کانال تلگرام مهاجرسرا
https://t.me/mohajersara







##### هشدار #####
به تاریخ ارسال مطالب دقت فرمایید.
شرایط و وضعیت پروسه ویزا دائم در حال تغییر است و ممکن است مطالب قدیمی شامل تغییراتی باشد.
راهنمای ثبت نام لاتاری گرین کارت ۲۰۱۳
راهنمای رسمی ثبت نام لاتاری گرین کارت 2013 .


فایل‌های پیوست
.pdf   DV_2013_instructions.pdf (اندازه 279.96 KB / تعداد دانلود: 6,339)
(2011-09-27 ساعت 00:13)majidusa01 نوشته:  seravinدوست عزیز و مدیرگرامی از شما به خاطر ایجاد سریع تایپیک های 2013تشکر میکنیم!!

و نکته بعد که این که بابا این مطلبی که گذاشتی واسه باسوادهاست ما که سواد درست حسابی نداریم چیکار کنیم اگر یکی از دوستان زحمت بکشه و این رو برای ادمهای بی سوادی مثل من ترجمه کنه یک دنیا ممنون می شویم.

بازهم از شما و بقیه دوستان و مدیران مهاجرسرا تشکر میکنم..!!!

سلام به تمامي دوستان

اينم فارسي شده اين مطلب , اميدوارم مفيد باشه




دستورالعمل برای 2013 تنوع برنامه ویزای مهاجرت (DV - 2013)
کنگره مورد تصویب قرار تنوع برنامه ویزای مهاجرت است ، به صورت سالیانه توسط وزارت امور خارجه صورت می پذیرد و بر اساس قانون ایالات متحده ، به طور خاص بند 203 © قانون مهاجرت و ملیت (INA) انجام داد. این قانون را فراهم می کند برای یک کلاس از مهاجران شناخته شده به عنوان مهاجران تنوع ، ‖ با ویزا به اشخاصی از کشورهایی با نرخ های پایین را از مهاجرت به ایالات متحده در دسترس است. 50،000 ویزای تنوع فرهنگی برای سال مالی 2013 ، در دسترس خواهد بود.
برنامه سالانه DV می سازد ویزا به افراد ملاقات ساده است ، اما سخت ، در مورد شرایط لازم است. کامپیوتر ، نقشه کشی به صورت تصادفی انتخاب می برای DVS. ویزا در میان شش منطقه جغرافیایی توزیع شده ، و در هر منطقه ، هیچ کشوری تنها ممکن است بیش از هفت درصد از DVS های موجود در هر یک سال دریافت خواهید کرد. ویزا با نرخ های تاریخی پایین تر از ایالات متحده مهاجرت به اتباع از کشورها اختصاص داده است. اتباع کشور که در طول پنج سال گذشته بیش از 50،000 مهاجر به ایالات متحده فرستاده شده واجد شرایط برای درخواست برنامه ویزای تنوع فرهنگی نیستند.
DV 2013 ، بومی از countries1 زیر واجد شرایط درخواست نمی کند چرا که کشور در پنج سال گذشته در مجموع بیش از 50،000 مهاجر به ایالات متحده فرستاده :
بنگلادش ، برزیل ، کانادا ، چین (متولد سرزمین اصلی) ، کلمبیا ، جمهوری دومینیکن ، اکوادور ، السالوادور ، گواتمالا ، هاییتی ، هند ، جامائیکا ، مکزیک ، پاکستان ، پرو ، فیلیپین ، کره جنوبی ، بریتانیا (به غیر از ایرلند شمالی) و ، مناطق تحت قیمومیت آن و ویتنام.
افراد متولد شده در هنگ کنگ SAR ، ماکائو SAR و تایوان واجد شرایط هستند.
تغییرات در واجد شرایط بودن در این سال به
برای DV 2013 ، اتباع سودان جنوبی و لهستان در حال حاضر واجد شرایط برای انتخاب ، در حالی که بومی بنگلادش در حال حاضر فاقد صلاحیت است.
وزارت خارجه آمریکا از سیستم ثبت نام الکترونیکی با DV - 2005 اجرا شده به منظور ایجاد فرایند DV کارآمد تر و امن است. گروه با بهره گیری از فن آوری ویژه و وسایل دیگر برای شناسایی کسانی که مرتکب تقلب برای مقاصد مهاجرت غیرقانونی و یا کسانی که چندین بار ثبت نام.
DV مطالب ثبت نام دوره DV 2013 DV برنامه باید فرم الکترونیکی موجود در بین ظهر مشاهده کنید ، وقت شرقی (EDT) (GMT - 4) ، سه شنبه ، اکتبر 4 ، 2011 ، و ظهر ، وقت تابستانی شرقی (EDT) (GMT - 4 ) ، شنبه ، نوامبر 5 ، 2011. متقاضیان می توانند فرم ثبت نام الکترونیکی DV (E - DV) در طول دوره ثبت نام در www.dvlottery.state.gov دسترسی داشته باشید. درخواست های کاغذی پذیرفته نخواهد شد. ما قویا از متقاضیان تا زمانی که هفته گذشته دوره ثبت نام را وارد کنید و نه صبر کردن را تشویق کنند. تقاضا های سنگین ممکن است در نتیجه تاخیر وب سایت. هیچ نوشته ای خواهد شد بعد از ظهر ، به وقت شرق آمریکا پذیرفته شده در تاریخ 5 نوامبر 2011.
1 اصطلاح "کشور" در این اعلان شامل کشورها ، اقتصاد و دیگر حوزه های قضایی که به صراحت در پایان از این دستورالعمل ذکر شده است.
2
الزامات مورد نیاز برای ورود به
 برای ورود به برنامه DV ، شما باید بومی یکی از کشورهای ذکر شده. فهرست کشورها بر اساس منطقه که بومی هایشان واجد شرایط.
بومی یک کشور واجد شرایط : در اکثر موارد ، این به معنای کشوری که در آن شما متولد شدند. با این حال ، دو راه دیگر ممکن است از شما قادر به واجد شرایط وجود دارد. اول ، اگر شما در کشور که بومی هستند فاقد صلاحیت اما همسر شما در کشور که بومی واجد شرایط به دنیا آمد بود متولد شد ، شما می توانید کشور همسرتان تولد ، ارائه شده است که هر دو شما و همسر شما در ورود به انتخاب هستند ، ادعا صادر ویزا ، و ورود به ایالات متحده به طور همزمان. دوم ، اگر شما در یک کشور که بومی های آنها واجد شرایط رایدهی نبودهاند متولد شد ، اما نه از پدر و مادر خود را در آنجا به دنیا آمد و یا در زمان تولد خود را اقامت ، شما ممکن است تولد عیسی در یک کشور پدر و مادر خود را از تولد ادعا می کنند که اگر آن را یک کشور بومی که برای برنامه DV - 2013 واجد شرایط.
 برای ورود به برنامه DV ، شما باید تحصیلات یا تجربه کاری لازم برای برنامه DV دیدار خواهد کرد : شما باید یا تحصیلات دبیرستانی و یا معادل آن ، تعریف شده به عنوان پایان موفقیت آمیز از یک دوره 12 ساله آموزش ابتدایی و متوسطه ؛ یا دو سال تجربه کاری در طی پنج سال گذشته در اشغال نیاز به حداقل دو سال آموزش یا تجربه به انجام. وزارت کار O * پایگاه داده آنلاین خالص خواهد شد مورد استفاده برای تعیین حائز شرایط بودن تجربه کار. برای اطلاعات بیشتر در مورد زمینه تجربه کاری برای متقاضی اصلی DV ، پرسش و پاسخهای متداول # 13 مراجعه کنید.
اگر شما هر کدام از این شرایط نمی تواند ملاقات ، شما باید ورود به برنامه DV را ارسال کنید. مراحل ارسال ENTRY به DV - 2013
 وزارت امور خارجه تنها به پایان پذیرفتن E - DV به شکل الکترونیکی در www.dvlottery.state.gov در طول دوره ثبت نام بین ظهر ، EDT (GMT - 4) ، سه شنبه ، اکتبر 4 ، 2011 ، و ظهر ، به وقت شرق آمریکا مشاهده کنید ( GMT - 4) ، روز دوشنبه ، نوامبر 5 ، 2011.
 تمام نوشته های یک فرد مردود خواهد شد در صورتی که بیش از یک ورودی برای آن فرد دریافت می شود ، بدون در نظر گرفتن که ورود را مشاهده کنید. شما ممکن است آماده سازی و ورود خود را ارسال کنید و یا کسی که تسلیم ورود برای شما. هیچ هزینه و یا هزینه ثبت نام برای شرکت در برنامه DV وجود دارد.
 ورود ثبت نام با موفقیت در تایید حاوی نام شما و تایید شماره منحصر به فرد منجر شود. شما باید این را تایید سوابق خود را با استفاده از تابع print از مرورگر وب خود و چاپ و اطمینان حاصل شود که تعداد تایید خود را حفظ است. شروع می 1 ، 2012 ، شما قادر خواهید بود برای بررسی وضعیت خود DV 2013 ورود با بازگشت به www.dvlottery.state.gov چک وضعیت شرکت کننده و وارد کردن شماره تایید و اطلاعات شخصی خود را منحصر به فرد است. بررسی وضعیت شرکت کننده خواهد شد تنها وسیله از اطلاع رسانی شما را از انتخاب خود برای DV - 2013 ، ارائه دستورالعمل به شما در مورد نحوه ادامه با درخواست شما ، و آگاه شما را از وقت ملاقات خود را برای مصاحبه ویزا ، مهاجرت خود را. بنابراین ، ضروری است که تعداد تایید خود را حفظ کنید. وزارت امور خارجه ایالات متحده قادر به ارائه تعداد تایید ورود شما اگر آن را از دست داده است.
 نوشته های مقاله دیگر پذیرفته شده است. تنها روش برای ورود به برنامه ویزای تنوع فرهنگی 2013 را از طریق این فرایند الکترونیکی است.
 بسیار مهم است که شما تمام عکس های لازم ارسال. ورود شما مردود خواهد شد اگر شما تمام عکس های مورد نیاز تسلیم نیست. عکس های جدید از افراد زیر را باید به صورت الکترونیکی با فرم ثبت نام E - DV مشاهده کنید :
 شما
 همسر شما
 هر فرزند مجرد زیر 21 سال سن در زمان ورودی های الکترونیکی خود ، از جمله همه کودکان طبیعی و همچنین تمام کودکان از نظر قانونی به تصویب رسید و stepchildren ، حتی اگر یک کودک دیگر با شما زندگی و یا شما قصد نیست برای یک کودک به مهاجرت تحت برنامه DV.
عدم ارسال عکس های لازم برای همسرتان و هر فرزند ذکر شده در ورودی ناقص به سیستم E - DV منجر شود. ورود قابل قبول نخواهد بود و باید مجددا درخواست را ارسال.
3
 در فرم ثبت نام خود ، شما باید با همسر خود (زن یا شوهر) ، و تمام فرزندان ازدواج نکرده زیر 21 سال سن فهرست ، بدون در نظر گرفتن یا نه با درخواست آنها زندگی می کنند و یا قصد به همراه و یا برای پیوستن به دنبال درخواست درخواست مهاجرت به ایالات متحده ، به استثنای کودکان که در حال حاضر شهروندان آمریکایی یا مقیم دائم قانونی. همسر یا فرزند که در حال حاضر شهروند آمریکا و یا مقیم دائم قانونی نیاز خواهد داشت و یا صدور یک ویزای DV. با این حال ، شما باید تمام اعضای خانواده در ثبت نام شما و عکس هر یک از اعضای خانواده که برای ویزای DV اعمال باشد. عکس های گروهی و یا فامیلی پذیرفته نخواهد شد ؛ باید یک عکس جداگانه برای هر یک از اعضای خانواده وجود دارد.
عدم عکس درست از هر فرد را به سیستم E - DV را وارد کنید ، ممکن است در نتیجه رد صلاحیت متقاضی اصلی و رد شدن همه ویزا در ارتباط با این مورد در زمان برگزاری مصاحبه ویزا.
 مطالب منوط به رد صلاحیت و عدم ویزا برای موارد که در آن عکس های اخیر نیست ، نشان می دهد دستکاری در هر راه ، و یا موفق به دیدار با مشخصات زیر توضیح داده شده.
راهنمای ارسال عکس های دیجیتال (تصویر)
یک قطعه عکس (تصویر) دیجیتالی از شما ، همسرتان ، و هر کودک باید با فرم ثبت نام E - DV آنلاین را مشاهده کنید. فایل تصویر را می توان یا با در نظر گرفتن یک عکس دیجیتال جدید و یا توسط اسکن کردن یک عکس چاپ شده با یک اسکنر دیجیتال تولید می شود. فایل تصویر باید مشخصات ترکیبی و فنی ذکر شده در زیر را رعایت کنید. کسانی که ممکن است عکس های خود را برای مناسب بودن اعتبار سنجی از طریق لینک عکس در تارنمای E - DV را قبل از ارسال نوشته های خود را تست. اعتبار سنجی عکس فراهم می کند ، مشاوره فنی دیگر در ترکیب عکس ، همراه با نمونه هایی از عکس های قابل قبول و غیر قابل قبول است.
مشخصات ترکیبی : تصویر دیجیتال ارسال شده باید مطابق با مشخصات زیر ترکیبی یا ورود مردود خواهد شد.
موقعیت سر
O فرد بودن عکس باید مستقیما رو به دوربین.
O سر شخص نیست باید کج ، پایین ، و یا به کنار.
O ارتفاع سر و یا اندازه منطقه صورت (اندازه گیری شده از بالای سر ، از جمله مو ، به پایین چانه) باید بین 50 درصد و 69 درصد از ارتفاع کل تصویر است. ارتفاع چشم (از پایین تصویر به سطح چشم اندازه گیری) باید بین 56 درصد و 69 درصد از ارتفاع تصویر می باشد.
 تصویر دیجیتال الگو حجم سر
نمونه فایل را نقد کنید بر روی عکس صفحه وب مورد نیاز
 سابقه و هدف
O فرد بودن عکس باید در مقابل از پس زمینه خنثی ، رنگ روشن باشد.
پیشینه درجه تیره و یا طرح قابل قبول نیست.
 فوکوس
4
O عکس باید در تمرکز می شود.
 تزئینی مورد
عکسهای O که در آن فرد که از او عکس می شود عینک زده باشد و یا موارد دیگری که منجر به کاستن از چهره قابل قبول نخواهد بود.
 پوشش سر و کلاه
عکس ای متقاضیان پوشیدن کلاه یا پوشش های سر تنها قابل قبول است در صورتی که پوشش سر برای باورهای دینی پوشیده و حتی پس از آن ، پوشش سر می تواند هر بخشی از چهره متقاضی پنهان نیست. عکس از متقاضیان با پوشش سر قبیله ای و یا به طور خاص نه در طبیعت مذهبی دیگر قابل قبول نخواهد بود و عکس های نظامی ، هواپیمایی ، و یا سایر پرسنل پوشیدن کلاه قابل قبول نخواهد بود.
عکس های رنگ در عمق رنگ 24 - بیتی مورد نیاز است. عکس های رنگی ممکن است از یک دوربین به یک فایل را در کامپیوتر دانلود و یا آنها ممکن است بر روی یک کامپیوتر اسکن شده است. اگر شما با استفاده از یک اسکنر ، تنظیمات باید برای رنگ واقعی و یا 24 بیت رنگ باشد. اسکن های اضافی مورد نیاز در زیر وارد نمایید.
مشخصات فنی
عکس دیجیتال ارسال شده باید مطابق با مشخصات زیر و یا سیستم به صورت خودکار فرم E - DV را رد و اطلاع فرستنده.
 در نظر گرفتن یک تصویر دیجیتال جدید. اگر یک تصویر دیجیتال جدید گرفته شده است ، آن را باید مشخصات زیر باشند :
 فرمت فایل تصویر :
تصویر باید در عکاسی مشترک کارشناسان گروه فرمت (JPEG) باشد.
 تصویر حجم فایل :
حداکثر اندازه فایل 240 کیلوبایت (240 KB) می باشد.
 وضوح تصویر و ابعاد :
حداقل ابعاد قابل قبول 600 پیکسل (عرض) x 600 پیکسل (ارتفاع). ابعاد پیکسل تصویر باید در نسبت ابعاد مربع (به معنی ارتفاع باید به عرض برابر).
 عمق رنگ تصویر :
تصویر باید رنگ (24 بیت در هر پیکسل). 24 - بیت تصاویر سیاه و سفید یا 8 - بیت قابل قبول نخواهد بود.
O اسکن یک قطعه عکس ارائه شده است. قبل از عکس های چاپ شده اسکن شده است ، آن را باید مشخصات ترکیبی ذکر شده در بالا را دیدار خواهد کرد. در صورتی که عکس چاپ با رنگ چاپ و مشخصات ترکیبی ، اسکن و چاپ با استفاده از مشخصات اسکنر زیر :
 اسکنر سایز تصویر :
اسکن با رزولوشن حداقل 300 نقطه در اینچ (DPI).
 فرمت فایل تصویر :
تصویر باید در عکاسی مشترک کارشناسان گروه فرمت (JPEG) باشد.
 تصویر حجم فایل :
حداکثر اندازه فایل 240 کیلوبایت (240 KB) می باشد.
 وضوح تصویر :
600 در 600 پیکسل.
 عمق رنگ تصویر :
24 - بیت رنگ. [توجه داشته باشید که تصاویر سیاه و سفید ، تک رنگ و یا سیاه و سفید قابل قبول نخواهد بود.]
اطلاعات مورد نیاز برای ورودی های الکترونیکی
تنها یک راه برای ورود به برنامه DV - 2013 وجود دارد. شما باید 5501 DS ، فرم ثبت نام الکترونیکی ویزای تنوع فرهنگی (فرم ثبت نام E - DV) است ، که تنها کاربران آنلاین حاضر در دسترس در وب سایت EDV www.dvlottery.state.gov ارسال کنید. عدم تکمیل فرم در تمامیت خود را از ورود محروم می کند. کسانی که تسلیم ورود E - DV را خواسته خواهد شد که شامل اطلاعات زیر در فرم ثبت نام E - DV.
5
توجه : وزارت امور خارجه به شدت تشویق می کند متقاضیان برای تکمیل فرم ورود بدون کمک از "مشاوران ویزا" "نمایندگی ویزا ،" و یا افراد دیگر که پیشنهاد ورود به نمایندگی از متقاضیان برای ارسال. اگر شما با استفاده از خدمات را از کسی به دیگری برای تکمیل فرم شما ، شما باید حضور داشته باشند که ورود آماده است ، و شما باید به صفحه تایید و شماره تایید خود را منحصر به فرد را حفظ. تسهیل ممکن است سعی کنید به خودداری شماره تایید به منظور ایجاد تقاضای غیر قانونی برای پول در ازای اطلاعات اطلاع رسانی است که باید به طور مستقیم در دسترس شما است.
تعداد تایید شما از DV - 2013 ثبت نام ورود کاربران آنلاین حاضر در مورد نیاز به فعال کردن به شما به تارنمای E - DV و اطلاع رسانی که آیا ورود شما از طریق وضعیت شرکت کننده انتخاب شده است را چک کنید تا ماه مه 1 ، 2012 در دسترس ، بر روی E - DV وب سایت www.dvlottery.state.gov. بررسی وضعیت شرکت کننده خواهد شد تنها به معنی از اطلاع رسانی شما را از انتخاب خود برای DV - 2013 ، ارائه دستورالعمل به شما در مورد نحوه ادامه با درخواست شما و اطلاع شما از تاریخ و زمان انتصاب خود را برای مصاحبه ویزا ، مهاجرت خود را. اگر شما از دست دادن اطلاعات مربوط به تأیید شما ، شما قادر خواهد بود برای بررسی وضعیت ورودی DV خود را ، و ما به صفحه تایید اطلاعات به شما مجددا ارسال.
1. نام و نام خانوادگی -- نام خانوادگی / تاریخ و زمان آخرین ، نام ، نام میانی. نام خود را دقیقا همانطور که در پاسپورت شما ذکر شده است.
2. تاریخ تولد -- روز ، ماه ، سال
3. جنسیت -- مرد یا زن
4. شهری که شما متولد شدند
5. کشوری که در آن متولد شدند -- نام کشور باید این باشد که که در حال حاضر در حال استفاده برای جایی که شما متولد شدند.
6. کشور صلاحیت یا مورد تایید برای برنامه DV -- کشور واجد شرایط شما معمولا همان کشور خود را از تولد باشد. کشور واجد شرایط شما به جایی که شما زندگی می کنند. اگر شما در کشوری که واجد شرایط برای برنامه DV به دنیا آمده اند ، لطفا این فایل نقد می نویسید : دستورالعمل تا ببینید که آیا گزینه دیگری برای کشور عهده دار کشور را برای شما در دسترس وجود دارد. لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کشور عهده ، بررسی و پاسخهای متداول سوال # 1 ‖ از این دستورالعمل است.
7. عکس ENTRY (S) -- رجوع کنید به اطلاعات فنی در مورد مشخصات عکس. اطمینان حاصل کنید که شما شامل عکس همسر شما و تمام فرزندان خود را ، در صورتی قابل اجرا. پرسش و پاسخهای متداول # 3.
8. آدرس پستی -- در مراقبت از خط آدرس 1 ، خط آدرس 2 ، شهر / شهرک ، منطقه / روستا / استان / ایالت ، کد پستی / زیپ کد و کشور
9. کشوری که در آن زندگی می کنید
10. شماره تلفن (اختیاری)
11. آدرس E - Mail -- ارائه آدرس پست الکترونیکی که شما دسترسی مستقیم دارند. شما انتخاب نامه رسمی در این آدرس دریافت خواهید کرد. با این حال ، در صورتی که ورود شما انتخاب شده است و شما را به آگاه شدن از طریق انتخاب خود را از طریق چک شرکت کننده وضعیت پاسخ ، شما ارتباطات پیگیری از وزارت امور خارجه از طریق ایمیل دریافت به اطلاع شما که جزئیات مربوط به مصاحبه روادید مهاجر در دسترس هستند وضعیت شرکت کننده را بررسی کنید.
12. است که بالاترین سطح از آموزش شما نائل شده اند ، تا امروز؟ شما باید مشخص نمایید که کدام یک از موارد زیر نشان دهنده بالاترین سطح خود را از دستاورد های آموزشی : (1) دبستان ، تنها ، (2) دبیرستان ، بدون اخذ مدرک ، (3) دبیرستان با اخذ مدرک ، (4) آموزشگاه حرفه ای ، (5) برخی از دوره های دانشگاهی ، (6) مدرک دانشگاهی ، (7) برخی از واحدهای دوره فوق لیسانس ، (8) مدرک کارشناسی ارشد ، (9) برخی از کلاس در مقطع دکترا ، و (10) مدرک دکترا.
13. وضعیت تاهل -- مجرد ، متاهل ، طلاق گرفته ، بیوه ، قانونا جدا شده است.
14. تعداد کودکان -- نوشت ها باید شامل نام ، تاریخ و محل تولد همسرتان ، و تمام فرزندان طبیعی باشد. نوشته های نیز باید تمام کودکان قانونی شده توسط شما به تصویب رسید ، شامل و گام به گام کودکان که هستند
6
مجرد و زیر سن از 21 سالگی در تاریخ ورود الکترونیکی خود را ، حتی اگر شما هستند دیگر از نظر قانونی به پدر و مادر کودک ازدواج کرده ، و حتی اگر همسر و یا کودک با شما و / در حال حاضر نمی اقامت و یا نمی خواهد مهاجرت با شما. توجه داشته باشید که فرزندان متاهل شما و کودکان 21 سال و یا بالاتر واجد شرایط شرکت در DV نیست ، با این حال ، ایالات متحده قانون محافظت از کودکان در پیری از ‖ در شرایط معینی است. اگر ورودی DV ساخته شده است شما قبل از فرزند مجرد شما تبدیل می شود 21 ، و کودک تبدیل 21 قبل از صدور ویزا ، او / ممکن است از پیری که توسط قانون وضعیت حفاظت از کودکان محافظت می شود و درمان به عنوان اینکه او / او زیر 21 سال ویزا بوده اند و پردازش اهداف. لازم نیست که شما به لیست همسر یا فرزند که در حال حاضر شهروند آمریکا و یا مقیم دائم قانونی ، به عنوان آنها نخواهد بود واجد شرایط برای ویزای DV. عدم نمایش لیست همه ی کودکانی که واجد شرایط را در رد صلاحیت متقاضی اصلی و رد شدن ویزا در مورد در زمان برگزاری مصاحبه ویزا منجر شود. پرسش و پاسخهای متداول # 11.
15. اطلاعات مربوط به همسر -- نام ، تاریخ تولد ، جنسیت ، شهر / شهرک محل تولد ، کشور محل تولد ، عکس. عدم ذکر مشخصات همسر واجد شرایط خود را در رد صلاحیت متقاضی اصلی و رد شدن ویزا در مورد در زمان برگزاری مصاحبه ویزا منجر شود. شما باید همسر خود را را در اینجا لیست حتی اگر شما برنامه به طلاق می شود قبل از اینکه شما درخواست برای ویزا.
16. اطلاعات مربوط به فرزندان -- نام ، تاریخ تولد ، جنسیت ، شهر / شهرک محل تولد ، کشور محل تولد ، عکس : شامل تمامی فرزندان ذکر شده در سوال 14 در بالا.
انتخاب متقاضی
بر اساس تخصیص ویزاها موجود در هر منطقه و کشور ، کامپیوتر به صورت تصادفی افراد از میان نوشته های واجد شرایط را انتخاب کنید. کسانی که بنا به ملاحظات همه DV - 2013 ملزم خواهند بود که برای رفتن به وب سایت E - DV چک وضعیت شرکت کننده با استفاده از تعداد تایید نجات از خود DV - 2013 ثبت نام ورود کاربران آنلاین حاضر در برای پیدا کردن اینکه آیا ورود خود را در برنامه ویزای تنوع فرهنگی انتخاب شده است. شرکت کننده بررسی وضعیت در دسترس خواهد بود با شروع ماه مه 1 ، 2012 ، در E - DV وب سایت www.dvlottery.state.gov. انتخاب شده به صفحه تایید خواهد کرد که دستور العمل های بیشتر شامل اطلاعات در مورد هزینه های مرتبط با مهاجرت به ایالات متحده ارائه خواهد شد. بررسی وضعیت شرکت کننده خواهد شد تنها به معنی است که افراد انتخاب خواهد شد از انتخاب های خود را برای DV - 2013 اطلاع داده می شود. وزارت امور خارجه خواهد شد پستی نامه های اطلاع رسانی. کسانی که در طراحی و تصادفی انتخاب شده از انتخاب های خود را از طریق ایمیل مطلع است. افرادی که انتخاب نشده اند از عدم انتخاب آنها از طریق چک وضعیت شرکت کننده اعلام شده است. سفارتخانه ها و کنسولگری های ایالات متحده ، لیستی از افراد انتخاب را ارائه نمی دهد. همسران افراد انتخاب و فرزندان مجرد زیر سن 21 سالگی نیز ممکن است برای ویزا به همراه و یا پس از به ، عضویت متقاضی اصلی اعمال می شود. ویزای DV - 2013 بین اکتبر 1 ، 2012 ، و 30 سپتامبر ، 2013 صادر خواهد شد.
پردازش درخواست ها و صدور DVS به افراد انتخاب الزامات واجد شرایط بودن جلسه و اعضای واجد شرایط خانواده آنها باید تا نیمه شب در تاریخ 30 سپتامبر 2013 رخ می دهد. تحت هیچ شرایطی می تواند DVS صادر می شود و یا تنظیمات بعد از این تاریخ تایید شود ، و نه می تواند از اعضای خانواده به دست آوردن DVS به متقاضی اصلی در ایالات متحده پس از این تاریخ پس از به پیوستن.
به منظور دریافت DV به مهاجرت به ایالات متحده ، کسانی که در نقاشی تصادفی انتخاب شده باید همه در مورد شرایط لازم را تحت قوانین ایالات متحده آمریکا دیدار خواهد کرد. این الزامات قابل توجهی ممکن است سطح موشکافی مورد نیاز و زمان لازم برای پردازش را برای اتباع برخی از کشورها در این اعلان از جمله ذکر شده ، افزایش دهد اما نه محدود به به ، کشورهای مشخص شده به عنوان دولت های حامی تروریسم. توجه مهم الکترونیکی ورود کاربران آنلاین حاضر در در برنامه سالانه DV آزاد (هیچ هزینه ای وجود دارد). دولت ایالات متحده هیچ مشاوران خارج و یا خدمات خصوصی به کار در برنامه DV را در استخدام دارد. هر واسطه یا دیگران که پیشنهاد کمک به آماده سازی ورودی DV این کار را بدون اجازه یا رضایت از دولت ایالات متحده است. استفاده از هر واسطه و یا در خارج کمک ورودی DV برای آماده سازی به طور کامل در اختیار شرکت کننده است. تنها وب سایت که در آن مردم می توانند به طور رسمی به شرکت در برنامه ویزای تنوع فرهنگی ثبت نام www.dvlottery.state.gov است. ورود واجد شرایط الکترونیکی به طور مستقیم توسط یک متقاضی مشاهده کنید تا به احتمال برابر بودن به طور تصادفی توسط کامپیوتر انتخاب می کند به عنوان ورود واجد شرایط الکترونیکی دریافت شده از یک واسطه در خارج از طرف متقاضی. با این حال ، دریافت بیش از یک فرم در هر فرد به فرد از ثبت نام رد صلاحیت ، بدون در نظر گرفتن منبع از ورود.
7
پرسش و پاسخهای متداول
1. چه کاری به معنای کلمات "واجد شرایط" ، "بومی" و "عهده داری"؟ آیا هر شرایط است که در آن افراد که در یک کشور واجد شرایط متولد نمی شد ممکن است اعمال؟
کشور واجد شرایط شما معمولا همان کشور خود را از تولد باشد. کشور واجد شرایط شما به جایی که شما زندگی می کنند. بومی ‖ در معمولا به معنی کسی که در یک کشور خاص متولد شده است ، صرف نظر از کشور محل اقامت یا تابعیت فعلی شخص. برای اهداف مهاجرت ، بومی ‖ همچنین می تواند به معنای کسی است که حق ‖ به یک کشور به غیر از یکی که در آن او / او تحت مقررات قسمت 202 به دنیا آمد متهم (ب) از قانون مهاجرت و ملیت است.
به عنوان مثال ، اگر شما در کشور واجد شرایط شرکت در برنامه امسال DV فاقد متولد شد ، شما ممکن است کشور عهده دار به کشور که همسر مشتق شده خود را در آن متولد شد ادعا می کنند ، اما شما خواهد شود نه صادر DV - 1 ویزای مهاجرت مگر همسر شما نیز واجد شرایط و با صدور یک ویزای DV - 2 ، و هر دوی شما باید ایالات متحده همراه با DVS را وارد کنید. در شیوه ای مشابه ، یک کودک صغیر غیرمستقل می تواند ‖ به کشور محل تولد والدین نیز شارژ شده است.
در نهایت ، اگر شما در کشوری متولد شد واجد شرایط نیست که در برنامه امسال DV شرکت ، شما می توانید ‖ تا زمانی به کشور محل تولد هر یک از والدین شما می شود ، متهم به عنوان نه پدر و مادر مقیم کشور فاقد صلاحیت در آن زمان بود از تولد خود را. به طور کلی ، مردم در نظر گرفته نمی ساکنان یک کشور که در آن متولد نشده باشند یا قانونی تابعیت ، اگر آنها را تنها در بازدید از کشور ، تحصیل در این کشور به طور موقت ، و یا به طور موقت در این کشور برای کسب و کار و یا دلایل حرفه ای از طرف یک مستقر شرکت یا دولت را از یک کشور به غیر از کشوری که در آن متقاضی در آن متولد شد. اگر شما ادعا کرده اید در کشور عهده دار متناوب ، شما باید این اطلاعات را در فرم ثبت نام E - DV ، نشان می دهد در سوال شماره 6. لطفا آگاه باشید که لیست کشور نادرست از صلاحیت یا مورد (به عنوان مثال ، یکی که شما می توانید ادعا معتبر برقرار نمی) ممکن است ورود شما را رد صلاحیت.
2. چگونه من می دانم که اگر انتخاب آگاه است که من دریافت کرده اند درست است؟ چگونه می توانم مطمئن است که من در واقع در برنامه DV تصادفی انتخاب شده است؟
نگه داشتن صفحه تایید خود را از تسلیم ورود ثبت نام آنلاین حداقل تا ژوئن 2013. شما باید تعداد تایید خود را برای دسترسی به اطلاعات از طریق وضعیت شرکت کننده چک موجود در E - DV وب سایت www.dvlottery.state.gov داشته باشد. بررسی وضعیت شرکت کننده خواهد شد تنها وسیله است که توسط آن کسانی که بنا به ملاحظات DV - 2013 از انتخاب خود مطلع ، دستورالعمل در مورد نحوه ادامه با کاربرد آنها را ارائه داده ، و اطلاع از تاریخ مصاحبه مهاجرت ویزای خود را انتصاب و زمان.
اطلاعات وضعیت تا ماه مه 1 ، 2012 در دسترس خواهد بود. اگر شما از دست دادن اطلاعات مربوط به تأیید شما ، شما قادر خواهد بود برای بررسی وضعیت ورودی DV خود را. فقط افراد به صورت تصادفی انتخاب خواهد شد با توجه به دستورالعمل های اضافی در مورد چگونه به دنبال نرم افزار DV ویزای خود را است. افرادی که انتخاب نشده اند ممکن است عدم انتخاب ورود خود را با استفاده از اطلاعات تایید خود را از طریق وب سایت رسمی DV ، صحت ، اما آنها را هر دستورالعمل اضافی دریافت کنید. ما به صفحه تایید اطلاعات به شما جلو. سفارتخانه ها و کنسولگری های ایالات متحده از دسترسی به سیستم وضعیت چک شرکت کننده ، و وزارت امور خارجه است قادر به ارائه یک لیست از افرادی که انتخاب شده برای ادامه روند ویزا نیست.
به صورت تصادفی انتخاب کسانی که دستورالعمل های اطلاع رسانی برای فرایند تقاضای روادید DV در صفحه تایید افراد انتخاب شده در دسترس از طریق وضعیت شرکت کننده دریافت چک در E - DV وب سایت www.dvlottery.state.gov. دستورالعمل ها می گویند متقاضیان انتخاب شده باید تمام DV و هزینه های ویزا مهاجر در فرد تنها در سفارت یا کنسولگری ایالات متحده در زمان درخواست ویزا پرداخت. صندوقدار کنسولگری بلافاصله متقاضی ویزا می دهد یک رسید از طرف دولت ایالات متحده پرداخت. انتخاب متقاضیان درخواست ویزا مهاجر در سفارت یا کنسولگری ایالات متحده باید پول برای هزینه های DV ارسال از طریق پست ، وسترن یونیون ، یا هر سرویس تحویل. کسانی که انتخاب شده که در حال حاضر در ایالات متحده و که فایل برای تنظیم وضعیت حال حاضر دستورالعمل جداگانه ای در مورد چگونگی هزینه های DV به یک بانک ایالات متحده را به پست الکترونیکی دریافت خواهید کرد.
نوشته های برنامه E - DV در اینترنت ، ارسال شده در رسمی دولت ایالات متحده وب سایت E - DV در www.dvlottery.state.gov. نامه هشدار از طریق به متقاضیان انتخاب شده ارسال نخواهد شد. دولت ایالات متحده تا به ارسال نامه های الکترونیکی به اطلاع افراد آنها انتخاب شده و هیچ برنامه ای برای استفاده از ایمیل برای این هدف برای برنامه DV - 2013 وجود دارد. انتخاب شده تنها به پست الکترونیکی ارتباطات هشدار به آنها که در یک ملاقات ویزا برنامه ریزی شده است تا پس از آنها به دستورالعمل های اطلاع رسانی در شرکت کننده پاسخ
8
وضعیت را چک کنید. چنین الکترونیکی ایمیلها انتخاب شده به بررسی مصاحبه خود جزئیات و قرار ملاقات بر روی چک وضعیت شرکت کننده و اطلاعات در تاریخ قرار ملاقات واقعی و زمان را شامل نمی شود مستقیم.
لطفا توجه داشته باشید که فقط سایت های اینترنتی که با پایان -. رژیم صهیونیستی است ‖ پسوند دامنه وب سایت های رسمی دولت ایالات متحده. بسیاری از وب سایت های دیگر غیر دولتی (به عنوان مثال ، با استفاده از پسوند -. کام ، ‖ -. سازمان ، ‖ یا -. خالص ‖) ارائه مهاجرت و اطلاعات ویزا و خدمات مربوطه در. صرفنظر از محتوای تارنماهای غیردولتی ، وزارت امور خارجه را تایید نمی کند ، توصیه ، یا ضامن هر گونه اطلاعات و یا مواد نشان داده شده در این وب سایت دیگر.
برخی از وب سایت ها سعی در گمراه کردن مشتریان و اعضای عموم مردم را به فکر آنها وب سایت های رسمی هستند و ممکن است شما از طریق ایمیل با ما تماس بگیرید طعمه یا چیز جالبی که سبب عطف توجه دیگری شود به شما ارائه می دهد خود را. این وب سایت ممکن است تلاش برای به نیاز شما را به برای خدمات از قبیل فرم ها و اطلاعات در مورد روشهای مهاجرت ، که آزاد هستند بر روی وب سایت وزارت امور خارجه و یا از طریق وب سایت سفارت یا کنسولگری بپردازند. علاوه بر این ، این تارنماها ممکن است شما نیاز به خدمات شما به احتمال زیاد برای دریافت (از قبیل هزینه های برای برنامه DV مهاجرت و ویزا) در تلاش برای سرقت پول خود را پرداخت. اگر شما پول را به یکی از این افراد کلاهبردار ارسال ، شما به احتمال زیاد هرگز آن را دوباره مراجعه کنید. همچنین ، شما باید با احتیاط از ارسال هر گونه اطلاعات شخصی خود را به این وب سایت ، که ممکن است جهت دزدی / کلاهبرداری هویت استفاده می شود.
3. چرا متولدین برخی از کشورها برای برنامه DV واجد شرایط نیست؟
DVS در نظر گرفته شده برای ارائه فرصت مهاجرت برای افراد از کشورهای دیگر از کشورهای منبع تاریخی تعداد زیادی از مهاجران به ایالات متحده ، همانطور که در قانون بیان کرد که ویزای تنوع فرهنگی باید برای بومی از بالا و پذیرش ‖ نشان داد کشور جهان است. این قانون تعریف می کند این کشورها ، کشورهایی است که از آن در مجموع 50،000 نفر در مقوله ویزای خانواده حمایت و بر اساس استخدام به ایالات متحده در طول پنج سال گذشته مهاجرت است. هر سال ، شهروندی ایاالت متحده و خدمات مهاجرت (USCIS) می افزاید : خانواده و ارقام مربوط به پذیرش مهاجر اشتغال در پنج سال گذشته برای شناسایی کشورهایی که بومی هایشان خواهد شد فاقد صلاحیت لازم برای برنامه ویزای تنوع فرهنگی سالانه است. از آنجا که تعیین جداگانه ساخته شده قبل از هر دوره ثبت نام سالانه E - DV وجود دارد ، لیستی از کشورهایی که بومی هایشان واجد شرایط نیست ممکن است از یک سال تا سال آینده تغییر دهید.
4. چه حد عددی برای DV - 2013؟
طبق قانون ، برنامه DV در هر سال در دسترس می سازد یک حداکثر 55،000 ویزای اقامت دائم به افراد واجد شرایط است. با این حال ، تعدیل نیکاراگوئه و آمریکای مرکزی امداد قانون (NACARA) توسط کنگره در نوامبر 1997 به تصویب رسید تصریح می کند که ابتدا به عنوان اوایل به عنوان DV - 1999 ، و تا زمانی که لازم باشد ، تا 5،000 ، از 55000 DVS سالانه ، اختصاص داده شده در دسترس خواهد بود برای استفاده در زیر برنامه NACARA. کاهش واقعی از حد تا 5000 DVS با DV - 2000 آغاز شد و به احتمال زیاد در اثر باقی مانده از طریق برنامه DV - 2013 است.
5. چه حدود DV منطقه ای برای DV - 2013؟
USCIS تعیین حدود DV منطقه ای هر سال با توجه به فرمول مشخص شده در بند 203 © قانون مهاجرت و ملیت است. هنگامی که USCIS به اتمام رسانده است این محاسبات ، محدودیت های منطقه ای ویزای اعلام خواهد شد.
6. مطالب برای برنامه DV - 2013 که قابل قبول؟
دوره ورودی DV - 2013 را از طریق ثبت نام دوره ذکر شده در بالا اجرا شود. هر سال ، میلیون ها نفر از مردم برای درخواست برنامه در طول مدت ثبت نام. حجم انبوه درخواست ها باعث ایجاد مقدار زیادی از کار را در انتخاب و پردازش افراد موفق است. برگزاری دوره ثبت نام در ماه های اکتبر تا 5 نوامبر تضمین می کند که افراد انتخاب شده به موقع مطلع می دهد و هر دو متقاضیان ویزا و سفارت های ما در زمان و کنسولگری ها برای آماده سازی و تکمیل پرونده برای صدور ویزا است. شما توصیه می کنیم در اوایل دوره ثبت نام را وارد کنید. تقاضای بیش از حد در پایان مهلت ثبت نام ممکن است به آهسته شدن سیستم. هیچ نوشته ای در آنچه خواهد شد بعد از ظهر به وقت شرق آمریکا شنبه ، نوامبر 5 ، 2011 پذیرفته شده است.
7. افراد ممکن است که در ایالات متحده هستند برای برنامه کنند؟
بله ، فرد متقاضی می تواند در ایالات متحده و یا در کشور دیگری باشد ، و فرم ثبت نام ممکن است از سوی ایالات متحده و یا از خارج از کشور مشاهده کنید.
9
8. آیا هر متقاضی در طول مدت زمان ثبت نام سالانه E - DV به فقط یک فرم ثبت محدود؟
بله ، طبق قانون اجازه می دهد تا تنها یک ورودی و یا برای هر فرد در طول دوره ثبت نام هر. افرادی که برای آنها بیش از یک فرم است را مشاهده کنید مردود خواهد شد. وزارت امور خارجه استخدام فن آوری و وسایل دیگر برای شناسایی افرادی که چندین بار ثبت نام در طول مهلت ثبت نام. اشخاصی که از ارسال بیش از یک فرم مردود خواهد شد ، و ثبت الکترونیکی خواهد شد به طور دائم توسط وزارت امور خارجه نگهداری می شده است. افراد ممکن است برای درخواست برنامه هر ساله در طول مهلت ثبت نام به طور منظم.
9. ممکن است شوهر و هر یک همسر یک درخواست جداگانه ارسال؟
بله ، یک زن و شوهر ممکن است هر یک از ارائه یک درخواست اگر هر ملاقات در مورد شرایط لازم. اگر چه به صورت انتخاب شده باشد ، دیگر حق دارد به عنوان وابسته مشتق شده درخواست.
10. چه از اعضای خانواده را باید در E - DV ورود من شامل؟
در فرم ثبت نام شما باید با همسر خود (زن یا شوهر) ، و تمام فرزندان ازدواج نکرده زیر 21 سال سن فهرست ، بدون در نظر گرفتن یا نه با درخواست آنها زندگی می کنند و یا قصد به همراه و یا برای پیوستن به دنبال درخواست باید شاکی به مهاجرت ایالات متحده است. شما باید همسر خود را حتی اگر در حال حاضر از او / او را از هم جدا ، مگر اینکه شما از لحاظ قانونی متارکه (به عنوان مثال ، یک توافقنامه کتبی تایید شده توسط دادگاه و یا حکم دادگاه وجود دارد) لیست. اگر شما به طور قانونی از هم جدا شده یا طلاق گرفته ، شما لازم نیست نام همسر سابق خود را به لیست. شما باید ALL کودکان خود را که هستند مجرد و زیر 21 سال سن در زمان اولیه E - DV ورود خود را ، که آیا آنها هستند فرزندان طبیعی شما ، چه فرزندان همسر شما ، و یا فرزندان شما دارند به طور رسمی بر طبق قوانین خود را از به تصویب رسید لیست کشور ، مگر اینکه این فرزند در حال حاضر یک شهروند و یا اقامت دائم قانونی ایالات متحده است. نام تمام فرزندان زیر 21 سال سن در زمان از ورودی های الکترونیکی خود را ، حتی اگر آنها دیگر با شما زندگی و یا شما قصد ندارند برای آنها تحت برنامه DV مهاجرت. لازم نیست که شما به لیست کودکانی که در حال حاضر شهروندان آمریکایی یا مقیم دائم قانونی.
این واقعیت است که شما از اعضای خانواده در درخواست شما ذکر شده به این معنا نیست که آنها باید با شما به مسافرت. آنها می توانند تصمیم خود باقی بمانند. با این حال ، اگر شما یکی از افراد وابسته واجد شرایط در فرم های درخواست ویزا که شما موفق به درخواست اصلی خود ذکر ، پرونده شما خواهد شد رد صلاحیت شده است. این تنها به کسانی که اعضای خانواده در زمان برنامه اصلی را مشاهده کنید ، نه کسانی که در آینده به دست آورد. همسر شما هنوز هم می تواند یک فرم جداگانه ، ارائه حتی اگر نام او در درخواست شما ذکر شده است ، تا زمانی که هر دو درخواست شامل نام تمامی افراد وابسته به در خانواده شما. نگاه کنید به سوال # 9 در بالا.
11. می تواند همان جنس زن و شوهر در ENTRY DV شامل؟
نه ، ازدواج همجنس توسط قانون مهاجرت نیست هدف از مهاجرت به ایالات متحده به رسمیت شناخته شده است. با این حال ، شریک زندگی تان همجنس رایگان برای ارسال / ورود خود را خود را به برنامه DV.
12. باید ارائه ENTRY خود من ، یا ممکن است کسی از جانب من عمل می کنند؟
شما ممکن است آماده سازی و ورود خود را ارسال کنید ، یا کسی که تسلیم ورود برای شما. صرف نظر از اینکه آیا ورود فرد به طور مستقیم مشاهده کنید یا کمک یک وکیل ، دوست ، خویشاوند ، و غیره ارائه شده ، تنها یک درخواست ممکن است در نام هر شخص مشاهده کنید ، باقی می ماند و فرد به دنبال ویزای تنوع فرهنگی مسئول اطمینان حاصل کرد که اطلاعات در ورودی است درست و کامل است. همه کسانی ، از جمله کسانی که انتخاب نشده اند ، قادر خواهد بود برای بررسی وضعیت ورود آنها از طریق وضعیت هنرمند خود را چک کنید تا ماه مه 1 ، 2012 در دسترس ، در تارنمای E - DV : www.dvlottery.state.gov. کسانی که باید اطلاعات خود را خود تایید را به طوری که آنها به طور مستقل ممکن است بررسی وضعیت ورود آنها نگه دارید.
13. الزامات مورد نیاز برای تحصیل یا تجربه کاری چه هستند؟
قوانین مهاجرت ایالات متحده و مقررات مستلزم آن است که هر شرکت کننده ویزای تنوع فرهنگی باید حداقل تحصیلات دبیرستانی یا معادل آن و یا باید داشته باشد ، ظرف پنج سال گذشته ، دو سال تجربه کاری در شغلی که نیاز به حداقل دو سال آموزش یا تجربه. A - مدرسه آموزش و پرورش بالا یا ‖ معادل است به عنوان پایان موفقیت آمیز یک دوره دوازده ساله از آموزش ابتدایی و متوسطه در ایالات متحده یا تکمیل موفقیت آمیز در یک کشور دیگر از یک دوره رسمی تعریف ابتدایی و متوسطه
10
آموزش قابل مقایسه با تحصیلات دبیرستانی در ایالات متحده. تنها دوره های رسمی از مطالعه دیدار با این نیاز ، برنامه های مکاتبات و یا گواهینامه های هم ارزی (مانند دیپلم معادل GED)) قابل قبول نیست. اثبات مستند تحصیل یا تجربه کاری باید در زمان برگزاری مصاحبه ویزا به مامور کنسولگری ارائه شده است.
14. چه مشاغلی برای برنامه DV واجد شرایط؟؟
برای تعیین واجد شرایط بودن را بر اساس تجربه کاری ، از وزارت کار (DOL) O * پایگاه داده جدید سایت استفاده خواهد شد. O * خالص آنلاین گروه پایگاه داده تجربه کار را به مناطق پنج کار ‖ در حالی که بسیاری از مشاغل در تارنمای DOL ، فقط برخی از مشاغل مشخص برای برنامه DV واجد شرایط. برای واجد شرایط بر اساس تجربه کاری خود را برای DV ، شما باید ، ظرف پنج سال گذشته ، دو سال تجربه در اشغال است که به عنوان شغل محدوده های 4 یا 5 تعیین شده که در آماده سازی ویژه های حرفه ای (SVP) حدود ، طبقه بندی شده 7.0 یا بالاتر.
15. چگونه می توانم مشاغل واجد شرایط را در بخش از وب سایت کار پیدا کنم؟
مشاغل واجد شرایط DV هستند در DOL O * خالص کاربران آنلاین حاضر در پایگاه داده نشان داده شده است. این مراحل را برای پیدا کردن اگر شغل شما واجد شرایط : انتخاب پیدا کردن مشاغلی ‖ و سپس یک خانواده خاص کار را انتخاب کنید ‖ برای مثال ، معماری و مهندسی را انتخاب کنید و با کلیک برو ‖ سپس بر روی لینک مربوط به Occupation مشخص کلیک کنید... به عنوان مثال ، هوافضا مهندسان کلیک کنید. ‖ پس از انتخاب لینک یک Occupation مشخص ، انتخاب زبانه کار ‖ منطقه برای پیدا کردن تعیین شده شماره حوزه شغلی و آمادگی شغلی خاص (SVP) محدوده رتبه. برای اطلاعات بیشتر ، نگاه کنید به ویزای تنوع فرهنگی -- فهرست مشاغل از صفحه وب.
16. برندگان چگونه انتخاب می شوند؟
تمامی درخواست های دریافت شده از هر منطقه به صورت جداگانه شماره ، و در پایان دوره ثبت نام ، یک کامپیوتر به طور تصادفی انتخاب مدخل از میان تمامی درخواست های دریافت شده برای هر منطقه جغرافیایی است. در هر منطقه ، اولین ورود به طور تصادفی انتخاب خواهد شد مورد ثبت نام و ورود دوم را انتخاب کنید مورد دوم ثبت نام و غیره تمامی درخواست های دریافت شده در طول مدت ثبت نام شوند دارای شانس مساوی برای بودن در هر منطقه انتخاب خواهد شد. هنگامی که یک درخواست انتخاب شده است ، شرکت کننده خواهد بود او مطلع / انتخاب خود را از طریق شرکت کننده وضعیت چک از ماه مه 1 ، 2012 در دسترس ، در www.dvlottery.state.gov تارنمای E - DV است. مرکز کنسولی کنتاکی (KCC) خواهد شد و سپس پرونده تا زمانی که کسانی که انتخاب شده به متقاضیان ویزا دستور برای مصاحبه ویزا در سفارت یا کنسولگری ایالات متحده و یا تا زمانی که کسانی که واجد شرایط برای تغییر وضعیت در ایالات متحده را در اداره USCIS داخلی اعمال ظاهر می شود روند.
توجه مهم : اطلاعیه ای که به افرادی که انتخاب شده توسط پست الکترونیکی فرستاده می شود. اطلاعیه های رسمی انتخاب خواهد شد از طریق شرکت کننده وضعیت چک ، مه 1 ، 2012 در دسترس به عنوان www.dvlottery تارنمای E - DV ، state.gov ساخته شده است. وزارت امور خارجه ، اطلاعیه ها و یا نامه های انتخاب شده در برنامه را از طریق پست به طور منظم پستی ارسال کنید. اگر شما از آگاه شدن از طریق ایمیل و یا یک نامه از طریق پست در مورد خود در E - DV انتخاب ، آگاه باشید که آگاه شدن از طریق قانونی و معتبر نیستند. شما تنها پس از انتخاب می شوند ، و پاسخ به دستورالعمل های اطلاع رسانی از طریق چک وضعیت شرکت کننده در دسترس شما ساخته شده ، و پردازش بر روی پرونده شما آغاز می شود ، که ممکن است شما دنبال ارتباط پست الکترونیکی را از وزارت امور خارجه اطلاع رسانی به شما که برای این فایل نقد می نویسید : دریافت خواهید کرد وضعیت شرکت کننده برای چک کردن اطلاعات جدید در مورد درخواست شما. شما خواسته نخواهد شد که برای ارسال پول از طریق پست و یا با خدمات مانند وسترن یونیون.
17. انتخاب شده می توانند وضعیت اقامت خود را تغییر خود را با USCIS؟
بله ، به شرط در غیر این صورت واجد شرایط تغییر وضعیت اقامت خود تحت شرایط بند 245 از قانون مهاجرت و ملیت آنها ، افراد انتخاب شده که از نظر فیزیکی در ایالات متحده در حال حاضر ممکن است به USCIS جهت تغییر وضعیت اقامت دائم اقدام است. متقاضیان باید اطمینان حاصل نمایند که USCIS می تواند پرونده آنها را به عمل کامل ، از جمله پردازش هیچ مشتقات خارج از کشور ، قبل از 30 سپتامبر ، 2013 از آنجا در آن تاریخ ، واجد شرایط بودن شما برای برنامه DV 2013 منقضی می شود. شماره ویزا برای برنامه DV - 2013 بعد از نیمه شب به وقت شرق آمریکا در دسترس خواهد بود در تاریخ 30 سپتامبر 2013 ، تحت هیچ شرایطی.
18. آیا به متقاضیانی که انتخاب نشده اند مطلع؟
همه کسانی که بنا به ملاحظات ، از جمله کسانی که انتخاب نشده اند ، ممکن است وضعیت ورود آنها از طریق بررسی وضعیت شرکت کننده چک در E - DV وب سایت www.dvlottery.state.gov و پیدا کردن در صورتی که ورود به آنها و یا انتخاب نشده بود. کسانی که باید اطلاعات خود را خود تایید را از زمان ورود خود را حداقل تا ژوئن 30 نگه دارید ،
11
2013 است. اطلاعات وضعیت برای DV 2013 در دسترس آنلاین از ماه مه 1 ، 2012 ، تا 30 ژوئن ، 2013. (اطلاعات وضعیت برای برنامه های قبلی DV ، DV - 2012 ، ، آنلاین در دسترس از جولای 15 ، 2011 ، تا 30 ژوئن ، 2012 است.)
19. چه بسیاری از افراد انتخاب خواهند شد؟
50000 ویزای DV از DV 2013 در دسترس وجود دارد. از آنجا که این احتمال وجود دارد که برخی از 50،000 نفر اول که انتخاب می شوند نمی خواهد واجد شرایط دریافت ویزا و یا دنبال کردن پرونده های آنها به صدور ویزا ، بیش از 50،000 مدخل خواهد شد توسط CA / CST انتخاب شده تا اطمینان حاصل شود که تمام ویزاهای تنوع فرهنگی موجود صادر. با این حال ، این نیز بدان معنی خواهد شد که تعداد کافی از ویزا برای تمام کسانی که در ابتدا انتخاب شده وجود ندارد. تمام متقاضیانی که انتخاب می شوند بلافاصله از رتبه خود در لیست اطلاع شرکت کننده وضعیت چک از طریق تارنمای E - DV است. مصاحبه های برنامه DV - 2013 در اکتبر 2012 آغاز خواهد شد. بررسی انتخاب شده است که ارائه اطلاعات درخواست شده در دستورالعمل ابلاغ خواهد شد از قرار ملاقات مصاحبه ویزای خود را از طریق وضعیت شرکت کننده تارنمای E - DV اطلاع ، چهار تا شش هفته قبل از مصاحبه با مامور کنسولگری ایالات متحده در خارج از کشور است. هر ماه ، ویزا به آن دسته از متقاضیانی که در طول آن ماه ، در دسترس بودن شماره ویزا اجازه آماده برای صدور صادر خواهد شد. هنگامی که همه از 50000 ویزای DV صادر شده است ، این برنامه به پایان خواهد رسید. در اصل ، ویزاها ممکن است پیش از سپتامبر 2013 به پایان رسید. انتخاب متقاضیان که مایلند ویزا دریافت باید آماده به عمل بی درنگ پرونده آنها را به. انتخاب تصادفی را به مانند افراد انتخاب شده را تضمین نمی کند که شما ویزا دریافت خواهید کرد. انتخاب صرفا بدان معنی است که شما واجد شرایط برای درخواست ویزای تنوع فرهنگی هستند ، و در صورت واجد شرایط ، با صدور یک ویزای تنوع فرهنگی است. فقط 50000 انتخاب متقاضیان واجد شرایط صادر خواهد شد ویزا.
20. حداقل سن برای متقاضیان درخواست برای برنامه E -
To Wounds From One[font=Arial][/font]
20. حداقل سن برای متقاضیان درخواست برای برنامه E - DV وجود دارد؟
هیچ حداقل سنی برای درخواست برنامه وجود ندارد ، اما نیاز به تحصیلات دبیرستانی و یا تجربه کاری برای هر متقاضی اصلی در زمان درخواست به طور موثر به رد صلاحیت بسیاری از افراد که زیر 18 سال هستند. پدر و مادر و خواهر و برادر هستند فاقد شرایط لازم برای دریافت ویزای DV به عنوان وابستگان ، و باید در ورود متقاضی اصلی شامل نمی شود.
21. هر گونه هزینه ها برای برنامه E - DV وجود دارد؟
هیچ هزینه ای برای ارسال یک درخواست الکترونیکی وجود دارد. متقاضیان DV باید کلیه هزینه های الزامی ویزا را در زمان درخواست ویزا و مصاحبه به طور مستقیم به صندوقدار کنسولگری مستقر در سفارتخانه یا کنسولگری ایالات متحده پرداخت. جزئیات DV مورد نیاز و هزینه های ویزای مهاجرت درخواست خواهد شد با دستورالعمل ارائه شده به متقاضیان انتخاب شده گنجانده شده است.
22. DO متقاضیان DV دریافت چشم پوشی از هر گونه دلایل و مدارک رد صلاحیت ویزا و یا دریافت پردازش های ویژه ای برای کاربرد چشم پوشی؟
متقاضیان برای ویزای مهاجرت مشخص شده در قانون مهاجرت و ملیت (INA) به تمام دلایل و مدارک رد صلاحیت. هیچ مقررات ویژه ای برای چشم پوشی از هر زمین و مدارک رد صلاحیت ویزا جدا از مواردی که در قانون مهاجرت و ملیت وجود دارد ، و نه وجود دارد پردازش های ویژه ای برای درخواست چشم پوشی است. برخی از مفاد چشم پوشی عمومی برای افراد با بستگان نزدیک شهروندان ایالات متحده یا بیگانگان مقیم دائم قانونی که ممکن است در دسترس متقاضیان DV به عنوان خوب ، اما محدودیت های زمانی در برنامه DV آن را دشوار برای متقاضیان از مفاد چنین بهره مند.
23. افراد ممکن است که در حال حاضر برای ویزای مهاجرت در یکی دیگر از دسته بندی ثبت نام برای برنامه DV شرکت کنند؟
بله ، این افراد از جمله ممکن است برای برنامه DV اعمال می شود.
24. تا چه زمان متقاضیانی که انتخاب شده اند حق درخواست ویزا در CATEGORY DV؟
افراد انتخاب شده در برنامه DV - 2013 حق دارند برای درخواست صدور ویزا فقط در طول دولت ایالات متحده سال مالی 2013 ، که از اکتبر 1 ، 2012 ، دهانه تا 30 سپتامبر ، 2013. بدون استثنا ، همه متقاضیان انتخاب شده و واجد شرایط باید ویزای خود و یا بدست آوردن وضعیت اقامت خود را تغییر پایان سال مالی است. وجود ندارد حمل بیش از مزایای ویزای تنوع فرهنگی را به سال آینده برای افراد که انتخاب می شوند اما چه کسی انجام ویزا توسط : سپتامبر 30 ، 2013 (پایان سال مالی) بدست آوردن نیست. همچنین ، همسران و فرزندان که مشتق وضعیت از
12
DV - 2013 ثبت نام فقط می توانند ویزای در رده DV بین اکتبر 1 ، 2012 و 30 سپتامبر 2013 به دست آورد. متقاضیانی که به خارج از کشور درخواست خواهد کرد آگاه شدن از طریق انتصاب از وزارت را از طریق وضعیت شرکت کننده دریافت در تارنمای E - DV ، چهار تا شش هفته قبل از قرار ملاقات برنامه ریزی شده است.
25. IF انتخاب شده در برنامه E - DV فوت کند ، چه اتفاقی می افتد به CASE DV؟
مرگ انتخاب شده در برنامه DV منجر به باطل شدن اتوماتیک پرونده ویزای تنوع فرهنگی است. هر گونه واجد شرایط همسر و / یا فرزندان دیگر نمی خواهد که ورود به ویزای تنوع فرهنگی خود با عنوان.
26. در چه تاریخی E - DV آنلاین در دسترس؟
ورود کاربران آنلاین حاضر در جریان شروع ثبت نام دوره در ظهر EDT (GMT - 4) در تاریخ سه شنبه ، 4 اکتبر ، 2011 در دسترس خواهد بود ، و پایان دادن به در ظهر EDT (GMT - 4) در تاریخ شنبه ، نوامبر 5 ، 2011.
27. آیا من قادر به دانلود و صرفه جویی در فرم ثبت نام E - DV به یک برنامه مایکروسافت ورد (یا دیگر نرم افزارهای مناسب) و سپس پر کردن آن را؟
خیر ، شما قادر نخواهد بود برای صرفه جویی در فرم را به یک برنامه دیگر برای تکمیل کرده و ارسال بعد. فرم ثبت نام E - DV یک فرم وب است. این باعث می شود آن را بیشتر جهانی ‖ از فورمت های کلمه پردازهای اختصاصی. علاوه بر این ، آن ها نیاز دارند که اطلاعات را به صورت پر شده و در حالی که آنلاین را مشاهده کنید.
28. اگر من به یک اسکنر دسترسی داشته باشند ، می توانید عکس ارسال کنم به نسبی من در ایالات متحده به اسکن عکس ، ذخیره عکس به گرده کوچک ، و سپس MAIL گرده کوچک برگشت به درخواست؟
بله ، تا زمانی به عنوان عکس در دیدار الزامات در دستورالعمل و الکترونیکی ، و در همان زمان به عنوان ورود آنلاین E - DV را مشاهده کنید. متقاضیان باید فایل عکس اسکن شده هنگامی که آنلاین ورود ارسال. نمی توان عکس را به طور جداگانه از درخواست آنلاین را مشاهده کنید. فقط یک فرم آنلاین را می توان برای هر فرد را مشاهده کنید. ارسال چند ورود به آن شخص برای DV - 2013 را محروم می کند. تمام فرم ثبت نام (عکس و نرم افزار با هم) را می توان بصورت الکترونیکی از ایالات متحده و یا از خارج از کشور مشاهده کنید.
29. SAVE آنلاین فرم به طوری که من می توانم با پر کردن پارت و سپس دوباره بعد و کامل باقی مانده؟
فرم ثبت نام E - DV طراحی شده است که باید تکمیل شود و در یک زمان مشاهده کنید. با این حال ، به دلیل فرم در دو بخش ، و به خاطر وقفه شبکه ممکن است و به تاخیر می اندازد ، سیستم E - DV است طراحی شده به اجازه تا شصت (60) دقیقه بین دانلود فرم و ورود است در E - DV دریافت وب سایت. اگر بیش از شصت دقیقه سپری شده و ورود صورت الکترونیکی دریافت نشده است ، اطلاعات در حال حاضر دریافت شده دور ریخته میشود. این مورد انجام می شود به طوری که هیچ امکان وجود دارد که فرم ثبت نام کامل به طور تصادفی می تواند به عنوان تکراری از ورود قبلی ، کاملا تفسیر. دستورالعمل DV - 2013 توضیح داده شده به وضوح و به طور کامل آنچه اطلاعات مورد نیاز در فرم را پر کنید. بنابراین ، شما می توانید به طور کامل آماده شده ، مطمئن شوید شما به همه اطلاعات مورد نیاز قبل از اینکه شما شروع به تکمیل آنلاین فرم.
30. در صورتی که تصاویر ارسال DIGITAL شده به مشخصات سازگار نیست ، روشهای دولت که سیستم به طور خودکار فرم ثبت نام E - DV را رد و اعلام آن به SENDER. آیا این معنی من قادر RE ورود من؟
از آنجا که ورود به صورت خودکار رد شد ، آن را به عنوان تسلیم به تارنمای E - DV در واقع در نظر گرفته نمی شود ، بنابراین ، بله ، ورود می تواند مجددا درخواست را ارسال. به عنوان یک درخواست E - DV ورود به حساب ، و هیچ تائیدیه دریافت فرم نیز فرستاده شده است. اگر مشکلات با عکس دیجیتالی فرستاده می شود ، به خاطر اینکه مطابق با مشخصات تعیین ، وجود دارد ، آن است که به طور اتوماتیک توسط تارنمای E - DV را رد کرد. با این حال ، مقدار زمانی که طول می کشد تا پیغام رد درخواست متقاضی به رسیدن به فرستنده غیر قابل پیش بینی است ، با توجه به ماهیت اینترنت ،. اگر مشکل را می توان توسط متقاضی ثابت ، و فرم های یک یا دو دوباره فرستاده می شود ظرف مدت شصت (60) دقیقه است ، هیچ مشکل وجود دارد. در غیر این صورت ، متقاضی باید به راه اندازی مجدد فرآیند ارسال. متقاضی می توانید سعی کنید یک برنامه را هر چند بار که لازم باشد تا یک برنامه کامل دریافت شود و تائیدیه آن.
13
31. آیا تاییدیه الکترونیکی که تکمیل فرم ثبت نام E - DV از طریق سیستم آنلاین دریافت شده است بلافاصله پس از ارسال فرم؟
پاسخ از تارنمای E - DV است که حاوی تایید دریافت یک فرم قابل قبول E - DV ، بلافاصله توسط تارنمای E - DV ارسال. با این حال ، مدت زمانی که طول می کشد تا این پاسخ به رسیدن به فرستنده غیر قابل پیش بینی است ، با توجه به ماهیت اینترنت و سیستم های ایمیل. اگر دقایق زیادی از زمان فشار دادن ارسال را فشار دهید ‖ سپری شده باشد ، هیچ آسیبی در فشار دادن ارسال را فشار دهید ‖ بار دوم وجود دارد. سیستم E - DV توسط یک وضعیت که در آن ارسال را فشار دهید ‖ ضربه برای بار دوم اشتباه گرفته شود ، چرا که هیچ پاسخ تایید دریافت شده است. متقاضی می توانید سعی کنید یک برنامه را هر چند بار که لازم باشد تا یک برنامه کامل دریافت شود و تائیدیه آن. با این حال ، هنگامی که شما در دریافت تائیدیه ، اطلاعات خود را resubmit.
32. چگونه کلاهبرداری اینترنتی یا ای میل های ناخواسته را گزارش کنم؟
اگر شما مایل به پرونده شکایت در مورد کلاهبرداری اینترنتی ، لطفا econsumer.gov وب سایت ، میزبانی توسط کمیسیون تجارت فدرال ، در همکاری با آژانس حفاظت از مصرف کننده از 17 کشور (http://www.econsumer.gov/english/) . شما همچنین ممکن است تقلب به اداره فدرال تحقیقات (FBI) اینترنت مرکز شکایت جرایم گزارش. به پرونده شکایت در مورد ایمیل های ناخواسته وزارت دادگستری ، بازدید از صفحه تماس با ما.
33. IF I AM موفقیت در اخذ ویزا از طریق برنامه DV ، دولت ایالات متحده با بلیط هواپیما به ایالات متحده کمک می کند ، ارائه کمک های مسکن و اشتغال به کردهاید ، ارائه مراقبت های بهداشتی ، و یا ارائه هر گونه یارانه ها تا زمانی که من هستم به طور کامل حل و فصل؟
خیر ، متقاضیانی که به دست آوردن یک DV هر نوع کمک از قبیل بلیط هواپیما ، مسکن و سایر کمک یارانه ارائه نشده است. اگر شما انتخاب می شوند برای DV درخواست ، شما را ملزم خواهند بود که به شواهدی ارائه می کند که شما نمی خواهد تبدیل به یک مطالبه عمومی در ایالات متحده ، قبل از اینکه ویزا صادر. این شواهد ممکن است در شکل ترکیبی از دارایی های شخصی شما ، استشهاد از پشتیبانی (فرم I - 134) از یک دوست یا فامیل مقیم در ایالات متحده و / یا پیشنهاد کار از یک کارفرما در ایالات متحده .
لیست کشورها / مناطق بر اساس منطقه که متولدین آنها واجد شرایط برای DV 2013
فهرست زیر نشان می دهد کشورهایی که متولدین آنها واجد شرایط برای DV 2013 ، گروه بندی شده توسط منطقه جغرافیایی است. مناطق وابسته در خارج از کشور در داخل منطقه بخشی از کشور حاکم شده است. کشورهایی که بومی هایشان واجد شرایط برای برنامه DV - 2013 توسط USCIS ، شناسایی با توجه به فرمول در بند 203 © از قانون مهاجرت و ملیت نیست. کشورهایی که بومی هایشان واجد شرایط برای برنامه DV نیست (چرا که آنها کشورهای منبع اصلی مهاجرت خانواده حمایت و بر اساس استخدام و یا بالا و پذیرش ‖ کشور) پس از فهرست منطقه ای کشورهای ذکر شده است.
آفریقا
الجزایر
آنگولا
بنین
بوتسوانا
بورکینافاسو
بروندی
کامرون
کیپ ورد
جمهوری آفریقای مرکزی
خرده کاغذ
کومور
کنگو
کنگو ، جمهوری دموکراتیک
ساحل عاج (ساحل عاج)
جیبوتی
مصر
گینه استوایی
اریتره
اتیوپی
گابن
گامبیا ،
غنا
گینه
گینه بیسائو
کنیا
لسوتو
14
لیبریا
لیبی
ماداگاسکار
مالاوی
مالی
موریتانی
موریس
مراکش
موزامبیک
نامیبیا
نیجر
نیجریه
رواندا
سائو تومه و پرنسیپ
سنگال
سیشل
سیرالئون
سومالی
آفریقای جنوبی
جنوب سودان
سودان
سوازیلند
تانزانیا
توگو
تونس
اوگاندا
زامبیا
زیمبابوه
افرادی که در نوار غزه متولد شده شارژ به مصر است.
لیست کشورها / مناطق بر اساس منطقه که متولدین آنها واجد شرایط برای DV 2013
ASIA
افغانستان
بحرین
بوتان
برونئی
برمه
کامبوج
تیمور شرقی
ویژه هنگ کنگ اداری منطقه
اندونزی
ایران
عراق
اسرائيل
ژاپن
اردن
کویت
لائوس
لبنان
مالزی
مالدیو
مغولستان
نپال
کره شمالی
عمان
قطر
عربستان سعودی
سنگاپور
سری لانکا
سوریه
تایوان
تایلند
امارات متحده عربی
یمن
اتباع کشورهای منطقه آسیا زیر واجد شرایط برای برنامه امسال ویزای تنوع فرهنگی سال نیستند :
بنگلادش ، چین (متولد سرزمین اصلی) ، هند ، پاکستان ، کره جنوبی ، فیلیپین ، و ویتنام. هنگ کنگ SAR ، ماکائو SAR و تایوان واجد شرایط هستند و در بالا فهرست شده است.
افراد متولد شده در مناطق قبل توسط اسرائیل ، اردن ، و سوریه تا ژوئن سال 1967 اداره را شارژ کنند ، به ترتیب ، اسرائیل ، اردن ، و سوریه است.
لیست کشورها / مناطق بر اساس منطقه که متولدین آنها واجد شرایط برای DV 2013
EUROPE
آلبانی
آندورا
ارمنستان
اتریش
جمهوری آذربایجان
بلاروس
15
بلژیک
بوسنی و هرزگوین
بلغارستان
کرواسی
قبرس
جمهوری چک
دانمارک (از جمله اجزا و
مناطق وابسته در خارج)
استونی
فنلاند
فرانسه (از جمله اجزا و
مناطق خارج از کشور)
گرجستان
آلمان
یونان
مجارستان
ایسلند
ایرلند
ایتالیا
قزاقستان
کوزوو
قرقیزستان
لتونی
لیختن اشتاین
لیتوانی
لوکزامبورگ
منطقه ویژه اداری ماکائو
مقدونیه
جزیره مالت
مولدووا
اهل موناکو
مونته نگرو
هلند (از جمله اجزا و
مناطق وابسته در خارج)
ایرلند شمالی
نروژ
لهستان
پرتغال (از جمله اجزا و
مناطق وابسته در خارج)
رومانی
روسیه
سان مارینو
صربستان
اسلواکی
اسلوونی
اسپانیا
سوئد
سویس
تاجیکستان
بوقلمون
ترکمنستان
اوکراین
ازبکستان
شهر واتیکان
بومی از کشورهای اروپایی زیر واجد شرایط برای برنامه ویزای تنوع فرهنگی امسال نیستند : بریتانیا (انگلستان). بریتانیا (انگلستان) شامل زمینه های زیر وابسته است : آنگویلا ، برمودا ، جزایر بریتیش ویرجین ، جزایر کیمن ، جزایر فالکلند ، جبل الطارق ، مونتسرات ، پیتکرن ، سنت هلنا ، و ترک ها و جزایر ترکس و سایکوس. توجه داشته باشید که برای مقاصد برنامه تنوع تنها ، ایرلند شمالی است درمان به طور جداگانه ؛ ایرلند شمالی واجد شرایط است و در میان مناطق واجد شرایط ذکر شده.
16
لیست کشورها / مناطق بر اساس منطقه که متولدین آنها واجد شرایط برای DV 2013
آمریکای شمالی
باهاما
در آمریکای شمالی ، متولدین کانادا و مکزیک واجد شرایط برای برنامه امسال ویزای تنوع فرهنگی سال نیست.
اقیانوسیه
استرالیا (از جمله اجزا و مناطق وابسته در خارج)
فیجی
کیریباتی
جزایر مارشال
میکرونزی ، ایالات فدرال
نائورو
نیوزیلند (از جمله اجزا و مناطق وابسته در خارج)
پالائو
پاپوآ گینه نو
جزایر سلیمان
تونگا
تووالو
وانواتو
ساموا
لیست کشورها / مناطق بر اساس منطقه که متولدین آنها واجد شرایط برای DV 2013
آمریکای جنوبی ، آمریکای مرکزی و حوزه دریای کارائیب
آنتیگوا و باربودا
آرژانتین
باربادوس
بلیز
بولیوی
خوراک لوبیای پر ادویه
کاستاریکا
کوبا
دومینیکا
گرانادا
گویان
هندوراس
نیکاراگوئه
پاناما
پاراگوئه
سنت کیتس و نویس
سنت لوسیا
سنت وینسنت و گرنادین
سورینام
ترینیداد و توباگو
اروگوئه
ونزوئلا
کشورهای در این منطقه که بومی هایشان واجد شرایط برای برنامه امسال ویزای تنوع فرهنگی سال :
برزیل ، کلمبیا ، جمهوری دومینیکن ، اکوادور ، السالوادور ، گواتمالا ، هاییتی ، جاماییکا ، مکزیک و پرو
To Wounds From One[font=Arial][/font]
با سلام به تمامي دوستان

خيلي از دوستان سوال ميكنن كه تاريخ ثبت نام كي هست

You may register for the DV program through this website from noon, Eastern Daylight Time (EDT) (GMT-4), October 4, 2011, until noon, Eastern Daylight Time (EDT) (GMT-4), November 5, 2011. Review the Diversity Visa 2013 Instructions.

سه شنبه 12 مهر ماه تا جمعه 13 آبان ماه

http://www.dvlottery.state.gov/
To Wounds From One[font=Arial][/font]




کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان