کانال تلگرام مهاجرسرا
https://t.me/mohajersara







##### هشدار #####
به تاریخ ارسال مطالب دقت فرمایید.
شرایط و وضعیت پروسه ویزا دائم در حال تغییر است و ممکن است مطالب قدیمی شامل تغییراتی باشد.
ویزای L1 چیست؟
ویزای L1 چیست؟
لطفا توضیح دهید، و بفرمیین چه شرایطی می‌خواهد؟

ممنون
پاسخ
تشکر کنندگان: vosyzoono ، msar
ويزاي L1 براي مجريان، مديران و كاركنان متخصصي در نظر گرفته شده كه به بخش هاي مرتبط در ايالات متحده منتقل مي شوند. مجريان و مديران دارنده ويزاي L1 مي توانند بدون نياز به اجازه كار، حائز شرايط دريافت مجوز اقامت دائم (كارت سبز) شوند .
source
پاسخ
تشکر کنندگان: msar
(2013-04-02 ساعت 13:40)Roney نوشته:  ويزاي L1 براي مجريان، مديران و كاركنان متخصصي در نظر گرفته شده كه به بخش هاي مرتبط در ايالات متحده منتقل مي شوند. مجريان و مديران دارنده ويزاي L1 مي توانند بدون نياز به اجازه كار، حائز شرايط دريافت مجوز اقامت دائم (كارت سبز) شوند .
source

سلام دوست عزيز ميشه لطف كنيد بيشتر توضيح بدهيد
dar arzoy usa
پاسخ
تشکر کنندگان: msar
اگر شما Business خود را دارید و خود و خانواده اتان تمایل به مهاجرت به آمریکا را دارید می توانید از ویزای L1 برای مهاجرت به آمریکا استفاده نمایید.
ویزای L1 یکی از مفید ترین نوع ویزا برای اینگونه از ایرانیان می باشد.

موارد فوق را به دو دلیل می تواند اثبات کرد.

1-ایرانیان به طور کلی یکی ار موفق ترین اشخاص از لحاظ داشتن (تاسیس) Business و اداره آن در کل جهان می باشند, چه در ایران و چه در کشور های دیگر این توانایی ایرانیان به چشم می خورد .
2-شخص دارنده ویزای L1 دارای حقوقی همانند یک دارنده کارت سبز (Green Card ) ویا شهروند آمریکایی ( American Citizen ) می باشد.

برخی از مزایای این وبزا به شرح زیر می باشد:

* محدوده زمانی ( زمان معتبر بودن ویزا )
* اجازه کار در آمریکا
* اجازه تحصیل در آمریکا
* راهی که به سادگی به کارت سبز (Green Card) تبدیل خواهد شد .

محدوده زمانی ( زمان معتبر بودن ویزا )

دارنده این ویزا و همراهانش ( همسر و فرزندان زیر ۲۱ سال) میتوانند در آمریکا برای زمان نامحدود تا هنگامیکه فعالیت تجاری ادامه دارد و یا فرد دارنده ی ویزا زنده باشد اقامت داشته باشد.
این نکته مهمی برای ایرانیان می باشد که ترجیح می دهند ویزای نامحدودی از نظر زمان اقامت در آمریکا داشته باشند .
بهترین روش برای تشریح این ویزا این است که این ویزا کارت سبزی می باشد که مستقیماً به شهروندی (Citizenship) آمریکا تبدیل نمی شود. دارنده این ویزا دارای تمام حقوقی که یک شهروند آمریکایی و یا شخصی که دارای کارت سبز می باشد، است بغیر از حق دادن رای. با وجود این که دارنده این ویزا بصورت خود به خود نمی تواند شهروند (Citizenship) آمریکا شود ولی به آسانی پس از چند سال اقامت در آمریکا و یا داشتن این ویزا می تواند کارت سبز (Green Card ) بگیرد.

حق کار

طبق توضیحات فوق دارنده این ویزا دارای تمام حقوق یک شهروند آمریکایی و شخص دارنده کارت سبز می باشد. در نتیجه دارنده این ویزا می تواند بصورت قانونی در آمریکا مشغول به کار باشد . لازم به ذکر است که همراهان شخص دارنده ویزای L1 هم از تمام حقوق برخوردار خواهند شد منجمله : حق کار در آمریکا . در نتیجه همراهان می توانند برای هر شرکت یا شغلی در آمریکا اقدام بفرمایند.

حق تحصیل در آمریکا

یکی دیگر از جنبه های مهم و ارزشمند این ویزا حق تحصیل در آمریکا می باشد . نمام اشخاص ذکر شده تا بحال می توانند بدون هیچگونه محدودیتی برای هر دانشگاه و یا موسسه تحصیلی و یا کار آموزی اقدام نمایند.

راهی که به سادگی به کارت سبز (Green Card ) تبدیل می شود .

به نظر می رسد که ایرانیان از جمله بیشترین اشخاصی هستند که متمایل به داشتن کارت سبز Green Card)) برای آمریکا می باشند . هر شخص دارنده این ویزا اگر تمام شرایط این ویزا را رعایت کرده و Business خود را در آمریکا داشته باشد ، می تواند به راحتی ویزای خود را به کارت سبز تبدیل کند .

طبق مسائل مطرح شده در بالا ، ویزای سرمایه گذاری یکی از بهترین ویزاها برای ایرانیان دارنده شرایط این ویزا (Qualified Iranian Citizen ) برای مهاجرت به آمریکا می باشد .
Cool
پاسخ
تشکر کنندگان: nora ، miladtorfi ، exxedus ، حاجی واشنگتن ، msar ، AliReza.Sh
(2013-05-10 ساعت 01:09)Kurosh_Salehi نوشته:  اگر شما Business خود را دارید و خود و خانواده اتان تمایل به مهاجرت به آمریکا را دارید می توانید از ویزای L1 ............

دوست گرامي ، توضيحات كامل و مبسوطي رو بيان نمودين. لطف كنيد در خصوص نحوه اقدام و شرايط لازم براي درخواست ويزاي L1 بيشتر راهنمايي نماييد.
پاسخ
تشکر کنندگان: msar




کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان