتاری 2010.
ساکن لوس آنجلس، کالیفرنیا.
پاسخ
به دوستانی که هنوز کلیر نشدن توصیه می‌شه که این‌جا چیزی ننویسن! چون ممکنه که سفارت در راستای کلیرنس بیاد سوابق جنایی و حیوان آزاری و غیره ملت رو استخراج کنه!!
پاسخ
تشکر کنندگان: homeless ، ChairMan ، rs232 ، mahdi/sh ، shkhmo ، HAZARA ، iman63ir ، mohammadrezah ، sh_aytak ، sumya ، hamid87 ، sheinos ، alirezanz ، jsmlz ، aram_hpanahi
خوب دوستان, زندگی در امریکا موارد منحصر به فردی دارد که شما در ایران تا بحال تجربه نکرده اید و باید حتما اطلاعات خودتان را در این زمینه ها تکمیل کنید.

یکی از این موارد دزدی اطلاعات شخصی شما است.

در امریکا اگر ماشینتان را دزدیدند اصلا نگران هیچ چیز نباشید. اگر وسایل خانه تان را دزدیدند, اگر بیمه هست که هیچ اگر هم نیست با گزارش پلیس پول خود را از مالیاتی که داده اید پس خواهید گرفت. پس نگران دزدی وسایل خانه خود هم نباشید.

ولی تنها و تنها نگران دزدیده شدن یک چیز باشید و آن اطلاعات شخصی شما است. ممکن است پیش خود بگویید که اطلاعات شخصی شما چیست و به درد چه کسی میخورد. عرض میکنم.

اطلاعات شخصی شما شامل موارد زیر میشود:
1- نام , نام خانوادگی
2- آدرس محل سکونت, شماره تلفن
3- شماره سوشیال سکیوریتی
4- تاریخ تولد

با اطلاعات شخصی شما میتوانند کارهای زیر را انجام دهند:
1- تا سقف اعتبار شما وام دریافت کرده و آن را به حسابی که میخواهند واریز نموده و نقد کنند
2- با اعتبار شما اتومبیل بخرند و سپس آن را نقد و بدون سند بفروشند
3- حساب سیوینگ شما را خالی کنند

دزدی اطلاعات شخصی شما چه عوارضی برای شما خواهد داشت؟
1- شما بعد از مدت 3 ماه پول خود را پس خواهید گرفت ولی باید مراحل قانونی آن را پشت سر بگذارید
2- شما باید بدهی پول و یا وام دزدیده شده را پرداخت نمایید در غیر اینصورت کردیت شما به شدت آسیب خواهد دید.
3- تمام حسابهای شما تا مدتها کنترل میشود و فقط کارهای محدودی میتوانید با حسابتان انجام دهید.
4- تا زمانی که سرقت حل و فصل نشده است تمام حسابهای کردیت شما بسته خواهد شد

چگونه میشود از دزدیده شدنن اطلاعات شخصی جلوگیری کرد؟
1- از دادن تاریخ تولد خود به دیگران و نوشتن آن در سایتهای کامپیوتری خودداری نمایید.(قابل توجه کسانی که تولدشان را در پروفایل خود مینویسند)
2- بدست آوردن آدرس و تلفن شما در امریکا برای همه امکان پذیر است ولی مهم این است که این اطلاعات همراه با اطلاعات بانکی شما یکجا در دست کسی نباشد. معمولا این اطلاعات از نامه های بسیار زیادی که به شما انواع پیشنهادهای بانکی می دهند و شما آنها را در سطل زباله می اندازید بدست میاید. شما باید هر نامه را قبل از دور انداختن ریز ریز کنید طوری که هیچگونه اطلاعاتی از شما قابل خواندن نباشد.
3- شماره سوشیال سکوریتی خود را به هیچ احدی ندهید مگر اینکه سایت رسمی بانک و یا یک ارگان رسمی دولتی باشد. بسیاری از جاها فرمهای کار و یا اجاره خانه محل سوشیال سکوریتی نامبر دارد و شما میتوانید بگویید که من این اطلاعات را نمیدهم. زیرا کافی است یکی آن برگه ها را بدزدد و شما را بیچاره کند.
4- اگر کسی به شما زنگ زد و گفت از بانک است و حتی همه مشخصات شما را گفت و بعد گفت که مثلا این اطلاعات ناقص است و باید تکمیل کند شما هیچگونه اطلاعاتی به او ندهید. بگویید که خودتان به بانک زنگ میزنید و اطلاعات را میگویید. وقتی به بانک زنگ میزنید آنها از شما 4 شماره آخر سوشیال سکیوریتی را میخواهند که مطمئن شوند خود شما هستید. (برای همین است که هیچکس دیگری غیر از شما نباید این شماره را بداند)
5- حساب خود را بصورت آنلاین هر روز چک کنید و به محض اینکه دیدید گردشی در آن وجود دارد که مربوط به شما نیست سریعا با بانک خودتان تماس بگیرید تا اگر اطلاعات شما دزدیده شده بود حسابتان را مسدود کنند.
6- اگر کارت دبیت یا کردیت خودتان را گم کردید همان دقیقه با بانک تماس بگیرید و اطلاع دهید زیرا ممکن است 10 دقیقه هم دیر باشد و کلی خرید از حساب شما کرده باشند.

در آخر سر هم مصرع زیر را از حفظ بگویید:
ز بز دزدی بزی دزدید دزدی , چه بر دزدی ز بز دزد بز بدزدد
پاسخ
تشکر کنندگان: سارا کوچولو ، ChairMan ، ShoMpeT ، usa.lover ، shabnam286 ، sousangerd ، homeless ، honareirani ، kavoshgarnet ، Ali Sepehr ، meweadl ، Hojjat ، farshadz ، tehranipoor ، m.memari ، shr.jafari ، Hamid55 ، samin ، hvm ، soma ، mary joon ، otaku ، گریت کش ، Hossein81 ، farshidkhalafi ، Electronic-Arts ، Pedram.mt ، saied-k ، majid89 ، sinswimer ، farzad24 ، maaref ، Yashar1989 ، ali1981 ، aNTea ، nimar123 ، amiry ، lun_john_silver ، Mehdiest ، mavarfan ، mohammadm64 ، delir ، MPU ، GreenRoad ، batis2010 ، iSalar ، Hediyeh ، ساری ، armanbala ، sumya ، MoonGardian ، nahid.t ، mrhj50 ، parsush ، کهکشان ، t.azimaie ، امیر مهاجر ، star63 ، amir0_0amir ، Emad_L ، mnajafinobar ، houmanes ، ehsan_ati ، mohajer13 ، rira1982 ، sam11 ، mahdi/sh ، m@ry@m75 ، byousefi_p ، victorygo ، vm1974 ، mitme ، blackseven ، myfriendsmy2010 ، mirzamemar ، Danoosh ، Saeedv13 ، faridl14 ، behrooz ramezani ، zohreh36 ، hana_fd ، 3pideh ، shkhmo ، azadeh212 ، reza6966 ، hamedcivil2000 ، safajoo ، parastoo mohajer ، behzadkhatari ، sam_sabz ، ابی هانی ، pooyash ، younes77 ، HAZARA ، peyman1355 ، nooshshahnar ، roeentan ، maneia ، Asy ، peralans ، مانترا ، iman63ir ، usa lover ، sasbk ، AsemanAbee ، Sepidrose ، sahar2311 ، mahdiyegh ، hosein1204 ، sorena ، siakhatar666 ، hadi-sh ، vahid_7 ، pooryaaa ، ali_ahn ، berkeley ، aerospc ، Hedieh20 ، اسمان ابی ، shadi79 ، hosseinshokri ، ghafari88 ، mohammadrezah ، sh_aytak ، shohreh63 ، آنی ، mhz_ir ، آلیس-1980 ، behrang3001 ، pishahang2014 ، زهرا خانی ، shaman ، y.n ، ffrfar ، ماتیتی ، galiver ، bahram2014 ، am4366 ، adonis2006 ، meghdad matador ، armin021 ، Ehsan171 ، mizan ، reasonable ، hb2489 ، حاجی واشنگتن ، maryam_a ، msar ، shanks ، MJAVADIAN ، mehrdad pharm ، مریم فتوحی ، alitahus ، Benyamin sangachin ، babakgholamizadeh ، barfi1 ، HERMES7 ، Abdorrezaa ، vahidbaq ، jupiterx ، omid man ، farzad parsa ، arman2015 ، kaziar ، behniaahmadi ، hamid87 ، smhh7441 ، salar3d ، Shaft ، sheinos ، جهان20 ، AliReza.Sh ، javid20 ، ben123 ، behjat ، pasha_iv ، mrlzdh ، mfarazz ، s@mane ، Interuniversal ، saeidfireboy67 ، Hamid300 ، alirezanz ، sadegh_fojica ، golia ، matin.sh ، MiladCr7 ، alborzarya ، jsmlz ، j.modarres ، copol ، barca0110 ، faraz15 ، ELNAZ21 ، aram_hpanahi ، microbit ، hsh85 ، leader-m ، American Darlin ، A+R ، تاپ هانتر ، disi
آرش جان .
به مسئله خیلی مهمی اشاره کردی .
قابل توجه بچه هایی که دارن میرن اونر .
به نظر من این تاپیک مهم بشه.
راستی آرش جان بعدا تو پیام خصوصی این چیزایی که میخواهم برام بفرست لازم دارم .
1- نام , نام خانوادگی
2- آدرس محل سکونت, شماره تلفن
3- شماره سوشیال سکیوریتی
4- تاریخ تولد
5-سایز پا (شماره کفش)
دستت درد نکنه.
-----
در ضمن این بیت رو هم حفظ کردم خیلی جالب بود .
اگه گفتید از چه آرایه ادبی در این بیت استفاده شده ؟ هر کی بگه جایزه داره .
ز بز دزدی بزی دزدید دزدی , چه بر دزدی ز بز دزد بز بدزدد
پاسخ
نوید خان، به جان خودم من میخواستم این پست رو بنویسم!!!
آرش جان بی زحمت اینارو برای من هم بفرستید، ممنون میشم!!!لطفا طریقه استفاه از حساب دیگران هم بنویسید، لازم میشه!Big Grin
ما تو ایران از تعداد لباسها(حتی لباسهای زیر)همدیگر هم خبر داریم! مگه ندیدید که عادل فردوسی پور حتی رنگ لباسهای زیر خانواده های فوتبالیستها رو میدونه، پس بدونید که بدست آوردن این اطلاعات کار سختی نیست، فقط کمی کم شعوری میخواهد!Big Grin البته عادل جون که اینطور نیست، چون اون کارش این هست و من خوشحالم که اینقدر فعال هست و صد البته که این اطلاعات رو در راه درست استفاده میکنه!!! دمش گرم.
Pardon my french=======ببخشید بد دهنی کردم!!!
پاسخ
تشکر کنندگان: ChairMan ، Ali Sepehr ، maaref ، batis2010 ، امیر مهاجر ، 3pideh ، shkhmo ، HAZARA ، mohammadrezah ، mrlzdh ، alirezanz ، jsmlz
(2009-10-29 ساعت 11:01)NAV!D نوشته:  اگه گفتید از چه آرایه ادبی در این بیت استفاده شده ؟ هر کی بگه جایزه داره .
ز بز دزدی بزی دزدید دزدی , چه بر دزدی ز بز دزد بز بدزدد

واج آرایی Big Grin

مثال :
قيامت قامت و قامت قيامت/قيامت مي كند اين قد و قامت

منبع
شماره کیس:2010AS00007xxx
تاریخ دریافت نامه قبولی:یادم نیست!
کنسولگری:Abu Dhabi
تاریخ ارسال فرمهای سری اول: JUNE-12- 2009
تاریخ کارنت شدن کیس: 2009 Sep
تاریخ مصاحبه: Feb 2010
تاریخ دریافت نامه دوم:دو هفته بعداز مصاحبه
تاریخ دریافت کلیرنس: 23 Sep -بیش از ۷ ماه!
تاریخ دریافت ویزا : ۳۰ سپتامبر ۲۰۱۰
پاسخ
تشکر کنندگان: ChairMan ، maaref ، nimar123 ، batis2010 ، امیر مهاجر ، hamedhamed ، shkhmo ، HAZARA ، mohammadrezah ، kaziar ، alirezanz ، jsmlz ، copol
درود عزیزان
( امان از ایترنت دولتی؛ راستش هروقت از سرکارم از اینترنت استفاده میکنم؛ دایم مجبورم کد امنیتی را وارد کنم و این یعنی؛ همه چیز از دست میره و روز و روزگار از نوع؛ لذا مطلب با تاخیر پردازش میشود و شاید بعضی حرفها ؛ تاریخ مصرفشان میگذرد و بدینوسیله؛ عذر میخواهم)

خوشحالم که این آقای آرش خان داره رابطه اش با درس و معــّّلم ها خوب میشه؛ مخصوصا ً ما معلمهای ادبیات؛ من هم نمیگم آرایه ی ادبی این مصرع شعر« واج آرایی » بود تا دوستان دیگه؛ بگند و جایزه اش را از « نوید » جان بگیره؛

فقط یادتون باشه حتما ً برای مطمئن شدن شخصیت حقیقی و حقوقی خودتان؛ علاوه بر اسم و فامیل و آدرس خونه و تاریخ تولد و .... حتما ً شماره ی سوشیال سکوریتی تان را هم با خط درشت در همین مکان واضح تایپ نمایید؛ مطمئن باشید سریعا ً متوجه جابجایی مبلغ قابل توجهی میشوید که در این بین به کسی رسیده است؛ حالا زیاد نباید حساس باشید که کی برد و کی خورد و کسی هم صدایش در نیامد؟.
-------------------
در تکمیل صحبت آقای آرش ؛ عرض شود؛
همین که شما با کمی حساسیت و دقت ؛ در رد و بدل کردن اطلاعات شخصی خود دقت فرمایید ؛ انشاالله که مشکلی پیش نمیاید. چیزی که هست شما باید بیشتر اطلاعات خود را حفظ داشته باشید تا بتوانید مدارک مهم را در جایی امن نگهداری کنید و به آنها کمتر احتیاج شود. البته اگه مثلی من هی یادتون نمیره و دائم دنبالش نمیگردید.
ضمنا ً دستگاه کاغذ خرد کن هم به کمترین قیمت در بیشتر فروشگاه های عادی یافت میشود؛ و البته پس از اطمینان از بی کاربرد بودن آن، در آینده؛ اقدام به ریز ریز کردن آن نمایید.
معمولا ً کاغذ پاره ها را در صندوقی جدا ،جهت بازیابی ؛گرد آوری مینمایند؛ که بجاست کاغذهای مهم را در همان آشغالهای روزمره بریزید و در آخرین فرصت آنرا جهت تخلییه به کارمند محترم شهرداری بسپارید تا مستقیما به ماشین حمل زباله منتفل شود و یکبار دیگر هم توسط تیغ و چرخ دنده ی آن(ماشین حمل زباله) ؛ خرد شود.

در آخر بعد از وطیفه ای که داریم و باید انجام دهیم؛ بایستی توکل بخدا کرد و بیشت%
دوستان گرامی، برای خواندن نوشته های بیشتری از اینجانب، میتوانید با کلیک کردن در«اینجــا- از دیار نجف آباد تا آمریکای جهانخوار»به وبلاگ شخصی ام تشریف بیاورند تا بیشتر درخدمتتان باشم..... موفق و پیروز باشید. ارادتمند حمید
پاسخ
واج آرایی دال و ز نوید جان
سیدعلی سپهر
مدیر ارشد مهاجرسرا و مدیرعامل شرکت پاریز تراول
۰۹۱۲۱۲۵۳۵۵۷


هر آنچه در مورد لاتاری بايد بدانيد.
https://telegram.me/pariztravel
پاسخ
تشکر کنندگان: ChairMan ، batis2010 ، shkhmo ، HAZARA ، mohammadrezah ، alirezanz ، jsmlz ، kamali2025
جوایز ارسال خواهند شد.
ممنون از همه دوستان.
قابل توجه دوستانی که اطلاعات آرش رو میخواهند.
حراج کردیم هر کی خواست بگه
پاسخ
تشکر کنندگان: homeless ، batis2010 ، shkhmo ، HAZARA ، mohammadrezah




کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان