کانال تلگرام مهاجرسرا
https://t.me/mohajersara







##### هشدار #####
به تاریخ ارسال مطالب دقت فرمایید.
شرایط و وضعیت پروسه ویزا دائم در حال تغییر است و ممکن است مطالب قدیمی شامل تغییراتی باشد.
ویزای غیر مهاجرتی برای همسر
(2013-02-04 ساعت 23:36)omidhosn نوشته:  سلام به دوستان عزیز مهاجرسرا

منو نامزدم 9 ساله باهم دوستیم و 5 ساله نامزدم گرین کارتشو گرفته و الان برای سیتیزن شدن دارن ایرانو برای دو سالو نیم ترک میکنن.. Sad
بعد از کلی تحقیقو بررسی کوتاهترین راه رسیدن به آمریکا به این نتیجه رسیدیم که 3 ماه بعد از رفتن نامزدم من به یکی از سفارتها برم و تقاضای ویزای غیر مهاجرتی با عنوان دیدار از نامزدم کنم..
حالا سوال برامون اینجاست که توی این زمان باقیمونده (16 اسفند میرن) ما عقد کنیم یا همون نامزد بمونیم بهتره!؟؟در حالت اول آیا تاریخ عقد 1 ماه مونده به خروج نامزدم برای کنسول شک برانگیز نمیشه!؟در کل کدومش تاثیر بیشتری روی کنسول میزاره!؟

در ضمن ساپورت مالیه خیلی قوی از عموم که توی اون تاکید کرده تا زمانی که من توی آمریکام تحت ساپورت ایشونم و کلی عکس از 9سال رابطه و اینکه من تک فرزندمو پدر و مادرم مسن هستن و کارت معافیت کفالت هم دارم..
با امید به اینکه راهنمایی شما از دوستان بتونه مدت این دوری رو کم کنه این پستو گذاشتم..

آمین

یا ویزای نامزدی بگیر یا ازدواجی که به نظر من ازدواجی خیلی بهتره.
این همه سال ازدواج کرده بودین خیلی کارتون راحتتر هم شده بود ولی بازم دیر نیست.
به هیچ وجه توصیه نمیکنم که بصورت توریستی بخوای بری. چه بگیری چه نگیری برای ویزای نامزدی و ازدواجت بعدا میتونه دردسر بشه.
پاسخ
تشکر کنندگان: msar
با عرض سلام و خسته نباشید.بنده متقاضی ویزای k1 هستم و نامزدم سیتیزن آمریکاست.بعد از طی مراحل اولیه 6 هفته دیگه وقت سفارت دارم برای مصاحبه. شنیدم که باید دوهفته قبل از تاریخ مصاحبه مدارکی رو به سفارت آمریکا در آنکارا پست کنم ولی نميدونم چه مدارکی و از چه راهی باید پست کنم و برای گرفتن وقت مدیکال چه روندی رو باید طی کنم. خیلی سپاسگذارم اگه اطلاعاتی رو در اختیارم قرار بدهد.
پاسخ
تشکر کنندگان:




کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان