کانال تلگرام مهاجرسرا
https://t.me/mohajersara







##### هشدار #####
به تاریخ ارسال مطالب دقت فرمایید.
شرایط و وضعیت پروسه ویزا دائم در حال تغییر است و ممکن است مطالب قدیمی شامل تغییراتی باشد.
تدريس خصوصي زبان انگليسي توسط Native آمریکایی
(2011-08-29 ساعت 00:53)golbano نوشته:  سپاس از راهنماییهاتون.واسه منی که sweet english و stream line و تموم کردم خوب بود.چون توش نکته های آموزنده داشت.البته شاید چون من از کودکی عادت داشتم در یک مورد چندین کتاب و بخرم و بخونم و زمانی که با اعتراض بزگترها که اینا همشون یکیه مواجه میشدم می گفتم در کتاب فلان در صفحه فلان یه نکته و مسئله ای هست که در دیگری پس این کتاب هم مفید هستش.احتمالا فرمایش شما صحیح هستش.اگه منبع متوسط رو به پیشزفته ای و می شناسید ممنون میشیم معرفی بفرمائید تا ما هم استفاده کنیم.
sweet english و stream line در سطح Interchange و منابع خوبی برای مطالعه هستند. Rosetta Stone هم نکات بسیار زیادی برای آموختن دارد اما شاید این نکات (نکاتی که برای افراد متوسط به بالا قابل استفاده باشد) 20% این مجموعه را تشکیل دهند. بنابر این شما ممکن است اگر زبان خیلی قوی داشته باشید تنها 80% وقت خود را با این مجموعه تلف می کنید.

پیشنهاد می کنم تا آنجا که می توانید دایره لغاتتان را افزایش دهید و به فیلم ها و مکالمه های انگلیسی گوش کنید. سعی کنید همه چیزتان انگلیسی باشد (اخبار ، داستان ، برنامه های تلویزیونی و ...). همچنین در کنار افزودن بر دایره لغات و تقویت مهارت شنیداری شما باید درک مطلب قوی داشته باشید که با تنها با خواندن متون و مطالب انگلیسی بدست می آید. پس از اینکه به سطح قابل قبولی از زبان انگلیسی رسیدید می توانید از منابع سطح بالاتری مانند 504Absolutely Essential Words ، 1100 words you need to know و منابع IELTS و TOFEL استفاده کنید و بطور همزمان روی یادگیری اصطلاحات و کنایه ها کار کنید.

البته برای شما که دو کتاب stream line و sweet english را خوانده اید توصیه من خواندن کامل Interchange است. البته این کتاب برای شما که دو کتاب دیگر در همین سطح را خوانده اید کار چندان دشواری نیست و می توانید با سرعت بسیار بیشتری این کتاب را مطالعه کنید. البته تاکید من بیشتر بر روی لغات این کتاب است که کاربرد عمومی بسیاری دارند. اگر احساس کردید که همه کتاب را می دانید توصیه می کنم که وقتتان را بیهوده تلف نکنید و به منابع بالاتر از Interchange رجوع کنید.

از نظر نرم افزار هم پیشنهاد من استفاده از Learn to Speak English که نرم افزار بسیار خوب و جالبی است.
امیدوارم بدردتان خورده باشد.
پاسخ
تشکر کنندگان: pefa ، sib 24 ، behzadb57 ، maradona1986 ، fahimeh88 ، سانازی ، yalda91 ، amin arefi ، taleghani ، msar ، daeialborz
(2011-08-29 ساعت 06:15)Donkey chance نوشته:  یک سایتی هم هست به آدرس :
http://www.livemocha.com/
که در آن از سطوح پایین هر 4 مورد reading, writing, speaking ,listening را آموزش میدهد و هم می توانید تمرینات آن را بصورت online ضبط کنید و برای افراد native در آن زبان بفرستید(که این افراد خود عضوی از سایت هستند) تا نظرشان را درخصوص لهجه و ... به شما ارائه کنند.
لازم به ذکر است که این سایت فقط مختص یادگیری انگلیسی نیست و هر زبانی را که مایل باشید میتوانید یاد بگیرید، حتی فارسی!!!Big Grin
حتی شما می توانید به کسانی که فارسی یاد می گیرند کمک کنید

در ضمن امکان چت با افراد native در آن زبان وجود دارد که می توانید با گرفتن آی دی آنها در oovooیا skype با آنها صحبت کنید.

ما که خودمون گند زدیم با این زبان خواندمان، Sadگفتم شاید بدرد کسی بخوره

دوست عزیز یکم سایتش شلوغه ،بعد درست کردن اکانت کدوم بخشش میشه افرادnative پیدا کرد و چت کرد باهاشون ؟
2014AS1xxx، فرم :28می باایمیل،کنسولگری:Yerevan،کارنت :14 می ,مصاحبه: اکتبر-انتظار برای ویزا :100 روز
معاینه پزشکی ایروانمدارک مصاحبه ایروان
خدایا در میان این همه چشم ، نگـــــاهِ تـــو مرا بی نیاز می سازد از هر نگاهی..
پاسخ
تشکر کنندگان: amin arefi ، msar
سلام
بعضی از دوستان احساس می کنند کسایی که توی ایران هستند اساتید خوبی نیستند pronunciation ضعیفی دارند این موسسات و خانه های زبان خیلی استاد های جالبی نداره اساتید با سواد و کار درستی که دانشگاه درس زبان خونند بچه هایی که لیسانس و فوق لیسانس در دانشگاه تهران و تربیت مدرس گرفتند و الان در حال خوندن دکتری رشته آموزش زبان در چنین دانشگاه هایی هستند خودشون 20 تا native هستند
ولی این دسته از اساتید هیچ وقت نمی یاند توی آموزشگاه به خاطر 40 یا 50 تومان به شما زبان اصولی کار کنند

سعی کنید پیش کسی انگلیسی یاد بگیرید که اصولی بهتون آموزش بده این تجربه من در یادگیری زیان و تا شما استاد دانشگاه مثلا فرودسی مشهد یا تربیت مدرس باهاتون انگلیسی صحبت نکنه شما هیچ وقت تفاوت اجساس نمیکنید با فردی که اصلا رشتش زبان نیست و کوجه بازاری توی حتی آمریکا با آزمون خطا یاد گرفته
پاسخ
تشکر کنندگان: msar
(2011-04-04 ساعت 17:31)fahimeh88 نوشته:  سلام .میدونم که شاید اینجا خیلی جاش نباشه .ولی من برای پسر کوچولوم به دنبال یک معلم خصوصی زبان انگلیسی هستم و دوست دارم کسی باشه که کاملا صحیح اموزش بده و لهجه درستی داشته باشه .از دوستان خواهش میکنم که اگر شخص خاصی را میشناسن به من معرفی کنن.راستی من اصفهان هستم.

سلام . من نیتیو هستم. تازه اومدم ایران.خوشحال میشم بتونم کمک پسر کوچولوتون کنم.
. اگه مایل بودید با من تماس بگیرید.
پاسخ
تشکر کنندگان:




کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان