کانال تلگرام مهاجرسرا
https://t.me/mohajersara







##### هشدار #####
به تاریخ ارسال مطالب دقت فرمایید.
شرایط و وضعیت پروسه ویزا دائم در حال تغییر است و ممکن است مطالب قدیمی شامل تغییراتی باشد.
چرا ارسالهای من کم شد؟؟؟
دوستان جدید و قدیمی همراه مهاجرسرا سلام!

امروز با صحبت یکی از دوستان تلنگر ایجاد این تاپیک در بخش اهداف و اطلاعیه ها بهم زده شد. بعد از حذف شدن تاپیک شمارش معکوس نتایج لاتاری 2012 مدیران مهاجرسرا با خیل عظیمی از پست های اعتراضی مواجه شدند که حکایت از این داشت که خاطره ما نابود شد ، چرا تاپیک حذف شد و الخ

با ریشه یابی موضوع می توانیم این نتیجه را بگیریم که دلیل اصلی این اعتراضات نه پاک شدن خاطره است ، نه چیز دیگر بلکه دوستان جدید و تازه واردی که می خواهند یک شبه ره چند ماهه و یا چند ساله را در سایت بروند و تعداد ارسالهای زیادی داشته باشند یا تعداد تشکر های زیادی داشته باشند از بابت حذف شدن ارسالهایی بدون بار مفید برای سایت ناراحت شدند و از ما عصبانی .

چه از نظر عقلی ببینیم ، چه از نظر قانونی سایت ارسال پست های بدون بار مفید ممنوع است و مدیران می توانند آنها را بدون دلیل حذف کنند.

هیچ وقت یادم نمی رود که frozen mind عزیز قبل از مدیر شدنش نهضتی به نام نهضت خود حذفی ارسالهای بدون بار اطلاعاتی را براه انداخت و خیلی از پست های غیر مفید خود را حذف کرد. اگر این دوستان هم این مسائل را رعایت کنند می توانند در این سایت جایی داشته باشند ، در غیر اینصورت با برخورد مدیران مواجه خواهند شد.

برای جلوگیری از ایجاد بحث های فرسایشی تاپیک بسته می ماند.
سیدعلی سپهر
مدیر ارشد مهاجرسرا و مدیرعامل شرکت پاریز تراول
۰۹۱۲۱۲۵۳۵۵۷


هر آنچه در مورد لاتاری بايد بدانيد.
https://telegram.me/pariztravel




کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان