کانال تلگرام مهاجرسرا
https://t.me/mohajersara







##### هشدار #####
به تاریخ ارسال مطالب دقت فرمایید.
شرایط و وضعیت پروسه ویزا دائم در حال تغییر است و ممکن است مطالب قدیمی شامل تغییراتی باشد.
خرید تلویزیون در آمریکا
من در وبلاگم مطلبی راجع به خرید تلویزیون در آمریکا نوشته ام.

مطلب را اینجا هم کپی می کنم. اما لینک ها اینجا کار نمی کنند. اگر میخواهید لینک ها را باز کنید به وبلاگ بروید.

چکیده: در این نوشته من قصد دارم شما را با نحوه خرید سرویس تلویزیون در آمریکا آشنا کنم.

سارا در وبلاگش مطلب خوبی درمورد محتوای تلویزیون های آمریکا نوشته. اینجا می تونید بخونید. من اینجا بیشتر می خواهم درباره نحوه خرید تلویزیون و سرویس محتوای اون صحبت کنم.
سرویس
اگر یک تلویزیون بخرید و به برق بزنید تصویر هیچ شبکه ای را نشان نخواهد داد! (مثل ایران). برای مشاهده تصاویر شبکه های تلویزیونی چند راه حل وجود دارد
1. آنتن
کاملا مانند ایران، شما می توانید یک آنتن پشت بام نصب کنید و تصاویر شبکه های تلویزیونی محلی را ببینید. سیگنال های تلویزیون به مراتب قوی تر از آنچه در ایران داشتیم است. اگر حتی یک آنتن های کوچک داخل آپارتمان(مثل این) داشته باشید می توانید چند شبکه محلی را دریافت کنید. بعضی شبکه ها کیفیت اچ دی دارند و اگر تلویزیون و آنتن سازگار با کیفیت اچ دی باشند به راحتی می توانید آن را دریافت کنید. برای انتقال تصاویر اچ دی از تکنولوژی دیجیتال(DVB-T) استفاده می شود. مانند همانی که در ایران در حال راه اندازی است. با داشتن آنتن های بزرگ پشت بام شبکه های بیشتری می توانید دریافت کنید. آنتن های داخل آپارتمان پایداری کمتری دارند.
2. ماهواره
بازهم مثل ایران می توانید یک نفر را بیاورید برایتان ماهواره نصب کند. اینجا ماهواره های زیادی مثل اینتلست9 یا گلکسی19 قابل دریافت هستند. نسبت به آنتن شبکه های بیشتری قابل دریافت هستند اما شبکه های زیادی هم ققل هستند. برای دیدن شبکه هایی که قفل هستند باید حق اشتراک آن شبکه رو پرداخت کنید. در این سناریو شما یک کارت اشتراک می خرید که شامل اشتراک یک پکیج از شبکه های مختلف است. راه هایی هم برای شکستن یا هک کردن قفل شبکه ها وجود دارد. اما من راجع به ماهواره های این طرف کره زمین تحقیقات نکردم اما هاتبرد و ماهواره های آن طرف رو می شد با استفاده از یک سری سخت افزار و ارتباط اینترنت رمزگشایی کرد و دید.
ایرانی های زیادی خودشان ماهواره نصب می کنند. چون شبکه های فارسی زیادی از این طریق قابل دریافت است که البته رایگان هم هستند. من دقیقا اطلاع ندارم کدام شبکه ها قابل دریافت هستند، اما PMC و چند شبکه موسیقی دیگر را مطمئن هستم.
هزینه نصب دیش و خرید رسیور حدود 250 دلار است. برای دیدن شبکه های اچ دی نیاز به دیش، رسیور و تلویزیون مخصوص دارید.
3.تلویزیون کابلی
در برخی از محله ها شبکه کابلهای هم محور (Coaxial) وجود دارد. این شبکه ها توسط شرکت های خصوصی راه اندازی شده اند. برای خرید تلویزیون کابلی باید به شرکتی که در آن منطقه خدمات تلویزیون کابلی را می دهد مراجعه کنید. شرکتهایی مثل Time Warner Cable و Verison - FiOS این خدمات را می فروشند. از سایت های این شرکت ها می توانید سفارش تلویزیون کابلی خود را بدهید. بسته به نوع سرویسی که می خرید شبکه های مختلف را دریافت می کنید. مثلا با سرویس ابتدایی همان شبکه های محلی که با آنتن می توان گرفت را می گیرید بعلا چند شبکه دیگر مانند شبکه های خبری و خانواده. اما با سرویس های گران تر شبکه های ورزش و پخش فیلم(بدون تبلیغات) هم برایتان باز خواهد بود. مبلغ ماهانه این سرویس ها از 30 دلار تا 150 دلار است. اگر قرارداد های بلند مدت ببنید ممکن است به شما تخقیف داده شود. برای دیدن تصاویر اچ دی باید سرویس مخصوص اچ دی را خریداری کنید که گران تر است. اخیرا شرکت ها سرویس اچ دی را رایگان ارائه می کنند.
بعد از ثبت سفارش شرکت یک تکنسین به خانه شما می فرستد و نصب انجام می شود. یک رسیور مخصوص نیاز است. شرکت این رسیور را به شما می فروشد. اگر قرارداد بلند مدت ببندید ممکن است آن را به شما رایگان بدهد یا آن را به شما اجاره بدهد.
هزینه راه اندازی تلویزیون کابلی حداقل 150 دلار است. اگر رسیور اچ دی بخواهید یا دستگاه ضبط ویدئو شخصی (DVR) بخواهید گران تر می شود.
نکته منفی تلویزیون کابلی این است که اگر مستاجر هستید و قصد جابجا شدن داشته باشید ممکن است نتوانید سرویس تلویزیون خود را به محل جدید انتقال بدهید. چون همه خانه ها مجهز به کابل نیستند.
3. تلویزیون ماهواره ای از شرکت های ارائه دهنده
بجای اینکه خودتان رسیور و دیش بخرید می توانید از یک شرکت ارائه دهنده تلویزیون ماهواره ای تجهیزات و سرویس را خریداری کنید. مزیتش این است که همه کار نصب و راه اندازی را آنها انجام می دهند و با یک دیش همه شبکه ها را می توانید تماشا کنید. اما همانند تلویزیون کابلی باید مبلغی را ماهانه بابت هزینه سرویس به شرکت ارائه دهنده بدهید. اگر با شرکت قرارداد طولانی مدت ببندید ممکن است رسیور، دیش و هزینه نصب را به شما رایگان بدهند. مانند شرکتهای ارائه دهنده تلویزیون کابلی برای هر پکیج شبکه های تلویزیونی قیمت خاصی وجود دارد. سرویس اچ دی و سه بعدی هزینه های جداگانه دارند. (سه بعدی فقط از طریق ماهواره قابل دریافت است -- تا آنجا که من دیدم).
اگر مستاجر هستید ابتدا باید از صاحب خانه سوال کنید آیا امکان نصب دیش در خانه وجود دارد یا نه؟ برخی از صاحب خانه ها اجازه نصب دیش را نمی دهند. برای نصب دیش آن را به سقف یا دیوار پیچ می کنند و این ممکن است به ساختمان آسیب بزند.
4. تلویزیون از طریق اینترنت
شبکه های زیادی سرویس پخش آنلاین دارند. این شبکه ها را می توانید از کامپیوتر یا کامپیوتری که به تلویزیون شما وصل شده ببینید. برای دیدن تصاویر اچ دی حداقل اینترنت به سرعت 2 مگابیت بر ثانیه دارید(این سرعت حتی در گوشی موبایل هم قابل دسترسی است). اما تعداد شبکه هایی که پخش اینترنتی دارند کم است و معمولا کیفیت خوبی ندارند.
برای دیدن شو های تلویزیونی می توانید از Hulu استفاده کنید. این سایت شو های تلویزیونی را به صورت رایگان پخش می کند. مزیت استفاده از این سرویس این است که هر وقت که دوست داشتید شروع به دیدن یک شو تلویزیونی کنید. شو های زنده معمولا از هلو قابل دریافت نیستند. این بزرگترین مشکل هلو است. همچنین برخی از شوهای محبوب (برای من Top Gear) در هلو موجود نیست. این سرویس را می توانید یک ماه مجانی امتحان کنید. دقت کنید که اگر فقط می خواهید امتحان کنید و بعد از یک ماه نمی خواهید ادامه دهید باید آن را کنسل کنید.
برای دیدن فیلم های سینمایی می توانید از سرویس Netflix استفاده کنید. با پرداخت 8 دلار در ماه می توانید به تعداد زیادی فیلم دسترسی پیدا کنید که آنلاین پخش می شوند. برخی از فیلمها آنلاین پخش نمی شوند. اما می توانید از طریق دیسک آنها را ببینید. Netflix برای شما دیسک فیلم (DVD یا Blu-ray) را می فرستد و شما بعد از تماشای آن با پاکتی که درون پاکت اصلی تعبیه شده آن را پس می فرستید تا فیلم بعدی را برای شما بفرستد. کل هزینه پست به عهده Netflix است. معولا همه فیلم هایی که در شبکه های تلویزیونی پخش می شوند از طریق Netflix قابل دیدن هستند. فیلمهایی که به تازگی به بازار آمده اند را فقط باید از مغازه ها بصورت دیسک بخرید. این سرویس را می توانید یک ماه مجانی امتحان کنید. دقت کنید که اگر فقط می خواهید امتحان کنید و بعد از یک ماه نمی خواهید ادامه دهید باید آن را کنسل کنید.
آمازون سرویس مشابه Netflix دارد. هزینه اشتراک آن مانند Netflix است با این تفاوت که باید یک سال را یکجبا بدهید. این سرویس را می توانید یک ماه مجانی امتحان کنید. دقت کنید که اگر فقط می خواهید امتحان کنید و بعد از یک ماه نمی خواهید ادامه دهید باید آن را کنسل کنید. مزیت دیگر آمازون این است که به شما امکان اجاره فیلمهایی که به تازگی به بازار آمده اند هم می دهد. برای دیدن فیلمهای جدید باید مبلغ بیشتری بابت اجاره بدهید
سخت افزار
اینکه تلویزیون در چه اندازه ای بگیرید کاملا بستگی به هزینه ای که میخواهید بکنید و اندازه خونه تون داره. اما اشتباه نکنید و تلویزیون خیلی کوچیک مثل 32 یا 37 اینچ نخرید. بهترین کار اینه که قبل از خرید تلویزیون از سایت هایی مثل این اندازه تلویزیون مناسب خونتون رو پیدا کنید.
سه نوع تکنولوژی صفحه نمایش غالبا شنیده میشه. پلاسما، ال سی دی و ال ای دی. به نظر من تصویر تلویزیون هایی که نور پشتی ال ای دی دارند (به اختصار ال ای دی) بهتره و طول عمر بیشتر و مصرف برق کمتری دارند.
دو نوع تفکیک پذیری یا رزولوشن وجود داره. 720p یا 1080i. این اعداد تعداد پیکسل ها در راستای عمودی هستند. مثلما 1080 ها بهتر هستند. محتوای شبکه های اچ دی بیشتر 1080 است.
شبکه های پولی
شبکه های پولی معمولا شبکه های پخش مسابقات زنده ورزشی یا فیلم سینمایی بدون تبلیغات هستند. برای داشتن این شبکه ها باید پول پرداخت کنید. شبکه هایی مثل گروه شبکه های HBO و استارز فیلم پخش می کنند و شبکه هایی مانند شبکه های ورزشی فاکس یا شبکه جام قهرمانان اروپا مسابقات ورزشی نمایش می دهند.
مسابقه های خیلی مهم مثل فینال جام جهانی یا مسابقه نهایی فدراسیون غرب NBA را شبکه های محلی (که رایگان هستند و با آنتن قابل دریافت هستند) پخش می کنند. البته حجم تبلیغات شبکه های محلی نسبت به شبکه های تخصصی بیشتر است.

امیدوارم این متن برای شما مفید باشد. توصیه من به شما این است که اگر تازه وارد آمریکا شده اید تلوزیون کابلی یا ماهواره ای با پرداخت ماهیانه نخرید. همان شبکه های محلی برای شروع از کافی هم بیشتر هستند. همه سریالهای معروف مانند Friends و How I met your mother در این شبکه ها پخش می شوند.
پاسخ
به نظر من اگر می خواهید تلویزیون بخرید حتما پلاسمای 60 اینچ بخرید. اولش آدم ممکن است بگوید که تلویزیون بزرگ به چه درد می خورد و 42 کافی است ولی بعد که تصاویر با کیفیت بالا را در آن میبینید از خرید خودتان راضی خواهید بود! ولی خریدن 3D را زیاد توصیه نمی کنم چون هم گران است و هم کاربرد زیادی ندارد و چشم آدم را خسته می کند. به نظر من برای خریدن 3D باید چند سال صبر کنید تا تکنولوژی آن بیشتر پیشرفت کند.
با آرزوی موفقیت برای شما
پاسخ
با تشکر از شما کاش در مورد این سیستم GLVIZ هم توضیحی بدهید. چطور کار میکند ؟ به درد خور هست ؟
یا اینکه میشه با مثلا دی وی ار مچ کردش.
ممنون
آنکس که نداند و بداند که نداند
لنگان خرک خویش به مقصد برساند
پاسخ
تشکر کنندگان: moein n ، behfaza
درمورد خوبی های GLWIZ می تونید در سایتشون مطالعه کنید. اما اشکالاتی که من متوجه شدم یکی عدم پخش همه شبکه های فارسی زبانه. (من و تو، پی ام سی بعنوان مثال) و دیگری کیفیت تقریبا نامتناسب برای تلویزیون های اچ دی که البته دومی بیشتر مقصر صدا وسیمای ایران است.
اشکال دیگر این است که شما نمی تواندی برنامه ها را خودتان ضبط کنید. اما خیلی از برنامه ها در سرور های جی ال ویز موجود هستند و می توانید از آرشیو ببینید.
مشکب جالب دیگر این است که اگر با دستگاه کاری نداشته باشید و فقط یک شبکه را تماشا کنید بعد از یک ساعت دستگاه پخش را متوقف می کند!!
پاسخ
تشکر کنندگان: soheilbadami ، OverLord ، Pitter ، پرستو ، daad ، behfaza ، copol
سلام به دوستان عزیز
من مدتهاست که از اطلاعات سودمند و منحصر به فرد این سایت استفاده میکنم .
جا داره که از مدیران و موسس این سایت عمیقا قدردانی کنم.

این اولین پستی هست که ارسال میکنم چندان بی ربط به TV نیست به این امید که شاید کسی اینجا باشه که این پست به کارش بیاد

راستش این پست رو دیدم گفتم شاید این برنامه ای که معرفی میکنم به درد بعضیها بخوره
این یه برنامه Online TV هست که من چند ماه پیش نوشتمش (البته برنامه و سایتش به یه انگلیسی استعمارگر فروخته شد رفت پی کارش)
[عکس: iFreeTV.jpg]
حجم برنامه خیلی کمه 1.8mb و با این برنامه کوچیک که کاملا رایگان هم هست میتونید حدود 400 تا کانال اینترنتی رو مشاهده کنید.تبلیغات و مزخرفات هم نداره که اذیتتون کنه.
شبکه هایی که خوشتون اومد رو میتونید به Favorite اضافه کنید.

اینهم سایتش : http://ifreetv.net


دو تا نکته هم بگم بد نیس :

-دوستان اگه از برنامه خوششون اومد و به شبکه آنلاینی علاقه دارن که تو این برنامه نیست . آدرس اون رو به من بدید , من اون کانال رو به سایت اضافه میکنم و دفعه بعدی که برنامه رو اجرا کنین چشمتون به جمال شبکه مورد علاقتون نورانی و روشن میشه Big Grin
- وقتی برنامه رو میخواهید نصب کنید ازتون میپرسه که RealPlayer رو نصب کنه یا نه . شما هم با قاطعیت بگید نه! و با اشاره گر ماوس بر سر دکمه Decline بکوبید.
(البته واسه راحتی خودتون میگم اگه دوست داشتید Agree رو بزنید که نصب بشه و 1$ هم بره تو جیب دوست انگلیسی استعمارگر بنده Tongue)

به امید شادمانی دوستان عزیز پس از اعلام نتایج
پاسخ
سلام
یکی از روشهای که اینجا میشه تلویزیون آنلاین نگاه کرد استفاده از logitech googl tv هست.
متاسفانه به جز بی بی سی و کانال یک هیچکدام از تلویزیونهای فارسی زبان خودشون رو با این دستگاه هماهنگ نکردن.
اگه هنوز امکتن تغیر برنامتونو دارید بی نیست با این دستگاه هماهنگش کنی.
ممنونم.
ضمنا قیمت اید دستگاه 100 دلار هست.
پاسخ
تشکر کنندگان: parsush ، Orchin ، behzadb57 ، Aries_son ، daad ، behfaza ، copol ، copol
سلام دوستان
گیرنده های دیجیتال که در ایران استفاده می شه اونجا هم کاربرد داره منظورم اینه که روی فرکانس این گیرنده ها برنامه پخش می شه؟

2010AS9500
Visa: Sep 2010
First Travel: Dec2010-Mar2011
SSN: After 7 days
Green Card: After 27 days
Second Travel: Nov2011-Dec2011

گاهـــــــــــــــــــــی وقتـــــــــــــــــها . . .

از کنار غصه ها باید رد شد و گفت :

میـــــــــــــــــــــــگ میـــــــــــــــــــــــــگ . . .
پاسخ
تشکر کنندگان: daad
(2011-07-09 ساعت 22:58)Seattle2015 نوشته:  سلام به دوستان عزیز
من مدتهاست که از اطلاعات سودمند و منحصر به فرد این سایت استفاده میکنم .
جا داره که از مدیران و موسس این سایت عمیقا قدردانی کنم.

این اولین پستی هست که ارسال میکنم چندان بی ربط به TV نیست به این امید که شاید کسی اینجا باشه که این پست به کارش بیاد

راستش این پست رو دیدم گفتم شاید این برنامه ای که معرفی میکنم به درد بعضیها بخوره
این یه برنامه Online TV هست که من چند ماه پیش نوشتمش (البته برنامه و سایتش به یه انگلیسی استعمارگر فروخته شد رفت پی کارش)
[عکس: iFreeTV.jpg]
حجم برنامه خیلی کمه 1.8mb و با این برنامه کوچیک که کاملا رایگان هم هست میتونید حدود 400 تا کانال اینترنتی رو مشاهده کنید.تبلیغات و مزخرفات هم نداره که اذیتتون کنه.
شبکه هایی که خوشتون اومد رو میتونید به Favorite اضافه کنید.

اینهم سایتش : http://ifreetv.net


دو تا نکته هم بگم بد نیس :

-دوستان اگه از برنامه خوششون اومد و به شبکه آنلاینی علاقه دارن که تو این برنامه نیست . آدرس اون رو به من بدید , من اون کانال رو به سایت اضافه میکنم و دفعه بعدی که برنامه رو اجرا کنین چشمتون به جمال شبکه مورد علاقتون نورانی و روشن میشه Big Grin
- وقتی برنامه رو میخواهید نصب کنید ازتون میپرسه که RealPlayer رو نصب کنه یا نه . شما هم با قاطعیت بگید نه! و با اشاره گر ماوس بر سر دکمه Decline بکوبید.
(البته واسه راحتی خودتون میگم اگه دوست داشتید Agree رو بزنید که نصب بشه و 1$ هم بره تو جیب دوست انگلیسی استعمارگر بنده Tongue)

به امید شادمانی دوستان عزیز پس از اعلام نتایج

سلام Seattle2015

این برنامه شما در ایران کار نمی کند؟
پاسخ
تشکر کنندگان:
سلام

برنامه های جام جهانی تلویزیون ایران رو چطور میشه دید؟

کلا سایتهای مربوط به تلویزیون ایران کدامند؟

پاسخ
تشکر کنندگان: mohammadg846
چه ماركهاى تلوزيون در امريكا براى خريدن بهتره
Case num:2014as3$$/ ديدن قبولى ١مى/ارسال فرمها ٢٨مى/مصاحبه ٨ اكتبر٢٠١٣/كلير پس از ٢٢٥روز ناقابل ٢١مى ٢٠١٤/تاريخ ورود به امريكا ٢٦سپتامبر٢٠١٤/ساكن مريلند/ssn:بعداز٣روز/گرين كارت بعد از ٢٦روز
پاسخ
تشکر کنندگان:
(2014-08-28 ساعت 07:55)Vahid2014 نوشته:  چه ماركهاى تلوزيون در امريكا براى خريدن بهتره

سوال دوستمون سوال بنده هم هست از دوستان ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
.زندگی کوتاه است و راه دراز و فرصت ها زود از دست می روند
پاسخ
تشکر کنندگان:
(2014-08-28 ساعت 07:55)Vahid2014 نوشته:  چه ماركهاى تلوزيون در امريكا براى خريدن بهتره
1:samsung
2:sony
ارسال مدارک F2A (همسرم): 4Sep ,2013, رسید مدارک: 9Sep, 2013,  اپرو: 9Oct, 2013 , دریافت کیس نامبر (سفارت ابوظبی): 18Nov, 2013
پرداخت 22Nov, 2013: DS 261 $88  ,پرداخت 230$ :2013, Dec 11, ارسال مدارک: 2013, 19 Dec , تکمیل پرونده: 2014, 27 NVC) Jan). تاریخ مصاحبه 2015, Jun 3 , کلیر 1Sep, 2015Big Grin، تاریخ ویزا 2015, 9Sep
سفرنامه
لیست تمام مدارک ارسالی به USCIS , NVC ,و مدارک مدیکال و روز مصاحبه ویزای ازدواج Interview Questions+


پاسخ
تشکر کنندگان: kasrafo
لطفا دوستان تلوزیون اسمارت مناسبی رو که میشناسند معرفی کنند.
Smile
کیس نامبر: **2014AS000000 (همسرم) / سفارت: آنکارا --> ایروان / ارسال فرمها : 8 June (ایمیل) / دریافت تاییدیه : 16 June / تاریخ دریافت نامه دوم: 13 September/ زمان مصاحبه : هفته اول نوامبر / کلیر همسرم: 21 می بعد از 199 روز و کلیر شدم خودم : روز 9 جولای ، ورود به خاک آمریکا در تاریخ 5 دسامبر ، /[/color] معرفی یک وسیله کاربردی 220V<->110V

پاسخ
تشکر کنندگان:
(2014-12-20 ساعت 18:47)saeedshafiee نوشته:  لطفا دوستان تلوزیون اسمارت مناسبی رو که میشناسند معرفی کنند.
Smile
دوستان لطفا مدل و حدود قیمت تلوزیون اسمارت مناسب برای نصب نرم افزار جی ال ویز رو بفرمایید. تنوع محصولات و عدم اطلاع فروشندگان کار خرید رو سخت کرده.
کیس نامبر: **2014AS000000 (همسرم) / سفارت: آنکارا --> ایروان / ارسال فرمها : 8 June (ایمیل) / دریافت تاییدیه : 16 June / تاریخ دریافت نامه دوم: 13 September/ زمان مصاحبه : هفته اول نوامبر / کلیر همسرم: 21 می بعد از 199 روز و کلیر شدم خودم : روز 9 جولای ، ورود به خاک آمریکا در تاریخ 5 دسامبر ، /[/color] معرفی یک وسیله کاربردی 220V<->110V

پاسخ
تشکر کنندگان:
(2014-12-28 ساعت 11:02)saeedshafiee نوشته:  
(2014-12-20 ساعت 18:47)saeedshafiee نوشته:  لطفا دوستان تلوزیون اسمارت مناسبی رو که میشناسند معرفی کنند.
Smile
دوستان لطفا مدل و حدود قیمت تلوزیون اسمارت مناسب برای نصب نرم افزار جی ال ویز رو بفرمایید. تنوع محصولات و عدم اطلاع فروشندگان کار خرید رو سخت کرده.
سلام.
من تو بلک فرایدی امسال(2014) یه تلویزیون اسمارت ال ای دی 40 اینچ سامسونگ مدل 5203 خریدم و جی ال ویز رو هم به راحتی روش نصب کردم.البته نکته قابل ذکر اینه که جی ال ویز داره پولی میشه.پس اگه می خواین به این امید بخرین حواستون جمع باشه.من این تلویزیون رو با تکس مجموعا 319 دلار خریدم که دیل فوق العاده خوبی بود.ولی فکر کنم الان هم بشه با حدود 400 تا 450 دلار اونو خرید.
موفق باشین.
پاسخ
تشکر کنندگان: Rock ، sib 24 ، saeedshafiee ، copol




کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان