کانال تلگرام مهاجرسرا
https://t.me/mohajersara







##### هشدار #####
به تاریخ ارسال مطالب دقت فرمایید.
شرایط و وضعیت پروسه ویزا دائم در حال تغییر است و ممکن است مطالب قدیمی شامل تغییراتی باشد.
علی رغم اعتراض اتحادیه اروپا ورود به آمریکا پولی خواهد شد
خبر فارسی سوئد- اتباع ۳۴ کشور جهان که همگی از کشورهای ثروتمند غربی و دوست آمریکا تشکیل شده اند میتوانند از مقررات مسافرت بدون ویزا به آمریکا که به برنامهVisa Waiver Program -VWPمشهور است (با رعایت شرایطی که در پایین توضیح داده خواهد شد) استفاده کنند. این کشورها عبارتند از: سوئد, آندورا, اترش, استرالیا, بلژیک, برونئی, دانمارک, فنلاند, فرانسه, آلمان, ایسلند, ایرلند, ایتالیا, ژاپن, لیختن اشتاین, لوکزامبورگ, موناکو, هلند, زلاند نو, نروژ, پرتغال, سان مارینو, سنگاپور, اسلوانی, اسپانیا, سوئیس, انگلستان, چک, استونی, مجارستان, لتونی, لیتوانی, اسلواکی و کره جنوبی.
اما اتباع اینگونه کشورها که جهت ورود به آمریکا نیاز به روادید (ویزا) ندارند (از جمله سوئد) موظف هستند تا حداقل ۷۲ ساعت قبل از آغاز مسافرتشان به آمریکا اقدام به تهیه یک “مجوز الکترونیک ورود” نمایند. این مجوزالکترونیک تنها از طریق مراجعه به یک وب سایت دولتی ویژه و از طریق اینترنت قابل دریافت است. تهیه “مجوزالکترونیک ورود به آمریکا” از طریق این وب سایت علاوه بر زبان انگلیسی به دیگر زبانها و از جمله زبان سوئدی نیز در دسترس است. “مجوزالکترونیک ورود به آمریکا” پس از صدور تا دو سال جهت انجام تعداد نامحدود مسافرت به آمریکا اعتبار خواهد داشت. افرادی که دارای یک ویزای معتبر جهت ورود به آمریکا هستند نیازی به تهیه “مجوز الکترونیک ورود به آمریکا” ندارند.
جهت تهیه “مجوز الکترونیک ورود به آمریکا” می بایست به آدرس زیر مراجعه کنید:
Electronic System for Travel Authorization
پولی شدن تهیه “مجوز الکترونیک ورود به آمریکا”
تهیه “مجوز الکترونیک ورود به آمریکا” تاکنون رایگان بوده است. اما به تصمیم مقامات آمریکایی تهیه این مجوز از روز ۸ سپتامبر پولی خواهد شد. متقاضیان تهیه مجوز الکترونیک ورود به آمریکا از روز ۸ سپتامبر موظف به پرداخت ۱۴ دلار (معادل حدود ۱۰۰ کرون) جهت تهیه این مجوز خواهند بود. مقامات آمریکایی علی رغم اعتراض اتحادیه اروپا این تصمیم را از روز ۸ سپتامبر سال ۲۰۱۰ به مرحله اجرا خواهند گذشت و به این ترتیب ورود به آمریکا عملا پولی خواهد شد. با توجه به تعداد مسافرین عازم آمریکا این تصمیم می تواند تبدیل به منبع درآمد قابل توجهی برای دولت این کشور شود.
البته راهی نیز جهت دور زدن این قانون و عدم پرداخت هزینه برای “تهیه مجوز الکترونیک ورود به آمریکا” وجود دارد که علاقمندان می توانند جهت اطلاع از آن با مرکز اطلاعات ایرانیان در تماس باشند.
خانم سیسیلیا مالمستروم (حزب لیبرال مردم) کمیسیونر سوئد در اتحادیه اروپا می گوید که این تصمیم مقامات مرزی آمریکا مغایر با تفاهم شفاهی است که قبلا در این زمینه مابین ایالات متحده آمریکا و اتحادیه اروپا صورت گرفته است.
آخرین مقررات مسافرت بدون ویزا به آمریکا برای اتباع سوئد و دیگر کشورهای برنامه “وی دبلیو پی”
اطلاعات ارائه شده درزیر در درجه اول قابل استفاده اتباع ۳۴ کشور ذکر شده در بالا واز جمله آن دسته از ایرانیانی است که به تابعیت این کشورها در آمده و برای مثال گذرنامه سوئدی دارند. افرادی که گذرنامه ایرانی دارند حتی اگر دارای اقامت در یکی از کشورهای فوق باشند مشمول این مقررات نمی شوند و جهت مسافرت به آمریکا نیاز به ویزا داشته و قوانین ویزای آمریکا در مورد آنان مانند دیگر اتباع ایران است. ایرانیان دارای گذرنامه های پناهندگی (از هر نوعی) نیز کماکان ایرانی محسوب میگردند و قوانین ویزا برای آمریکا برای آنان مانند دیگر ایرانیان بوده و حتی تا حدی سختگیرانه تر از افرادی است که دارای گذرنامه ایرانی و کشور موطن خود هستند.
چنانچه تبعه یکی از ۳۴ کشور ذکر شده در بالا هستید (مانند سوئد) میتوانید با رعایت شرایط پایین بدون نیاز به ویزا به آمریکا مسافرت کنید:
۱ – گذرنامه های مجهز به خطوط ویژه قابل خوانده شدن در ماشین دارا باشید. همه گذرنامه های دست نویس و یا فاقد خطوط ویژه قابل خوانده شدن در ماشین برای ورود به آمریکا نیازبه اخذ ویزا دارند.
۲- گذرنامه های صادر شده پس از اول اکتبر ۲۰۰۵ نیز میبایست علاوه بر شرط بالا حاوی اطلاعات بیومتریک دارنده خود باشند تا بتوان از آنها جهت مسافرت بدون ویزا به آمریکا استفاده بعمل آورد. در مورد سوئد همه گذرنامه هایی که پس از اکتبر ۲۰۰۵ صادر شده اند دارای اطلاعات بیومتریک هستند.
۳- از همه بازدیدکنندگان بهنگام ورود به آمریکا انگشت نگاری و عکس برداری بعمل آمده و این اطلاعات در بانکهای اطلاعاتی ویژه ذخیره خواهند شد. بسیاری از مردم به هنگام شنیدن نام انگشت نگاری, به انگشت نگاریهای سنتی با فرو کردن انگشتها در مرکب فکر میکنند. اما انگشت نگاریهایی که امروزه در در مرزهای پیشرفته بعمل می آیند بصورت الکترونیکی هستند و در مدت بسیار کوتاهی صورت میگیرند. مسافر انگشت خود را در دستگاه مخصوصی قرار داده و تصویر اثر انگشت بصورت الکترونیکی وارد سیستم کامپیوتری میگردد. همزمان تصویری نیز از شخص گرفته شده و به همراه دیگر اطلاعات گذرنامه وی در بانک اطلاعاتی مرزی ذخیره میگردد.
۴- چنانچه بیشتر از ۹۰ روز قصد ماندن در آمریکا را دارید نمی توانید بدون ویزا به آمریکا مسافرت کنید و مجبورید که از طریق مراجعه به سفارت آمریکا ویزا بگیرید, حتی اگر از اتباع یکی از ۳۴ کشور ذکر شده در بالا باشید.
۵- فرم سبز رنگ موسوم به I 94 را که شرکت هواپیمایی قبل از نشستن هواپیما در آمریکا به شما میدهد (از آژانسهای مسافرتی قبل از مسافرت نیز قابل تهیه است) را باید قبل از ورود به آمریکا بصورت کامل پر کرده و به افسر گذرنامه در آمریکا تسلیم کنید. تکمیل صحیح این فرم بیشترین تاثیر جهت جلوگیری از بروز مشکلات در ورودتان به آمریکا را دارد. هر چه قدر این فرم را کامل تر و صحیح تر پر کنید به همان میزان راحت تر و بدون دردسرتر از مرز عبور خواهید کرد و هر چقدر آن را ناقص تر و بی سر و ته پر کنید دچار مشکلات بیشتری خواهید شد. بنابراین چنانچه با زبان انگلیسی آشنایی کامل ندارید قبل از مسافرت به آمریکا این فرم را تهیه کرده و با کمک شخصی آشنا به زبان انگلیسی آن را بصورت کامل و صحیح پر کنید.
تذکربسیار مهم: فراموش نکنید که قبل از خروج از آمریکا میبایست قسمت باقی مانده این فرم که به هنگام ورود به گذرنامه تان سنجاق میشود را در مرزهای خروجی آمریکا تحویل بدهید. چنانچه فراموش کنید این فرم را هنگام خروج از آمریکا به نماینده اداره مهاجرت در فرودگاه تسلیم کنید خروج شما از آمریکا ثبت نمیشود و ممکن است مشکلاتی به هنگام مسافرت مجدد به آمریکا برایتان بوجود آمده و از ورود شما به آمریکا در آینده جلوگیری بعمل آید. چنانچه فراموش کرده اید که قسمت باقی مانده فرم سبز رنگ “آی ۹۴″ را قبل از خروج از آمریکا تحویل مقامات مرزی این کشور بدهید می توانید آن را به همراه هر مدرک دیگری که خروج شما از آمریکا را ثابت می کند به آدرس زیر (بدون توجه به محل زندگیتان) پست کنید:
ACS – CBP SBU
1084 South Laurel Road
London, KY 40744
U.S.A.
6- چنانچه با گذرنامه متعلق به یکی از ۳۴ کشور بالا (مانند سوئد) و بدون ویزا به آمریکا مسافرت می کنید اما در مسافرتهای قبلی خود بیشتر از مدت ۹۰ روز در آمریکا باقی مانده اید (حتی یک روز بیشتر), برای مسافرت دوباره به آمریکا حتی اگر گذرنامه سوئدی هم داشته باشید نیاز به اخذ ویزا از قبل دارید و در غیر اینصورت از ورودتان به آمریکا جلوگیری خواهد شد.
۷- اشخاصی که سابقه بازداشتی دارند (حتی اگر محکوم هم نشده باشند), افرادی که سابقه محکومیت جزایی دارند, افرادی که دارای سابقه بیماریهای روانی هستند, افرادی که مبتلا به بیماریهای بخصوصی هستند, افرادی که قبلا با ورودشان به آمریکا مخالفت شده و افرادی که قبلا از آمریکا اخراج شده اند حتی اگر تبعه یکی از ۳۴ کشور بالا (از جمله سوئد) هم باشند, برای ورود به آمریکا نیاز به ویزا دارند.
۸- تصمیم در جلوگیری از ورود شما و اخراجتان از مرزهای آمریکا قابل شکایت نیست و چنانچه از ورود شما به هر دلیلی به آمریکا جلوگیری شود تنها راه شما بازگشت است و امکان شکایت و بررسی مجدد در این زمینه قانونا وجود ندارد. بحث کردن در این مورد با افسر گذرنامه تنها وضعیت خودتان را وخیمتر خواهد کرد و در بدترین حالت منتهی به بازداشت و اخراج خشونت آمیز شما و بروز مشکلات جدی بهنگام برگشت دوباره به آمریکا خواهد شد. از هر گونه بحث با افسران مرزی اکیدا خودداری کنید, پیامدهای آینده آن ممکن است برای شما غیر قابل جبران باشد.
۹- متولدین کشورهای کره شمالی, کوبا, سوریه, سودان و ایران که دولتهایشان از طرف دولت آمریکا حامیان تروریسم تلقی میشوند حتی با وجود دارا بودن تابعیت یکی از ۳۴ کشور بالا (مانند سوئد) و مسافرت با گذرنامه چنین کشورهایی نیز به هنگام ورود به آمریکا ممکن است با مشکلات مواجه شده و تحت بازجویی و مصاحبه قرار گیرند. خصوصا در مورد افرادی که از طریق نوع پوشش, قیافه و اعمال و رفتار خود از طرف مامورین مهاجرتی و مرزی آمریکا “بنیادگرا ” تشخیص داده شوند, سخت گیریهای بی اندازه, انگشت نگاری و مصاحبه های طولانی صورت گرفته و در مواردی منجر به جلوگیری از ورود آنان به آمریکا شده است. آقایان یا بانوان با ظاهری آراسته, غربی و مدرن (حتی اگر حتی با گذرنامه ایرانی هم مسافرت کنند) بمراتب بی دردسر تر از آقایان یا بانوانی که به نظر افسران گذرنامه آمریکا ظاهری “بنیادگرایانه” دارند (حتی اگر با گذرنامه اروپایی هم مسافرت کنند) از مرزهای آمریکا عبور می کنند.
اگرچه بر طبق قوانین آمریکا و اتحادیه اروپا افراد نبایست بواسطه ظاهر یا باورهای مذهبی خود مورد تبعیض قرار بگیرند اما واقعیت بواسطه ملاحضات امنیتی در عمل چیز دیگری است. قیافه ظاهری شما تاثیری بیش از آنچه تصورش را می کنید در سهولت عبورتان از مرزهای کشورهای اروپایی و آمریکا دارد.
تهیه “مجوز الکترونیک ورود به آمریکا” را فراموش نکنید
اتباع کشورهایی که جهت ورود به آمریکا نیاز به روادید (ویزا) ندارند (از جمله سوئد) موظف هستند تا حداقل ۷۲ ساعت قبل از آغاز مسافرتشان به آمریکا اقدام به تهیه یک “مجوز الکترونیک ورود به آمریکا” نمایند. این مجوز ورود الکترونیک تنها از طریق مراجعه به وب سایت دولتی زیر از طریق اینترنت قابل تهیه است:
Electronic System for Travel Authorization
“مجوزالکترونیک ورود به آمریکا” پس از صدور تا دو سال جهت انجام تعداد نامحدود مسافرت به آمریکا اعتبار خواهد داشت.
ویژگیهای مسافرین
مقامات آمریکایی از اطلاعات مختلف جهت شناسایی تروریستهای احتمالی قبل از ورودشان به خاک آمریکا استفاده می کنند. حتی برخی از اسامی, عموما اسامی عربی, که بنظر مقامات آمریکایی میتواند در یک بانک اطلاعاتی گردآوری شده و مسافرینی که اسامی شبیه به آن داشته باشند مورد کنترل ویژه قرار میگیرند. از نظر مقامات امنیتی آمریکایی مابین شاهرخ, ریچارد, عبدالله و یا فرزانه, الیزابت و سمیه فرق بسیاری وجود دارد. حتی اطلاعات در مورد نوع غذای سفارشی مسافر در داخل هواپیما نیز در اختیار مقامات آمریکایی قرار میگیرد که برای مثال چنانچه مسافر گوشت خوک مصرف نکند نشان خواهد داد که وی دارای گرایشهای مذهبی ویژه ای است.
از دیگر اطلاعاتی که به مقامات آمریکایی ارائه میشود مسیر قبلی مسافرت مسافر و نیز چگونگی پرداخت بهای بلیط (نقد یا از طریق کارت اعتباری) و نیز محل پرداخت آن است. یک مسافر تبعه عربستان که از مبداء کشور دیگری غیر از کشور موطن خود مثلا افغانستان, به زوریخ و سپس از زوریخ به لس آنجلس پرواز میکند و بهای بلیط خود را نقدا و در کشوری ثالث پرداخت کرده است فرق زیادی با یک ایرانی دارد که مستقیما از کشور موطن خود مثلا تهران به زوریخ و از زوریخ به لس آنجلس پرواز کرده و بهای بلیط خود را نیز در کشور موطن خود پرداخت کرده است.
توصیه های وزارت خارجه سوئد
وزارت خارجه سوئد از مدتی قبل به اتباع سوئد (دارندگان گذرنامه های سوئدی) متولد ایران, عراق, لیبی, سودان و سوریه هشدار داده است که حتی با وجود دارا بودن گذرنامه سوئدی ممکن است در مرزهای آمریکا با مشکلاتی مواجه گردند. اخطار وزارت خارجه سوئد به اتباع خود که متولد یکی از کشورهای بالا هستند به این صورت صادر شده است:
USA har från och med den 11 september 2002 infört skärpta bestämmelser vad gäller in- och utresa samt transit för personer från 25 länder, däribland Iran, Irak, Libyen, Sudan och Syrien. Även personer från andra länder som av USA betraktas som speciellt riskabla för USA:s säkerhet kan komma i fråga för skärpt kontroll. Bestämmelserna innebär i korthet att personer som är medborgare i ovanstående länder vid den amerikanska gränskontrollen måste lämna fingeravtryck samt låta sig fotograferas och genomgå en kortare intervju. Detta tycks även gälla personer födda i dessa länder som har svenskt medborgarskap
Utrikesdepartementet
10 – چنانچه مایلید بدانید ورود چه اجناس و کالاهایی به آمریکا ممنوع یا محدود است به لیست و توضیحات آن در وب سایت زیر توجه کنید (زبان انگلیسی):
لیست اجناس و کالاهای ممنوع الورود و محدود الورود به آمریکا
اتباع کانادا, مکزیک و برمودا
اتباع کانادا, مکزیک و برمودا مشمول برنامه “ویزا ویور” و ۳۴ کشور فوق نمی شوند و مقررات ویژه ای در مورد اتباع این کشورها جهت ورود به آمریکا جاری است. برخی از اتباع این کشورها جهت ورود به آمریکا نیاز به ویزا دارند و برخی نیز می توانند بدون ویزا به آمریکا سفر کنند. برای اطلاعات بیشتر به وب سایت زیر مراجعه کنید (زبان انگلیسی):
مقررات ورود به آمریکا برای اتباع کانادا, مکزیک و برمودا
منبع: مرکز اطلاعات ایرانیان
تهیه و تنظیم: استکهلمیان
پاسخ
تشکر کنندگان: Ali Sepehr ، farzad24 ، laili ، Ashkan78 ، Hossein81 ، kianoush ، hamed_gh ، frozen mind ، joseph ، homeless ، ساشا ، babak2010 ، babakped ، cky ، Iman-gta
(2010-08-08 ساعت 21:44)@Š!M نوشته:  البته راهی نیز جهت دور زدن این قانون و عدم پرداخت هزینه برای “تهیه مجوز الکترونیک ورود به آمریکا” وجود دارد که علاقمندان می توانند جهت اطلاع از آن با مرکز اطلاعات ایرانیان در تماس باشند.

عجب!!!

دور زدن ، مرکز اطلاعات ایرانیان !!!

چه جالب!!!
سیدعلی سپهر
مدیر ارشد مهاجرسرا و مدیرعامل شرکت پاریز تراول
۰۹۱۲۱۲۵۳۵۵۷


هر آنچه در مورد لاتاری بايد بدانيد.
https://telegram.me/pariztravel
پاسخ
تشکر کنندگان: یه مهاجر ، Ashkan78 ، Iman-gta
اره منم این بخش رو خوندم چشمام گرد شد شک داشتم از متن اصلی حذفش کنم یا........خیلی برام عجیب بود چنین پیشنهادی از یه مرکز اطلاعات معتبر
لینکهای مطلب رو هم اضافه کردم....خیلی سخته تو این فاروم وقتی مطلبی رو پیست میکنی لینکها و تصاویر منتقل نمیشن Sad
پاسخ
تشکر کنندگان: Ashkan78 ، Ali Sepehr ، Iman-gta
يادش به خير...

كارهايي كه فقط از يك ايراني بر مي آيد!!!

(2010-08-08 ساعت 22:07)@Š!M نوشته:  اره منم این بخش رو خوندم چشمام گرد شد شک داشتم از متن اصلی حذفش کنم یا........خیلی برام عجیب بود چنین پیشنهادی از یه مرکز اطلاعات معتبر
لینکهای مطلب رو هم اضافه کردم....خیلی سخته تو این فاروم وقتی مطلبی رو پیست میکنی لینکها و تصاویر منتقل نمیشن Sad
قرعه كشي 2010 خاطره شد ...
پاسخ
تشکر کنندگان: Ali Sepehr ، cky ، Iman-gta
(2010-08-08 ساعت 21:44)@Š!M نوشته:  اگرچه بر طبق قوانین آمریکا و اتحادیه اروپا افراد نبایست بواسطه ظاهر یا باورهای مذهبی خود مورد تبعیض قرار بگیرند اما واقعیت بواسطه ملاحضات امنیتی در عمل چیز دیگری است. قیافه ظاهری شما تاثیری بیش از آنچه تصورش را می کنید در سهولت عبورتان از مرزهای کشورهای اروپایی و آمریکا دارد.
تهیه “مجوز الکترونیک ورود به آمریکا” را فراموش نکنید

ویژگیهای مسافرین
مقامات آمریکایی از اطلاعات مختلف جهت شناسایی تروریستهای احتمالی قبل از ورودشان به خاک آمریکا استفاده می کنند. حتی برخی از اسامی, عموما اسامی عربی, که بنظر مقامات آمریکایی میتواند در یک بانک اطلاعاتی گردآوری شده و مسافرینی که اسامی شبیه به آن داشته باشند مورد کنترل ویژه قرار میگیرند. از نظر مقامات امنیتی آمریکایی مابین شاهرخ, ریچارد, عبدالله و یا فرزانه, الیزابت و سمیه فرق بسیاری وجود دارد. حتی اطلاعات در مورد نوع غذای سفارشی مسافر در داخل هواپیما نیز در اختیار مقامات آمریکایی قرار میگیرد که برای مثال چنانچه مسافر گوشت خوک مصرف نکند نشان خواهد داد که وی دارای گرایشهای مذهبی ویژه ای است.

این بخش هاش هم قابل توجه بود و اگه واقعیت داشته باشه چیز جالبی نیست خصوصا برای کشور مهاجرپذیری که ادعای پذیرش همه جور فرهنگ و عقیده ای رو داره
پاسخ
تشکر کنندگان: ParsTrader ، homeless ، cky ، Iman-gta
شیما خانوم این منبع موثق هست یا نه ؟
فکر نمی کنم که دیگه به گوشت خوک خوردن طرف یا نخوردنش کار داشته باشن !! این که یعنی بازگشت به اصل تفتیش عقاید !!!!!!!
شماره کیس:2010AS00007xxx
تاریخ دریافت نامه قبولی:یادم نیست!
کنسولگری:Abu Dhabi
تاریخ ارسال فرمهای سری اول: JUNE-12- 2009
تاریخ کارنت شدن کیس: 2009 Sep
تاریخ مصاحبه: Feb 2010
تاریخ دریافت نامه دوم:دو هفته بعداز مصاحبه
تاریخ دریافت کلیرنس: 23 Sep -بیش از ۷ ماه!
تاریخ دریافت ویزا : ۳۰ سپتامبر ۲۰۱۰
پاسخ
تشکر کنندگان: Iman-gta
فکر نمیکنم به خوردن گوشت خوک دیگه کار داشته باشند....خب خیلی از آدمها صرف نظر از مذهبشون ترجیح میدن که گوشت خوک نخورند.یکیش خود من......
حالا من دو روز پیش این فرم رو برای مامانم پر کردم و 5 شنبه میرسه. وقتی اومد ازش میپرسم که چقدر تفتیش عقایدش کردند Smile Smile
جهت تبلیغات در سایت با رایانامه ads@mohajersara.com تماس بگیرید.
پاسخ
تشکر کنندگان: یه مهاجر ، Ali Sepehr ، homeless ، cky ، سارا کوچولو ، Iman-gta
(2010-08-09 ساعت 12:33)homeless نوشته:  شیما خانوم این منبع موثق هست یا نه ؟
فکر نمی کنم که دیگه به گوشت خوک خوردن طرف یا نخوردنش کار داشته باشن !! این که یعنی بازگشت به اصل تفتیش عقاید !!!!!!!

من تقریبا همه اخبار مربوط به سوئد رو از طریق این سرویس دنبال میکنم و تابحال هم به اطلاعات اشتباه از طرفشون برنخوردم ولی برخی از اخبارش فقط نقل قول از جاهای دیگه ست و نمیدونم شاید این رو هم از جائی نقل کرده باشه
پاسخ
تشکر کنندگان: laili ، homeless ، Iman-gta
(2010-08-09 ساعت 12:47)laili نوشته:  فکر نمیکنم به خوردن گوشت خوک دیگه کار داشته باشند....خب خیلی از آدمها صرف نظر از مذهبشون ترجیح میدن که گوشت خوک نخورند.یکیش خود من......
حالا من دو روز پیش این فرم رو برای مامانم پر کردم و 5 شنبه میرسه. وقتی اومد ازش میپرسم که چقدر تفتیش عقایدش کردند Smile Smile

منم بعید میدونم تا این حد حساسیت داشته باشن اول اینکه برای پی بردن به عقیده این افراد توجه به وضع ظاهریشون کفایت میکنه مسلما افراد با عقاید مذهبی که خوک نمیخورن پوششون کاملا مشخصه ضمن اینکه همونجور که گفتی خوردن یا نخوردن خوک که چیزی رو اثبات نمیکنه .....

مهمتر از همه کلی مهاجر داغون تو امریکا زندگی میکنن که جهنم هم راهشون نمیدن بعد امریکا میاد به ظاهر توریستی که یه ماه میاد اونجا ایراد میگیره؟بعید میدونم
پاسخ
تشکر کنندگان: laili ، Iman-gta
(2010-08-09 ساعت 17:52)@Š!M نوشته:  مهمتر از همه کلی مهاجر داغون تو امریکا زندگی میکنن که جهنم هم راهشون نمیدن بعد امریکا میاد به ظاهر توریستی که یه ماه میاد اونجا ایراد میگیره؟بعید میدونم

البته این گیر دادن به توریست به خاطر این نیست که توریستی که میاد توی این مملکت حتما باید شیک باشه و درب و داغون نباشه....بیشتر به خاطر جلوگیری از حملات تر...و..ری...ستی این کار رو میکنند.
جهت تبلیغات در سایت با رایانامه ads@mohajersara.com تماس بگیرید.
پاسخ
تشکر کنندگان: Iman-gta
سلام دوستان .
چرا انقدر حضور بچه هاي قديمي توي سايت كمرنگ شده ؟
من هم كه بسيار گرفتارم و در نزديك ترين زمان باز هم مزاحمتان ميشوم .
پاسخ
تشکر کنندگان: سارا کوچولو ، Iman-gta
(2010-08-10 ساعت 00:16)laili نوشته:  
(2010-08-09 ساعت 17:52)@Š!M نوشته:  مهمتر از همه کلی مهاجر داغون تو امریکا زندگی میکنن که جهنم هم راهشون نمیدن بعد امریکا میاد به ظاهر توریستی که یه ماه میاد اونجا ایراد میگیره؟بعید میدونم

البته این گیر دادن به توریست به خاطر این نیست که توریستی که میاد توی این مملکت حتما باید شیک باشه و درب و داغون نباشه....بیشتر به خاطر جلوگیری از حملات تر...و..ری...ستی این کار رو میکنند.
میدونم لیلی جان که کنترل روی وضعیت و هویت توریستها زیاده اما بعید میدونم فاکتور اصلی شون ظاهر باشه و مسلما منابع موثق تر و قابل اعتمادتری برای کنترل افراد دارن ،منظورم این بود.... چون الان ت ر و ر ی ست ها زرنگ تر از این هستن که بخوان با ظاهر تابلو ظاهر شن
پاسخ
تشکر کنندگان: laili ، Iman-gta




کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان