کانال تلگرام مهاجرسرا
https://t.me/mohajersara







##### هشدار #####
به تاریخ ارسال مطالب دقت فرمایید.
شرایط و وضعیت پروسه ویزا دائم در حال تغییر است و ممکن است مطالب قدیمی شامل تغییراتی باشد.
مهاجرت به ایتالیا
با سلام
می خواستم از دوستانی که به کشور ایتالیا مهاجرت کردن کمک بگیرم و ازشون بخوام اطلا عاتی که فکر می کنند دونستنش ضرورری هست رو بگن یا اگر سایتی رو می شناسند که می تونه مفید باشه معرفی کنند. من قراره همراه همسر آینده برای ادامه تحصیل ایشون در مقطع دکترا به ایتا لیا برم.
و من هیچ گونه اطلا ئی از نوع زندگی در اونجا باید ها و نبایدها هزینه ها مسکن .... ندارم.و فکر کردم اینجا بهترین جایی هست که میشه اطلا عات به روز دریافت کرد.
خیلی ممنون می شم اگر کمکم کنید بی صبرانه منتظرم.Shy
پاسخ
تشکر کنندگان: siti ، SaHaR.B
سلام من برای یک ویزای 2 هفته ای اقدام کردم و در سایت ایتالیا عضو شدم اما نمی توانم داخل سایت شوم چون پیامی می اد که می گه یوز من بلوک شده یا کانفیرم نشده! به سفارت هم مراجعه کردیم می گن فقط از طریق سایت ممکنه! لطفا کمکم کنید.
پاسخ
تشکر کنندگان:
(2011-05-06 ساعت 11:27)immortal_happiness نوشته:  با سلام
می خواستم از دوستانی که به کشور ایتالیا مهاجرت کردن کمک بگیرم و ازشون بخوام اطلا عاتی که فکر می کنند دونستنش ضرورری هست رو بگن یا اگر سایتی رو می شناسند که می تونه مفید باشه معرفی کنند. من قراره همراه همسر آینده برای ادامه تحصیل ایشون در مقطع دکترا به ایتا لیا برم.
و من هیچ گونه اطلا ئی از نوع زندگی در اونجا باید ها و نبایدها هزینه ها مسکن .... ندارم.و فکر کردم اینجا بهترین جایی هست که میشه اطلا عات به روز دریافت کرد.
خیلی ممنون می شم اگر کمکم کنید بی صبرانه منتظرم.Shy

سلام
به کدوم شهر میخواین سفر کنید.؟
در مورد هزینه مسکن، شهر مورد نظرتون فرق میکنه "مثل کشور خودمون که هر شهری متفاوت از دیگریه"

در مورد هزینه زندگی باز اونهم بستگی به خرج کردن خودتون داره، اما یه نکته ای رو بگم، توی ایتالیا خیلی کم آدمهایی رو پیدا میکنید که بتونن انگلیسی رو خوب حرف بزنن، و اگه ایتالیایی نمیدونید شاید یک کم براتون مشکل پیش بیاد که البته میتونه به هزینه هاتون هم اضافه کنه، اما اگه ایتالیایی بدونین هم میتونین یه کاره کوچولویی پیدا کنید و هم خیلی سریع جاهای ارزونتر رو شناسایی کنید.

در مورد شمال و جنوب ایتالیا هم بگم که فرهنگ آدمهاشون خییییلی با هم متفاوت که شاید این تفاوت در دیگر کشورهای اروپا کمتر به چشم بیاد.

راستش دیگه نمیدونم چه چیزی رو به صورت کلی میتونم در مورد زندگی در این کشور بگم.
پاسخ
تشکر کنندگان: mahnoosh ، immortal_happiness ، philter
دوستان سلام

من قصد مهاجرت به ایتالیا رو دارم. اونجا کسی رو دارم که برام درخواست ویزا کنه، نوع ویزاش رو گفت، ولی دقیقاً یادم نیست.
حالا به فرض اینکه توریستی باشه، من بعد از ورود میتونم درخواست اقامت بدم؟ شرایطش چطوریه؟
اگه نمیشه، میتونم درخواست ویزای تحصیلی بدم و بعد از پایان درسم درخواست اقامت بدم؟
من لیسانس کامپیوتر دارم، ترجیحاً نمیخوام ادامه تحصیل بدم. ولی اگه نشه تا مستر حاضرم بخونم.

سوال بعدی اینه که چقدر طول میکشه تا بتونم پاسپورت ایتالیایی بگیرم؟ اصلاً میتونم؟

در ضمن من یه سری مدارک IT دارم که بین المللی هستن، در زمینه شبکه های کامپیوتر، شنیدم ایتالیا در ضمینه IT ضعیف هستن.
من با این مدارک میتونم کار خوبی پیدا کنم؟ درآمدم چقدر خواهد بود؟ حدود 2 سال هم سابقه کار با بیمه دارم.
Microsoft MCITP Enterprise Administrator
Microsoft Exchange و Microsoft TMG
Cisco CCNA و Vmware VCP و Vmware VDI

در ضمن زبان انگلیسی در حد IELTS 6 هستم، زبان فرانسه هم در حد TCFaQ B1 و زبان ایتالیایی هم یه خورده بلدم.
متاهلم هستم، 30 سالمه، دانشگاهی که درس خوندم هم غیر انتفاعی بوده با معدل 13!
راستش من قصد مهاجرت به کبک کانادا رو داشتم، ولی با این قوانین جدید نمیخوام ریسک کنم.
چون جدا از هزینه زیادی که داره، خیلی هم طول میکشه. دلم نمیخواد بعد 3-4 سال تازه بهم اعلام کنند نمیشه!

توی ایتالیا چند تا آشنا دارم که میتونم روی کمکشون حساب کنم.
ولی اگه کشور دیگه ای هم هست که شرایطش برام خوب باشه، لطفاً بهم معرفی کنید.
هدفم گرفتن مهاجرت و یه زندگی آروم و بی دردسره. ممنون میشم کمکم کنید.
پاسخ
تشکر کنندگان:
سوالی داشتم کسی هست که ایتا لیا باشه ودر مورد کارم منو کمک کنه میخواستم بدونم کار در زمینه طراحی لباس وخیاطی در ایتالیا چطور است
پاسخ
تشکر کنندگان:
سلام من شهریور ماه می‌خوام به میلان سفر کنم برای گرفتن فوق لیسانس از دانشگاه پلیتکنیک میلان ، می‌خواستم بدونم هزینهٔ زندگی‌ توی میلان ماهانه چقدر و اینکه آیا کسی اینجا هست ک دانشگاه پلیتکنیک میلان درس بخونه و کمی‌ بهم کمک بکنه

با سپاس
پاسخ
تشکر کنندگان:
دوستان کسی وکیل مهاجرت در میلان می شناسه به من معرفی کنه ترجیحا ایرانی یا اشنا با پروندهای مهاجرت ایرانی , من زیاد گشتم ولی تا حالا وکیل مناسب پیدا نکردم عجله دارم لطفا به من کمک کنید
پاسخ
تشکر کنندگان:
دوست عزیز بهتر نیست همچین سوالاتی رو از سفارت بپرسین ؟ به نظرتون بهتر نیست فقط سوال نپرسیم و در حد توانمون پرس و جو کنیم و بجای پرسیدن هر سوالی پاسخگو هم باشیم ؟ اینکه همه دوستان بدون همکاری سوالات مهم یا سطجی بپرسن و عده قلیل و انگشت شمار پاسخگو باشن یکم پر توقعی نیست ؟ لطفا در ازای دینی که به سایت مهاجر سرا بابت اطلاعاتی که کسب کردید دارید پاسخ سوالتون رو از سفارت یا منابع قابل استناد پیدا کنید و برای استفاده باقی دوستان در همین تاپیک مرقوم بفرمایید . با تشکر .
پاسخ
تشکر کنندگان: ParsTrader ، gbtm ، امیر مهاجر ، nora ، storagemeter ، only_flight ، philter
(2013-07-06 ساعت 11:33)satin نوشته:  دوست عزیز فکر میکنم که این فرم واسه سوال کردن باشه و پاسخ دادن و تبادل همین اطلاعات.و اینکه سوال کنیم شاید این سوال خیلی های دیگه هم باشه و اونها هم بتونن جوابشونو اینجا پیدا کنن و اگه کسی اطلاعاتی درین باره داره بگه تا همه استفاده کنن .و همینطور من فقط سوال نمیکنم اگه اطلاعاتی داشته باشم حتما مطرح میکنم.
حرفتون یه مقدار غیر منطقی بود چون کار اینجا سوال پاسخ گویی و در میون گذاشتن اطلاعاته و همه دارن همین کارو میکنن.اگه بخواهیم هر سوالی رو از بیرون از فرم بپرسیم که دیگه اینجا عضو نمیشیم.ممنون




کشوری که به مهاچرینی با تمام و کمال شرایط مثبت بعد از 13 سال به زور و با شاید و اما و اگر پاسپورت میده به نظر شما منطقیه به افرادی که گروه خونی خاصی دارن سخت نگیره ؟ شما درست میفرمایید . این فرومها ایجاد شده برای سوال و جواب . برای سوال و جوابی که گره کار دوستان دیگر رو باز کنه . نه اینکه به نادرست ایجاد شایعه وشائبه کنه و از مسیر اصلیشون منحرفشون کنه . لذا از شما دوست عزیز خواهشمندم جواب سوالی که پرسیدید رو پیگیری کنید و صحت و سقم خبر رو سریعا به اطلاع دوستان برسانید . در غیر اینصورت و اگه جواب روشنی نذارید علی رقم میل باطنیم مجبور میشم با هماهنگی دیگر مدیران محترم سایت پستهای اینچنینی رو حذف کنم .



فراموش نکنیم زکات علم نشر صحیح علم ، آموخته ها و دانسته هایمان است .
پاسخ
تشکر کنندگان: امیر مهاجر ، ParsTrader ، nora ، storagemeter ، philter
(2013-07-08 ساعت 12:53)satin نوشته:  234567890123456789




من دلیل این رفتارهای شما رو نمیفهمم . اول اون سوال . بعد من ازتون خواستم طی تماس تلفنی از سفارت جویا شید گه نشدید. من علی رغم اینکه جواب رو میدونستم منفیه باز از سفارت پرسیدم و به شما اطلاع دادم و شما همانطور که پیغامهای خصوصیتون در آرشیو بنده موجوده من رو به نفهمی و نادانی و بی شعوری و .... متهم کردید . و حالا این پیغام . من از این به بعد تمام پستهای شما را حذف میکنم . به مدیران دیگر گزارش و در مورد حذف یا نگهداری اکانت شما دوستان تصمیم میگیرن . برای امر مهاجرت دید منش فرهنگ و گفتار و اراده سازنده فراتر از بازخورد شما لازمه دوست من .
پاسخ
تشکر کنندگان: ParsTrader ، storagemeter ، only_flight ، nora ، philter
سلام دوستان. یه وکیل مهاجرت خوب ایتالیا میشناسید؟ تو تهران یا ایتالیا باشه. مرسی
پاسخ
تشکر کنندگان: هلن




کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان