کانال تلگرام مهاجرسرا
https://t.me/mohajersara







##### هشدار #####
به تاریخ ارسال مطالب دقت فرمایید.
شرایط و وضعیت پروسه ویزا دائم در حال تغییر است و ممکن است مطالب قدیمی شامل تغییراتی باشد.
روش های پیدا کردن کار در آمریکا
دوست عزیز اینجا رو ی نگاه بکنین
https://www.mohajersara.org/forum/thread-1726.html
پاسخ
تشکر کنندگان:
سلام و عرض ادب خدمت دوستان،
من دنبال یه کاری میگردم واسه شروع زندگی،
من تا چند روز آینده میرم هیوستون،
تو ایران ۱۰سال کارمند بودم و کارم آسون بوده و البته مغازه هم داشتم،
اما میدونم اونجا دیگه از این خبرا نیست و باید از صفر شروع کنم...
کسی میتونه کمکم کنه چه از نظر کاری،یا معرف باشه برام یا یه جوری بهر حال راهنماییم کنه...
پاسخ
تشکر کنندگان: pishtaz611
با سلام به دوستان

میشه بپرسم بازار کار طراح گرافیکی توی کدوم ایالت امریکا بیشتره ؟
پاسخ
تشکر کنندگان: pishtaz611
(2016-11-27 ساعت 04:53)mona80 نوشته:  دوستان عزیز،
اگر برای خودتون یا آشنایانتون به دنبال کار میگردید، من در منطقه ‎Rancho Bernardo‎ در نزدیکی سن دیگو یک کار در زمینه ‎Retail‎ (فروشگاه) سراغ دارم. حقوق مینیمم میدهند و بصورت تمام وقت استخدام میکنند. 40 ساعت در هفته نیاز دارند مگر اینکه خودتون کمتر بخواهید. معمولا هم کسی رو به این راحتی اخراج نمیکنند. اگر بخواهید با پرداخت حق بیمه میتونید از بیمه پزشکی و دندانپزشکی بهره مند شوید. اگر تمایل داشتید، به من پیام خصوصی بدهید.

برای چه نوع مشاغلی این مبلغ را میدند و وضع هزینهای زندگی چطوره؟
پاسخ
تشکر کنندگان: pishtaz611
کار پیدا کردن در آمریکا

کار پیدا کردن در آمریکا به خصوص در اوایل ورود به آمریکا برای بسیاری مانند پروژه ای می شود که تا مدتها روی آن وقت می گذارند. برخی سریع کار پیدا می کنند و برخی دیگر علیرغم داشتن تجربه زیاد در پیدا کردن کار موفق نمی شوند. آن دسته که در پیدا کردن کار موفق نمی شوند سعی می کنند بیشتر آن را به مسایل بیرونی مانند نداشتن مدرک از دانشگاههای آمریکا، تبعیض نژادی، دست کم گرفتن ایرانیان، روابط بد ایران و آمریکا و غیره ربط دهند. و تبعاً آنهایی که کار پیدا می کنند مهارتها و تجربیات خود را تاثیر گذار می دانند. اما آیا واقعا کدامیک از موارد در گرفتن کار در آمریکا تاثیرگذار است؟

مطابق با تجربیات و دانسته های فردی نگارنده، اگرچه تبلیغات موجود و روابط سالیان گذشته ایران و آمریکا ممکن است برخی تاثیرات منفی در ذهن آدمها ایجاد کرده باشد اما اکثر آمریکاییانی که وی با آنها سروکار داشته است نه تنها هیچ خصومت شخصی با ایرانیان از خود نشان نداده اند بلکه بسیار علاقمند به شنیدن تجربیات، داستان زندگی و دانستن بیشتر راجع به ایران و تاریخ قدیم و جدید آن هم بوده اند. آمریکا کشوری است پهناور و تشکیل شده از قومیتهای مختلف و آنطور که ممکن است بعضی ها فکر کنند جامعه آمریکا به دو گروه ایرانی ها و بقیه تقسیم نمی شود. افرادی که ما به آنها آمریکایی می گوییم و چندین نسل است که در آمریکا زندگی می کنند با پدیده مهاجرت آشنایی دارند چرا که به طور مرتب در روز با مهاجران قدیمی و جدید سرو کار دارند. پس دلیلی برای این وجود ندارد که آمریکاییها تبعیضی در دادن کار به ایرانیان قایل شوند. بماند که تبعیض قایل شدن در آمریکا جرم محسوب می شود و همه مواظبند که این اتفاق نیافتد. به یاد داشته باشیم که بخش خوبی از ایرانیان آمریکا را افراد موفق و با درآمد بالاتر از درآمد میانه آمریکا تشکیل می دهند و شما هم اگر بخواهید می توانید به سرعت در جامعه آمریکا پیشرفت کنید و موفق باشید. پس حتی اگر با کسی برخورد کردید که دیدید پیشداوری ممکن است راجع به ایرانی ها داشته باشد آن را با نحوه برخورد و منش خوب خود تغییر دهید و نگذارید که پیشداوری های قبلی شما در مورد آمریکاییها و نحوه برخورد آنها با ایرانیها در رفتار یا روحیه شما تاثیر بگذارد چرا که این مساله کار شما را مشکل تر می کند.

نداشتن مدرک از دانشگاههای آمریکا هم دلیل اصلی رد شدن رزومه نیست اگرچه داشتن مدرک از جایی که شرکتها آن را می شناسند به این مساله کمک می کند. اما واقعیت اینست که بعد از گذشت چندین سال از درس و دانشگاه تجربه کاری و تواناییها حرف اول را در بررسیها می زند و دانشگاه محل تحصیل در مرحله بعد قرار دارد چرا که در خود آمریکا هم همه از دانشگاههای هاروارد و استنفورد و برکلی و مشابه انها فارغ التحصیل نمی شوند. در آمریکا هزاران کالج و دانشگاه ایالتی و خصوصی وجود دارد که برخی از آنها قابل مقایسه با دانشگاههای ایران نیستند.
واقعیت کار پیدا کردن در آمریکا چیست؟

واقعیت قضیه اینست که آمریکا کشوری با اقتصاد آزاد و بر پایه رقابت می باشد. این رقابت در تمام زمینه ها از جمله بیزینس و کار پیدا کردن قابل مشاهده است و کسی در این رقابت پیروز خواهد بود که بتواند توجه دیگران را جلب و محصولات یا سرویس خود را بفروشد. پس اگر شما به دنبال کار پیدا کردن در رقابت با فردی هستید که در آمریکا به دنیا آمده و بزرگ شده و فرهنگ اینجا را می شناسد و در صحبت کردن به زبان انگلیسی هم مشکلی ندارد، زمانی می توانید موفق شوید که خودتان و تجربه تان را به نحو موثری بفروشید.

هنگامیکه شما برای یک شغل رزومه می فرستید باید بدانید که رزومه شما با صدها و یا شاید هزاران روزمه دیگری که از تمام آمریکا برای آن شرکت فرستاده شده مقایسه می شود و شما بایستی در رقابت با آنها برای گرفتن شغل پیروز شوید. بسیاری از شرکتها از خدمات افراد یا شرکتهای استخدامی واسط ‎(Recruiters)‎ برای فـیـلـتــر کردن رزومه ها و پیدا کردن فرد مناسب استفاده می کنند. بسیاری از این افراد یا شرکتهای استخدام نفر از نرم افزار برای یافتن کلید واژه ها و فـیـلـتــرینگ اولیه روزمه های استفاده می کنند. علاوه بر آن این فرد ممکن است متخصص در زمینه کاری شما نباشد و روزمه ای که شما برایشان تهیه کرده اید صرفا لغاتی به زبان یونانی باشد که از آن سر در نمی آورد. بنابراین بسیار مهم است که چگونه روزمه خود را چیدمان می کنید و از چه کلمات و واژه هایی برای توصیف تجربیات خود استفاده می کنید. به یاد داشته باشید که رزومه برای شما مانند ویترین مغازه است که کمک می کند کسی به شما توجه بکند یا نه.

بسیاری از مواقع تجربیات شما بهتر و بیشتر از شغلی است که برای آن اقدام کرده اید. به یاد داشته باشید که شرکتها به دنبال استخدام فردی مناسب برای انجام کارهای ذکر شده در شرح کار ‎(job description)‎ هستند نه بیشتر و نه کمتر چرا که هم نمی خواهند پول بیشتری برای مهارت و تجربیات بهتر شما بپردازند و نه می خواهند کار به دلیل کم تجربگی شما لطمه بخورد. پس حتما تجربیاتی را در رزومه ذکر کنید که به شرح شغل ربط دارد و به شما برای گرفتن کار کمک می کند.

حال با توجه به موارد بالا اگر همچنان به فرمت ایران رزومه درست می کنید و یا نمی دانید برای شغل مورد نظرتان چگونه روزمه بنویسید پیشنهاد می کنیم حتماً از تجربیات یک فرد متخصص در این زمینه استفاده کنید و اگر لازم است هزینه اش را بپردازید. البته بسیاری از ‎job‎ fairهایی که توسط ایالت یا کانتی برگزار می شود بخشهایی برای کمک به شما برای نوشتن یا بهبود رزومه تان دارد که به طور مجانی به شما توصیه هایی می کنند که می توانید آنها را نیز امتحان کنید.

یادتان باشد که فرستادن نامه پوششی ‎(Cover Letter)‎ به همراه رزومه مهم است. در این نامه به شغلی که برای آن درخواست می کنید و خلاصه ای از سوابق خود که شما را برای شغل مذکور واجد شرایط می کند اشاره کنید. مطمئن باشید که این نامه را برای شغل های مختلفی که برایشان رزومه می فرستید تطبیق دهید و از یک نامه برای شغلهای مختلف استفاده نکنید. اگر نمی دانید که این نامه را چطور بنویسید حتماً نمونه های موجود روی اینترنت را چک کنید و یا از خدمات یک فرد متخصص در این زمینه استفاده کنید.
پاسخ
تشکر کنندگان: امیر007 ، aristotel ، omid1313 ، محبوبه. 68 ، American Darlin
برای یک زندگی راحت در ۵۰ ایالت بزرگ آمریکا باید چقدر درآمد داشته باشید


بر اساس قانون ۲۰-۳۰-۵۰، هر نفر برای زندگی در آمریکا بدون احتساب مالیات باید بطور متوسط ۴۴۱۸۰ هزار دلار درآمد سالیانه داشته باشد.

قانون ۲۰-۳۰-۵۰ یعنی مدیریت درآمد به این ترتیب که ۵۰ درصد از درآمد خرج ضروریات زندگی شود، ۳۰ درصد خرج هزینه های اختیاری و ۲۰ درصد از درآمد پس انداز شود. به کمک این قانون شما می توانید میزان کافی یا نا کفی بودن درآمد خود را برای زندگی در هر شهری تعیین کنید. اگر مخارج شما در این قانون گنجانده نمی شود، پس باید به نوعی هزینه ها را کاهش و یا درآمدتان را افزایش دهید.

وبسایت ‎GoBankingRates‎ هزینه های زندگی در ۷۵ ایالت پرجمعیت آمریکا را با هم مقایسه کرده است و میزان هزینه های ضروری از جمله هزینه ی اجاره خانه، خرید مواد غذایی، آب و برق، حمل و نقل و مراقبت های بهداشتی را مشخص کرده است. به این ترتیب با توجه به قانون ۲۰-۳۰-۵۰ هر فرد برای زندگی در هر ایالت آمریکا باید درآمد مشخصی داشته باشد.


ایالت بیکزفیلد

درآمد مورد نیاز: ۴۳۴۲۵ دلار در سال

۵۰ درصد هزینه های ضروری: ۲۱۱۷۱۳ دلار در سال

۳۰ درصد هزینه های اختیاری: ۱۳۰۲۸ دلار در سال

۲۰ درصد پس انداز: ۸۶۸۵ دلار در سال

بر اساس متوسط درآمد در بیکرزفیلد که ۵۶۸۴۲ دلار می باشد ، ساکنین ۱۳۴۱۶ دلار بیشتر از آنچه مورد نیاز یک زندگی راحت در این ایالت است درآمد دارند.



آرلینگتون


درآمد مورد نیاز: ۴۶۹۰۴ دلار در سال

۵۰ درصد هزینه های ضروری: ۲۳۴۵۲ دلار در سال

۳۰ درصد هزینه های اختیاری: ۱۴۰۷۱ دلار در سال

۲۰ درصد پس انداز: ۹۳۸۱ دلار در سال

در آمد متوسط افراد در ایالت آرلینگتون ۵۳۰۵۵ دلار در سال است و این یعنی ساکنین ۶۱۵۱ دلار بیشتر از آنچه نیاز است درآمد دارند.



نیواورلئان


درآمد مورد نیاز: ۴۶۹۰۴ دلار در سال

۵۰ درصد هزینه های ضروری: ۳۰۳۹۱ دلار در سال

۳۰ درصد هزینه های اختیاری: ۱۸۲۳۵ دلار در سال

۲۰ درصد پس انداز: ۱۲۱۵۶ دلار در سال

متوسط درآمد هر خانوار در نیواورلئان فقط ۳۶۹۶۴ دلار است که این میزان درآمد نسبت به متوسط درآمد در دیگر ایالت ها بسیار کمتر است. ساکنین نیواورلئان ۲۳۸۱۸ دلار در سال کمتر از مخارج مورد نیاز یک زندگی راحت در این یالت درآمد دارند.



ویچیتا


درآمد مورد نیاز: ۴۰۶۱۶ دلار در سال

۵۰ درصد هزینه های ضروری: ۲۰۳۰۸ دلار در سال

۳۰ درصد هزینه های اختیاری: ۱۲۱۸۵ دلار در سال

۲۰ درصد پس انداز: ۸۱۲۳ دلار در سال

متوسط درآمد خانوار در ایالت ویچیتا ۴۵۹۰۷ دلار در سال است که با ۵۲۹۱ دلار بیشتر، درآمد مورد نیاز یک زندگی خوب را دارند.



کلیولند


درآمد مورد نیاز: ۴۲۵۸۹ دلار در سال

۵۰ درصد هزینه های ضروری: ۲۱۲۹۵ دلار در سال

۳۰ درصد هزینه های اختیاری: ۱۲۷۷۷ دلار در سال

۲۰ درصد پس انداز: ۸۵۱۸ دلار در سال

هزینه ی مورد نیاز برای زندگی در ایالت کلیولند بالا نیست اما به همان نسبت میزان درآمد کمتر است. درآمد ساکنین این ایالت به طور متوسط ۲۶۱۷۹ دلار در سال است که این یعنی ۱۶۴۱۰ دلار کمتر از بوجه ی یک زندگی راحت درآمد دارند.



مینیاپولیس


درآمد مورد نیاز: ۶۴۱۷۰ دلار در سال

۵۰ درصد هزینه های ضروری: ۳۲۰۸۵ دلار در سال

۳۰ درصد هزینه های اختیاری: ۱۹۲۵۱ دلار در سال

۲۰ درصد پس انداز: ۱۲۸۳۴ دلار در سال

متوسط درآمد ساکنان مینیاپولیس با ۵۰۷۶۷ دلار در سال مناسب و معقول است، اما همچنان ۱۳۴۰۳ دلار کمتر از کل درآمد مورد نیاز برای داشتن یک زندگی راحت در این ایالت درآمد دارند.



میامی، فلوریدا


درآمد مورد نیاز: ۷۷۰۵۷ دلار در سال

۵۰ درصد هزینه های ضروری: ۳۸۵۲۹ دلار در سال

۳۰ درصد هزینه های اختیاری: ۲۳۱۱۷ دلار در سال

۲۰ درصد پس انداز: ۱۵۴۱۱ دلار در سال

متوسط درآمد مردم این ایالت ۳۰۸۵۸ دلار در سال است که این یعنی کمتر از نصف یا ۴۶۱۶۶ دلار پول کمتری برای داشتن یک زندگی خوب دارند. این ایالت بزرگترین شکاف بین میزان درآمد ساکنین و مخارج ایده آل را در بین دیگر ایالات آمریکا دارد.



رالی


درآمد مورد نیاز: ۵۵۵۳۷ دلار در سال

۵۰ درصد هزینه های ضروری: ۲۷۷۶۹ دلار در سال

۳۰ درصد هزینه های اختیاری: ۱۶۶۶۱ دلار در سال

۲۰ درصد پس انداز: ۱۱۱۰۷ دلار در سال

بر اساس میزان متوسط درآمد در رالی، ساکنین این ایالت سالیانه ۵۴۵۸۱ دلار درآمد دارند و این میزان تقریباً همتراز هزینه ی زندگی ایه آل در این ایالت است. این یعنی مردم تنها ۸۰ دلار در هر ماه (یا ۹۵۶ دلار در سال) کمتر از درآمد مورد نیاز پول در می آورند.



کلرادو اسپرینگز


درآمد مورد نیاز: ۴۴۵۱۲ دلار در سال

۵۰ درصد هزینه های ضروری: ۲۲۲۵۶ دلار در سال

۳۰ درصد هزینه های اختیاری: ۱۳۳۵۴ دلار در سال

۲۰ درصد پس انداز: ۸۹۰۲ دلار در سال

متوسط درآمد خانوار در ایالت کلرادو اسپرینگز ۵۳۲۲۸ دلار در سال است و این به ساکنین این ایالت اجازه می دهد با ۹۷۱۶ دلار اضافه تر زندگی بهتری داشته باشند.



اوماها


درآمد مورد نیاز: ۴۵۵۶۰ دلار در سال

۵۰ درصد هزینه های ضروری: ۲۲۷۸۰ دلار در سال

۳۰ درصد هزینه های اختیاری: ۱۳۶۶۸ دلار در سال

۲۰ درصد پس انداز: ۹۱۱۲ دلار در سال

اغلب مردم اوماهاما می توانند بر متوسط درآمد ۴۸۷۵۱ دلار در سال حساب کنند و این میزان درآمد ۳۱۹۱ دلار بیشتر از بودجه ی مورد نیاز پرداخت مخارج و پس انداز در سال می باشد.



ویرجینیا بیچ


درآمد مورد نیاز: ۵۰۹۲۹ دلار در سال

۵۰ درصد هزینه های ضروری: ۲۵۴۶۵ دلار در سال

۳۰ درصد هزینه های اختیاری: ۱۵۲۷۹ دلار در سال

۲۰ درصد پس انداز: ۱۰۱۸۶ دلار در سال

هزینه های پایین زندگی در این ایالت اجازه می دهد تا با متوسط درآمد ۶۷۰۰۱ دلار در سال زندگی راحتی داشته باشید. این یعنی ۱۶۰۷۲ دلار در سال بیشتر از مخارج مورد نیاز برای یک زندگی راحت پول خواهید داشت – معادل ۱۳۴۰ دلار در ماه – که بیشترین مازاد درآمد در بین ایالت های اصلی آمریکا در این پژوهش می باشد.



آتلانتا


درآمد مورد نیاز: ۶۰۲۸۵ دلار در سال

۵۰ درصد هزینه های ضروری: ۳۰۱۴۳ دلار در سال

۳۰ درصد هزینه های اختیاری: ۱۸۰۸۶ دلار در سال

۲۰ درصد پس انداز: ۱۲۰۵۶ دلار در سال

با متوسط درآمد ۶۴۳۹ دلار در سال، کارگران این ایالت سالانه ۱۳۸۴۶ دلار کمتر از بودجه ی مورد نیاز زندگی راحت درآمد دارند.



مسا


درآمد مورد نیاز: ۴۲۶۵۴ دلار در سال

۵۰ درصد هزینه های ضروری: ۲۱۳۲۷ دلار در سال

۳۰ درصد هزینه های اختیاری: ۱۲۷۹۶ دلار در سال

۲۰ درصد پس انداز: ۸۵۳۱ دلار در سال

ساکنان مسا با متوسط درآمد ۴۸۲۵۹ دلار در سال ۵۶۰۵ دلار پول اضافه می آورند.



کانزاس سیتی


درآمد مورد نیاز: ۴۵۳۱۱ دلار در سال

۵۰ درصد هزینه های ضروری: ۲۲۶۵۶ دلار در سال

۳۰ درصد هزینه های اختیاری: ۱۳۵۹۳ دلار در سال

۲۰ درصد پس انداز: ۹۰۶۲ دلار در سال

درآمد مورد نیاز برای داشتن یک زندگی خوب در ایالت کانزاس سیتی تقریباً همتراز متوسط درآمد مردم شهر است. آنها با سالانه ۴۵۳۷۶ دلار بیشتر، ماهیانه ۶۵ دلار اضافی در کیف پولشان دارند.



لانگ بیچ


درآمد مورد نیاز: ۵۸۵۶۰ دلار در سال

۵۰ درصد هزینه های ضروری: ۲۹۲۸۰ دلار در سال

۳۰ درصد هزینه های اختیاری: ۱۷۵۶۸ دلار در سال

۲۰ درصد پس انداز: ۱۱۷۱۲ دلار در سال

ساکنین ایالت لانگ بیچ باید سالانه ۵۶۱۶ دلار به متوسط درآمد ۵۲۹۴۴ اضافه کنند تا بتوانند یک زندگی راحت در این ایالت داشته باشند.



ساکرامنتو، کالیفرنیا


درآمد مورد نیاز: ۵۳۷۳۶ دلار در سال

۵۰ درصد هزینه های ضروری: ۲۶۸۶۸ دلار در سال

۳۰ درصد هزینه های اختیاری: ۱۶۱۲۱ دلار در سال

۲۰ درصد پس انداز: ۱۰۷۴۷ دلار در سال

متوسط درامد در ساکرامنتو ۵۰۰۱۳ دلار در سال است و این میزان تنها ۳۷۲۳ دلار کمتر از درآمد مورد نیاز پرداخت هزینه های زندگی در این شهر است.



فرزنو


درآمد مورد نیاز: ۴۲۴۹۶ دلار در سال

۵۰ درصد هزینه های ضروری: ۲۱۲۴۸ دلار در سال

۳۰ درصد هزینه های اختیاری: ۱۲۷۴۹ دلار در سال

۲۰ درصد پس انداز: ۸۴۹۹ دلار در سال

۴۱۴۵۵ دلار در سال متوسط درآمد ساکنین ایالت فرزنومی باشد که تنها ۱۰۱۴۱ دلار کمتر از بودجه ی مورد نیاز برای داشتن یک زنگی خوب در این شهر است.



توسان


درآمد مورد نیاز: ۳۹۹۶۶ دلار در سال

۵۰ درصد هزینه های ضروری: ۱۹۹۸۳ دلار در سال

۳۰ درصد هزینه های اختیاری: ۱۱۹۹۰ دلار در سال

۲۰ درصد پس انداز: ۷۹۹۳ دلار در سال

هزینه های زندگی در این ایالت ارزان است. متوسط درآمد در توسان که جزو ۵۰ ایالت بزرگ در آمریکا می باشد، ۳۷۱۴۹ دلار در ماه است که با ۲۸۱۷ دلار درآمد بیشتر در سال برای پرداخت هزینه های زندگی کفایت می کند.



آلبوکرک


درآمد مورد نیاز: ۴۳۸۹۵ دلار در سال

۵۰ درصد هزینه های ضروری: ۲۱۹۴۷ دلار در سال

۳۰ درصد هزینه های اختیاری: ۱۳۱۶۸ دلار در سال

۲۰ درصد پس انداز: ۸۷۷۹ دلار در سال

متوسط درآمد در آلبوکرک ۴۷۴۱۳ دلار است و ساکنین این ایالت حدود ۳۰۰ دلار در ماه بیشتر از مخارج مورد نیاز یک زندگی راحت پول دارند.



میلواکی


درآمد مورد نیاز: ۴۳۲۸۱ دلار در سال

۵۰ درصد هزینه های ضروری: ۲۱۶۴۱ دلار در سال

۳۰ درصد هزینه های اختیاری: ۱۲۹۸۴ دلار در سال

۲۰ درصد پس انداز: ۸۶۵۶ دلار در سال

یک خانوار در میلواکی به طور متوسط ۳۵۴۸۹ دلار درآمد دارد که این مبلغ ۷۷۹۲ دلار کمتر از آنچه مورد نیاز یک زندگی راحت است می باشد.



لوئیزویل


درآمد مورد نیاز: ۴۶۸۳۱ دلار در سال

۵۰ درصد هزینه های ضروری: ۲۳۴۱۵ دلار در سال

۳۰ درصد هزینه های اختیاری ۱۴۰۴۹ دلار در سال

۲۰ درصد پس انداز: ۹۳۶۶ دلار در سال

ساکنین ایالت لوئیزویل ۲۰۲۵ دلار در سال کمتر از مخارج این شهر درآمد دارند. درآمد متوسط آنها ۴۴۸۰۶ دلار است.



لاس وگاس


درآمد مورد نیاز: ۵۰۴۵۳ دلار در سال

۵۰ درصد هزینه های ضروری: ۲۵۲۲۷ دلار در سال

۳۰ درصد هزینه های اختیاری: ۱۵۱۳۶ دلار در سال

۲۰ درصد پس انداز: ۱۰۰۹۱ دلار در سال

درآمد در ایالت لاس وگاس بد نیست. درآمد متوسط در این ایالت ۵۰۹۰۳ دلار است که با احتساب هزینه ها، مردم ۴۵۰ دلار در سال بیشتر پول دارند. درآمد با هزینه های این شهر کاملاً مطابقت دارد.



پرتلند

درآمد مورد نیاز: ۶۰۱۹۵ دلار در سال

۵۰ درصد هزینه های ضروری: ۳۰۰۹۷ دلار در سال

۳۰ درصد هزینه های اختیاری: ۱۸۰۵۸ دلار در سال

۲۰ درصد پس انداز: ۱۲۰۳۹ دلار در سال

با توجه به درآمد متوسط ۵۳۲۳۰ دلار در سال، ساکنان ایالت پرتلند در سال ۶۹۶۵ دلار پول کم می آورند.



اوکلاهما سیتی


درآمد مورد نیاز: ۴۴۱۸۰ دلار در سال

۵۰ درصد هزینه های ضروری: ۲۲۰۹۰ دلار در سال

۳۰ درصد هزینه های اختیاری ۱۳۲۵۴ دلار در سال

۲۰ درصد پس انداز: ۸۸۳۶ دلار در سال

متوسط درآمد در اوکلاهما ۴۷۰۰۴ دلار است. درنتیجه ۲۸۲۴ دلار در سال بیشتر از مخارج مورد نیاز می توان پس انداز کرد.



بالتیمور


درآمد مورد نیاز: ۵۳۸۹۷ دلار در سال

۵۰ درصد هزینه های ضروری: ۲۶۹۴۹ دلار در سال

۳۰ درصد هزینه های اختیاری: ۱۶۱۶۹ دلار در سال

۲۰ درصد پس انداز: ۱۰۷۷۹ دلار در سال

متوسط درآمد هر خانوار در بالتیمور ۴۱۸۱۹ دلار است، اما هزینه های بالای این شهر نیاز به ۱۲۰۷۸ دلار پول بیشتر به ازای هر فرد در سال دارد.



نشویل


درآمد مورد نیاز: ۶۱۰۱۵ دلار در سال

۵۰ درصد هزینه های ضروری: ۳۰۵۰۸ دلار در سال

۳۰ درصد هزینه های اختیاری: ۱۸۳۰۵ دلار در سال

۲۰ درصد پس انداز: ۱۲۲۰۳ دلار در سال

درآمد مورد نیاز در نشویل ۱۴۲۵۷ دلار در سال کمتر از درآمد متوسط ۴۶۷۵۸ دلاری است. زندگی در این ایالت سخت تر است.



بوستون، ماساچوست


درآمد مورد نیاز: ۸۴۴۲۲ دلار در سال

۵۰ درصد هزینه های ضروری: ۴۲۲۱۱ دلار در سال

۳۰ درصد هزینه های اختیاری: ۲۵۳۲۷ دلار در سال

۲۰ درصد پس انداز: ۱۶۸۸۴ دلار در سال

هزینه های بالای بوستون با درآمد متوسط ۵۴۴۸۶ دلار ساکنین این ایالت در سال مطابقت ندارد و هر فرد می تواند به طور متوسط ۲۹۹۳۷ دلار در سال پول کم بیاورد.



ممفیس


درآمد مورد نیاز: ۴۴۱۸۰ دلار در سال

۵۰ درصد هزینه های ضروری: ۲۲۰۹۰ دلار در سال

۳۰ درصد هزینه های اختیاری: ۱۳۲۵۴ دلار در سال

۲۰ درصد پس انداز: ۸۸۳۶ دلار در سال

متوسط درآمد در ممفیس ۳۷۰۹۹ دلار است که از کل درآمد سالانه برای یک زندگی راحت ۷۰۸۱۱ دلار کمتر است.



واشنگتن دی سی


درآمد مورد نیاز: ۸۳۱۰۴ دلار در سال

۵۰ درصد هزینه های ضروری: ۴۱۵۵۲ دلار در سال

۳۰ درصد هزینه های اختیاری ۲۴۹۳۱ دلار در سال

۲۰ درصد پس انداز: ۱۶۶۲۱ دلار در سال

بر اساس متوسط درآمد واشنگتن دی سی مردم در سال ۶۹۲۳۵ دلار درآمد دارند که این مبلغ ۱۳۸۶۹ دلار کمتر از هزینه های زندگی خوب در این ایالت است.



دنور


درآمد مورد نیاز: ۶۲۸۴۲ دلار در سال

۵۰ درصد هزینه های ضروری: ۳۱۴۲۱ دلار در سال

۳۰ درصد هزینه های اختیاری: ۱۸۸۵۳ دلار در سال

۲۰ درصد پس انداز: ۱۲۵۶۸ دلار در سال

متوسط درآمد ۵۱۸۰۰ دلار در سال کفاف هزینه های یک زندگی راحت با ۱۱۰۴۲ دلار کمبود بودجه ی خانوار را نمی دهد.



سیاتل


درآمد مورد نیاز: ۷۲۰۹۲ دلار در سال

۵۰ درصد هزینه های ضروری: ۳۶۰۴۶ دلار در سال

۳۰ درصد هزینه های اختیاری: ۱۸۸۵۳ دلار در سال

۲۰ درصد پس انداز: ۱۲۵۶۸ دلار در سال

ساکنین سیاتل با متوسط درآمد ۶۷۳۶۵ دلار سالیانه ۴۷۲۷ دلار پول برای پرداخت هزینه های ضروری، پس انداز و مخارج بیشتر پول کم می آورند.



ال پاسو، تگزاس


درآمد مورد نیاز: ۴۰۲۲۷ دلار در سال

۵۰ درصد هزینه های ضروری: ۲۰۱۱۳ دلار در سال

۳۰ درصد هزینه های اختیاری: ۱۲۰۶۸ دلار در سال

۲۰ درصد پس انداز: ۸۰۴۵ دلار در سال

هزینه های پایین در ایالت ال پاسو زندگی را برای ساکنین راحت کرده است، با ۴۲۳۳۷ متوسط درآمد سال، آنها ۱۸۱۰ دلار بیشتر از بوجه های یک زندگی ایده آل پول در می آورند.



دیترویت


درآمد مورد نیاز: ۴۲۷۷۲ دلار در سال

۵۰ درصد هزینه های ضروری: ۲۱۳۸۶ دلار در سال

۳۰ درصد هزینه های اختیاری: ۱۲۸۳۲ دلار در سال

۲۰ درصد پس انداز: ۸۵۵۴ دلار در سال

متوسط درآمد در دیتریوت تنها ۲۶۰۹۵ دلار است، در نتیجه شکاف بزرگ ۱۶۶۷۷ دلاری در سال بین میزان درآمد و هزینه ی یک زندگی خوب باقی می ماند.



شارلوت


درآمد مورد نیاز: ۵۳۸۴۲ دلار در سال

۵۰ درصد هزینه های ضروری: ۲۶۹۲۱ دلار در سال

۳۰ درصد هزینه های اختیاری: ۱۶۱۵۲ دلار در سال

۲۰ درصد پس انداز: ۱۰۷۶۸ دلار در سال

اکثر ساکنین شارلوت بخوبی می توانند متوسط درآمد ۵۳۲۷۴ دلار در سال را بدست بیاورند که این تنها ۵۶۸ دلار کمتر از مقدار مورد نیاز از لحاظ مالی در این شهر است.



فورت ورث، تگزاس


درآمد مورد نیاز: ۵۱۷۵۹ دلار در سال

۵۰ درصد هزینه های ضروری: ۲۵۸۷۹ دلار در سال

۳۰ درصد هزینه های اختیاری: ۱۵۵۲۸ دلار در سال

۲۰ درصد پس انداز: ۱۰۳۲۵ دلار در سال

فقط ۷۳۳ دلار کمتر از متوسط درآمد ۵۲۴۹۳ دلار در فورت ورث باعث شده شهر ایده آلی از لحاظ داشتن یک زندگی خوب به نظر برسد.



کلمبوس


درآمد مورد نیاز: ۴۵۴۶۶ دلار در سال

۵۰ درصد هزینه های ضروری: ۲۲۷۳۳ دلار در سال

۳۰ درصد هزینه های اختیاری: ۱۳۶۴۰ دلار در سال

۲۰ درصد پس انداز: ۹۰۹۳ دلار در سال

تنها ۶۹۲ دلار کسری بین میزان درآمد ۴۴۷۷۴ دلاری و هزینه های مورد زندگی راحت در یک سال وجود دارد.



ایندیاناپولیس


درآمد مورد نیاز: ۴۶۰۱۶ دلار در سال

۵۰ درصد هزینه های ضروری: ۲۳۰۰۸ دلار در سال

۳۰ درصد هزینه های اختیاری: ۱۳۸۰۵ دلار در سال

۲۰ درصد پس انداز: ۹۲۰۳ دلار در سال

متوسط درآمد در ایندیاناپولیس ۴۲۰۷۶ دلار در سال است که ۳۹۴۰ دلار کمبود بودجه برای استطاعت یک زندگی خوب وجود دارد.



سان فرانسیسکو


درآمد مورد نیاز: ۱۱۹۵۷۰ دلار در سال

۵۰ درصد هزینه های ضروری: ۵۹۷۸۶ دلار در سال

۳۰ درصد هزینه های اختیاری: ۳۵۸۷۱ دلار در سال

۲۰ درصد پس انداز: ۲۳۹۱۴ دلار در سال

ساکنان این شهر گران، سانفرانسیسکو، با بزرگترین شکاف ۴۱۱۹۲ دلاری در سال بین متوسط درآمد ۷۸۳۷۸ با مخارج داشتن یک زندگی خوب مواجه هستند.



جکسونویل، فلوریدا


درآمد مورد نیاز: ۴۹۸۴۲ دلار در سال

۵۰ درصد هزینه های ضروری: ۲۴۹۲۱ دلار در سال

۳۰ درصد هزینه های اختیاری: ۱۴۹۵۳ دلار در سال

۲۰ درصد پس انداز: ۹۹۶۹ دلار در سال

با کمبود ۳۰۷۴ دلار در سال، مردم جکسون با متوسط درآمد ۴۶۷۶۸ دلار پول کافی برای داشتن یک زندگی راحت را ندارند.



آستین


درآمد مورد نیاز: ۵۳۲۲۵ دلار در سال

۵۰ درصد هزینه های ضروری: ۲۶۶۱۲ دلار در سال

۳۰ درصد هزینه های اختیاری: ۱۵۹۶۷ دلار در سال

۲۰ درصد پس انداز: ۱۰۶۴۵ دلار در سال

بیشتر ساکنین آستین می توانند با متوسط درآمد ۵۵۲۱۶ و ۱۹۹۱ دلار بیشتر از آرامد مورد نیاز، یک زندگی راحت را تجربه کنند.



سن خوزه


درآمد مورد نیاز: ۸۹۷۳۴ دلار در سال

۵۰ درصد هزینه های ضروری: ۴۴۸۶۷ دلار در سال

۳۰ درصد هزینه های اختیاری: ۲۶۹۲۰ دلار در سال

۲۰ درصد پس انداز: ۱۷۹۴۷ دلار در سال

با هزینه های بالای زندگی در سن خوزه، متوسط درآمد ۸۳۷۸۷ دلاری مردم مبلغ ۵۹۴۷ دلار کمتر از هزینه های مورد نیاز یک زندگی خوب می باشد.



دالاس، تگزاس


درآمد مورد نیاز: ۵۵۶۵۱ دلار در سال

۵۰ درصد هزینه های ضروری: ۲۷۸۲۶ دلار در سال

۳۰ درصد هزینه های اختیاری: ۱۶۶۹۵ دلار در سال

۲۰ درصد پس انداز: ۱۱۱۳۰ دلار در سال

متوسط درآمد سالیانه ۴۳۳۵۹ دلار در دالاس یک مسئله ی بزرگ برای تامین نیازهای یک زندگی خوب با ۱۲۲۹۲ شکاف متوسط بین درآمد و هزینه ها است.



سن دیگو


درآمد مورد نیاز: ۶۹۳۰۷ دلار در سال

۵۰ درصد هزینه های ضروری: ۳۴۶۵۴ دلار در سال

۳۰ درصد هزینه های اختیاری: ۲۰۷۹۲ دلار در سال

۲۰ درصد پس انداز: ۱۳۸۶۱ دلار در سال

ساکنان سن دیگو متوسط درآمدشان ۶۵۷۵۳ دلار است و ۳۵۵۴ دلار کمتر از هزینه ی یک زندگی راحت پول در می آورند.



سن آنتونیو


درآمد مورد نیاز: ۴۶۲۳۸ دلار در سال

۵۰ درصد هزینه های ضروری: ۲۳۱۱۹ دلار در سال

۳۰ درصد هزینه های اختیاری ۱۳۸۷۲ دلار در سال

۲۰ درصد پس انداز: ۹۲۴۸ دلار در سال

ساکنین سن آنتونیو درآمد ایده آلی برای ساختن یک زندگی راحت دارند. متوسط درآمد در این شهر ۴۶۳۱۷ دلار است که این مبلغ ۷۹ دلار بیشتر از هزینه های زندگی در یک سال است.



فونیکس


درآمد مورد نیاز: ۴۸۸۷۶ دلار در سال

۵۰ درصد هزینه های ضروری: ۲۴۴۳۸ دلار در سال

۳۰ درصد هزینه های اختیاری: ۱۴۶۶۳ دلار در سال

۲۰ درصد پس انداز: ۹۷۷۵ دلار در سال

مردم شهر فونیکس با متوسط درآمد ۴۶۸۸۱ تنها ۱۹۹۵ دلار در سال کمتر از مخارج زندگی راحت در این شهر را دارند.



فیلادلفیا


درآمد مورد نیاز: ۵۹۳۸۴ دلار در سال

۵۰ درصد هزینه های ضروری: ۲۹۶۹۲ دلار در سال

۳۰ درصد هزینه های اختیاری: ۱۷۸۱۵ دلار در سال

۲۰ درصد پس انداز: ۱۱۸۷۷ دلار در سال

هزینه های این شهر برای مردمی که درآمد متوسط شان ۳۷۴۶۰ دلار است بالاست و ۲۱۹۲۴ دلار کمتر از هزینه های یک زندگی ایده آل در پول بدست می آید.



هوستون


درآمد مورد نیاز: ۶۰۷۹۵ دلار در سال

۵۰ درصد هزینه های ضروری: ۳۰۳۹۷ دلار در سال

۳۰ درصد هزینه های اختیاری: ۱۸۲۳۸ دلار در سال

۲۰ درصد پس انداز: ۱۲۱۵۹ دلار در سال

متوسط درآمد هر خانوار در هومستون فقط ۴۵۷۲۸ دلار است و این مبلغ با هزینه های یک زندگی خوب و کسری ۱۵۰۶۷ دلار در سال مطابقت ندارد.



شیکاگو


درآمد مورد نیاز: ۶۸۶۷۱ دلار در سال

۵۰ درصد هزینه های ضروری: ۳۴۳۳۵ دلار در سال

۳۰ درصد هزینه های اختیاری: ۲۰۶۰۱ دلار در سال

۲۰ درصد پس انداز: ۱۳۷۳۴ دلار در سال

متوسط درآمد مردم شیکاگو ۴۷۸۳۱ دلار است و با ۲۰۸۴۰ دلار شکاف بین متوسط درآمد مردم و هزینه های زندگی در این شهر، داشتن یک زندگی راحت کار دشواری است.



لس آنجلس، کالیفرنیا


درآمد مورد نیاز: ۷۴۳۷۱ دلار در سال

۵۰ درصد هزینه های ضروری: ۳۷۱۸۵ دلار در سال

۳۰ درصد هزینه های اختیاری: ۲۲۳۱۱ دلار در سال

۲۰ درصد پس انداز: ۱۴۸۷۴ دلار در سال

هزینه های بالای زندگی در لس آنجلس با متوسط درآمد ۴۹۶۸۲ دلاری مردم این شهر جور در نمی آید و آنها همچنان برای داشتن یک زندگی راحت به ۲۴۶۸۹ دلار پول بیشتر در سال نیاز دارند.



نیویورک


درآمد مورد نیاز: ۸۷۴۴۶ دلار در سال

۵۰ درصد هزینه های ضروری: ۴۳۷۳۲ دلار در سال

۳۰ درصد هزینه های اختیاری ۲۶۲۳۴ دلار در سال

۲۰ درصد پس انداز: ۱۷۴۸۹ دلار در سال

در پرجمعیت ترین شهر ایالات متحده ی آمریکا هزینه های زندگی به معنای واقعی بالاست و شکاف عظیمی بین متوسط درآمد ۵۲۷۳۷ دلاری مردم و کسری ۳۴۷۰۹ دلاری برای تقبل مخارج سالیانه ی یک زندگی ایده آل وجود دارد.
پاسخ
تشکر کنندگان: maymary1220 ، محبوبه. 68 ، inanna ، nora ، bhb32 ، American Darlin
(2017-02-01 ساعت 11:23)ali3875 نوشته:  دوستان ممکنه در نوشتن یک رزومه خوب با فرمت آمریکایی راهنماییم کنید؟ شرکت یا موسسه ای تو تهران هست بتونه این کار رو برام انجام بده؟

من هم برای نوشتن روزمه به فرمت آمریکایی راهنمایی میخوام
لطفا اگه اطلاعاتی دارین راهنمایی بدین
ممنون
پاسخ
تشکر کنندگان:
(2018-04-03 ساعت 11:55)tisanisa نوشته:  
(2017-02-01 ساعت 11:23)ali3875 نوشته:  دوستان ممکنه در نوشتن یک رزومه خوب با فرمت آمریکایی راهنماییم کنید؟ شرکت یا موسسه ای تو تهران هست بتونه این کار رو برام انجام بده؟

من هم برای نوشتن روزمه به فرمت آمریکایی راهنمایی میخوام
لطفا اگه اطلاعاتی دارین راهنمایی بدین
ممنون

دوستان عزیز ،
نفر اول : شما لازم نیست برای رزومه نویسی به سبک آمریکایی در ایران دنبال کسی بگردید !!!! چون هیچکس به اندازه ی خود شما که در اینجا هستید نمیتواند به انبوهی از سمپلهای رزومه در ایران دسترسی داشته باشد. فرضا اگر رشته ی شما الکترونیک باشید ، کافیست در اینترنت بگردید به دنبال نمونه رزومه های الکترونیکی که توسط بسیاری از ریکوریترهای حرفه ای در وبساتهای خاصی منتشر شده اند. میتوانید نمونه ی آن را کپی کرده ، سوابق خود را در آن جایگزین کنید و یا اینکه الگویش کنید. اگر نتوانستید که انتخاب کنید بروید در وبسایت Indeed و قسمت جستجوی رزومه را بزنید و در آنجا نمونه های مختلفی از رشته ی کاری خودتان را پیدا کنید و آن را بر اساس سوابق خود تهیه و تنظیم کنید. این کار چند مزیت دارد. اول اینکه شما میفهمید بازار کار شما در چه سطحی است و دوم اینکه متوجه میشوید رقبای شما چه کسانی با چه ویژگیهایی هستند.
نفر دوم ،
شما هم همین کار را بکنید و البته در قدم دوم شروع کنید به دیدن ویدئوهای مصاحبه و ترجیحا در راستای رشته ی خودتان. سعی کنید واژگان تخصصی خود را که در آمریکا متداول است را بخوبی یاد بگیرید. یک رزومه ی قوی ، یک پاسخگویی قویی را در حین مصاحبه میطلبد وگرنه اگر در طی مصاحبه گیر بزنید ، آنها رزومه ی شما را دروغ تلقی کرده آن را یک ادعای پوچ میدانند. هرچند بسیاری از کسانی که در آمریکا مصاحبه میدهند توانائیشان بیشتر از رزومه شان نیست چرا که فقط آن را دکوریت کرده اند و در واقع خیلی از آنها را نمیدانند و فقط در موردشان کمی مطالعه کرده و یا اصلا نکرده اند. راه دیگر تهیه ی رزومه کاری رفتن به برخی کالجهایی ست که این خدمات را ارائه میدهند و شما را طوری آماده میکنند که بتوانید ملزومات اولیه ی یک مصاحبه را در دست داشته باشید.
پاسخ
تشکر کنندگان:
سلام، دوستان کسی در ارتباط با شغل صافکاری خودرو و در آمدش اطلاعی داره؟
پاسخ
تشکر کنندگان:
با سلام خدمت دوستان عزيز من تازه وارد لس آنجلس شدم خواهش دارم اگر كسي از دوستان ميتونه در پيدا كردن كار در لس آنجلس منطقه وست وود به من كمك كنه ممنون ميشم من رشته ام كامپيوتر كارشناس IT و در ايران 15 سال سابقه در بخش IT  دارم ( نصب و راه اندازي ، تعميرات ، عيب يابي ، شبكه ، دوربين و...)  لطفآ در صورت كمك به بنده حقير از طريق ايميل omidj_3421@yahoo.com به من اطلاع بديد حتي كار خارج از رشته خودم . ممنون
پاسخ
تشکر کنندگان:
(2017-04-18 ساعت 11:36)rezadaryadar نوشته:  
(2016-11-27 ساعت 04:53)mona80 نوشته:  دوستان عزیز،
اگر برای خودتون یا آشنایانتون به دنبال کار میگردید، من در منطقه ‎Rancho Bernardo‎ در نزدیکی سن دیگو یک کار در زمینه ‎Retail‎ (فروشگاه) سراغ دارم. حقوق مینیمم میدهند و بصورت تمام وقت استخدام میکنند. 40 ساعت در هفته نیاز دارند مگر اینکه خودتون کمتر بخواهید. معمولا هم کسی رو به این راحتی اخراج نمیکنند. اگر بخواهید با پرداخت حق بیمه میتونید از بیمه پزشکی و دندانپزشکی بهره مند شوید. اگر تمایل داشتید، به من پیام خصوصی بدهید.

برای چه نوع مشاغلی این مبلغ را میدند و وضع هزینهای زندگی چطوره؟

سلام دوست عزیز هنوز هم این شغله تمام وقت هست ،ممنون میشم راهنمایی کنید
پاسخ
تشکر کنندگان:
دوستان سلام

اگر کسی‌ دنبال کار هستش ، من در نشویل - تنسی هستم و برای تایر شاپ و کارلات دنبال آدم مطمئن و فنی‌ و صد البته علاقمند هستم

در مورد پیدا کردن خانه و دیگر شرایط لازم زندگی‌ می‌تونم کمک کنم، اگر خودتون و یا کسی‌ رو میشناسید که دارای چنین شرایطی هست ، بهم پیام بدید

ممنون
تجربه شکست خیلی بهتر از حسرت خوردن از دست دادن یه موقعیت هستش
 

نشویل - تنسی : جایی که من زندگی‌ می‌کنم ، شهری کوچک ، با هزینه‌های متوسط ، وضعیت کار بد نیست 
پاسخ
تشکر کنندگان:
سلام دوستان میشه بگید چطور در گروه تلگرام عضو شم؟فقط در کانال عضوم ،میخوام عضو گروه بشم ،ممنون
پاسخ
تشکر کنندگان:




کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان