کانال تلگرام مهاجرسرا
https://t.me/mohajersara







##### هشدار #####
به تاریخ ارسال مطالب دقت فرمایید.
شرایط و وضعیت پروسه ویزا دائم در حال تغییر است و ممکن است مطالب قدیمی شامل تغییراتی باشد.
مهاجرت به کانادا از طریق کارآفرینی و سرمایه گذاری
سلام


عده ی زیادی از ایرانیان سال ها در صف انتظار مهاجرت به امید روزی بودند که بتوانند به آرزوهایشان دست یابند ولی به دلیل تحریم های جدید در حال از دست دادن سال ها تلاش ، امید و انتظار خود هستند


قرار است طی چند روز آینده وزیر امور خارجه کانادا تصمیم گیری کند که آیا پرونده های مهاجرت سرمایه گذاری را از ایران بپذیرند و یا خیر . این تصمیم شامل تمامی انواع مهاجرت سرمایه گذاری مخصوصا فدرال ، استانی کبک و مونیتوبا خواهد شد . حتی قرار است که این قانون عطف به ماسبق نیز بشود.یعنی آنکه حتی کسانی که مدت ها پیش پرونده خود را تشکیل داده اند و هنوز پول را واریز نکرده اند نیز شامل شود . در حال حاضر تمامی پرونده های مهاجرت سرمایه گذاری ایرانیان معلق و در انتظار تصمیم نهایی وزیر امور خارجه کاناداست

هم اکنون تعدادی از وکیلان ایرانی جمع شده اند و تصمیم گرفته اند هرچه در توان دارند را به کار ببندند تا این قانون تصویب نشود و طی آن طومار اینترنتی تهیه شده که قرار است با 1000 امضا به کمیسیون ارائه شود . این قانون اوایل هفته آتی (میلادی) اعلام می شود و بدیهی است که اگر طی این چند روز باقی مانده 1000 امضا جمع نشود دیگر این طومار ارزشی نخواهد داشت و وکیلان کاری از پیش نخواهند برد

همه می توانند این طومار را امضا کنند.حتی افراد مقیم کشور های دیگر و حتی غیر ایرانیان

برای امضا طومار :

1 - به لینک زیر مراجعه بفرمایید :

http://www.petitiononlinecanada.com/peti...ations/742


2 - در قسمت پایین : نام ، نام خانوادگی ، ایمیل و یک رمز عبور انتخاب نمایید

3 - روی گزینه Sign کلیک نمایید

4 - اطلاعات را تایید بفرمایید

5 - یک ایمیل جهت تایید هویت شما به شما ارسال می شود . حتما روی لینک ایمیل فعال سازی کلیک نمایید در غیر این صورت رای شما نوشته می شود ولی ثبت نمی شود !

ترجمه متن نامه طومار

وزیر محترم امور خارجه کانادا
آدرس
موضوع: مهاجرت و ت…ح..ر.ی.م.ه..ا.ی ایران
جناب وزیر:
متأسفانه به نظر می رسد تغییرات به عمل آمده اخیر در قانون ت..ح.ر..ی.م…ه.ا.ی ایران بخصوص بند ۵ د متقاضیان مهاجرت تجاری مستقر در ایران را هدف قرارداده است. ما، امضا کنندگان زیر، مایل هستیم توجه شما را به مسایل زیر جلب کنیم:

مسؤولان مهاجرتی نظیر ادرات مهاجرت فدرال و استانی و سایر سازمان ها منابع درآمدی و امکانات مالی متقاضیان مهاجرت را بررسی و در برخی موارد موشکافی می کنند. به عبارت دیگر ایشان مطمئن می شوند که این اموال از راه قانونی کسب شده است.
محدود کردن یا ممنوعیت مهاجرت مردم ایران، می تواند به صورت بالقوه موجب پیش فرض منفی و تبعیض علیه ایرانیان کانادایی ساکن کانادا شود.
این تصمیم می تواند زندگی صدها مشاور و وکیل مهاجرت را که با این گروه از مشتریان سر و کار دارند تحت تأثیر منفی قرار دهد. این بی انصافیست که گروهی از کانادایی ها با مشکلات مالی یا حقوقی، از دست دادن تجارت خود یا حتی ورشکستگی مواجه شوند در حالیکه این قوانین از مسیرعادی اداری خود عبور نکرده اند. تا جایی که ما مطلع هستیم هیچ یک از افرادی که تحت تأثیر این تصمیم قرار می گیرند پیش از آن تحت مشورت قرار نگرفته بودند.
ما یک بار پیش از این قانون شرم انگیز مهاجرت چینی ها، مصوب ۱۹۲۳ را تجربه کرده ایم تا حدی که نخست وزیر محترم کانادا در سال ۲۰۰۶ از چینی های کانادایی عذرخواهی کرد و به ایشان مبالغی را پرداخت نمود. لطفاً در تصمیمات خود این تجربه را در نظر بگیرید تا از تصویب یک قانون مشابه جلوگیری شود.

اگر شما این عوامل را در نظر بگیرید و از قدرت خود استفاده کنید و همه گروه های مهاجر را چه در ایران زندگی کنند یا خیر معاف فرمایید ممنون می شویم.




توجه فوری شما به این مسأله موجب سپاس است.








شاد باشید
نوشته های من بر اساس اطلاعات شخصی است
پاسخ
تشکر کنندگان: Ali Sepehr ، saman_aryan2012 ، مسافر تنها ، saeednasa ، msar ، zamini1975
سلام
این تاپیک رو باز کردم چون مطلب جامعی در این خصوص که در یک جا گردآوری شده باشد را پیدا نکردم

ممنون میشم اگر دوستان همکاری کنند و اطلاعاتشون دو در این زمینه به اشتراک بزارن

باید از چه راهی برای گرفتن اقامت از طریق کارآفرینی و سرمایه گذاری اقدام کرد؟

چه کارهایی برای کارآفرینی باید در نظر گرفت؟

چه شرایطی دارد؟( پول و مدرک و سابقه )

از چه ارگانی درخواست اقامت از این طریق را انجام داد؟

چقدر طول میکشد ؟

چه کسانی از خانواده مشمول اقامت کارآفرینی میشوند؟ میشه چند خانواده که با هم پدر و فرزند هستند با هم اقدام به این امر کنن؟

پیشاپیش از همکاری شما برای راه افتادن این تاپیک ممنونم

پاسخ
تشکر کنندگان: ghzlsa ، msar
دوست عزیز در مورد کارآفرینی نمیدونم اما چند وقت پیش در چند سایت معتبر خوندم که وزیر مهاجرت کانادا طرحی رو ارائه کرده که طبق اون ایرانیها دیگه نمی تونند از طریق سرمایه گذاری برای مهاجرت اقدام کنند البته نمی دونم که تصویب شد یا نه .
موفق باشید
پاسخ
تشکر کنندگان: ParsTrader ، مسافر تنها ، ghzlsa ، msar
خدا رو شکر مه بعد از مدت ها پرونده های سرمایه گداری دوباره به جریان افتاد
چند نفر از دوستان زحمت کشیدند و جدولی رو آماده کردند که در اون زمان مصاحبه تا پاس ریکوست شدن مشخص شده . عزیزان پر کردن این جدول به همه کسانی که از طریق سرمایه گذاری اقدام کردند کمک می کنه تا یک دید کلی از روند صدور مدیکالها و ..... داشته باشند . از طرفی با توجه به اینکه در سال جاری کبک مجددا پرونده جدید می پذیره ، یک دید کلی به عزیزانی که قصد مهاجرت از این روش دارند داده می شه
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1...li=1#gid=0
پاسخ
تشکر کنندگان: msar
(2012-04-14 ساعت 12:37)shekoufeh نوشته:  سلام
این تاپیک رو باز کردم چون مطلب جامعی در این خصوص که در یک جا گردآوری شده باشد را پیدا نکردم

ممنون میشم اگر دوستان همکاری کنند و اطلاعاتشون دو در این زمینه به اشتراک بزارن

باید از چه راهی برای گرفتن اقامت از طریق کارآفرینی و سرمایه گذاری  اقدام کرد؟

چه کارهایی برای کارآفرینی باید در نظر گرفت؟

چه شرایطی دارد؟( پول و مدرک و سابقه )

از چه ارگانی درخواست اقامت از این طریق را انجام داد؟

چقدر طول میکشد ؟

_______________________________
این بستگی به شما داره اگه شما همسن من بودید (15 )میتونستید در ازمون کاشف شرکت کنین .این کاشف حامی هایی داره برای کسایی که کار افرین هستن.اگر دیدن هوش شما فوق العاده هسک شمارو اعزام بع کشور های اروپایی میکنن

چه کسانی از خانواده مشمول اقامت کارآفرینی میشوند؟ میشه چند خانواده که با هم پدر و فرزند هستند با هم اقدام به این امر کنن؟

پیشاپیش از همکاری شما برای راه افتادن این تاپیک ممنونم
پاسخ
تشکر کنندگان:
سلام دوستان می خواستم بپرسم کسی از دلیل وقفه افتادن پروسهه  مهاجرت دوستانی که در سال 2011 برای کانادا اقدام کردن چی؟ و ایا می شه بصورت مکتوب اعتراض کرد حالا یا از طریق ایمیل یا پست .ادرس یا ایمیلی هست ؟ Sad
پاسخ
تشکر کنندگان:




کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان