کانال تلگرام مهاجرسرا
https://t.me/mohajersara







##### هشدار #####
به تاریخ ارسال مطالب دقت فرمایید.
شرایط و وضعیت پروسه ویزا دائم در حال تغییر است و ممکن است مطالب قدیمی شامل تغییراتی باشد.
درج اطلاعات ناقص يا اشتباه در هنگام ثبت نام لاتري
با سلام

من فكر مي كنم تاريخ تولدم رو تو ثبت نام لاتاري اشتباه نوشتم. ولي تو فرم هاي ارسالي به kcc آن رو تصحيح كردم . به نظر شما چقدر مي تونه تو بررسي پرونده من تاثير منفي بذاره .
ممنون
تشکر کنندگان:
با سلام

فكر كنم در مورد روز تولدم شايد هم ماه اون يك واحد اشتباه نوشتم . از كجا ميتونم يك پرينت دوباره از اون تهيه كنم تا مطمين بشم ؟

با تشكر
تشکر کنندگان:
دوست عزیز سلام

بعد از تکمیل ثبت نام ( البته منظورم اولین ثبت نامه ) یک تاییدیه میاد که ثبت نام با مشخصات فوق با موفقیت انجام شد البته اکثرا از اونجا که فکر می کنن برنده نمی شن از اون پرینت نمی گیرن و بعد که برنده میشن مثل شما نگرانی به سراقشون میاد.
معمولا وقتی با kcc تماس می گیری یا ایمیل می زنی باید مشخصات خودت رو به اونا بگی من دیدم در موردی که فقط روز تولد اشتباه بوده و اونا گفتن چنین پرونده ای موجود نیست و بعد اون فرد فهمیده که در اول کار تاریخ تولدش رو اشتباه کرده .
پس دو راه داری ،یا ببینی آیا با این مشخصات مدارک به دستشون رسیده و ثبت شده؟ ( اگه ثبت شده که دیگه مشکلی نیست) یا با اونا تماس بگیری و موضوع رو توضیح بدی و بگی اشتباه رو تصحیح کنن
تشکر کنندگان:
سلام خسته نباشید اگر لطف کنید به سوال من جواب بدید ممنون میشم من برنده لاتاری 2009 هستم و قراره 1 ماه دیگر ازدواج کنم ایا امکان این هست که همسرم هم با من تو مصاحبه شرکت کنه و با من بیاد ؟ در این صورت من باید چی کار کنم؟با تشکر
تشکر کنندگان:
tina نوشته: سلام خسته نباشید اگر لطف کنید به سوال من جواب بدید ممنون میشم من برنده لاتاری 2009 هستم و قراره 1 ماه دیگر ازدواج کنم ایا امکان این هست که همسرم هم با من تو مصاحبه شرکت کنه و با من بیاد ؟ در این صورت من باید چی کار کنم؟با تشکر

بستگی دارد که شما نامه دوم را دریافت کرده باشید یا خیر.اگر که دریافت نکردید فکر کنم با یک مکاتبه با مرکز کی سی سی می تونید در فرمتان اصلاحات را انجام داده وبرای مرکز بفرستید.
یک جستجوی کوچک در فروم هم به شما کمک زیادی می کند.
کیس نامبر:  2009as34700
دریافت نامه اول: may 27
تاریخ کارنت شدن:  بولتن june
(واقعا یکسال از زمان رسیدن نامه اول گذشت)
تاریخ دریافت نامه دوم: 1 june
تاریخ مصاحبه کنسل شده: 15 july  
تغییر تاریخ مصاحبه به :1 july
تغییر تاریخ مصاحبه به :1 sep
دریافت ویزا:روز مصاحبه
اقدام برای سیتزن شیپ: Dec 2015
انگشت نگاری: Feb 2016
رسیدن نامه ی مصاحبه: May 14th 2016
مصاحبه : Jun 14th 2016
مراسم قسم: Jun 16th 2016
تشکر کنندگان:
دوست عزیز سلام
به نظر من هم تماس با kcc بسیار مفیده چون ممکنه هر دو نفر رو قبول کنه ، ضمن اینکه گفته هر گونه تغییری رو اطلاع دهید.
تشکر کنندگان:
سلام
با KCC حتما تماس بگیرید.حتما الان این کار رو انجام بدید.
تشکر کنندگان:
ما كه سر در نياورديم كه چي مي شه . ك س س مي گه پرونده من در جريانه ؟ ولي شنيدم كه تاريخ تولد رو سخت مي گيرند . و يك مورد بسته شدن پرونده را من شنيدم. حالا نمي دونم شرايط آن هم مثل من بوده يا نه ؟
وگرنه بايد هزينه مصاحبه و پزشكي و اسپانسر و ... سه چهار ماه وقت را ريسك كنم ؟
تشکر کنندگان:
بابا جان اینقدر ما رو به شک نندازید.....منم خودم اولین ثبت نام رو انجام ندادم...خواهرم برام انجام داده...و نمیدونه که تاریخ تولد منو چی نوشته...وقتی میل میزنید و میگه اطلاعات دریافت شده کار شما در جریانه به نظرم یعنی اوکی هست دیگه! آقای علی آقای معصومی اینقدر بد بین نباشید...پس اگه جای من بودید با تفاصیلی که در پست های اخیر از ماجراهای تاریخ تولد لعنتی ام نوشتم چه می کردید؟
یعنی واقعا سفارت آنکارا سخت گیر تره؟منم جای مصا حبه ام رو عوض کنم؟
تشکر کنندگان:
sogol jan

با سلام
اگر اطلاعات پاسپورت و ثبت نام اوليه ات با هم مي خونه مشكلي نخواهي داشت . دنبال دردسر هم نباش . تاريخ تولد من يك سال با پاسم متفاوت شده . اين ممكن مساله ايجاد كنه .؟؟؟

موفق باشي
تشکر کنندگان:
سلام. شما مطمئنی که تاریخ تولدت را یک سال اشتباه نوشتی؟ یه ایمیل به کی سی سی بزن ( با تاریخ تولدی صحیح در پاسپورت ) مثلا بگو که مدارکم رسیده یا نه؟
اگه جواب دادن اطلاعات match نیست می فهمی که یه جای کار می لنگه . دوباره یه ایمیل بزن ، این بار با تاریخ تولد موقع ثبت نام ( که فکر می اشتباه است ) ، اگه جواب دادن که مدارکت رسیده ، پس حدست درست بوده.
تا اونجا که من می دونم کی سی سی اطلاعات فرم ثبت نام آن لاین را تصحیح نمی کنه و اصولا در شرح وظایف اونها نیست. این کار با افسر سفارت موقع مصاحبه است و افسر تصمیم گیرنده نهائی است. به kcc هم ایمیل بزنی همین را می گه.
امیدوارم که حدست غلط باشه و اگه هم درست باشه و تاریخ تولدت را اشتباه نوشته باشی نه من و نه هیچ کس دیگه نمی تونه بگه که حتما رد می شی یا حتما قبول. این به نظر افسر مصاحبه کننده بستگی داره. در واقع یه ریسک 50 -50 است . اما چند توصیه کلی دارم:
1- موقع مصاحبه به هیچ عنوان دروغ نگو
2- با صداقت به سوالات جواب بده
3- خونسرد باش
4- لبخند فراموش نشه
5- دلیل اشتباه نوشتن تاریخ تولد را عین همون چیزی که بوده بگو ( نه کم و نه زیاد)
6 - توکل به خداوند
شماره کیس: 2008AS11xxx
دریافت اولین نامه: May 2007
دریافت نامه دوم: Dec 2007
مصاحبه: July 2008
آمدن کلیرنس : Sep 2008 - (بعد از 65 روز)
دریافت ویزا: Sep 2008

تشکر کنندگان:




کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان