کانال تلگرام مهاجرسرا
https://t.me/mohajersara







##### هشدار #####
به تاریخ ارسال مطالب دقت فرمایید.
شرایط و وضعیت پروسه ویزا دائم در حال تغییر است و ممکن است مطالب قدیمی شامل تغییراتی باشد.
پیگیری از DMV
نمی دونم اگه این کارایی که امریکایی ها می کنن رو اگر تو ایران می کردن چقدر ما حرص می خوردیم و بد و بیراه می گفتیم . آخرشم می گفتیم مملکته داریم؟ ( تو سری جدید ایمیل های مملکته داریم هم ذکر می شد)

حالا غرض از این همه غرغر !

کسانی که change status دارن ممنکنه به مشکل من بر بخورند. وقتی برای ID یا گواهینامه با Current status اقدام می کنین و بعد عوض میشه این بیچاره های باهوش دیگه قاطی می کنن و دیگه بی خیال می شن. اما می تونین با DMV Head Office تماس بگیرین و بگین می خواهم status را چک کنم. اونها هم می گن مدارکت رو فکس کن و بنویس Attention to فلانی. این یعنی واقعا یه نفر هست که پیگیری می کنه و وقتی دوباره تماس بگیرین مثلا می گن" فکس را دریافت کردیم و فرستادیم به Home land security و دوباره 10 روز دیگه تماس بگیرین"
شماره تلفن Head office کالیفرنیا درSacramento هست : 9166577445
راستی من از دسامبر منتظرم و هر دو هفته میرم DMV میگن check Status ! از خدا بی خبرا یه کلمه نمی گن این راهشه! حتی پرسیدم راهی هست Expedite بشه ؟ گفتن just Pray and be patient !!!! هر مرحله هم مدارک جدید رو براشون فرستادم ...
این حالت برای کسانی که با ویزای F1 وارد می شن و بعد فارغ التحصیل می شن یا سر کار میرن یا کسانی که با ویزای نامزدی میان می تونه پیش بیاد.
پاسخ
تشکر کنندگان: dr_lizard ، maxsupermax ، Hossein81 ، tamanna ، frozen mind ، Emad_L ، soli asali ، taherifar ، amirsaeid




کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان