کانال تلگرام مهاجرسرا
https://t.me/mohajersara







##### هشدار #####
به تاریخ ارسال مطالب دقت فرمایید.
شرایط و وضعیت پروسه ویزا دائم در حال تغییر است و ممکن است مطالب قدیمی شامل تغییراتی باشد.
درآمد در کانادا
سلام
احساس کردم جای این تاپیک اینجا خالیه...
خودمم دنبال این می گردم که درآمد ها در کانادا به چه شکلیه...
می خواستم بدونم که یه مهندس کامپیوتر چقدر درآمد دارد...
ممنون می شم از راهنماییتونSmileRolleyes
پاسخ
تشکر کنندگان: mml
پاسخ
تشکر کنندگان: schazi ، ملیحه مجید ، seeseel
درود بر شما ...

کانادا، رتبه اول را در تعداد خانوادههای میلیونر به تناسب جمعیت، در بین ۷ کشور صنعتی جهان، دارا است.

این خبر شگفتانگیز در نتیجه تحلیلی است که نشریه فاینانشیال پست روی گزارش اخیر منتشر شده از سوی مرکز Deloitte Center for Financial Services، انجام داده است. با استفاده از دادههای این مرکز، نشریه پست تعداد خانوارهای صاحب دارایی کل حداقل ۱ میلیون دلار آمریکا را با تعداد کل خانوارها در کشور کانادا مقایسه میکند و به این نتیجه میرسد که بازای هر ۱۰۰ خانواده کانادایی، ۶/۱۲ درصد، دارای ثروت بالای یک میلیون دلار هستند.

در مقابل، رقم مذکور برای آمریکا، ۹/۸ درصد بازای هر ۱۰۰ خانواده است. کشور آلمان با ۷/۸ درصد در انتهای جدول قرار گرفته است و ژاپن با ۶/۱۱ درصد، نزذیک به کانادا قرار دارد.
آوری شنفلد، اقتصاددان ارشد بانک CIBC نیز میگوید که پول ناشی از فروش خانه، تنها زمانی به دردتان میخورد که یا تصمیم به زندگی در یک غار بگیرید و یا به کشوری دیگر نقل مکان کنید.

وی نیز پیشنهاد میکند، چه بسا، کاناداییها بتوانند، خانه خود را فروخته و دلارهای خود را به کشور فقیری مثل آلمان برده و یک قلعه زیبا با سربازان و خدمتکاران متعدد خریداری کنند! پس همه آنها ثروتمند نیستند.

در حالیکه، تعداد میلیونرهای کانادایی به نسبت جمعیت، بالاتر از سایر کشورها اعلام شده، اما رقم متوسط دارایی اینگونه افراد، در حد ۹/۱ میلیون دلار است. اما متوسط ثروت میلیونرهای آمریکایی، چیزی در حدود ۷/۳ و سرگروه این کشورها، کشور سوئیس با ۲/۴ میلیون دلار است.
منبع : اینترنت
موفقیت های بزرگ لازمه اراده ی قوی هستند.!
پاسخ
تشکر کنندگان: maxsoulfly ، OverLord




کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان