کانال تلگرام مهاجرسرا
https://t.me/mohajersara







##### هشدار #####
به تاریخ ارسال مطالب دقت فرمایید.
شرایط و وضعیت پروسه ویزا دائم در حال تغییر است و ممکن است مطالب قدیمی شامل تغییراتی باشد.
career fair or Job fair
Exclamation 
با سلام خدمت دوستان مهاجر سرا. من حدود دو سه هفته میشه که اومدم امریکا و الان در east bay سانفرانسیسکو اقامت دارم. دوستانی که الان در امریکا هستند و دنبال کار میگردند خواهشاً اگه اطلاعات یا تجربه ای در زمینه career fair یاJob fair دارند ممنون میشم برای من و سایر دوستان به اشتراک بگذارند. من اطلاعاتی که از طریق اینترنت بدست آوردم رو اینجا بیان میکنم و اگر تونستم فردا در یکی از همین همایش ها شرکت می کنم.
career fair یا Job fair در حقیقت یک نوع همایش هست که کمپانی های بزرگ و کوچک اسپانسر برگزاری اون میشن و یک موقعیت برای این کمپانی ها ایجاد میشه که با افراد متقاضی کار از نزدیک آشنا بشن و حتی مصاحبه مقدماتی هم در همان مکان با متقاضیان انجام می دهند. برای افراد جویای کار هم مکان مناسبی برای ایجاد شبکه با نمایندگان کاریابی این شرکت ها و برای دادن رزومه به آنها می باشد.
شما میتونید از این سایت با وارد کردن نام شهر، ایالت و یا کد پستی نزدیکترین همایش رو پیدا کنید:
http://www.nationalcareerfairs.com/
زمانی که این مکان و زمان این همایش رو پیدا کردید میتونید در همان صفحه نام کمپانی های حاضر در آن همایش رو مشاهده کنید. یا می توانید بر روی لینک
Click here to print the Career Fair Guide کلیک کنید و یک فایل PDF رو مشاهده میکنید که صفحه اولش حاوی اطلاعات مربوط به تاریخ و زمان برگزاری و کمپانیهای اسپانسر این همایش بخصوص هست. در صفحه دوم نام کمپانیهای شرکت کننده در همایش رو خواهید دید که میتونید تک تک آنها را در اینترنت جستجو کنید به روی وبسایت این کمپانیها رفته و در قسمت Career به دنبال current یا Open opportunities بگردید و با توجه به موقعیتهای شغلی موجود و یا زمینه کاری شرکت رزومه خودتون رو آماده کنید. اگر بتونید برای هر شرکت با توجه به نیازی که داره یک رزومه جداگانه تهیه کنید فکر کنم موقعیت بهتری خواهید داشت. مرحله بعدی پرینت کردن رزومه و حضور در این همایش و صحبت کردن با این نمایندگان کاریابی و دادن رزومه به آنهاست. قبل از این مرحله در صفحه سوم همان فایلی که در بالا بهش اشاره کردم یکسری سوالات مشترک که ممکن هست این کاریابها از شما بپرسن وجود داره که یه راهنمایی مختصر هم کرده که چطوری حواب بدین بهتره.
شماره کیس: 2011AS00017xxx
تاریخ دریافت نامه قبولی: 14June 2010
کنسولگری: Sydney
تاریخ ارسال فرمهای سری اول: 5August 2010
تاریخ کارنت شدن کیس: March 2011
تاریخ دریافت نامه دوم: 02MArch 2011
تاریخ مصاحبه: 19April2011
تاریخ دریافت ویزا: 20April2011
جمع تقریبی هزینه ها: 1600 دلار
پاسخ
دوستان عزیز،
اگر برای خودتون یا آشنایانتون به دنبال کار میگردید، من در منطقه ‎Rancho Bernardo‎ در نزدیکی سن دیگو یک کار در زمینه ‎Retail‎ (فروشگاه) سراغ دارم. حقوق مینیمم میدهند و بصورت تمام وقت استخدام میکنند. 40 ساعت در هفته نیاز دارند مگر اینکه خودتون کمتر بخواهید. معمولا هم کسی رو به این راحتی اخراج نمیکنند. اگر بخواهید با پرداخت حق بیمه میتونید از بیمه پزشکی و دندانپزشکی بهره مند شوید. اگر تمایل داشتید، به من پیام خصوصی بدهید.
پاسخ
تشکر کنندگان:
سلام دوستان
یک کمپانی پخش مواد غذایی در شهر سن دیگو به دنبال یک راننده پاره وقت با حقوق خوب برای روزهای Friday and Sunday می باشد.
ساعت کاری قابل انتطباق می باشد.
در صورت تمایل لطفا به من مسیج بدهید
mona_naic@yahoo.com
پاسخ
تشکر کنندگان:




کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان